Ik schakelde in voor de TV draait door, zie ik toch al snel een seconde van die ellende !quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Moeilijk he, NL3 vijf dagen lang niet bekijken
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die zich hier druk om maken![]()
Nou nou, dat is echt perfect vergelijkbaar met een groep zeikerds die een probleem maken van mensen die een goed doel proberen te steunenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Piperidine het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal. Sneu.
Nee, het is een commerciele actie, waar dan zijdelings een goed doel bij de haren aan bij wordt gesleept. Omdat het anders wel een beetje gay zou worden, 3 mannen 5 dagen lang 24u per dag in zo'n huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou nou, dat is echt perfect vergelijkbaar met een groep zeikerds die een probleem maken van mensen die een goed doel proberen te steunen
Het is maar net hoe je er naar wil kijken he?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het is een commerciele actie, waar dan zijdelings een goed doel bij de haren aan bij wordt gesleept. Omdat het anders wel een beetje gay zou worden, 3 mannen 5 dagen lang 24u per dag in zo'n huis.
Prima, maar die mensen moeten er niet zonodig 5 dagen lang alle media mee beheersen, en nog 2 weken voor én na die periode met vooruit/terugblikken, recaps, en weet ik wat. Ondertussen is het houden van een Glazen Huis actie belangrijker geworden dan een doel, dat is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er naar wil kijken he?
Ik meen me te kunnen herinneren dat er elk jaar allerlei verenigingen, gezinnen, kinderen, schoolklassen enz. tijd steken in een of andere actie om vervolgens de opbrengst te schenken aan het goede doel.
Je kunt discussiėren over hoe effectief dit geld uiteindelijk wordt besteed, maar je kunt niet ontkennen dat veel donaties vanuit de samenleving gewoon gebeuren met de beste intenties, dus om de minder bedeelde medemens te helpen. Helemaal niets mis mee en mooi om te zien dat mensen een hart hebben.
Alsof iets voor een goed doel doen pas telt als het op de radio komt idd. Echt van die kijk mij eens iets geven aan het goede doel, zien jullie allemaal hoe goed ik ben! Echt goed van mij dat ik om mijn medemens geef! mijn medemens ja niet jouwe maar mijne.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar die mensen moeten er niet zonodig 5 dagen lang alle media mee beheersen, en nog 2 weken voor én na die periode met vooruit/terugblikken, recaps, en weet ik wat. Ondertussen is het houden van een Glazen Huis actie belangrijker geworden dan een doel, dat is wat ik bedoel.
Kant zou zich omdraaien in zijn graf ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alsof iets voor een goed doel doen pas telt als het op de radio komt idd. Echt van die kijk mij eens iets geven aan het goede doel, zien jullie allemaal hoe goed ik ben! Echt goed van mij dat ik om mijn medemens geef! mijn medemens ja niet jouwe maar mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar jamaar wanneer doen ze weer eens een keer een ander promotie weekje....quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef Moody het volgende:
Aan de haters: Niet druk om maken. Gewoon een 3FM promotieweekje met een goed doel. Daarbij goede city marketing voor de betreffende stad. Je weet nu al dat dit jaar meer wordt opgehaald (of wordt gedaan alsof) om als Leeuwarden niet voor lul te staan. Gemeente zal er voor zorgen.
Het is niet zozeer "een hart hebben", maar gewoon kuddegedrag en erbij willen horen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je kunt discussiėren over hoe effectief dit geld uiteindelijk wordt besteed, maar je kunt niet ontkennen dat veel donaties vanuit de samenleving gewoon gebeuren met de beste intenties, dus om de minder bedeelde medemens te helpen. Helemaal niets mis mee en mooi om te zien dat mensen een hart hebben.
Beetje dubbel wel idd. Maar laat de mensen lekker doen waar ze zin in hebben toch? Oordelen is zo eenvoudig. Of je nou een krat bier koopt en je lam zuipt of jezelf lekker wilt voelen door geld te geven. So what?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Latert het volgende:
[..]
O nee uiteraard, dat ontken ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |