Kogelvisquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Mirjam buikpijn krijgt van slecht bereide Sushi
Ik ben blij dat jij mijn keuzes wel accepteer. Wij zijn echt vrienden voor het leven hé, insomnia?quote:
Ik ben blij dat je mijn punt snaptquote:
Tjacka probeert de schuld weer op jouw schouders te leggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk snel met m'n vingers.
ja zullen we een bff ketting gaan dragenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn keuzes wel accepteer. Wij zijn echt vrienden voor het leven hé, insomnia?
En GGMM gaat het weer op mij schuiven, johannes_vermeer gaat het geloven en er over twitterenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn punt snapt
[..]
Tjacka probeert de schuld weer op jouw schouders te leggen
quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zullen we een bff ketting gaan dragen
[ afbeelding ]
Stijn heeft hem gemaakt.quote:
*in jouw schoenen te schuivenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka probeert de schuld weer op jouw schouders te leggen
Dat jij dit pikt. Persoonlijk had ik het huis wat GGMM in Amersfoort op het oog heeft in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En GGMM gaat het weer op mij schuiven, johannes_vermeer gaat het geloven en er over twitteren
Taugé, maar ik was hevig geemotioneerd omdat het de vorige keer ook al uit de hand liep toen hij dit kunstje flikte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn heeft hem gemaakt.
Hij zal wel een verschrikkelijke hekel aan je hebben ofzo, een andere reden kan ik zo snel niet verzinnen.
[..]
*in jouw schoenen te schuiven
Pak hemquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet doorgelezen nee. Dat lijkt mij ook totaal niet nodig. Ik weet dat je alleen normaal kan doen onder mijn hoede. GGMM vroeg daarom ook of ik het probleem op wou knappen. Zodoende.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je bipolaire stoornis niet heb aangewakkerd.
Gewoon dagelijks in z'n brievenbus poepenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij dit pikt. Persoonlijk had ik het huis wat GGMM in Amersfoort op het oog heeft in de fik gestoken.
Uit dat licht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met jou praat ik voorlopig niet meer
quote:OLD NEWS FACT: A man in China divorced and sued his wife for $120,000 for being ugly and won the case.
Dat doet hij zelf al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon dagelijks in z'n brievenbus poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |