Zullen ook wel wat dope vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:39 schreef SjaakBauer het volgende:
@tancredipalmeri
BREAKING NEWS: Gattuso's house searched by police as suspected to be linked to match-fixing
Zou me verbazen als die Gattuso voor metsjfiksing wordt gepakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen ook wel wat dope vinden.
Hij is nu toch coachquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou me verbazen als die Gattuso voor metsjfiksing wordt gepakt.
Nee daar heb ik absoluut geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb een leuke post gemaakt over wielrenwinkels in Tokyo, willen jullie die ook zien?
ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb een leuke post gemaakt over wielrenwinkels in Tokyo, willen jullie die ook zien?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
ja.
ik ga trouwens een fiets huren in Kyoto en een fietstour doen in Tokyo
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar heb ik absoluut geen behoefte aan.
Kyoto is een must ja. Dat is de stad met het meest waardeloze openbare vervoer van Japanquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
ja.
ik ga trouwens een fiets huren in Kyoto en een fietstour doen in Tokyo
Maak me idd alleen wat zorgen over de navigatie daar, wil vanuit daar ook een dag naar Nara.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kyoto is een must ja. Dat is de stad met het meest waardeloze openbare vervoer van JapanNiet te doen zonder fiets.
Protip: zoek een hotel/hostel in Osaka. Vanaf Osaka zit je in 20 minuten met de trein in het centrum van Kyoto. Osaka is goedkoper en qua avondvermaak een stuk toffer imo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Maak me idd alleen wat zorgen over de navigatie daar, wil vanuit daar ook een dag naar Nara.
Ik dacht trouwens dat ze in Kyoto voor elke toeristische bestemming wel een bus hadden?
Je bent een schatje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Protip: zoek een hotel/hostel in Osaka. Vanaf Osaka zit je in 20 minuten met de trein in het centrum van Kyoto. Osaka is goedkoper en qua avondvermaak een stuk toffer imo.
Die bussen zijn waardeloos. Doen er veel te lang over, je staat de hele tijd vast. Nara is leuk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:31 schreef GGMM het volgende:
Zending vertraagd. Wordt hij morgen pas geleverd.
Nou ben ik boos.
quote:
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Je bent een schatje.![]()
Kan hier nog echt wat mee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |