Gewoon ontbijt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik het dan ontunch (ontbijt + lunch) noemen?
Ja en omdat je anders te verkaasd overkomt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat het de eerste maaltijd van de dag is?
Volgens mij snap je niet wat scripten isquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel programmeer- en scriptingtalen kan je inderdaad zo 1:1 vertalen naar het Engels.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat scripten is
quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en omdat je anders te verkaasd overkomt.
Grapjeee
Zal best vraag naar zijn voor een dollar of wat, regel je het dan ook zo dat je kan inzoomen op de icoontjes in je lijst? nu zijn ze vaak amper te zien zo kleinquote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteravond ben ik ook begonnen aan hobbyproject: WASpy.
Op dit moment kan ik de status (profielfoto, status en last-seen) van een WhatsApp-gebruiker zien. De bedoeling is om dat met een interval van 1 minuut (of korter) bij te houden opdat je het gedrag van een WhatsApp-gebruiker kan bekijken. Leuk voor controlfreaks.
[ link | afbeelding ]
Ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren met een WhatsApp library, ik verveelde me nogal.
De profielfoto's zijn reeds klikbaar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zal best vraag naar zijn voor een dollar of wat, regel je het dan ook zo dat je kan inzoomen op de icoontjes in je lijst? nu zijn ze vaak amper te zien zo klein
Niks dan respect voor je skills, ik koop je app als hij uitkomtquote:Op maandag 16 december 2013 00:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De profielfoto's zijn reeds klikbaar.
Werkt het ook met de recente versie van WhatsApp? Je ziet standaard namelijk niet meer hoelaat diegene online was.quote:Op maandag 16 december 2013 00:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De profielfoto's zijn reeds klikbaar.
Wanneer de gebruiker de lastseen-timestamp heeft verborgen kan je dat niet zien. De WhatsApp-server geeft dan een foutmelding.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Werkt het ook met de recente versie van WhatsApp? Je ziet standaard namelijk niet meer hoelaat diegene online was.
wow wtfquote:
Je leest nooit mee in R&P hè?quote:Op maandag 16 december 2013 00:43 schreef expans het volgende:
Maar waarom zou je willen weten hoevaak iemand online komt / wat z'n gedrag is? En dan intervals van een minuut? Alsof iemand om de minuut status ed gaat aanpassen.
Welterusten.quote:Op maandag 16 december 2013 00:40 schreef MaidensTower het volgende:
Moorgen eerste werkdag!!! Ik ben zo zenuwachtig!!! Welterusten iedereen!
Dat is het plan.quote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef Ayca het volgende:
Ik zou dat eigenlijk best van mezelf willen zien in een grafiekje oid. Kan je dat doen?
Neuh niet echt. Tis maar whatsappquote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je leest nooit mee in R&P hè?
Dat beteken dat je app dus niet werkt wanneer je niet in whatsapp zit?quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer de gebruiker de lastseen-timestamp heeft verborgen kan je dat niet zien. De WhatsApp-server geeft dan een foutmelding.
Maar goed, als je ervoor kiest om een bepaald nummer in de gaten te houden (interval van 1 minuut), dan is de kans groot dat je op een moment controleert wanneer de gebruiker online is.
Maar goed, genoeg tech talk zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |