- Het houd data bij van wat ik kan, waardoor hij uiteindelijk elke dag nieuwe training schema's maakt.quote:
geen rugtas idd.quote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Wat voor rugtas(sen) zouden jullie trouwens meenemen voor het reizen door verschillende steden voor ongeveer 8 dagen?
Koffer met wielenquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Wat voor rugtas(sen) zouden jullie trouwens meenemen voor het reizen door verschillende steden voor ongeveer 8 dagen?
Een grote.quote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
Oh gaaf!quote:Op zondag 15 december 2013 16:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- Het houd data bij van wat ik kan, waardoor hij uiteindelijk elke dag nieuwe training schema's maakt.
- Vertelt hoeveel eiwitten en koolhydraten ik moet innemen etc.
- En nog meer opties (beta)
Informaticaquote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Wat studeer jij dan, dat je zoiets kan maken?
In welk taal?quote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, huiswerk... Is meer een eigen project. Maak een hometraining app inc. informatie.
Wij hebben ervoor gekozen om het in het Engels te maken,quote:
Moet ik het dan ontunch (ontbijt + lunch) noemen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaas ten top dit. Een late ontbijt meteen brunch noemen.
300ml melk en 25g Brinta? Vreemde verhouding.quote:Op zondag 15 december 2013 13:01 schreef MaidensTower het volgende:
Damn wat eten jullie zwaar!
Ik slurp nu mijn 300 ml melk met 25 gr Brinta en İsolaatperfection...
slapenquote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar is sylvia, hij is ook niet op Wa'p.
Veel programmeer- en scriptingtalen kan je inderdaad zo 1:1 vertalen naar het Engels.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wij hebben ervoor gekozen om het in het Engels te maken,
Kinda weird.quote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteravond ben ik ook begonnen aan hobbyproject: WASpy.
Op dit moment kan ik de status (profielfoto, status en last-seen) van een WhatsApp-gebruiker zien. De bedoeling is om dat met een interval van 1 minuut (of korter) bij te houden opdat je het gedrag van een WhatsApp-gebruiker kan bekijken. Leuk voor controlfreaks.
[ link | afbeelding ]
Ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren met een WhatsApp library, ik verveelde me nogal.
O...quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik groet geen vreemde mannen :L
Het slaat ook nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |