quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]auSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Strootman is lekker bezig hoor, niks mis mee.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]ik vergeef jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Strootman is lekker bezig hoor, niks mis mee.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Rot op joh.quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Tropicalx het volgende:
René lacht het hardst bij zijn eigen grappen, wat een mongool!
Ach maar die lach van hem is zo aanstekelijkquote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Tropicalx het volgende:
Eén grote familie op fok!quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Tropicalx het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik verlang naar de laatste uitzending van Koning Voetbal dag op aard van Spijkerman.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Tropicalx het volgende:
black power tekenquote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat vuistje van Hansie is ook geweldig
Overduidelijke trollquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef Tropicalx het volgende:
René moet vervangen worden door Jan van halst, wie is er mee eens?
Vergeet niet dat FOK!-godfather Danny daar ooit een carrière had.quote:Op maandag 16 december 2013 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ongekend populair programma onder het BCC personeel
Toch niet, Vroeger was René veel leuker, van mij mag ie nu wel weg, en iemand anders mag hem wel vervangen.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f23-53e4e290ef7d.mp4
Tot op zekere hoogte mee eens. 1 keer per week Gijp aan tafel zou wat meer variatie aan tafel brengen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:30 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Toch niet, Vroeger was René veel leuker, van mij mag ie nu wel weg, en iemand anders mag hem wel vervangen.
Het wordt nu soms een beetje te geforceerd, zoals vorige week met Mandela, of vandaag met paar van die burgemeester grappen. Doe dan maandag Kieft / Kraay, en vrijdag Gijp / Boskampquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte mee eens. 1 keer per week Gijp aan tafel zou wat meer variatie aan tafel brengen.
Thx Stijnquote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f23-53e4e290ef7d.mp4
Bedoel je Huub van Halst?quote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef Tropicalx het volgende:
René moet vervangen worden door Jan van halst, wie is er mee eens?
Volgens mij ben jij voor Ajax.quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
met dank uit de VS , zometeen even kijken...
Die is niet goed bij zijn appel.quote:
Met recht een topshow te noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:43 schreef Monopoly het volgende:
GenotenFantastische uitzending weer
Derksen was in vorm. Hij zat wel weer irritant te trollen over Beenhakker en Van Geel, maar goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij was prachtig ja![]()
Zeker top, beste in tijden
"Parafernalia"quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
wat zegt johan nou toen kraay vroeg "wie is een topper geworden?"
Ben benieuwd hoeveel kijkers zo'n programma zouden bekijken als het niet na VI zou zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef Neuroscience het volgende:
Wel bizar hoeveel mensen er blijven hangen voor dat koning voetbal. Smakeloos landje leven we in.
Je zegt het precies goed: blijven hangen... ik blijf er ook meestal even hangen omdat er toch niks anders is of gewoon uit gemakzucht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef Neuroscience het volgende:
Wel bizar hoeveel mensen er blijven hangen voor dat koning voetbal. Smakeloos landje leven we in.
Die engerd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
12 VOETBAL INTERNATIONAL926.000
2201 KONING VOETBAL 460.000
2200 FOX VOETBAL 17.000
Na 22:00 keken er nog meer mensen naar 24kitchen. FOX
Dat hoorde ik ook niet goed, wie weet het?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
2200 FOX VOETBAL 17.000
hoe weet jij dat ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij voor Ajax.
http://forum.fok.nl/user/history/31297/1
quote:Met Boskamp naar een CL-wedstrijd voor SOS Kinderdorpen
In Extra Time maakte Johan Boskamp zijn bijdrage aan de kerstactie van de Pro League bekend: "Vanaf woensdag kan iedereen bieden om met mij naar een topwedstrijd te gaan kijken."
"Dat kan bijvoorbeeld Chelsea of Manchester zijn", zegt Boskamp. Wie het hoogste bod uitbrengt, zal door Boskamp meegenomen worden naar een duel in de Champions League.
De veiling kadert in de actie "Pro League+", een samenwerking tussen SOS Kinderdorpen en de Pro League. Verschillende veilingen en kerstacties zamelen geld in voor de organisatie die in vier Afrikaanse landen (Togo, Ivoorkust, Burundi en Congo) kinderen onder meer ondersteunt met onderwijs en medische verzorging.
Vanaf woensdag kan iedereen een bod uitbrengen op de website van de Pro League.
Die kop van Pellè.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heeft die René Froger verdedigende middenvelder gespeeld dan?
quote:Hoe lang zou Andries hebben geïnvesteerd? Tien jaar? Vijftien jaar? Langer nog? Het moet in ieder geval hebben aangevoeld als een eeuwigheid. Iedere dag hetzelfde liedje:
Om half zes gaat de wekker. Op naar het huis van de baas. De krant van de mat pakken, tellen hoe vaak de naam van de baas erin staat, koffie zetten (met een klontje suiker en een wolkje melk – niet teveel), croissantjes in de oven, aardbeien schoonmaken, sinaasappelen persen. Sloffen opwarmen.
7.00 uur: de baas wakker maken. Zachtjes natuurlijk. Ontbijt op bed serveren.
7.45 uur: auto voorrijden, deur openhouden, zeggen dat de baas er vandaag piekfijn uitziet. Naar de club rijden. Met de juiste radiozender op uiteraard: bij voorkeur Duitse Schlagers. Ondertussen de agendapunten van de baas opnoemen.
8.30 uur: aankomst op de club. Parkeren, deur openhouden, tas dragen. Gesprek aanknopen met koffiejuffrouw, terreinknecht en reservereservelinksback van het tweede om de teamgeest hoog te houden. Telefoon van de baas opnemen (‘Ja hallo, met de telefoon van de baas. Ik zal u vragen of hij u straks even terug belt.’). Koffie halen (klontje suiker, wolkje melk – niet teveel).
10.00 uur: donderspeech met spuugvlokken van de baas over je heen krijgen vanwege teveel melk in de koffie. Of anders vanwege niet genoeg verse opschrijfboekjes in de la van het bureau van de baas. Of vanwege je scheiding niet strak genoeg (‘Kam jij nou zou slecht of kam ik nou zo goed???’).
10.30 uur: spuugvlokken uit scheiding verwijderen. Opnieuw kammen.
11.00 uur: training. Pilonnen plaatsen. Met de handen op de rug schuin achter de baas staan en diens aanwijzingen kopiëren.
13.00 uur: zoekgeraakte ballen zoeken.
15.00 uur: bij baas op kantoor luisteren naar betoog over tactiek. En over de opstelling. En over de baas zelf. Ernstig kijken en jaknikken. Af en toe applaudisseren. Koffie halen (klontje suiker, wolkje melk – niet teveel). Kaartje leggen als de baas zich verveelt (en verliezen).
16.00 uur: persconferentie voorbereiden. Glaasje water neerzetten. Stoel van baas opwarmen als het onder de dertien graden is. Journalisten van de zwarte lijst naar buiten trappen.
17.30 uur: terug naar huis. Tas dragen, deur van de auto openhouden, zwaaien naar de fans namens de baas. Hard lachen als de baas een mop vertelt.
18.00 uur: koken, volgens het recept van de baas. Andijviestamppot met katenspek en kalfssukade. Beetje gepofte knoflook. Toetje: vla. Met een kers erop. Zonder pit uiteraard.
19.00 uur: uitbrander krijgen vanwege teveel knoflook. Of juist vanwege te weinig.
20.00 uur: open haard aansteken. Filmpje in de dvd-recorder stoppen. Gordijnen dichttrekken. Wijntje serveren. Knabbeltje erbij. Jezelf terugtrekken in de keuken om de afwas te doen en fornuis te boenen.
23.00 uur: de baas voorlezen uit het boek dat je de baas vorig jaar hebt helpen schrijven. Slaapliedje zingen. Truus een zoentje geven. Bekertje melk opwarmen als baas niet kan slapen. Daarna de boel opruimen.
0.00 uur. Jezelf huilend in slaap wiegen.
En dat dag na dag na dag na dag. Je moet er maar tegen kunnen. Andries is geen prutser. En ook geen hielenlikker. En ook geen verrader. Andries is een bikkel. Hij heeft jarenlang zijn leven gegeven voor deze ene kans.
Trainer van Bayern. Als iemand het verdient, dan is het Andries wel
Wow, die cijfersquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
2200 FOX VOETBAL 17.000
Nou ik wil niet veel zeggen, maar René Froger is toch wel de grondlegger van het hedendaagse voetbal. In Bolle Jan kon je al zien dat het een grote zou worden. Maar toch altijd een hele gewone jongen gebleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heeft die René Froger verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Zo 'groot' als zijn vader zal hij nooit worden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Bolle Jan kon je al zien dat het een grote zou worden.
Nou ja, daar wordt nog wel eens lacherig over gedaan, maar dat is geen kattenpis hoor. Eigenlijk zat hij te dineren in Maleisië maar voor zo'n interview met de Kersteditie van VI wilde hij wel eventjes heen en weer fietsen naar Gouda. Onderweg wel even bijkletsen met de Dalai Lama natuurlijk, oud gabbertje van 'm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo 'groot' als zijn vader zal hij nooit worden natuurlijk
hij heeft ook weer een kerstalbum uit is al 10.000x platinaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, daar wordt nog wel eens lacherig over gedaan, maar dat is geen kattenpis hoor. Eigenlijk zat hij te dineren in Maleisië maar voor zo'n interview met de Kersteditie van VI wilde hij wel eventjes heen en weer fietsen naar Gouda. Onderweg wel even bijkletsen met de Dalai Lama natuurlijk, oud gabbertje van 'm.
Ja, dat klopt. Als je alleen de CDtjes die hij op de eerste dag in Bolle Jan verkocht bedoelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft ook weer een kerstalbum uit is al 10.000x platina
++quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, daar wordt nog wel eens lacherig over gedaan, maar dat is geen kattenpis hoor. Eigenlijk zat hij te dineren in Maleisië maar voor zo'n interview met de Kersteditie van VI wilde hij wel eventjes heen en weer fietsen naar Gouda. Onderweg wel even bijkletsen met de Dalai Lama natuurlijk, oud gabbertje van 'm.
Zo 'gewoon' datie zichzelf op de hak nam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ik wil niet veel zeggen, maar René Froger is toch wel de grondlegger van het hedendaagse voetbal. In Bolle Jan kon je al zien dat het een grote zou worden. Maar toch altijd een hele gewone jongen gebleven.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat ging Derksen kapot zeg van het lachen![]()
Oh. Spoilers.quote:
Jij kan alles, Huub.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Heb eigenlijk zin om een compilatie'tje te maken maar dat kan ik niet
Dit is het moment om je beperkingen te overstijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Heb eigenlijk zin om een compilatie'tje te maken maar dat kan ik niet
De broer van Emile ligt er niet wakker van.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:21 schreef Arn0 het volgende:
Een compilatie Louis-momenten of gehandicapten-momenten bij VI? Beiden zijn er namelijk in overvloed.
Jij zit toch zo graag in het archief, hé? Ik vind dat je een compilatie met de beste Emile grapjes moet maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De broer van Emile ligt er niet wakker van.
Zo'n compilatie'tje maken, dat kan ik gewoon niet. Ik ben een beetje dom.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij zit toch zo graag in het archief, hé? Ik vind dat je een compilatie met de beste Emile grapjes moet maken.
Dan zal ik me er zelf maar mee bezig houden, dan word ik misschien verkozen tot voorzitter van de Emile Schelvis fanclub.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n compilatie'tje maken, dat kan ik gewoon niet. Ik ben een beetje dom.
ESfan lijkt nog vrij te zijn op YouTube, volgens mij heb je geluk.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan zal ik me er zelf maar mee bezig houden, dan word ik misschien verkozen tot voorzitter van de Emile Schelvis fanclub.
http://sigaarsnor.blogspo(...)chelvis-smijten.htmlquote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ESfan lijkt nog vrij te zijn op YouTube, volgens mij heb je geluk.
Nu is het jouw taak de beelden toch te achterhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)chelvis-smijten.html
Dit was Emile zijn meest succesvolle grap, maar helaas offline gehaald. Schandalig.
Mooi, dank je. Altijd leuk om het publiek te horen lachen om Emile (en in dit geval een pijnlijke stilte voor Hans).quote:Op woensdag 18 december 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe ik het zelf wel weer
http://www.rtlxl.nl/#!/vo(...)3e-7c0a-11600a34e7ef
Ik heb nog steeds nachtmerries van zijn vorige optreden.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred
Waarom hebben jullie nog niet geboden?
Denk niet dat kale Kees mee wil werken. Tenzij er een camera in de buurt is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef Arn0 het volgende:
Hopelijk kiest de hoogste bieder een nummer uit het repertoire van The Searchers.
Ik wist niet dat dit nummer van Paul Carrack een cover was The Searchers, die ik dan wel weer ken van de klassieker Needles and Pins.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk niet dat kale Kees mee wil werken. Tenzij er een camera in de buurt is.
2-0quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
HANSIE ARMY HANSIE ARMY
THERE'S ONLY OOOOONE HANSIE HANSIE
Schelvecchioquote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ESfan lijkt nog vrij te zijn op YouTube, volgens mij heb je geluk.
Inloggen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef heiden6 het volgende:
http://foxsports.nl/video/179388-samenvatting-jvc-cuijk-mvv.html
O, geen erg in dat je daarvoor moet inloggen, ik ben daar automatisch ingelogd (had via de site naar Heracles - Feyenoord gekeken).quote:
Zoiets zou ik mijn ergste vijanden nog niet toewensen.quote:Altijd al je geliefde willen verrassen met een serenade dóór Wilfred Genee?
altijd weer die overactingquote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/artikel/588317-cuijk-verrast-mvv-in-beker.html
Audiofragment van Hansie zit erbij.
Hansiequote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/artikel/588317-cuijk-verrast-mvv-in-beker.html
Audiofragment van Hansie zit erbij.
heeft geen diplomaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Akilla het volgende:
Ik zeg: Hansie hansie naar roda jc!![]()
Hij doet wel erg overdreven als die weet dat er een camera op hem staat, maar het lijkt erop dat het best wel een goede trainer is, toch? in 2008 flikte hij het ook al om relatief ver te komen en nu weer..
denken dat dat uitmaaktquote:
Vier agenten gewond en maar één aanhouding.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vier agenten gewond in Cuijk
Bij de voetbalrellen in Cuijk zijn woensdagavond vier agenten gewond geraakt. Dat meldt de politie van de Brabantse plaats daags na het bekertreffen tussen JVC Cuijk en MVV.
De politie verrichtte één aanhouding. Een 38-jarige Maastrichtenaar werd opgepakt. De politie onderzoekt de zaak en sluit meerdere aanhoudingen niet uit.
Eén van de agenten werd in het tumult gebeten door een politiehond, een ander kreeg een fles tegen zijn hoofd. Een derde agent kreeg een hek op een voet. Ook werd één agent op zijn neus geslagen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)wond_in_Cuijk__.html
Gezellig daar
Erik Engerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
Geniaalquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn nog geen beelden, maar ik heb wel een audio fragment bemachtigd hoe Hans tactische instructies meegeeft aan de spelers.
Geweldigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn nog geen beelden, maar ik heb wel een audio fragment bemachtigd hoe Hans tactische instructies meegeeft aan de spelers.
Sophietje dusquote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is het ook waanzinnig dat iemand uit de technische staf van een van de deelnemende teams de loting doet. Laat een of ander schaars gekleed mokkel op die knop drukken en Hansie Hansie het aan elkaar praten.
"for fuks seek!"quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als speler kan je daar toch helemaal niks mee? Je moet achter je pc'tje al moeite doen om het te verstaan. Van Hanegem zat altijd rustig op zijn stoeltje omdat hij dat drukke gedoe maar flauwekul vond.. is het ook.quote:
Hensie Hensie kan wel goed Engels. Maar dat heeft hij al eens bewezen op dat ene Engelstalige forum waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
DUELLEREN DAN JOH!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zegt Hans nou op 25 seconden?
Ik heb er van de week toevallig naar zitten kijken, ik ben nl. in de gelukkige positie dat ik niet zo'n decoder van m'n kabelmaatschappij opgedrongen krijg, dus heb er zelf eentje aangeschaft, en die heeft ook FTP functionaliteit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:04 schreef Kenju het volgende:
Kan iemand de HD-versie uploaden via torrents, of via de cloud en dan een linkje pm-en als een torrent maken en wachten totdat hij gedeeld wordt door anderen teveel moeite is? Dan zet ik hem wel op mijn NAS en deel de aflevering een paar dagen.
Ik heb alleen maar een gratis NZB-server, en het repareren is altijd zo'n geklooi en een kutwerk wanneer je een traag systeem hebt zoals ik.
Tsja, dat is inderdaad ook zo. Maar er is dus iemand die hem Spot (via Spotnet). Gewoon effe downloaden rond een uur of 23:00 is natuurlijk wel makkelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er van de week toevallig naar zitten kijken, ik ben nl. in de gelukkige positie dat ik niet zo'n decoder van m'n kabelmaatschappij opgedrongen krijg, dus heb er zelf eentje aangeschaft, en die heeft ook FTP functionaliteit.
Enige nadeel is dat dat ding het met matige of geen compressie opneemt, gisteren de docu 'het geheime leven van de kat' (jaja) opgenomen, die is met 10 minuten extra ervoor / erna 1u5m lang, en die is in totaal op mijn Humax'je 6,9 GB groot, dus VI zal rond de 10 gig worden
![]()
Dus dan ben je (ik eigenlijk dus) een halve dag zoet met dat ding overpompen, extra tijd en reclames er uit knippen, en beter comprimerenTegen die tijd denkt iedereen 'laat maar, ik pak de mp4 wel'.
Maar das de MP4 dan gewoon of wat? Volgens mij hebben we t nu over verschillende dingen trouwens, het ging hier laatst over de kut kwaliteit van de mp4, en of niemand t opnam en die 720p versie ff het internet op kon trappen na afloop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, dat is inderdaad ook zo. Maar er is dus iemand die hem Spot (via Spotnet). Gewoon effe downloaden rond een uur of 23:00 is natuurlijk wel makkelijk.
Nee, dat is een 720p-versie in mkv. Dat is dus iemand die hem opgenomen heeft, en alles eruit geknipt heeft. Is 1,3 GB groot. Trouwens zou het mij niets uitmaken wanneer de reclame er nog wel in zat. Effe skippen is immers een kleine moeite...quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar das de MP4 dan gewoon of wat? Volgens mij hebben we t nu over verschillende dingen trouwens, het ging hier laatst over de kut kwaliteit van de mp4, en of niemand t opnam en die 720p versie ff het internet op kon trappen na afloop.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hansie Hansie heeft een nieuwe club: DOVO. Begint uiteraard na dit seizoen.
Niet echt een sportieve verbetering. De geldwolfquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hansie Hansie heeft een nieuwe club: DOVO. Begint uiteraard na dit seizoen.
Ik zal weleens op m'n gemakkie kijken hoeveel werk het uberhaupt is. Misschien valt t wel mee en kan ik de boel zelf ff knippen en compressen. Sowieso kan ik die nzb wel downloaden, alleen volgens mij staat hij er niet altijd of wel? Ik kijk in ieder geval voor mn nzb's op nzbindex.nl, en daar staat vaak geen VI in 720p, of echt pas na 3 dagen ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, dat is een 720p-versie in mkv. Dat is dus iemand die hem opgenomen heeft, en alles eruit geknipt heeft. Is 1,3 GB groot. Trouwens zou het mij niets uitmaken wanneer de reclame er nog wel in zat. Effe skippen is immers een kleine moeite...
Dat kan mij ook niet schelen hoor. Als ik het maar kan horen en zien ben ik een tevreden mensquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je VI in HD wilt kijken ben je echt koekoek. Zijn jullie echt zo geïnteresseerd in de rimpels van Derksen?
Als jij op 50 jarige leeftijd nog even ordinair kon cashen zou je dat ook doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt een sportieve verbetering. De geldwolf
Nu ze geen beelden hebben zit ik ook vaak achter mijn laptop te luisterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan mij ook niet schelen hoor. Als ik het maar kan horen en zien ben ik een tevreden mens
Ik kijk regelmatig youtubes van VI. Steeds weer lachenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu ze geen beelden hebben zit ik ook vaak achter mijn laptop te luisteren
Niet te hard hé, anders blijf je slipjes wassenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig youtubes van VI. Steeds weer lachen
Ja, dat is wel een nadeelquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet te hard hé, anders blijf je slipjes wassen
Hansie rustig nou!quote:
Ben jij ook geband van de request app Johannes?quote:
Tyf op met je SRquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook geband van de request app Johannes?
geloof het nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had toch niet alles als 'gedraaid' moeten markeren omdat het onzin wasquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta er nog wel altijd in met My Bloody Valentinequote:
Zolang het maar bij een programmaatje blijftquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had toch niet alles als 'gedraaid' moeten markeren omdat het onzin was
Maken ook de shirtjes van Volendam.quote:
Boekje van Wilfred zal ook nog wel voorbij komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang het maar bij een programmaatje blijft
*alsquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind die Joek mooier dan die trui
Gelukkig kan ik erin via een Duitse proxyquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vooruit nu Danaïden was nog helemaal niet gedraaid
HMF heeft anders nog wel een server, hoe heet zoiets ook alweerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik erin via een Duitse proxy
Rickazio Bing Crosby White Christmasquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zijn wel lekkere nummertjes hoor
http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
Wim Kieft deelt jouw gevoelens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien ben ik een azijnzeiker, maar ik irriteer me elke keer als Van Der Gijp zegt: Beter als, ipv beter dan..en dat gebeurt door steeds meer mensen. Vermoeiend
Danny Noord-Korea De Dictatuur Song 10-11-2000 1:56quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rickazio Bing Crosby White Christmas
Vooruit nu Danaidenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook ik zat op mijn dijen te slaan na mijn leuke grapquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is racismisch.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de grap rondom Rickazio? Ik ken hem niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |