sommige dingen moet je gewoon niet vragen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb rijst met kip. You want?
Hani bana?quote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb rijst met kip. You want?
Get the fuck out, kisacasi si....quote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat betekent dan de afkorting GTFO.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus ze heeft een hekel aan me.
Ik hoop niet dat ze me niet meer mag he.
Oogcontact is dan ook niet noodzakelijk voor hele harde neukseks, zo las ik eensquote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef expans het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mezelf, niet voor iemand anders.
Je bent misschien Erdoganci en anti PKK maar je hoopt ook op een eigen staat, kisacasi bolucusun.
Wat denk je zelf? Dat je gewoon normaal vriendjes kan zijn met elke Turk?
Laat ik het zo zeggen, discussiëren op een forum is één ding, elkaar mogen of niet mogen heeft er niks mee te maken maar ik zou je in het echte leven niet eens aankjiken denk ik
Jongen kijk voordat ik deze topic kaap. Ieder heeft zijn eigen politieke mening.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef expans het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mezelf, niet voor iemand anders.
Je bent misschien Erdoganci en anti PKK maar je hoopt ook op een eigen staat, kisacasi bolucusun.
Wat denk je zelf? Dat je gewoon normaal vriendjes kan zijn met elke Turk?
Laat ik het zo zeggen, discussiëren op een forum is één ding, elkaar mogen of niet mogen heeft er niks mee te maken maar ik zou je in het echte leven niet eens aankjiken denk ik
Had gekund.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat bortecinem een koerd was.
Nee kan nooit.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat bortecinem een koerd was.
Expans en ik zijn allebei mannen sukkel.quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oogcontact is dan ook niet noodzakelijk voor hele harde neukseks, zo las ik eens
Daarom ook dat ik zeg van dacht..quote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee kan nooit.
Aangezien ze zegt dat ik hier op moet rotten.
Benden niye nefret itmeye basladin.quote:
Awhh kıyamamquote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Benden niye nefret itmeye basladin.
Ik bedoelde het niet slecht als ik iets verkeerds heb gezegd.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Expans en ik zijn allebei mannen sukkel.![]()
![]()
Ülkücüler zijn zo 1996. Türkcülük ftw!quote:Op maandag 16 december 2013 21:37 schreef xminator het volgende:
Je bent koerd dat is voldoende.
cCc Borte reyiz cCc
Dat maakt het dus alleen maar makkelijker! En om nu te gaan schelden.. Dat doet alleen maar afbreuk aan je reputatie.quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Expans en ik zijn allebei mannen sukkel.![]()
![]()
Dus, gwn sneaky in de grotten in de winterquote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is taboe in zowel de Turkse als de Koerdische cultuur.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |