Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 december 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ülkücüler zijn zo 1996. Türkcülük ftw!
Ja man wij zijn toch allemaal Moslims. TÜrkculuk yerine Ümmetcilik olsun.quote:Op maandag 16 december 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ülkücüler zijn zo 1996. Türkcülük ftw!
AKP yerine Morsi dediler, bende hülooog diye bitirdimmquote:Op maandag 16 december 2013 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maak de quote wel af dan.
Ja.quote:Op maandag 16 december 2013 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik eet beyaz peynirli met zeytun. Ben ik nu ook een van de Turken?
ik vind mijn hoofddoek prima zoquote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
[..]
Ja.
Nu alleen nog hoofddoek op een Turkse manier en je hoort erbij.
Moet op specifieke stijl, anders niet toegestaan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vind mijn hoofddoek prima zo
ja one of a kind.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef expans het volgende:
[..]
Moet op specifieke stijl, anders niet toegestaan.
Wel lachen eigenlijk dat wij Turken onze levensstijl/politieke/gelovige ideologie/stroming op zo'n manier kunnen laten blijken. In welk ander land bestaat er zoiets als ulkucu/milliyetci biyigi *nationalisten snor*:D
Toen ik de mijne wilde verwijderen drie jaar geleden was het credo... deactiveren en dan een paar weken niet inloggen en hij verdween vanzelf.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Hey mensen hoe verwijderd men facebook? Deactiveren weet ik wel maar ik wil het permanent weg hebben..
Die laatste zin, lol.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wou ik ook altijd zo'n awesome snor laten staan
IK OOKquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wou ik ook altijd zo'n awesome snor laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |