Nee joh, Ik kijk soms ecchi maar dat is alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Oh, jij gaat nog wat mee makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:45 schreef MaidensTower het volgende:
Kijken of je op de meet ook zo'n grote mond heb. Je gaat vast huilen als ik de mannenwc binnen loop wanneer jij daar bent
een beetje saai voor 2013, vind je niet?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef dvdfreak het volgende:
Zijn er mensen die om 6 uur naar Mehtap tv gulenkijken?
quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
een beetje saai voor 2013, vind je niet?
quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
helemaal niet waarom wel?quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
you only have to ask (most likely)quote:
Dat is lang geleden.quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
helemaal niet waarom wel?
ik denk dat het zelfs saai voor de radio is anno 2013, laat staan voor tvquote:
idd ergens in september 2012 zie ikquote:
dus zo oud is het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ergens in september 2012 zie ik
ik had het over jou laatste post in het turken topicquote:
gouwe ouwe emelquote:
OMG, twee gestoorde idioten die elkaar gaan uitdagen...quote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh, jij gaat nog wat mee maken![]()
Vraag Sylv, Turq, Borte, Bilge, JFM, Xmini, Julis en de rest
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is de reactie die ik krijg? Valt mij tegen van je.
Ik ga wel brunchen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar had je nog geen honger, dus zo'n ramp is het niet. Ontbijt zometeen maar.
yanequote:Op zondag 15 december 2013 11:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg ik toch andere reacties yane. En dit was weer een open deur falan.
Alsof er normale Turken op FOK! zitten, allemaal verkaaste Turken, of Turken zonder een sociaal leven / geen vrienden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaas ten top dit. Een late ontbijt meteen brunch noemen.
En jij bent die uitzondering op de regel, togg?quote:Op zondag 15 december 2013 11:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alsof er normale Turken op FOK! zitten, allemaal verkaaste Turken, of Turken zonder een sociaal leven / geen vrienden.
uitzonderingen daar gelaten
quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef dvdfreak het volgende:
Zijn er mensen die om 6 uur naar Mehtap tv gulenkijken?
quote:
Uşakquote:
Maar dan mag je het niet hier plaatsen enzo.quote:Op zondag 15 december 2013 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
OMG, twee gestoorde idioten die elkaar gaan uitdagen...
Ik neem wel een videocamera mee.
ik ga rijst en kip eten.quote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga overigens niet echt ontbijten met Mac.
Maar ik moet nog wel ontbijten. Iemand tipsss?
Hoe maak je het klaar? Yani oven, bakken, kruiden etc. etc.quote:
Gebakken, piri piri, kurkuma, peper zout enzo.quote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe maak je het klaar? Yani oven, bakken, kruiden etc. etc.
(Ik heb nog steeds niks gegeten omdat ik mij nog aan het bedenken ben WAT ik zal gaan eten.).
Hahaha nee mijn ouders aten een typisch Turks ontbijt. Ei, gegrilde groene pepers, kaas, pekmez/tahin etc. en dan met pide.quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gebakken, piri piri, kurkuma, peper zout enzo.
Ga eggies bakken. Eten jullie s' morgens echt een Nederlands ontbijt a la hagelslag, jam en kaas enzo?
lekkaahquote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha nee mijn ouders aten een typisch Turks ontbijt. Ei, gegrilde groene pepers, kaas, pekmez/tahin etc. en dan met pide.
Ik ga dat ook maar eten denk ik.
Allemaal dikke vrouwen hier.quote:Op zondag 15 december 2013 13:01 schreef MaidensTower het volgende:
Damn wat eten jullie zwaar!
Ik slurp nu mijn 300 ml melk met 25 gr Brinta en İsolaatperfection...
Ik pizza om te proeven of het gelukt is. En 2 oreo's gun ik mezelf.quote:Op zondag 15 december 2013 13:01 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ken dat 'proeven'quote:Op zondag 15 december 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik pizza om te proeven of het gelukt is. En 2 oreo's gun ik mezelf.
Anime kijken, Huiswerk maken, Leauge of Legends spelen, ecchi kijken, FOK! trollen en slapenquote:Op zondag 15 december 2013 13:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ken dat 'proeven'
Ik eet Roti vanavond met neef en nicht. Nu ff knallen in de sportschool. Ik zie resultaat en word er gedreven van.
Wat doen jullie vandaag?
Ik ook. Ben sowieso trots op alle Turken die bewegenquote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net sinds 5 jaar voor het eerst gefietst en dan gelijk 10 km. Ik ben zo trots op mezelf
Huiswerk... aaa kıyamam!quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Anime kijken, Huiswerk maken, Leauge of Legends spelen, ecchi kijken, FOK! trollen en slapen
etenquote:Op zondag 15 december 2013 13:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ken dat 'proeven'
Ik eet Roti vanavond met neef en nicht. Nu ff knallen in de sportschool. Ik zie resultaat en word er gedreven van.
Wat doen jullie vandaag?
Naja, huiswerk... Is meer een eigen project. Maak een hometraining app inc. informatie.quote:
Intensief aan het fappen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar is sylvia, hij is ook niet op Wa'p.
Iets als Skimble?quote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, huiswerk... Is meer een eigen project. Maak een hometraining app inc. informatie.
Vanmorgen 25 kilometer met de fiets gedaan om nieuwe schaatsen te kopen bij de ArenA maar niet gekocht, online bleek goedkoperquote:Op zondag 15 december 2013 13:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ken dat 'proeven'
Wat doen jullie vandaag?
Wow, goed bezig!quote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vanmorgen 25 kilometer met de fiets gedaan om nieuwe schaatsen te kopen bij de ArenA maar niet gekocht, online bleek goedkoper![]()
En nu maar eens een seizoen van Southpark kijken
Heb niet zo hard gefietst hoor, een racefiets kan ik niet binnen stallen en op straat is die zo wegquote:Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wow, goed bezig!
Jij was toch een Turk
Ah zo. Maakt niet uit hoe hard je fietst haha. Ben gewoon trots op iedereen die de moeite neem in een tijd waarin mensen niet bewegen, veel eten en depressief rakenquote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb niet zo hard gefietst hoor, een racefiets kan ik niet binnen stallen en op straat is die zo weg![]()
Ja! een halve![]()
Soort van, maar dan privé app ;')quote:
Oke. Wat zijn de functies?quote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Soort van, maar dan privé app ;')
- Het houd data bij van wat ik kan, waardoor hij uiteindelijk elke dag nieuwe training schema's maakt.quote:
geen rugtas idd.quote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Wat voor rugtas(sen) zouden jullie trouwens meenemen voor het reizen door verschillende steden voor ongeveer 8 dagen?
Koffer met wielenquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Wat voor rugtas(sen) zouden jullie trouwens meenemen voor het reizen door verschillende steden voor ongeveer 8 dagen?
Een grote.quote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Oh gaaf!quote:Op zondag 15 december 2013 16:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- Het houd data bij van wat ik kan, waardoor hij uiteindelijk elke dag nieuwe training schema's maakt.
- Vertelt hoeveel eiwitten en koolhydraten ik moet innemen etc.
- En nog meer opties (beta)
Informaticaquote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Wat studeer jij dan, dat je zoiets kan maken?
In welk taal?quote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, huiswerk... Is meer een eigen project. Maak een hometraining app inc. informatie.
Wij hebben ervoor gekozen om het in het Engels te maken,quote:
Moet ik het dan ontunch (ontbijt + lunch) noemen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaas ten top dit. Een late ontbijt meteen brunch noemen.
300ml melk en 25g Brinta? Vreemde verhouding.quote:Op zondag 15 december 2013 13:01 schreef MaidensTower het volgende:
slapenquote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar is sylvia, hij is ook niet op Wa'p.
Veel programmeer- en scriptingtalen kan je inderdaad zo 1:1 vertalen naar het Engels.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wij hebben ervoor gekozen om het in het Engels te maken,
Kinda weird.quote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteravond ben ik ook begonnen aan hobbyproject: WASpy.
Op dit moment kan ik de status (profielfoto, status en last-seen) van een WhatsApp-gebruiker zien. De bedoeling is om dat met een interval van 1 minuut (of korter) bij te houden opdat je het gedrag van een WhatsApp-gebruiker kan bekijken. Leuk voor controlfreaks.
[ link | afbeelding ]
Ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren met een WhatsApp library, ik verveelde me nogal.
O...quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik groet geen vreemde mannen :L
Het slaat ook nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |