Ik wilde even af koelen door een rondje te maken over de site van de enige echte CUiL maar die bestaat helaas niet meer.quote:
negeert die je net zoals yvonnequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mirjam reageert ook nergens op
Maak haar een troostmeisje. Net als van MoBoquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mirjam reageert ook nergens op
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk snel met m'n vingers.
Wanneer word ik moderator? Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users. Momenteel zijn het meer symbolische acties tegen de makkelijke doelwitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk snel met m'n vingers.
Gister nog gezellig mee gekletstquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
negeert die je net zoals yvonne
nadat je dms had openbaard zekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister nog gezellig mee gekletst
Dit zei je zonet ook al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer word ik moderator? Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users. Momenteel zijn het meer symbolische acties tegen de makkelijke doelwitten.
Wel een leuk grapje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
een note erbij
kreeg er maar weinig laatste weken
Niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zei je zonet ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |