Het is gewoon moeilijk; jij bent ook jong geweest, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:16 schreef BlackLining het volgende:
De klacht is dus niet zozeer dat meisje maar het feit dat je zelf een schijtleister van de bovenste plank bent?
Jij komt er wel TSquote:Als we gewoon lekker zouden kletsen enzo doen we nog eens iets nuttigs dan al die saaie grammatica.
Ben ik nu oud dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Het is gewoon moeilijk; jij bent ook jong geweest, toch?
Hier verloor je de weinige geloofwaardigheid die je nog hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef DeHuig het volgende:
Oh, daar had ik graag mijn huig ingestoken...
TS heeft manboobsquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef DeHuig het volgende:
Zo laag zelfs dat ik een flinke inkijk had![]()
Ik ben bar slecht in engels. Zat ik maar naast haar bij natuurkunde ofzo, dan kon ik haar helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
gewoon aanspreken, hoe gaat het, lukt t allemaal? of draai t om "begrijp jij dit?" etc.
Je hebt niks te verliezen.
Moet ik nou alles voorkauwen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Ik ben bar slecht in engels. Zat ik maar naast haar bij natuurkunde ofzo, dan kon ik haar helpen.
Als ik alsof doe, dan komt ze er ooit achter & dan kijkt ze me helemaal niet meer aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Moet ik nou alles voorkauwen?
JE DOET ALSOF!
Fuck sake zucht, hoewel ik het je niet helemaal kwalijk neem, ik was destijds ook zo.
...dan ga je het niet redden helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Als ik alsof doe, dan komt ze er ooit achter & dan kijkt ze me helemaal niet meer aan.
Ik moet een gemeenschappelijk interessepunt hebben ofzo...
Je moet eigenlijk vooral niet te moeilijk over doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Als ik alsof doe, dan komt ze er ooit achter & dan kijkt ze me helemaal niet meer aan.
Ik moet een gemeenschappelijk interessepunt hebben ofzo...
Draagt de meid in kwestie een bril dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |