Oiquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef Knippenenscheren het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met aids? Vuile ratelslang, ik laat me niet zomaar wegzetten door een verstandelijke gehandicapte slaapaap, ik dult het van niemand om mij zomaar te berispen met een aantijging die niet op mijn integriteit past, met andere woorden, gewoon niet zo zwetsen en geen leugens het land in smiespelen anders snij ik je kop eraf, simpel toch?
Lok die mensen hierheen, ja.quote:
Ohja, quotealerts enzo.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lok die mensen hierheen, ja.
quote:
Vuile ratelslang, ik laat me niet zomaar wegzetten door een verstandelijke gehandicapte slaapaap, ik dult het van niemand om mij zomaar te berispen met een aantijging die niet op mijn integriteit past, met andere woorden, gewoon niet zo zwetsen en geen leugens het land in smiespelen anders snij ik je kop eraf, simpel toch?quote:
quote:
HOIquote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eindelijk thuis & m'n avondeten op.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef richolio het volgende:
Heel FOK! is nog steeds in Comic Sans mode, omdat LittleBrownie ooit zei dat ik 'deze code' in moest tikken volgens mij
Ik!?!?!?quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef richolio het volgende:
Heel FOK! is nog steeds in Comic Sans mode, omdat LittleBrownie ooit zei dat ik 'deze code' in moest tikken volgens mij
How you doin'?quote:
Bedanktquote:
Gewoon de emotie van het moment!quote:
Ik miste kwaliteit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon de emotie van het moment!
Moet je het niet opnieuw intikken?quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohnee EugeneKrabs
Je zei wel
[..]
Nu heb ik het nog steeds.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohnee EugeneKrabs
Je zei wel
[..]
Nu heb ik het nog steeds
quote:
Ze heeft me niet geholpenquote:
Lukte niet, ik ga het weer proberen. God sta me bij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je het niet opnieuw intikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |