Je top 5 Noord Koreaanse gerechten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie opent er een topic over een typisch Noord-Koreaanse dis?
Hij vond het vreselijk dat jullie nu ook al in CUL lopen te kloten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nu tijd over voor zijn reviews van restaurants in Bommel.
rijst met grasquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je top 5 Noord Koreaanse gerechten?
brood met spinnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rijst met gras
geen rijst met gras
eten hebben ze daar niet
Euhm...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar goed dat het optijd is gesloten dan. Hoe uitgekauwd wil je het hebben
Wat ontzettend vervelendquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij vond het vreselijk dat jullie nu ook al in CUL lopen te kloten.
misschien moet je een nieuw japan topic openen ergensquote:
Het was Knut zijn topic jongen wtf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:
Het likt mij verstandig dat wij de VBL-SC in CUL gaan plaatsen.
Altijd geweten dat het een jood wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Tjacka laat zijn oude makkers in de steek.
Met kapiteintje voorop, dat is de officiële winaar van de johannes_vermeer award in de categorie Culinair.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:
Het lijkt mij verstandig dat wij de VBL-SC in CUL gaan plaatsen.
wanneer krijg ik mijn award johannesquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met kapiteintje voorop, dat is de officiële winaar van de johannes_vermeer award in de categorie Culinair.
Ik ga mij in Cul rammen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een Kamikaze actie. Tora tora tora!
Ik twijfel over de categorie, beloon ik je strijd tegen minachting of je niet aflatende steun aan Southampton?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer krijg ik mijn award johannes
Met jou praat ik voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:
Het lijkt mij verstandig dat wij de VBL-SC in CUL gaan plaatsen.
Ga weg verrader.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je bipolaire stoornis niet heb aangewakkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |