SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe durf je . Jij had geen lapo.
Ty ty,quote:
Nope maar staat genoteerd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
TTK / Hoeveel woorden ken jij? Doe de test
Iemand deze test al gedaan?
Nee man ik ben van de Islamic Movement of Kurdistan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef Peunage het volgende:
Baklava is een PKK-er hoor. Onderkoffer.
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Expans ik wil zo'n baard.
[ afbeelding ]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lagerquote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.
Of moest ik jongeren doen?
96%quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lager
Jongeren 94%.quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had een keer ietjes onder de 80%. Als ik het nu nog keer doe, haal ik lager
Waarom heb ik moeite om je te geloven?quote:
terroristquote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo mijmeren jij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom heb ik moeite om je te geloven?
Onverzorgd, niet netjes. Doe dan de helft hiervan en dan bijhouden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam aan 80% de vorige keer. Even opnieuw testen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Volwassenen gekozen, 48%. Veel moeilijke woordjes die ook kunnen dienen als term voor bepaalde stoffen, die ik dus niet herkende.
Of moest ik jongeren doen?
68% volwassen, maar ik deed maar 1-2sec over een vraag.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet slapen door de wasmachine van de buren.((
Geberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Ik vond de film ''mwah'' want het leek meer op een simpele actiefilm gevuld met enkele goede scenes om je te laten denken en een bepaald beeld te creëren over het leger en askerlik in het algemeen en hoe er tegenwoordig naar word gekeken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook een aangrijpende scène.
http://www.dutchcowboys.nl/Entertainment/30648quote:Netflix en Sony Pictures Television kondigen vandaag aan dat Better Call Saul, de langverwachte spin-off van Breaking Bad, exclusief beschikbaar zal zijn voor abonnees in Europa en Latijns-Amerika kort na de uitzending ervan in de VS, startend in 2014.
Ik heb Dağ niet gezien, dus ik kan het niet beoordelen, maar voor zover ik weet waren de recensies niet erg positief. Puur gemaakt om op de nationalistische gevoelens in te spelen, zoals Fetih 1453 dat ook min of meer was. Nefes was buiten de scène die ik heb gepost over het algemeen ook niet heel bijzonder.quote:Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vond de film ''mwah'' want het leek meer op een simpele actiefilm gevuld met enkele goede scenes om je te laten denken en een bepaald beeld te creëren over het leger en askerlik in het algemeen en hoe er tegenwoordig naar word gekeken.
Maar pas bij de aftiteling kwam het hard aan.
Nefes was ook goed ja.
Gefeliciteerd met Turqquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
Volgens de laatste geruchten ben ik verloofd
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
cinderella by day,quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
Dank! Turq heeft beloofd een goede en zorgzame vrouw te zijn.
quote:
Schaamhaar op je kin.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat jij je schaamhaar zo lang groeien dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Schaamhaar op je kin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |