Heb je niet goed op Moody gelet dit jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ramona Falls zegt me niets. Zal 't morgen eens checken.
Ik heb alleen Peter Adams genoteerd, ben ik bang.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je niet goed op Moody gelet dit jaarDie heeft het een potje lopen hypen. Heerlijk album. Echt een toffe band. Maar vooral paar hele goede nummers, het hele album is wel wat veel van het goede...
Dat kan echt heel erg mooi worden. Blakes piano en zang met Jaar's beats en synthsquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg, een samenwerking tussen Nicolas Jaar en James Blake, dat zou ik wel eens willen horen. Die moeten elkaar toch wel op een hele interessante manier kunnen aanvullen.
Dat moet wel wat zijn jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg, een samenwerking tussen Nicolas Jaar en James Blake, dat zou ik wel eens willen horen. Die moeten elkaar toch wel op een hele interessante manier kunnen aanvullen.
Denk wel mijn ontdekking van het jaar (van albums niet uit 2013)...Echt, dat dat album niet al eerder bij me was binnengekomenquote:
Lijkt mij geweldig!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Nummers met een abrupt begin zijn ook wel gaafquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Arn0 het volgende:
Ja, was er niet een topic voor nummers met een abrupt einde? Of had ik dat gedroomd.. In het begin is dat zo kut, maar na een tijdje went het echt en hoort het erbijThe Strokes - Ize Of The World deed me ook vermoeden dat ik een corrupte download had.
Hoe maak je dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]Lekker lijstje
de mijne
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/ - JOUW USERNAME - /charts?subtype=albums
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef DO2 het volgende:
Oh, en Third > In Rainbows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat met Ghosts ook niet zo, van dEUS? Daar erger ik me er ook aan, totdat het leuk werdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Arn0 het volgende:
Ja, was er niet een topic voor nummers met een abrupt einde? Of had ik dat gedroomd.. In het begin is dat zo kut, maar na een tijdje went het echt en hoort het erbijThe Strokes - Ize Of The World deed me ook vermoeden dat ik een corrupte download had.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef DO2 het volgende:
Oh, en Third > In Rainbows.Ze zijn in mijn top 100 akelig dicht bij elkaar gekropen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zou je ze vergelijken?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Goed sinterklaascadeau, zeg.![]()
Ja, ik zou 't artwork ook best wel aan de muur willen hebben. Prachtig dingetje. Hoe goed ik Paper Trails live ook vond trouwens, dit blijft mijn favoriet op de plaat:
4:26 bevestigt ditquote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef Xrenity het volgende:
Hadden we deze al gezien? De hele pitchfork festival set van Darkside.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb alleen Peter Adams genoteerd, ben ik bang.
holy crapquote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef Xrenity het volgende:
Hadden we deze al gezien? De hele pitchfork festival set van Darkside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |