Ik check het meestal hiero als ie voor mij niet werktquote:Op maandag 16 december 2013 02:43 schreef xminator het volgende:
Je hebt toch al een aantal apps met whatsapp status/online checkers?
Neen, gaat niet over storingen maar het ''stalken'' van mensenquote:Op maandag 16 december 2013 02:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik check het meestal hiero als ie voor mij niet werkt
http://allestoringen.nl/storing/whatsapp
Ohquote:Op maandag 16 december 2013 03:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, gaat niet over storingen maar het ''stalken'' van mensen
Ik wil weten hoe vaak mijn "geliefde" online komt en hoe lang ze ook online blijft...quote:Op maandag 16 december 2013 03:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ohgewoon tweede telefoonnummer regelen en Whatsapp op je computer gebruiken toch
Genoeg mensen die denken dat ze worden genegeerd wanneer iemand niet reageert en online is geweest. Met deze applicatie gaan ze nog vaker/eerder denken dat ze wordrn genegeerd wanneer blijkt dat die persoon niet 1x of maar voor heel even online is geweest.quote:
Gerek yoktu ya canımquote:Op maandag 16 december 2013 07:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe vaak mijn "geliefde" online komt en hoe lang ze ook online blijft...Verder wil ik ook weten wat ze allemaal doet met haar profielfoto enzo.
quote:Op maandag 16 december 2013 07:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe vaak mijn "geliefde" online komt en hoe lang ze ook online blijft...Verder wil ik ook weten wat ze allemaal doet met haar profielfoto enzo.
Zulke apps zijn voor labiele mensen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:43 schreef expans het volgende:
Maar waarom zou je willen weten hoevaak iemand online komt / wat z'n gedrag is? En dan intervals van een minuut? Alsof iemand om de minuut status ed gaat aanpassen.
Het gaat alleen al in de eerste zin mis. Evolutietheorie gaat niet over het ontstaan van het levenquote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Arcadia het volgende:
Interessant stuk over de evolutieleer: http://www.expliciet.nl/content/view/14151/99/
het is wel waar, mensen zien/horen alleen wat in hun straatje pastquote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/Baaddin.Marley/posts/198095737046442
En ik dacht dat je vrijgezel was?quote:Op maandag 16 december 2013 07:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen stalkt toch wel de WhatsApp van een bekende? daar is toch geen tweezijdige relatie voor nodig?quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vrijgezel was?
Jawel!quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iedereen stalkt toch wel de WhatsApp van een bekende? daar is toch geen tweezijdige relatie voor nodig?
Ik bén vrijgezel. De ik-persoon in die post van me is een willekeurige R&P'er...quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vrijgezel was?
ooooooh, hier ga ik me niet druk om makenquote:Op maandag 16 december 2013 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg mensen die denken dat ze worden genegeerd wanneer iemand niet reageert en online is geweest. Met deze applicatie gaan ze nog vaker/eerder denken dat ze wordrn genegeerd wanneer blijkt dat die persoon niet 1x of maar voor heel even online is geweest.
GTFO.quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Baklava95 het volgende:
Even rustig aan he dames en heren.
Deze Antepli en fanatiek Erdoganist (AKP''er) wilt het topicreeks ook kunnen volgen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |