Sowieso al die 'hippe' kut-3FM bandjes en NL-artiesten a la Racoon, Ilse DeLange, Waylon, Handsome Poets etc. etc. die lekker langs komen of op dat eind feestje een moppie mogen spelenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef L3viathan het volgende:
En vergeet ook niet de kutheid van dat zeiknummer van Racoon
Elke keer voorafgegaan door een jank verhaaltje
Om te kotsen inderdaad..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso al die 'hippe' kut-3FM bandjes en NL-artiesten a la Racoon, Ilse DeLange, Waylon, Handsome Poets etc. etc. die lekker langs komen of op dat eind feestje een moppie mogen spelen.
Miss Montreal, met dat enorme schijtnummer voor dat nieuwe schijtprogramma op dat schijt-SBS6quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Om te kotsen inderdaad..
lk zet laatst de radio aan, is die gruwelijk irritante sanne hans weer te gast.. ook zo'n 3fm inteelt artiest
die gedachte schoot laatst ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef H.FR het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit speciaal voor Giel Beelen bestaat.
Ik snap ook niet echt hoe je nu echte hygiëne wil bereiken over de hele wereld dat kost geen geld maar inzicht en tijd. Stille rampen zijn een mooi voorbeeld hoe je geld kan laten verdwijnen zonder al teveel controle. Ik vind het vooral sneu voor alle andere goede doelen die meestal rond kerst een piek in hun inkomsten zien. Nu wordt er met belasting geld een organisatie gesteundquote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Plumooh het volgende:
Is die diarree daar echt zo ernstig? Moeten daar miljoenen voor daar naar toe? Of kan dat daar voor enkele tonnen bv ook gemaakt worden vraag ik me bijvorobeeld af?
denk wel dat het betrouwbaar is, maar er zijn altijd mensen binnen een organisatie die er niet zijn voor het doel maar voor eigen gewin.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Plumooh het volgende:
Is dat rode kruis echt niet betrouwbaar of zijn dat gerucht? Dat zou pas erg zijn
Ik schakelde in voor de TV draait door, zie ik toch al snel een seconde van die ellende !quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Moeilijk he, NL3 vijf dagen lang niet bekijken
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die zich hier druk om maken![]()
Nou nou, dat is echt perfect vergelijkbaar met een groep zeikerds die een probleem maken van mensen die een goed doel proberen te steunenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Piperidine het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal. Sneu.
Nee, het is een commerciele actie, waar dan zijdelings een goed doel bij de haren aan bij wordt gesleept. Omdat het anders wel een beetje gay zou worden, 3 mannen 5 dagen lang 24u per dag in zo'n huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou nou, dat is echt perfect vergelijkbaar met een groep zeikerds die een probleem maken van mensen die een goed doel proberen te steunen
Het is maar net hoe je er naar wil kijken he?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het is een commerciele actie, waar dan zijdelings een goed doel bij de haren aan bij wordt gesleept. Omdat het anders wel een beetje gay zou worden, 3 mannen 5 dagen lang 24u per dag in zo'n huis.
Prima, maar die mensen moeten er niet zonodig 5 dagen lang alle media mee beheersen, en nog 2 weken voor én na die periode met vooruit/terugblikken, recaps, en weet ik wat. Ondertussen is het houden van een Glazen Huis actie belangrijker geworden dan een doel, dat is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er naar wil kijken he?
Ik meen me te kunnen herinneren dat er elk jaar allerlei verenigingen, gezinnen, kinderen, schoolklassen enz. tijd steken in een of andere actie om vervolgens de opbrengst te schenken aan het goede doel.
Je kunt discussiëren over hoe effectief dit geld uiteindelijk wordt besteed, maar je kunt niet ontkennen dat veel donaties vanuit de samenleving gewoon gebeuren met de beste intenties, dus om de minder bedeelde medemens te helpen. Helemaal niets mis mee en mooi om te zien dat mensen een hart hebben.
Alsof iets voor een goed doel doen pas telt als het op de radio komt idd. Echt van die kijk mij eens iets geven aan het goede doel, zien jullie allemaal hoe goed ik ben! Echt goed van mij dat ik om mijn medemens geef! mijn medemens ja niet jouwe maar mijne.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar die mensen moeten er niet zonodig 5 dagen lang alle media mee beheersen, en nog 2 weken voor én na die periode met vooruit/terugblikken, recaps, en weet ik wat. Ondertussen is het houden van een Glazen Huis actie belangrijker geworden dan een doel, dat is wat ik bedoel.
Kant zou zich omdraaien in zijn graf ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alsof iets voor een goed doel doen pas telt als het op de radio komt idd. Echt van die kijk mij eens iets geven aan het goede doel, zien jullie allemaal hoe goed ik ben! Echt goed van mij dat ik om mijn medemens geef! mijn medemens ja niet jouwe maar mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |