quote:
Neequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
probeer deze cheat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd maar hoe ga je terug naar het normale lettertype
hoiquote:
quote:
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
oh het is volgens mij alleen dat tabblad waar je het in deed
HAHAHAHAHAHAHHAquote:
bij mij nietquote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
probeer deze cheat
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ik was ook wegquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben 3 dagen weg en meteen vergeten hier
Niets grappigs aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
dit is wel kut. maar ook grappig
alles in comic sans
Je UI staat in de OP maar is niet zichtbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben 3 dagen weg en meteen vergeten hier
Zit een foutje in de code.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je UI staat in de OP maar is niet zichtbaar
Nu staat het er 2x in maar het is slechts 1x zichtbaar. Misschien doe ik iets fout thoughquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je UI staat in de OP maar is niet zichtbaar
Ik heb het ook. Niets grappig aan want dit is het lelijkste font wat er is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
dit is wel kut. maar ook grappig
alles in comic sans
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
oh fuck.
wel in nieuw tabblad. maar alleen op fok
ik dacht dat het alleen in dat tabblad zou zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Niets grappig aan want dit is het lelijkste font wat er is.
Dat moet wel, ik zie het alleen niet. De link naar jouw UI is namelijk identiek en staat er nu 2x inquote:
er zijn grafstenen met comic sans he..quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Niets grappig aan want dit is het lelijkste font wat er is.
Die moet ik nog kijken jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zin om een docu te kijken?
Helvetica (2007) - IMDb
Grafstenenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
er zijn grafstenen met comic sans he..
niet voordat je de cheatcode helpt op te lossenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken ja
Maar ga zo slapen
krabs verander het terug plsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
niet voordat je de cheatcode helpt op te lossen
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
er zijn grafstenen met comic sans he..
Ik help niet, fuck jullie!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
niet voordat je de cheatcode helpt op te lossen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar huh alles wat IK post is nog wel comic sans
HAHAHAHAquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar huh alles wat IK post is nog wel comic sans
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
omg ik dacht echt; oeh leuke jongen op hot or not
begint ie tegen me te praten of ik hem wil helpen want hij is aan het fappen
oh, stil nouquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
Held.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
ik ben niet lelijk ;Dquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
zat net op hot or not zei ik tegen een lelijk wijf dat ze moet helpen met fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
00:00:00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hot stuffOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Die mag blijkbaar even niet meedoenquote:
vroeger kreeg je daarvoor een medaillequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag. In VBL. Hij werd boos omdat iemand zat te trollen.
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 27-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 308 LETMEIN
02. 283 xcachet
03. 221 Toto69
04. 198 VoornaamAchternaam
05. 196 Stuart
06. 163 OmgevallenFlat
07. 151 Fok-it
08. 123 supersof
09. 122 Tjacka
10. 115 LittleBrownie
11. 115 SgtPorkbeans
12. 103 EugeneKrabs
13. 091 wietparkiet
14. 065 Insomnia_
15. 052 Rodawa
16. 050 Mexicanobakker
17. 045 richolio
18. 041 sararaats
19. 030 badschaap
20. 027 Dearest
Reeks-statistieken!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag. In VBL. Hij werd boos omdat iemand zat te trollen.
ohhhh dat valt meequote:
hai veemesdeekaaerquote:
quote:
mod spelenquote:
r u srs?quote:
ohjaquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik speel geen mod ik ben mod!!!'
Hoiquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:21 schreef VMSDKR het volgende:
hai littlebraunie en sof en EUGENE
en stuart
Ik dacht dat het meestal 2 dagen of een week wasquote:
Welterustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
ik ga in bed muziek luisteren en slapen doei kusje
trusten sof!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
ik ga in bed muziek luisteren en slapen doei kusje
Slaap lekker Stuquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
het waait een beetje jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef xcachet het volgende:
Verslapen. Een trein later nu met 10 min vertragingAlle trein hebben vertraging hier
Ns
Ja en wat blaadjes en bij NS: "everyone loses their mind"quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het waait een beetje ja
mogguh cachie
relaxt, zo'n leraren heb ik ook ooit gehad. gelukkig boeide die lessen toch niet echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:58 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ook echt zo'n docent die leerlingen niet meer de les in laat als je 5 min te laat bent
OOK als er geen enkele trein rijdtWss had ik net zo goed om 10 uur naar school kunnen gaan.
Deze helaas welquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt, zo'n leraren heb ik ook ooit gehad. gelukkig boeide die lessen toch niet echt
ik was dan ook niet echt een gemotiveerde leerlingquote:
Ik ook niet. Ik maak me ook niet druk dat ik te laat komquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was dan ook niet echt een gemotiveerde leerling
moggequote:
mogguhquote:
terug naar huis gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak me ook niet druk dat ik te laat kom
Maar wel altijd een weerwoord als die gast zegt dat ik mag wachten tot het einde van de les (10.15)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pas op cachie code rood, straks waait de trein om
Nee heb mij voorgenomen dit jaar niet te spijbelenquote:
ik ook niet, maar dat heb ik nooitquote:
wat goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nee heb mij voorgenomen dit jaar niet te spijbelen
Oh dat is helemaal beterquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat heb ik nooit
International business studiequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat heb ik nooit
[..]
wat goed
wat doe je eigenlijk?
ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal beterga je wel met de auto naar het werk?
Dan heb je wel geluk inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
maar de enige file die altijd op mijn route staat is de A2 naar maastricht, maar smorgens kom ik van de andere kant, dus geen file en smiddags rij ik niet over de snelweg
klinkt niet boeiendquote:
succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga
Lekker proppen voor de bussen richting school
Daaggquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga
Lekker proppen voor de bussen richting school
oh hier echt helemaaaaaal nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gegroet
Het waait hier echt kneiters hard
Vol met je muil over het asfalt zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef wietparkiet het volgende:
Omg ben aangereden door een windstoot van 120 km/uzoveel pijn
nergens last van in de auto.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vol met je muil over het asfalt zeker?
Bind het dak vast met van die tieripjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens last van in de auto.
maar hier in de werkplaats klinkt het alsof het dak zo weg kan waaien
nee lig nu in de IC ze weten niet of ik het ga reddenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vol met je muil over het asfalt zeker?
Ik zal salueerschoten laten klinkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee lig nu in de IC ze weten niet of ik het ga redden
Rip wp 2011 - 2013
Bedanktquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit naast een mbo school, en die lui voldoen echt aan het stereotype
Ik heb het toch niet over jouquote:
Het is net de NSquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef sararaats het volgende:
chaos met de Thalystreinen. nu komen ze langs lijn 12 maar ik moet pas donderdag weer met de trein.
en nee, dit keer niet vanuit station Noorderkempen. daar is het op dit moment chaos.
de NMBS heeft het weer geflikt met de storm
omdat cachie niet echt aan het stereotype voldoet gokte ik op hboquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit naast een mbo school, en die lui voldoen echt aan het stereotype
in belgie nietquote:
Nee daar zijn het die NMBSquote:
Ze scheren op het mbo gewoon iedereen over een kamquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over jou
Defineer: ''ze''?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze scheren op het mbo gewoon iedereen over een kam
Logisch toch?quote:
heb je een bontkraagje aan je jas?quote:
fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
damn, dat is echt weinigquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
zo eentje heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaald
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:quote:
Ghehequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchonquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
niet. arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
damn, dat is echt weinig
Hoe kom je dan aan een baan?
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
-He sgt wil je niet zo'n jas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchon
-ja, die heb ik er af gehaald
hoezo?
-bontkraag
wat is daar mis mee?
-
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oidquote:
Morge Xeorquote:
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oid
Vuilniszakkenjasquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek worden
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-moeders pakt nickelson
succes broederquote:
Pantofola D'Oroquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelen
/carequote:
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben blij als ik in het derde jaar van de opleiding zit
Lekker stagelopen
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrariquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
/care
*die crap met die italiaanse vlag*
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-moeders pakt nickelson
de pagani zonda tricolorequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
Ik heb volgende week tentamensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Niet al tentamens gehad hebben
Makkelijkste vak van het jaar tegemoet gaan
Vrijdag + volgende week.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens
Waaroverquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
agreequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
ik wens je alvast veel succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:quote:
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:) Bedrijfsadministratie en Engels
Vast welquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhouden
Economisch rekenen
Je krijgt zeker ook nog zelfreflectie bullshit of niet
Ik schrok al.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
verkeerde gequote. mijn excuses.
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij economisch rekenen? Jantje koopt een trui van 20 euro, maar krijgt 25% korting, hoeveel moet hij betalen?
Die zelfreflectie onzinteringjantje dat is wel het allerergste
Aan de bak jonge! Hup Hupquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is weer zo'n dag dat ik geen zin heb om wat te doen, net zoals afgelopen week
TERWIJL DAT WEL MOET VERDOMME
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slagquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slag
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enzquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.
Pauper makkelijk dus, voor kosten en opbrengstenfuncties enzo
Dat soort ongein jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enz
En breuken enzo met algebra, altijd mooi hoeveel mensen daar nog op hun bek gaan
uitkeringstrekkersquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die hoeren neuken nooit meer werken
#deleefquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die niet hoeren neuken nooit meer werken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
Hoiquote:
Ze kunnen allemaal de moord stikkenquote:
woenselquote:
Waarover?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Nu presentaties in de klas maar het is echt om van te huilen
En daar?
De opdracht was om twee verschillende subculturen te bedenken en 2 bij eenkomsten te bezoeken. Om vervolgens daar een presentatie te geven van 15 min. Maar ze hebben allemaal geen flikker gedaan en alles van internet gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarover?
Ja goed hoor, ben alleen nog steeds zo moe sinds ik terug in Nederland ben, echt irritantLig al hele week voor 12-en te maffen terwijl ik normaal nachtbraker was
En jij wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
De opdracht was om twee verschillende subculturen te bedenken en 2 bij eenkomsten te bezoeken. Om vervolgens daar een presentatie te geven van 15 min. Maar ze hebben allemaal geen flikker gedaan en alles van internet gehaaldSws kunnen ze gewoon niet presenteren of een PP maken
Heb je nog steeds een jetlag? Je bent toch al lang terug?
Ga niet zeggen dat je jezelf niet gesherlockt hebt gisterquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:11 schreef Dearest het volgende:
Godver de hele fucking bus waait zo nog om
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je jezelf niet gesherlockt hebt gister
Het is echt niet normaal hier ook inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
Ik zou een beetje op tijd naar Delft vertrekken. Maar het gaat hier zo verschrikkelijk te keer, windstoten van 123 km/uur hier
En als ik zou willen zou ik niet eens in Delft komen vanuit hier.. Vanaf Schiphol en Haarlem rijdt niks meer naar het zuiden..
Oh, en hoi
hai essiequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
Ik zou een beetje op tijd naar Delft vertrekken. Maar het gaat hier zo verschrikkelijk te keer, windstoten van 123 km/uur hier
En als ik zou willen zou ik niet eens in Delft komen vanuit hier.. Vanaf Schiphol en Haarlem rijdt niks meer naar het zuiden..
Oh, en hoi
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
Oh, en hoi
Ik zit zo die kaartjes een beetje te bekijken, en telkens waait het in IJmuiden en fucking hier net iets harden dan in de rest van Nederlandquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal hier ook inderdaad
quote:
quote:
Het zal zo wel gaan liggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit zo die kaartjes een beetje te bekijken, en telkens waait het in IJmuiden en fucking hier net iets harden dan in de rest van NederlandIk kijk uit op een paar bomen die achter wat huizen staan. En die verdwijnen letterlijk uit het zicht af en toe.. Dat heb ik echt nog nooit gezien, het zijn geen kleine boompjes..
Ik moet vrijdag presenteren, in het Engelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij wel?
Nee het is geen jetlag,
Geen idee wat het is
Ik hoop het maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal zo wel gaan liggengeloof nooit dat het hele dag zo doorgaat
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je jezelf niet gesherlockt hebt gister
Bedoelde het niet lulligquote:
ik vind het nog best meevallen hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het maarDit is niet normaal..
Volgens mij is dit de zwaarste storm hier sinds mijn geboorte.
Even voor de duidelijkheid, ik ben zo ongeveer tijdens de januaristorm van 1990 geboren..
Denk dat ze nu wel sherlocked. Ik zou het tenminste wel doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lulligmaar ze heeft er nog geen enkele keer op gereageerd dus dat verbaast me wel
Zwaarste storm die ik heb meegemaakt was in Maleisië, niks vergeleken bij dit. Hoorde de hele nacht honden janken, en dingen kapot vliegenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het maarDit is niet normaal..
Volgens mij is dit de zwaarste storm hier sinds mijn geboorte.
Even voor de duidelijkheid, ik ben zo ongeveer tijdens de januaristorm van 1990 geboren..
Dat kan kloppen limbootjequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog best meevallen hier
wat leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
Zaterdagavond was er lichtjesdag in het museum, dat was wel vet leuktussen 10 en 5 hadden we 800 bezoekers, tussen 6 en 9 2300
Superdruk, heel gezellig en mooi vuurwerk als afsluiter gezien..
En gister moest ik de eindeseizoensborrel lopen, en daarna met mijn collega's zelf maar een sooort van eindeseizoensborrel gehad. We waren om 9 uur klaar met opruimen en we zijn tot half 1 blijven zitten in een leeg restaurant met gratis eten en drinken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwaarste storm die ik heb meegemaakt was in Maleisië, niks vergeleken bij dit. Hoorde de hele nacht honden janken, en dingen kapot vliegen
Dm eens terug tjakkiequote:
Eigenlijk wel jaquote:
Oh dat is daar ook zo ergquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar geen storm meegemaakt, ik had wel een wandeltocht door Singapore tijdens de hevigste regenbui sinds 30 jaar
ja, sowieso waait het hier altijd minder dan aan de kust, maar ik heb al vaak genoeg erger meegemaakt dan ditquote:
Dat gign helemaal nergens over neequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is daar ook zo ergzo heftig ook meteen
ook al heb je een paraplu bij je, 2 seconden daaronder vandaan en je hele kleding is gewoon echt zeik en zeiknat
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gign helemaal nergens over neeWe gingen even 'schuilen' in een koffiezaakje, die echt 2 minuten later overstroomde omdat de afvoer het niet aankon
Toen zijn we maar weer naar buiten gegaan, koud was het niet en nat waren we toch al.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso waait het hier altijd minder dan aan de kust, maar ik heb al vaak genoeg erger meegemaakt dan dit
Al zijn het vandaag hele bomen, niet alleen blaadjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallen
We hadden die dag een wandeltocht met een gids. Dat valt niet mee als je in de metro zit..quote:
Doe eens aardig jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij doet hij het
hopelijk kom je niet thuis
ach ja, ik zit lekker binnen en mn auto staat niet in de buurt van een boomquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al zijn het vandaag hele bomen, niet alleen blaadjes![]()
Ik kan trouwens gewoon op de ns site?
Sowieso dat je dan een keelontstekingquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden die dag een wandeltocht met een gids. Dat valt niet mee als je in de metro zit..
leuk vriendje heb jijquote:
M'n moeder belde net of de bomen in de tuin nog overeind staan, en of we nog alle dakpannen hebben..quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik zit lekker binnen en mn auto staat niet in de buurt van een boom
alleen de gft containers van mij en mn buurman lagen om vanmorgen, maar boeie, die waren toch leeg
Echt hè?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat je dan een keelontsteking
Krijgt als je met zo'n nat lijf in de metro daar zit,
Fucking koud door de airco
vorige week zei je dat hij dat wel wasquote:
neuquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week zei je dat hij dat wel was
Misschien niet alles op een forum letterlijk nemen. Iets met sarcasme enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week zei je dat hij dat wel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |