Ik hoor de kwaliteit wel. En ik denk dat ik 'm ook hoog zou waarderen als ik 'm 10-20x vaker zou beluisteren, maar de wil en zin ontbreekt om dat te doen. Ben niet vaak in die "zware" stemming moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp alle ophef over die plaat van Nick Cave ook niet zo goed. Maar dat had ik al eens uitgelegd.
Ach, Nick Cave stond rond 1990 al hoog in alle indielijstjes. Die hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp alle ophef over die plaat van Nick Cave ook niet zo goed. Maar dat had ik al eens uitgelegd.
Nee, nog niet. Is het leuk genoeg om te kennen?quote:
Kan ik niet over oordelen, ieder zijn smaak. Indietronic met vrouwenstemmetje. Ik vind het op het eerste gehoor wel interessant genoeg om te postenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is het leuk genoeg om te kennen?
Jep, ik heb daar de loftrompet over afgestoken. Waanzinnige remix. De b-kant (Brian Eno's Lux, ook remix) is ook echt heel bijzonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
Oja, deze Jaar-mix is ook lekker zeg.....
Is uit april, dus vast al eens gepost
Hele goede speakers mag ook.quote:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Buren zijn 60+. Mag koptelefoon ook?
Nog geen tien uur te laat, ik denk wel dat je popcorn koud is en je cola warm.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé leuk, de showdown tussen Tchock en Norrage heeft weer 's plaatsgevonden.
[ afbeelding ]
Ik mis de live-ervaring wel een beetje, true, maar zo in de herhaling nog steeds topvermaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog geen tien uur te laat, ik denk wel dat je popcorn koud is en je cola warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |