SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe durf je . Jij had geen lapo.
Ty ty,quote:
Nope maar staat genoteerd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
TTK / Hoeveel woorden ken jij? Doe de test
Iemand deze test al gedaan?
Nee man ik ben van de Islamic Movement of Kurdistan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef Peunage het volgende:
Baklava is een PKK-er hoor. Onderkoffer.
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Expans ik wil zo'n baard.
[ afbeelding ]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lagerquote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.
Of moest ik jongeren doen?
96%quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lager
Jongeren 94%.quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lager
Waarom heb ik moeite om je te geloven?quote:
terroristquote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo mijmeren jij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom heb ik moeite om je te geloven?
Onverzorgd, niet netjes. Doe dan de helft hiervan en dan bijhouden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam aan 80% de vorige keer. Even opnieuw testen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.
Of moest ik jongeren doen?
68% volwassen, maar ik deed maar 1-2sec over een vraag.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet slapen door de wasmachine van de buren.((
Geberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Ik vond de film ''mwah'' want het leek meer op een simpele actiefilm gevuld met enkele goede scenes om je te laten denken en een bepaald beeld te creëren over het leger en askerlik in het algemeen en hoe er tegenwoordig naar word gekeken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook een aangrijpende scène.
http://www.dutchcowboys.nl/Entertainment/30648quote:Netflix en Sony Pictures Television kondigen vandaag aan dat Better Call Saul, de langverwachte spin-off van Breaking Bad, exclusief beschikbaar zal zijn voor abonnees in Europa en Latijns-Amerika kort na de uitzending ervan in de VS, startend in 2014.
Ik heb Dağ niet gezien, dus ik kan het niet beoordelen, maar voor zover ik weet waren de recensies niet erg positief. Puur gemaakt om op de nationalistische gevoelens in te spelen, zoals Fetih 1453 dat ook min of meer was. Nefes was buiten de scène die ik heb gepost over het algemeen ook niet heel bijzonder.quote:Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vond de film ''mwah'' want het leek meer op een simpele actiefilm gevuld met enkele goede scenes om je te laten denken en een bepaald beeld te creëren over het leger en askerlik in het algemeen en hoe er tegenwoordig naar word gekeken.
Maar pas bij de aftiteling kwam het hard aan.
Nefes was ook goed ja.
Gefeliciteerd met Turqquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
Volgens de laatste geruchten ben ik verloofd
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
cinderella by day,quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
Dank! Turq heeft beloofd een goede en zorgzame vrouw te zijn.
quote:
Schaamhaar op je kin.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat jij je schaamhaar zo lang groeien dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Schaamhaar op je kin.
Ja, sexy toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat jij je schaamhaar zo lang groeien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, sexy toch?Ja heerlijk, een waterval aan haar tussen de benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja heerlijk, een waterval aan haar tussen de benen.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van harte!quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
Draag vanaf nu een verlovingsring en loop daarmee rond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
82%. Te snel gedaan waardoor ik een paar woorden verkeerd heb gedrukt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow best veel voor iemand die ook nog studeert. Hoop dat je het goed kunt combineren met je school.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goed! K ga 30 uur werken eerste weken
Hoeveel werk jij eigenlijk?
Korte termijn; washandjes, mobiele douches, rivier etc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef xaban06 het volgende:
Vraag me af hoe ze dat op de bergen doen, terroristen. Niet douchen en vol behaard, inclusief de vrouwen?
zarGon ken je iedereen hier ook in het echt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draag vanaf nu een verlovingsring en loop daarmee rond.. En vertel de mooiste verhalen over je verloofde.
.
Douchen daar ook mannen en vrouwen gemengd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef expans het volgende:
[..]
Korte termijn; washandjes, mobiele douches, rivier etc.
Lange termijn; belirli yerlerde kamplari vardir. En verborgen 'bunkers' in grotten.
Gewoon naar meet gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
zarGon ken je iedereen hier ook in het echt.
Mij willen echter sommige niet in het echt ontmoeten.![]()
En daarna loop ik de liefde van mn leven misquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draag vanaf nu een verlovingsring en loop daarmee rond.. En vertel de mooiste verhalen over je verloofde.
.
TSK tarafindan worden er vaak genoeg anti conceptiepillen gevonden. Kisin sicak durmalari icindir hazar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Douchen daar ook mannen en vrouwen gemengd.![]()
Anti conceptiepil, wat is dat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef expans het volgende:
[..]
TSK tarafindan worden er vaak genoeg anti conceptiepillen gevonden. Kisin sicak durmalari icindir hazar.
Mods; winter = koud, seks om warm te blijven etc etc.
Lol ik dacht serieus dat het conceptie pillen waren en niet antiquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef expans het volgende:
[..]
Zodat ze niet zwanger raken.
Moet ik ook nog seks uitleggen?
Conceptiepillen... Weet jij wat conceptie is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lol ik dacht serieus dat het conceptie pillen waren en niet anti
Je probeert toch iets TEGEN te gaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je weet wat 'conceptie' is, no?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer is die meet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef zarGon het volgende:
Hebben mensen zich aangemeld voor de meet? Zover ik weet heeft alleen sylvesterrr aangegeven dat-ie aanwezig zal zijn.
quote:
De meet is op vrijdag 27 december in Rotterdam. Dit wordt sinds eind vorig jaar de derde meet (afgezien van de filmmeets).quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wanneer is die meet.
En hoeveel keer per maand doen jullie een meet.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
http://brekend.nl/2013/12(...)er-overleden-moeder/
Ik bedoelde deze topicreeks is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
De meet is op vrijdag 27 december in Rotterdam. Dit wordt sinds eind vorig jaar de derde meet (afgezien van de filmmeets).
Bilge, Bortecinem, JaleesaJoia, Johnfuckinmayer, Julis, MaidensTower, PlayingWithFire, Turquaz52, xminator en zarGon heb ik één of meerdere keren gemeet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze topicreeks is.![]()
![]()
Ik kan toch niet komen. Maar wie ken je allemaal in dt forum in ht echt.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje freaky, een stap richting stalken. Waarom zou je dit willen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn WhatsApp-spytool werkt goed.Van de nummers die ik wil volgen weet ik wanneer het online komt en weer offline gaat. Dit geldt ook voor de mensen die hun lastseen-timestamp hebben verborgen.
Ohohoh, dit gaat leuk worden.
Gaafquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn WhatsApp-spytool werkt goed.Van de nummers die ik wil volgen weet ik wanneer het online komt en weer offline gaat. Dit geldt ook voor de mensen die hun lastseen-timestamp hebben verborgen.
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje freaky, een stap richting stalken. Waarom zou je dit willen?
No offence.
Je mag de WhatsApp APIs niet op desktops draaien volgens mij en maak je hiermee geen inbreuk op privacy ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
Ik ben nu bezig met een module om een notificatie per e-mail (of WhatsApp) te versturen wanneer een bepaald nummer online komt.![]()
![]()
Is er een officiële API dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je mag de WhatsApp APIs niet op desktops draaien volgens mij en maak je hiermee geen inbreuk op privacy ?
Te zielig.......quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat heb je eraan? XDquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
Ik ben nu bezig met een module om een notificatie per e-mail (of WhatsApp) te versturen wanneer een bepaald nummer online komt.![]()
![]()
[ code verwijderd ]
Komt er ook nog een dubbel ++ versie waarmee je kan zien wie jou middels de + vesie in de gaten aan het houden is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
![]()
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kom waarschijnlijk toch wel. Hoe laat was het???
quote:
quote:
GC / Turken op FOK! #1001 Binbir gece.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kom waarschijnlijk toch wel. Hoe laat was het???
Wacht, kun je met je programma alleen zien wanneer iemand verborgen online komt?quote:
mwuahboah.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
GC / Turken op FOK! #1001 Binbir gece.
Is Utrecht (in plaats van Rotterdam) een probleem? Ligt toch net wat centraler, daarom toch wel wat aantrekkelijker.
Deze vraag stel ik aan de komers en de misschieners.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt er ook nog een dubbel ++ versie waarmee je kan zien wie jou middels de + vesie in de gaten aan het houden is?
Nee, dat laatste is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wacht, kun je met je programma alleen zien wanneer iemand verborgen online komt?
Ik zou er meer aan hebben om te kijken hoe vaak iemand mijn nummer checkt, of zoiets. Dan weet ik wie mij stalkt XD
Online komt waar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
![]()
Online als in verbinding met het internet? Of online als in bericht gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Julis het volgende:
Of dat je een correlatie-schema maakt; wie vaak tegelijk online komen.
Online als in WhatsApp-client actief (waarbij je voor anderen zichtbaar bent als 'onlne'). Hoe ik dat weet? WhatsApp vertelt het aan mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Online als in verbinding met het internet? Of online als in bericht gelezen?
En hoe weet je dat?
Ah. Dat is ook de definitie van 'online' volgens WhatsApp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Online als in WhatsApp-client actief (waarbij je voor anderen zichtbaar bent als 'onlne'). Hoe ik dat weet? WhatsApp vertelt het aan mij.
Dat kan je ook koppelen aan andere bekende tijden, bv werktijden, voetbalwedstrijden... Zit je vriendje tijdens zijn werk te appen? Of tijdens Gala vs Fener? Nou dan weet je dat mooi en kan hij ook niet zeuren als jij hem eens stoort tijdens zijn bezighedenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Julis het volgende:
Of dat je een correlatie-schema maakt; wie vaak tegelijk online komen.
Best gevaarlijke shit eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan je ook koppelen aan andere bekende tijden, bv werktijden, voetbalwedstrijden... Zit je vriendje tijdens zijn werk te appen? Of tijdens Gala vs Fener? Nou dan weet je dat mooi en kan hij ook niet zeuren als jij hem eens stoort tijdens zijn bezigheden
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan je ook koppelen aan andere bekende tijden, bv werktijden, voetbalwedstrijden... Zit je vriendje tijdens zijn werk te appen? Of tijdens Gala vs Fener? Nou dan weet je dat mooi en kan hij ook niet zeuren als jij hem eens stoort tijdens zijn bezigheden
Wellicht, misschien, maybe de mensen die dat zeggen komen meestal niet maar vervolgens wordt de meet wel op een locatie gehouden die speciaal door/voor hun is geselecteerd. Graag iets meer zekerheid en dan vind ik het geen punt als het rotterdam, utrecht etc. is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
Liever Rotterdam dan Utrecht. Wellicht dat Weissman ook komt als we Rotterdam aanhouden.
Ja. Who fucking cares dat persoon A 5738x online komt? En hoeveel tijd moet je over hebben om je hiermee bezig te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Dat is ook de definitie van 'online' volgens WhatsApp.
Verder is het not cool, maar goed.
Het is maar een hobbyproject. Ik had het idee om er een commercieel product van te maken, maar dat is met het oog op privacy niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verder is het not cool, maar goed.
Ik injecteer er wel geld in, lets do this shit man!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is maar een hobbyproject. Ik had het idee om er een commercieel product van te maken, maar dat is met het oog op privacy niet zo'n goed idee.
Ja.. Het zou een snelle migratie naar bv BBM ook kunnen bewerkstelligenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Best gevaarlijke shit eigenlijk...
Al je dat had gedaan had ik je meteen van m'n contactenlijst verwijderd en ook geblokkeerd op WhatsApp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is maar een hobbyproject. Ik had het idee om er een commercieel product van te maken, maar dat is met het oog op privacy niet zo'n goed idee.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al je dat had gedaan had ik je meteen van m'n contactenlijst verwijderd en ook geblokkeerd op WhatsApp.
*verwijdert applicatie vliegensvlug*quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al je dat had gedaan had ik je meteen van m'n contactenlijst verwijderd en ook geblokkeerd op WhatsApp.
Ja dit kan enorm lucratief zijn, al koopt maar 1% van de users die app.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik injecteer er wel geld in, lets do this shit man!
Hoeveel heb jij ervoor moeten betalen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*verwijdert applicatie vliegensvlug*
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij ervoor moeten betalen?
Geld is het issue niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik injecteer er wel geld in, lets do this shit man!
WhatsApp kan er ook voor kiezen om het een en ander aan te passen waardoor dit niet meer mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja.. Het zou een snelle migratie naar bv BBM ook kunnen bewerkstelligen
Huh? Waarom dat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Genoeg stalkers die zoiets wel zouden willen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dit kan enorm lucratief zijn, al koopt maar 1% van de users die app.
Ik kom voor 90%. Morgen weet ik dat zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Wellicht, misschien, maybe de mensen die dat zeggen komen meestal niet maar vervolgens wordt de meet wel op een locatie gehouden die speciaal door/voor hun is geselecteerd. Graag iets meer zekerheid en dan vind ik het geen punt als het rotterdam, utrecht etc. is.
Oki.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik kom voor 90%. Morgen weet ik dat zeker.
Nee, eigenlijk jou en zarGon tegelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]jij wil ook zG in de gaten houden he.
AAAAAAAAAWH.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk jou en zarGon tegelijk.
[ afbeelding ]
Ja, sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef xminator het volgende:
Het issue is, nadat zo een app populair is geworden zal Whatsapp daar een stokje voor steken.
xaban ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:38 schreef xminator het volgende:
Mooi mooi, laten we het gezellig maken!
Weiss mag eens zijn belofte nakomen.
Wat ik kan, kunnen anderen ook. Als WhatsApp dit wil tegenhouden, dan zal het hele concept van WhatsApp gewijzigd moeten worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef xminator het volgende:
Het issue is, nadat zo een app populair is geworden zal Whatsapp daar een stokje voor steken.
Nuja, dan heb je al genoeg binnen voor een leuke hut met een uitzicht op de Bosporusquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef xminator het volgende:
Maar zoals ik al reeds eerder heb gezegd, heb je die app wat jij nu wil maken al...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat ik kan, kunnen anderen ook. Als WhatsApp dit wil tegenhouden, dan zal het hele concept van WhatsApp gewijzigd moeten worden.
Nu je het over dreigmails hebt... Op mijn 17e ontving ik een aangetekende brief van het ANP over een fulltext RSS-feed die ik aanbood...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, sowieso. En dan krijg je ook nog eens dreigmails en dergelijke
.
Link?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar zoals ik al reeds eerder heb gezegd, heb je die app wat jij nu wil maken al...
https://play.google.com/store/search?q=Whatsapp%20spy.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef xminator het volgende:
Spy whatsapp
Whatsapp spy
Zie app store android, wellicht niet zo uitgebreid zoals jij in gedachte hebt maar de basis is er al.
Ik ga ze downloaden, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/search?q=Whatsapp%20spy.
Ugh.
https://play.google.com/s(...)whatsapp.spy.monitorquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef xminator het volgende:
Spy whatsapp
Whatsapp spy
Zie app store android, wellicht niet zo uitgebreid zoals jij in gedachte hebt maar de basis is er al.
WASpyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Julis het volgende:
Ik mag hopen dat jouw app naam origineler is, Syl.
Whats spy app.
Zorg voor enkele nummers en ik kan het checken...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden mensen tijdens de huwelijksnacht appen?
Terugbetalingsrapport aan het opstellen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Jullie aan het bespioneren en rapport opstellen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Klinkt leukerquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
Leuk![]()
Ik ben de Rabo Studenten Innovatieprijs aan het rapporteren. Was de journaliste daar vandaag
Oh, ik heb dezelfde opdracht meegekregen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Niet te veel tijd verdoen daarmeequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Saaie artikelen aan het lezen voor mijn onderzoeksvoorstel en tussendoor wat FOK!ken en filmpjes checken op YT.
Niet met zo'n korte deadline! Morgenochtend en daarna moet ik werken en de avond mijn feedback verwerken!quote:
Waarmee? Artikelen lezen of FOK!ken en filmpjes checken op YT? Deadline ligt nog een maand verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet te veel tijd verdoen daarmee
Dat eerste.. Ook al is het een jaar verder het is tijdverspilling.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarmee? Artikelen lezen of FOK!ken en filmpjes checken op YT? Deadline ligt nog een maand verder.
Oh nee, onder druk werken is no chillahquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet met zo'n korte deadline! Morgenochtend en daarna moet ik werken en de avond mijn feedback verwerken!
Ik kies er zelf voor. Anders ga ik mannen hosselenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh nee, onder druk werken is no chillah.
Niet zo negatief in het leven staan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet met zo'n korte deadline! Morgenochtend en daarna moet ik werken en de avond mijn feedback verwerken!
Waar moet ik mijn theorie, conceptual framework, hypotheses en research methods dan vandaan halen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat eerste.. Ook al is het een jaar verder het is tijdverspilling.
niet? Ik presteer het beste onder drukquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh nee, onder druk werken is no chillah.
Wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik kies er zelf voor. Anders ga ik mannen hosselen
Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar genoeg anderen wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef expans het volgende:
Sylv, ik vind je app zwaar onnodig en niks speciaals want why the fuck zou je constant willen bijhouden wat iemand doet? Vooral in het huidige tijdperk, dus als iemand 4x achter elkaar kloot met whatsapp (berichten sturen) krijg je vier keer een melding? Woohoo big deal.
Ja, oké, daar zit ook wat inquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet? Ik presteer het beste onder druk
Ik ook, maar zoals Julis aangeeft is het niet echt een prettig gevoel. Ik heb dan ook momenten waarbij ik denk dat ik het niet ga redden...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik niet hahahaha. Wil het morgen gepubliceerd hebben, maar dan werk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet zo negatief in het leven staan.
Ja ik tik dan ook met snot en tranen op mijn toetsenbord, maar dan lever ik best goed kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar zoals Julis aangeeft is het niet echt een prettig gevoel. Ik heb dan ook momenten waarbij ik denk dat ik het niet ga redden...
Oriënteer eerst voor een onderwerp, vind vervolgens circa 8 artikelen uit top journals en stel vervolgens verwachtingen op en begin met het schrijven. Anders blijf je maar artikelen lezen en ontvang je steeds meer informatie. Je wijkt toch uiteindelijk wel ietsjes af van je research proposal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn theorie, conceptual framework, hypotheses en research methods dan vandaan halen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat?![]()
Doe es pic van jezelf; heb het verleden keer gemist.
ah dus je komt fo shoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]Moet ik weeeeer uploaden en shit. Kom maar naar de meet, zie je me live.
90%. Weet niet heel zeker hoe laat ik moet werken. Volgens mij was ik gewoon vrij. Morgen weet ik het zeker.quote:
O, ik heb al twee maanden een research topic. En bedankt voor je input, maar na 6 jaar weet ik wel hoe het allemaal werkt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oriënteer eerst voor een onderwerp, vind vervolgens circa 8 artikelen uit top journals en stel vervolgens verwachtingen op en begin met het schrijven. Anders blijf je maar artikelen lezen en ontvang je steeds meer informatie. Je wijkt toch uiteindelijk wel ietsjes af van je research proposal.
PhD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ik heb al twee maanden een research topic. En bedankt voor je input, maar na 6 jaar weet ik wel hoe het allemaal werkt.Momenteel ben ik bezig met de uitwerking van mijn onderzoeksvraag, hypotheses, theorie en onderzoeksmethode.
Nee, MSc. Ja, ik weet, ik heb wat uitloop gehad (door omstandigheden), maar ik hoop binnen een half jaar klaar te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
PhD?
Die zooi moet je gewoon binnen een week voor de deadline aftikken, strik eromheen en weg ermee![]()
.
je hebt geen Inshallah gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, MSc. Ja, ik weet, ik heb wat uitloop gehad (door omstandigheden), maar ik hoop binnen een half jaar klaar te zijn.
Je hebt gelijk. Bedankt voor de reminder, sis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je hebt geen Inshallah gezegd.
Succes!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, MSc. Ja, ik weet, ik heb wat uitloop gehad (door omstandigheden), maar ik hoop binnen een half jaar klaar te zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedankt voor de reminder, sis.
Succes, ja!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Just came here to like that.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Just came here to like that.
beest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed schat, nog één potje LoL en ik kom in bedquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Op naar bed, welterusten
Dat was een snelle edit zeg..... en ik praat ook heel normaal zusjlief.quote:
Dus zo ben je opgevoed, wil je zeggen? Hm?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat was een snelle edit zeg..... en ik praat ook heel normaal zusjlief.
Heeft niks met opvoeding te maken, ik geloof gewoon dat ieder een kans verdient.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Dus zo ben je opgevoed, wil je zeggen? Hm?
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Julis het volgende:
Neyse, welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Ze krijgt vrijdag ook wel een tik van mij. Gr grquote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt! Jij ook succes.
[..]
Corrigerende tik van abla.
Ga HM01'en ofzo.quote:
dan krijg jij ook een tikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ze krijgt vrijdag ook wel een tik van mij. Gr gr
Is goedquote:Op woensdag 18 december 2013 17:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan krijg jij ook een tik
Nee!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
Geniet van jullie vakantle, kidsss. Ik moet deze week en volgende week maandag nog en dan heb ik ee weekje vakantie! +O
7quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef MaidensTower het volgende:
Haaaaaaiii
Geef je leven een cijfer en noem iets wat het een punt hoger zou kunnen krijgen!
Nee, een paar mensen krijgen wel een WAberichtje/mailtje!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sturen jullie kerstkaartjes?
-hard aan het schrijven-
Mweh.. 7tjequote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef MaidensTower het volgende:
Haaaaaaiii
Geef je leven een cijfer en noem iets wat het een punt hoger zou kunnen krijgen!
Zelfde, alleen dan in Groningen en 1ejaars. Wat ga je hierna doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Unlabeled het volgende:
Bedrijfseconomie, laatstejaars. Jij?
Meen je niet. Ik kom oorspronkelijk uit Groningen (niet uit stad). Hele leuke en gezellige stad overigens, niet? Ik denk dat ik m'n master ook gewoon in rdam ga doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zelfde, alleen dan in Groningen en 1ejaars. Wat ga je hierna doen?
why bother?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sturen jullie kerstkaartjes?
-hard aan het schrijven-
alles kan, maar why bother?quote:
ja ik kom regelmatig bij de MM, misschien ook dit weekendquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef MaidensTower het volgende:
Slayage, kom je van het weekend langs op mijn werk?
been there done thatquote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is sociaal/gezellig/vriendelijk.
Ja true. Maar ieder jaar krijg ik zoveel kaartjes, dat je het automatisch terug gaat doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
been there done thatik deed het ook hoor, het is participeren aan iets wat iedereen doet en omdat iedereen het doet, wordt het gezellig/vriendelijk/sociaal. op een gegeven moment haakte ik af omdat ik besefte dat ik eigenlijk helemaal niets met kerst heb en tegelijkertijd toch kerstkaartjes verstuurde, kwam tot de conclusie dat het ik deed alsof, met de meute meeging om met de meute mee te gaan en als iets niet oprecht is kan je beter niet doen lijkt me, toch?
ja klopt, voordat ik helemaal stopte met het versturen van kaartjes had ik op een gegeven moment een tussen fase en had ik me voorgenomen om alleen kaartjes te sturen aan mensen die mij kaartjes stuurden, maar dat vond ik ook niet houdbaar, omdat ik me gedwongen voelde om een kaart te sturen omdat ik een kaart had ontvangen, dat was dan weer wederom niet oprechtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja true. Maar ieder jaar krijg ik zoveel kaartjes, dat je het automatisch terug gaat doen.
Wauwquote:MaidensTower
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 9 minuten, 58 seconden geleden.
aantal posts: 1.743 (gemiddeld 73 per dag)
Ik kreeg vandaag een paar hele lievequote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef xminator het volgende:
Ik hoef geen kerstkaartjes dus verstuur ik ze ook niet, beetje oubollig en nutteloos imo...
wat is er mis met oubollig? johnmayer noemt het sociaal en gezellig dus nutteloos is het nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef xminator het volgende:
Ik hoef geen kerstkaartjes dus verstuur ik ze ook niet, beetje oubollig en nutteloos imo...
vertel?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een paar hele lieve
Deel eens dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een paar hele lieve
gewoon onverwachts lag er op mijn werk onder de boom kaartjes en een kadootjequote:
iets met veel bedankjes en kusjes en bemoedigende woorden.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gewoon onverwachts lag er op mijn werk onder de boom kaartjes en een kadootje![]()
![]()
hebben jullie al je kerstpakketten
welke bemoedigende woorden?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met veel bedankjes en kusjes en bemoedigende woorden.
ja een week terug al, koekjes/thee/wijn/chocola/een smerige fruitdrank/dip/chips/snoep, dat was het zon beetje denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hebben jullie al je kerstpakketten
Ben jij een dagboek ofzo?quote:
Dat eerste is wel nicequote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben jij een dagboek ofzo?
Ik heb een bon van 40eu gekregen en een tas met zoutjes/chorizo etc etc
why not?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben jij een dagboek ofzo?
zou zonde zijn als ie dat niet zou doen lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga jij de Moët opdrinken?
Nope, vind ik vies.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga jij de Moët opdrinken?
Als jij rookworsten in je pakket krijgt, eet je die dan ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou zonde zijn als ie dat niet zou doen lijkt me
okay.quote:
Is toch zonde?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als jij rookworsten in je pakken krijgt, eet je die dan ook?
die paas ik naar collegasquote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als jij rookworsten in je pakket krijgt, eet je die dan ook
die is ook gepaast naar een collegaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom dan wel de fles houden?
niet dat ik weetquote:
Aah, omdat je zonde zei dacht ik even wat anders.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is ook gepaast naar een collega
waarom wel?quote:
ach het is laatquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aah, omdat je zonde zei dacht ik even wat anders.
Ik sta bij de ingangquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik kom regelmatig bij de MM, misschien ook dit weekendwelke afdeling werk je?
bij de ingang als wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik sta bij de ingangIn een rode jurk. Heb de directeur zover gekregen dat ons bedrijfskleding anders is dan de rest haha
Kom je?
ik weet niet of dat inhoudt dat je sociaal bent, wel dat je veel kwijt wil, dat wel iigquote:
Gastvrouw.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij de ingang als wat?
bij MM heeft niemand een jurk, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ja... kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet of dat inhoudt dat je sociaal bent, wel dat je veel kwijt wil, dat wel iig
goed gespeeld/beargumenteerd, zo speel je jezelf wel in de picture bij een groot bedrijf, netwerken is heeeeel belangrijk, maar waarom deze insteek? wat dreef jou om dit gesprek zo aan te gaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gastvrouw.
Heb het volgende gezegd:
"Meeste klanten hier zijn mannen. Mannen houden van vrouwen en eten. Sex sells, rood is sexy, liefde gaat door de maag... Dus, gastvrouwen in rode getailleerde sexy jurken met rode nagels, lippen en schalen met etenWat vinden jullie? "
Daarna mocht ik voorstellen doen. En daarvan is 1 model gekozen!Die mogen ik en mijn collega m.i.v. zaterdag aan! Uiteraard betalen zij!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee omstandigheden
ging naar me broer woensdagavond, want donderdag ging ik hem helpen met de verhuizing (antalya) toen ik daar aankwam hadden de buren een borrel georganiseerd, lag die avond 01:30 in bed, volgende dag vroeg op werd uiteindelijk een veel te lange dag als dat ik had verwacht, ging die dag ook aardig wat regenen waardoor de belading van het busje stilgelegd moest worden, toen we uiteindelijk uit almere vertrokken was het 23:30, daar bovenop viel de auto van mijn broertje uit ergens bij leiden, hij had nog geen anwb, omdat hij recent de auto van mn broer had overgekocht en het nog niet had geregeld, broertje belt broer op voor nummer van anwb, op dat moment belt een vriend van me broer om door te geven dat hij tomtom had geregeld voor de mobiel van mn broertje, broertje legt uit wat er aan de hand is waarop die vriend zegt, dat het hem 201 euro gaat kosten als hij de anwb belt en zegt dat ie em komt slepen, hij zat alleen toen nog in rotterdam, dus hij naar den haag, sleeptouw regelen van een buurman, kwam die uiteindelijk, auto's koppelen, rijden maar, totdat we over een brug gaan en de touw knapt door de schok, stonden we weer op de vluchtstrook, in de tussentijd waren ook de lichten van de auto uitgegaan, waardoor het nog gevaarlijker was geworden, die vriend die ons op kwam halen is agent in rotterdam en hij zegt dat er zoveel ongelukken als mensen op de vluchtstrook staan, hij benadrukte dat het vaak vrouwen zijn die die ongelukken veroorzaken hihi, hoe dan ook ik dus met de vriend opzoek naar een bezinestation voor een nieuwe sleeptouw, moesten we helemaal naar den haag uiteindelijk, dan weer terug nog voorbij leiden om mn broertje op te pikken, auto's vastkoppelen en weer rijden, ging dit keer wel goed gelukkig, hoewel het wel vreselijk link was, met 80 km per uur en dan met 4 meter tussen de 2 auto's, lag dus daardoor uiteindelijk 3:30 in me nest
allaha sukur sag saglim atlattik o gunu
Ik onderga een freaky metamorfose. In plaats van mannen hosselen probeer ik nu mijn energie in zelfontplooiing te stoppen. Er komen acties zoals deze tot stand. Mijn creatieve brein denkt aan iets anders dan aan liefde en seksquote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
goed gespeeld/beargumenteerd, zo speel je jezelf wel in de picture bij een groot bedrijf, netwerken is heeeeel belangrijk, maar waarom deze insteek? wat dreef jou om dit gesprek zo aan te gaan?
Damn, wat een gedoe! Pfffquote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef Slayage het volgende:
ik was deze drama dag vergeten
[..]
tjonge! succes daarmee! maar resultaat wordt iig geboekt! good for you!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik onderga een freaky metamorfose. In plaats van mannen hosselen probeer ik nu mijn energie in zelfontplooiing te stoppen. Er komen acties zoals deze tot stand. Mijn creatieve brein denkt aan iets anders dan liefde en seks
achja, eind goed al goed en me broer is alweer geremigreerdquote:
Hayırlı olsun. Senin de dönmeye niyetin var mı?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
achja, eind goed al goed en me broer is alweer geremigreerd
Kom zaterdag langs en stel je voorquote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
tjonge! succes daarmee! maar resultaat wordt iig geboekt! good for you!
ik ben hier geboren nereye donecemquote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hayırlı olsun. Senin de dönmeye niyetin var mı?
ik kom wellicht ff langsquote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kom zaterdag langs en stel je voorLijkt me leuk!
Uiteraard niks over Fok vertellen hè?! Er zijn een paar Turke mannen daar die een oogje op mij hebben en alles over mij willen wetenPuur door mijn effect op het bedrijf daar hahha. En vandaag was nog mijn tweede werkdag... Eerste werkdag had ik dit al gefixt. Ze moesten alleen nog vergaderen.
Ik ben nog meer van plan hehehehe
True that. Toch willen mensen wegquote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben hier geboren nereye donecem
Enige Turks meisje trekt wel aandacht ja hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kom wellicht ff langs![]()
achja boys will be boys
paar dagen terug nog vernemen dat een hele familie nog voor oud en nieuw richting istanbul gaat en met sinterklaas is een goede vriend vertrokken met zijn familie naar arubaquote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
True that. Toch willen mensen weg
laterrrrquote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga doodMoe. Welterusten en tot weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |