abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 december 2013 @ 18:36:52 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134337005
Welkom in het Windows Phone topic!





Zie hier de lijst met Windows Phone toestellen

Laatste post

quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]


[..]

Klopt!
Als je Wi-Fi gebruikt, heb je de optie om deze uit te laten schakelen als de telefoon in stand by gaat. Check of die aan staat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_134337620
Ik wil GDR3!

Serieus, geen screen rotation lock hebben is echt vreselijk.
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 16 december 2013 @ 18:57:18 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_134337673
quote:
8s.gif Op maandag 16 december 2013 18:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil GDR3!

Serieus, geen screen rotation lock hebben is echt vreselijk.
je kan die developers tool app downloaden van MSFT, daarmee kan je de beta versie al downloaden
  maandag 16 december 2013 @ 18:57:45 #4
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_134337688
Volgende week GTA: San andreas voor WP8 *O*
pi_134337779
Ik wil GDR3 maar nog liever: Windows Phone 8.1 _O_
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_134337846
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef aequus het volgende:

[..]

je kan die developers tool app downloaden van MSFT, daarmee kan je de beta versie al downloaden
Oh tof :o
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 16 december 2013 @ 19:43:09 #7
350138 aequus
Kwalitatief superieur
  maandag 16 december 2013 @ 20:01:50 #8
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_134340197
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, het Windows logo
Dat is wel een top idee idd..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  maandag 16 december 2013 @ 20:04:28 #9
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_134340301
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil GDR3 maar nog liever: Windows Phone 8.1 _O_
Zou ook wel tijd worden inderdaad, ik hoop dat er een landscape mode komt en het wat dichterbij windows RT komt [ook als het op functies aankomt]
pi_134341281
Wat is de beste telefoon met Windows Phone als OS op het moment?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134341360
quote:
Upcoming Windows Phone 8.1 features exposed in latest reports, detailing Cortana and more

Windows Phone 8.1

Specifics emerge on new features for Windows Phone 8.1

Microsoft has successfully packaged and released Update 3 for Windows Phone 8, leaving only the 8.1 update, aka ‘Blue’, on the table for shipping. Expected to be reveled at Build 2014 in April, Windows Phone Central understands that 'M3' (Milestone 3), the escrow period and RTM dates have already been locked into place by Microsoft.

Today, The Verge has added to the story by detailing some new information to features already expected for the landmark release.

In an article published this morning, Tom Warren goes into more detail over the notification center and ‘Cortana’ the Siri-like personal assistant.

According to the report, a short swipe from the top will reveal ‘quick settings’ to quickly access common function and we can add that there will be four tabs as well. A longer swipe will bring up a full notification history.

On Cortana, the voice assistant program, the report mentions how it will learn location context and data from the phone, in addition to replacing Bing as the default search. It can also remind you of meetings with much more detail than the current system of alarms on Windows Phone 8.

Other features mentioned in the report that are coming to Windows Phone 8.1
•Separate volume controls for ringtone volume and media playback (it won’t be on a per app basis, but rather system wide)
•VPN support for enterprise users
•Bing Smart Search results, similar to what is found on Windows 8.1 today
•Xbox Music and Xbox Video will be separate apps, removed from the OS core to enable faster, more dynamic updates for users
•Deeper integration into the People Hub for Twitter and Facebook

In addition to the new OS features, there are two new handsets from Nokia being prepped for launch ‘Goldfinger’ and ‘Moneypenny’. The former will pack a “3D Touch system”, allowing users to interact with the device without touching the display, while the latter will have those newly revealed on-screen buttons for Back, Windows and Cortana.

We understand that ‘Goldfinger’ will have “cutting edge technology” and it is considered to be the next flagship Windows Phone.

Even more on Windows Phone 8.1

Other features Windows Phone Central can exclusively reveal that are either coming to Windows Phone 8.1 or that are actively being worked on including micro SD card support for installing apps and games. This feature is especially important for low-cost devices, like the Lumia 520, where internal storage is limited to just 8 GB (and less than 5 GB actually available).

In terms of the notification center, we can reveal that they work even on the Lockscreen. The Lockscreen can still be swiped up like normal to unlock the phone, but in Windows Phone 8.1 you can also swipe down to go directly to the new Notification Center.

The default camera app is also being updated, with buttons and functions similar to the Windows 8.1 camera app, though these will be located on the left side of the viewfinder.

First-party Tiles, like Email, can be swiped towards the left to clear the Live Tile of notifications/counts. Currently, users can swipe from the Right to bring up the full app list for the OS, but swiping left will clear any Tiles without the user having to open the program directly in 8.1. As of now, this feature is only open to first-party functions like Email and the People Hub, though presumably Microsoft could open it up to developers via an API.

‘Cortana’ voice assistant is very contextual, meaning it will be woven throughout the OS and it will work based on information on-screen. For example, say a text message is sent that states "Want to get dinner tomorrow in New York?" you'll see parts of that text message underlined. Click that and you'll be able to instantly enter the info into your calendar with some of those fields already populated e.g. it would fill "New York" as the location. If the message had the time it will already have the time in there as well.

Ghost notifications, we’ve previously mentioned in an earlier article. How they work is that for something like a "Like" on Facebook or a "favorite" on Twitter don't warrant a full Toast notification, alerting the user. Instead, ghost notifications just go straight to the Notification Center and don't overtly notify you. This feature will be open to developers, we are told.

Windows Phone 8.1 is shaping up to be a significant update for Microsoft. Current Windows Phone 8 devices are expected to be able to update to the 8.1 OS, though when that will happen it is not known. Microsoft's Build 2014 developer conference will take place on April 2-4 in San Francisco, where the first major update for Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 are likely to be announced. Developer previews of those updates may also be available at that time as well, similar to the current Update 3 Preview program.

Source: The Verge, Windows Phone Central

_O_

http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-new-features-revealed

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 20:28:48 ]
  maandag 16 december 2013 @ 20:56:58 #12
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_134342836
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_134342981
Met die devkit verloopt je garantie toch? of zoiets was het toch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134345406
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef DroogDok het volgende:
Wat is de beste telefoon met Windows Phone als OS op het moment?
Het lijkt me de Nokia Lumia 1520

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 22:07:47 ]
  maandag 16 december 2013 @ 23:17:12 #15
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134350124
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef DroogDok het volgende:
Wat is de beste telefoon met Windows Phone als OS op het moment?
Die gouwe. Of je geeft aan wat je precies zoekt. Voor de ene persoon voldoet een Fiat Panda, terwijl de andere persoon liever een Ferrari heeft en zulks.

quote:
Oh wow, we krijgen een notification center, wat al bekend was. Een nieuwtje is wel de aparte volume controls, maar als het geimplementeerd wordt zoals hier beschreven is het weer half/half. Ik wil gewoon m'n ringtone kunnen horen als ik een spelletje heb gespeeld damn it! :(

Verder, Cortana, gaat voor ons weer utter crap zijn. Net als voice dialing nu ook niet ok werkt. Een hoop mensen hier in Nederland met Nederlandse namen. Wordt goed herkend middels voice dailing met de ontbrekende Nederlandse stemherkenning erbij. :')

Niet veel interessants dus voor de NL markt. Ik weet dat Engels de wereldtaal is, maar ik snap maar niet waarom Microsoft bij alles behalve de us of a - waar iedereen overigens een iphone heeft en ook nog eens geen hond een windows phone koopt- blijft doen alsof het simpelweg niet gestaat. Hallo, je afzetmarkt zit hier Microsoft. Ik heb niks aan bing suggesties mbt fucking new york.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134354188
quote:
Hoe kan die nieuwe met 8.1 nou het nieuwe vlaggenschip zijn terwijl de 929 in januari verwacht wordt.. je gaat toch niet 3 maanden later je eigen vlaggenschip onder sneeuwen..
pi_134354728
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Die gouwe. Of je geeft aan wat je precies zoekt. Voor de ene persoon voldoet een Fiat Panda, terwijl de andere persoon liever een Ferrari heeft en zulks.

[..]
High-end, concurrerend met de iPhone, S4 of HTC One. Maar dat zal dan de Lumia 1520 of 1020 zijn volgen mij. Maar zijn er dan nog meer die ik over het hoofd zie?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:35 #18
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134357788
Nou ja, er zijn nogal wat Nokia telefoons die nogal gefocussed zijn op fotos nemen. Als je dat niet zo belangrijk vind.. Plus, iphone concurrent, tsjah.. Met wie probeert de iphone te concurreren? Geen enkele fabrikant brengt nog telefoons uit met schermpjes op dat formaat. Dus ja, hoe groot moet je scherm zijn etc etc, wat is je budget? Overigens, hou je alleen vast aan Nokia?

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:43 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Hoe kan die nieuwe met 8.1 nou het nieuwe vlaggenschip zijn terwijl de 929 in januari verwacht wordt.. je gaat toch niet 3 maanden later je eigen vlaggenschip onder sneeuwen..
Zal wel langer duren. 8.1 moet achterin Q1 uitkomen naar wat ik las. De aangepaste gdr3 voor nokia, Bittersweet shimmer, moet net iets daarvoor uitkomen. Ik denk dat die eind 2014 wel aangepast is en gedistribueerd wordt. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134425982
Jaa ik heb een lumia 1020 :9~ :9~ :9~
pi_134439569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaa ik heb een lumia 1020 :9~ :9~ :9~
Ik ben jaloers....
  donderdag 19 december 2013 @ 10:17:10 #21
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_134441742
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh wow, we krijgen een notification center, wat al bekend was. Een nieuwtje is wel de aparte volume controls, maar als het geimplementeerd wordt zoals hier beschreven is het weer half/half. Ik wil gewoon m'n ringtone kunnen horen als ik een spelletje heb gespeeld damn it! :(
Maar dat kan toch ook met die aanpassing? Mits het volume van een spelletje als media volume gezien wordt natuurlijk, maar ik neem aan van wel...
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 19 december 2013 @ 11:39:47 #22
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134443996
Laten we het hopen. :)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134448027
Kut een van mijn volumeknoppen is kapot. Iemand ervaring met de Nokia support? Kan ik lang wachten tot hij gerepareerd is?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134448486
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Seam het volgende:
Kut een van mijn volumeknoppen is kapot. Iemand ervaring met de Nokia support? Kan ik lang wachten tot hij gerepareerd is?
denk zeker dat je het toestel 2 weken kwijt bent.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:50:40 #25
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_134458923
Ik quote mezelf maar ff, het was een van de laatste posts in het vorige topic.

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:40 schreef Maruna het volgende:
Ben ik trouwens gek, of kan ik zelfs met de laatste updates nog steeds geen eigen Whatsapp 'ringtone' gebruiken?
Voor sms-berichten kan je nu wel je eigen tune kiezen, maar voor de rest nog helemaal niets.
Heeft iemand daar misschien nog een antwoord op?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_134463540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:50 schreef Maruna het volgende:
Ik quote mezelf maar ff, het was een van de laatste posts in het vorige topic.

[..]

Heeft iemand daar misschien nog een antwoord op?
Ik heb even gekeken maar ik kan ook geen meldingsgeluid vinden.
pi_134491369
Nu sinds 2 maanden de Lumia 1020.

Niet verwacht dat WP 8 en Nokia zo goed zouden bevallen!
Gruwelijke camera
Apps werken goed
De layout spreekt me wel aan

Geen tot weinig nadelen kunnen ontdekken tot nu toe. Heb Android en iOs nog niet gemist.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_134491471
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef Djenuziz het volgende:
Gruwelijke camera
Is 'ie zo slecht?
pi_134491528
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is 'ie zo slecht?
Erg goede camera dan, het was gruwelijk in de goede zin van het woord ;)
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_134491915
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Het lijkt me de Nokia Lumia 1520
Ik hoor en lees dat vaker. Maar echt duidelijk waarom, vraag ik mij nog steeds af.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:22:58 #31
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_134531254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken maar ik kan ook geen meldingsgeluid vinden.
Dit soort dingetjes zijn toch echt nog wel dingen die ik mis in m'n WP. Net als het snel en makkelijk helemaal 'stil' zetten, geen geluid en geen trilfunctie... moet helemaal via instellingen...
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_134536786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:22 schreef Maruna het volgende:

[..]

Dit soort dingetjes zijn toch echt nog wel dingen die ik mis in m'n WP. Net als het snel en makkelijk helemaal 'stil' zetten, geen geluid en geen trilfunctie... moet helemaal via instellingen...
Tap the Toggle app, in de store.
  zondag 22 december 2013 @ 13:27:29 #33
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_134556308
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Tap the Toggle app, in de store.
Dat is gewoon een shortcut naar instellingen... ik wil gewoon een knop zoals er al bestaat in WP... alleen die scrollt niet met trillen aan/uit...
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_134602297
Zo, vanaf vorige week ook in het bezit van een lumia. Een 520 voor 90 eu incl. hoes en alles (2e hands nieuw). En holy-mother-of-comfort, wat ben je snel op pad. Binnen 3 minuten stond alles precies zoals ik wilde. Alles werkt soepel en is strak, stukken beter dan Android waarbij je altijd het gevoel hebt of je een berg oploopt met 100 kilo lood aan je benen.
pi_134610503
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik hoor en lees dat vaker. Maar echt duidelijk waarom, vraag ik mij nog steeds af.
Daarom

http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_1520-review-1024.php
  donderdag 26 december 2013 @ 11:49:48 #36
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134709854
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Fatality het volgende:
Zo, vanaf vorige week ook in het bezit van een lumia. Een 520 voor 90 eu incl. hoes en alles (2e hands nieuw). En holy-mother-of-comfort, wat ben je snel op pad. Binnen 3 minuten stond alles precies zoals ik wilde. Alles werkt soepel en is strak, stukken beter dan Android waarbij je altijd het gevoel hebt of je een berg oploopt met 100 kilo lood aan je benen.
Gefeli en welkom bij de club. :P
Het OS heeft nog wat eigenaardigheidjes met tijden welke je vast nog op gaan vallen, en is nog niet helemaal 100% wat het moet zijn, maar om een of andere reden heeft het gewoon een wat feel die beter is dan welke Android ervaring ik tot nu toe gehad heb. Blij dat er meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben. Imho is de enige concurrent nog steeds Apple met Ios. Wat eigenlijl gezien prijssegment waarin ze opereren, geen concurrent is. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134773994
Facebook heeft ook een update gehad. Helaas qua livetile geen goede.
Ik had facebook 4*2 op mijn homescreen staan, dan kwam mooi mijn headerfoto van facebook erop. Nu is die foto heel donker geworden en staat het facebook logo er duidelijk in. Dan maar weghalen, moet alleen weer een nieuwe indeling kiezen :{
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:31:39 #38
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_134780423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef -0- het volgende:
Facebook heeft ook een update gehad. Helaas qua livetile geen goede.
Ik had facebook 4*2 op mijn homescreen staan, dan kwam mooi mijn headerfoto van facebook erop. Nu is die foto heel donker geworden en staat het facebook logo er duidelijk in. Dan maar weghalen, moet alleen weer een nieuwe indeling kiezen :{
Ik heb FB op m'n screen op 1x1 groot. Ben tevreden dat er nu eindelijk een melding komt dat er FB meldingen zijn (met een 1,2,3,4 etc op het logo). Dat werkte namelijk nog voor geen meter in de vorige versies
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_135025500
Zijn er eigenlijk mensen die al met emulators of dergelijken hebben lopen rommelen?

Ik ontdekte net dat er een PSX (Playstation 1) emulator beschikbaar is, vroeger altijd leuk gevonden, ik ga eens testen of het wat is :) . EmiPSX heet de app trouwens.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:06:47 #40
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135028256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Inverted_World het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die al met emulators of dergelijken hebben lopen rommelen?

Ik ontdekte net dat er een PSX (Playstation 1) emulator beschikbaar is, vroeger altijd leuk gevonden, ik ga eens testen of het wat is :) . EmiPSX heet de app trouwens.
Ervaring met SNES, GBA en GB emu hier. :P

Alleen is besturing vanaf een schermpje compleet ruk is mijn ervaring. iets als een Mocha controller zou dan uitkomst bieden. helemaal uber zou natuurlijk zijn als Microsoft drivcers toe zou voegen die het mogelijk maakt een xbox 360 of one controller te gebruiken, maar dat inzicht hebben ze bij MS schijnbaar niet. Waarom zou je immers je producten enigzins compatible met elkaar maken, om zo klanten aan je te binden? :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 5 januari 2014 @ 21:13:27 #41
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_135122904
quote:
Jeuj *O*
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:05:44 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135185467
Pingpongbal weer aanwezig :P

Weer lekker de 925 in de zak *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135185613
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef Djenuziz het volgende:
Nu sinds 2 maanden de Lumia 1020.

Niet verwacht dat WP 8 en Nokia zo goed zouden bevallen!
Gruwelijke camera
Apps werken goed
De layout spreekt me wel aan

Geen tot weinig nadelen kunnen ontdekken tot nu toe. Heb Android en iOs nog niet gemist.
Hoe is de batterij? Ik zit erover na te denken iemand dit mobiel te schenken temeer deze een nieuwe nodig heeft en ik ervoor waak een iPhone te nemen gezien de zwakke batterij. Een Note zoals ik heb is te groot en m.i. zou een Nokia precies goed zijn. Nu nog echt overtuigd worden.

edit: Review! ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 13:13:23 ]
pi_135185920
Volgens mij heeft de iPhone 5(s) een prima batterijduur hoor. Nadeel is wel dat je dan een iPhone hebt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:43:38 #46
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_135186793
quote:
Windows Phone groeit door in Europa
Windows Phone blijft groeien in Europa, ook Android neemt nog altijd in populariteit toe. De groei gaat het meest ten koste van iOS.
Foto: Bloomberg Dat berekende onderzoeksbureau Kantar op basis van cijfers over de maanden augustus, september en november 2013.

In de EU5, de vijf grootste markten van Europa - Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië en Spanje - groeide Windows Phone naar een marktaandeel van 10 procent.

Het marktaandeel is daarmee in een jaar meer dan verdubbeld, in dezelfde periode vorig jaar had Windows Phone in de EU5 nog een aandeel van 4,7 procent.



Tweede plaats

Tijdens gadgetbeurs CES zei Microsoft tegenover Techradar dat Windows Phone in 24 landen ter wereld inmiddels beter verkoopt dan de iPhone.

In veertien landen zou Windows Phone al het tweede mobiele platform zijn, na Android. Volgens Microsoft is Windows Phone wereldwijd het snelstgroeiende smartphoneplatform.

Microsoft zegt zijn strategie, waarbij het zowel de bovenkant als onderkant van de markt aanvalt, zal blijven doorzetten. Hoewel de meeste groei van Windows Phone in het goedkopere segment zit, ontkent Microsoft dat het daar de nadruk op gaat leggen.

iOS

Android groeide in de vijf belangrijkste Europese markten naar een aandeel van bijna 70 procent, in de VS heeft Android 50 procent marktaandeel.

In beide gebieden ging de groei het meest ten kosten van iOS, dat in de VS een duik van 9,9 procent maakte en in de EU5 6,5 procent marktaandeel inleverde. In de VS is iOS traditioneel populair en heeft het nog een aandeel van 43 procent, in de EU5 is het aandeel nu 18 procent.

De meeste groei van Microsoft zit in het goedkopere segment. Ruim een kwart van de Windows Phone-toestellen zou inmiddels al een betaalbare Nokia Lumia 520 zijn, tevens was dat volgens Microsoft vorig jaar het bestverkopende Windows-apparaat.

IOS ~O>
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:45:37 #47
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135186868
Valt mij wel op na 3 maanden afwezigheid dat de app gap kleiner is geworden in die korte tijd.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135211266
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:32:50 #49
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135212356
quote:
Is ook niet lastig wanneer het aandeel zo klein is. Dus op zich zegt dat nog niet veel. Het zijn voor het grootste deel ook de goedkopere toestellen, had ik begrepen. Sowieso zijn de Windows Phones relatief goedkoop. Als je kijkt wat je nu voor een Lumia 920 betaalt, is dat belachelijk laag...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:59:21 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135214343
Hmm tsjah, die 520.. Een beetje mixed feelings mee. Vooral specs; de resolutie, maar voornamelijk die 512mb. Toch jammer dat een aantal apps/games toch 1 gb verwachten. Rust je nieuwere modellen, budget of niet, dan ook uit met 1gb.. Wat kost dat extra denk ik dan.. Beter modellen voor 2 tientjes meer in de winkel leggen, dan slechte mond op mond reclame hebben vanwege het feit dat bijv. sommige spelletjes het bijv. niet doen. Dat zijn toch de zaken die mensen bij blijven.

Van Android is men inmiddels niet werkend spul gewend vanwege de 36000 verouderde Android releases, gaat Microsoft/Nokia bewust voor zichzelf zulke beperkingen opleggen. Jammer. Maar goed, da's mijn mening.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:03:18 #51
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_135222343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef neo2000 het volgende:
Hmm tsjah, die 520.. Een beetje mixed feelings mee. Vooral specs; de resolutie, maar voornamelijk die 512mb. Toch jammer dat een aantal apps/games toch 1 gb verwachten. Rust je nieuwere modellen, budget of niet, dan ook uit met 1gb.. Wat kost dat extra denk ik dan.. Beter modellen voor 2 tientjes meer in de winkel leggen, dan slechte mond op mond reclame hebben vanwege het feit dat bijv. sommige spelletjes het bijv. niet doen. Dat zijn toch de zaken die mensen bij blijven.

Van Android is men inmiddels niet werkend spul gewend vanwege de 36000 verouderde Android releases, gaat Microsoft/Nokia bewust voor zichzelf zulke beperkingen opleggen. Jammer. Maar goed, da's mijn mening.
Mijn vrouw is superblij met haar 520, ze heeft eindelijk een smartphone die ze wel begrijpt.
pi_135222522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef neo2000 het volgende:
Hmm tsjah, die 520.. Een beetje mixed feelings mee. Vooral specs; de resolutie, maar voornamelijk die 512mb. Toch jammer dat een aantal apps/games toch 1 gb verwachten. Rust je nieuwere modellen, budget of niet, dan ook uit met 1gb.. Wat kost dat extra denk ik dan.. Beter modellen voor 2 tientjes meer in de winkel leggen, dan slechte mond op mond reclame hebben vanwege het feit dat bijv. sommige spelletjes het bijv. niet doen. Dat zijn toch de zaken die mensen bij blijven.

Van Android is men inmiddels niet werkend spul gewend vanwege de 36000 verouderde Android releases, gaat Microsoft/Nokia bewust voor zichzelf zulke beperkingen opleggen. Jammer. Maar goed, da's mijn mening.
Koop je de 525, heeft wel 1gb.

gr gr
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:17:24 #53
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135224203
Tsjah, het is ook niet zo dat ik zelf een nieuwe telefoon koop, maar als ik er eentje voor bijvoorbeeld mijn vriendin mee zou moeten helpen uitzoeken (en dat moment komt er aan met haar Lumia 800..) dan wordt het zeker geen 520 vanwege deze beperking.

Nu speelt ze niet veel spelletjes en zal ze er niet zo snel tegenaan lopen, maar juist de jongeren die niet veel geld te besteden hebben (en die hun neus gestoten hebben met trage low en mid end Android ) kopen windows phones uit dit segment. En die zullen wel games al temple run willen spelen. Lullig als je er dan tegenaan loopt dat deze het niet doet vanwege te weinig geheugen. /rant.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_135224931
Zo zit de wereld inmekaar. Je wil niet teveel betalen, dan krijg je ook niet teveel, simpel. Wil je wel meer,moet je meer betalen. En ik denk dat de lumia 520 meer dan genoeg biedt voor de prijs. Tegenwoordig kun je zelfs de 525 kopen.

Het feit dat je dus maar 512 mb hebt is de keuze van jou als consument.

Iemand trouwens ervaring met aankopen doen? Ik heb namelijk geen creditcard en via paypal werkt belabberd aangezien je daar alsnog moet verifieren d.m.v. CC, dus dat biedt geen soelaas.
Zijn er andere manier om apps te kopen zonder cc?
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:00:18 #55
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135225232
Heul niet, het is een keuze van Nokia, en ik betwist dus deze keuze i.v.m. compatibiliteit. ;)

Wel grappig overigens dat je stelt dat "het gewoon zo werkt" en je in feite zegt je jezelf als consument maar moet informeren hier over.. En vervolgens een vraag stelt die je als consument zelf ook makkelijk op kan zoeken. Maar goed, aangezien ik niet te beroerd ben om te googlen ( :D ) :

http://windows.microsoft.(...)method-windows-store
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_135225248
quote:
Rare manier om te testen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:43:53 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135228432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Fatality het volgende:


Iemand trouwens ervaring met aankopen doen? Ik heb namelijk geen creditcard en via paypal werkt belabberd aangezien je daar alsnog moet verifieren d.m.v. CC, dus dat biedt geen soelaas.
Zijn er andere manier om apps te kopen zonder cc?
Via je telefoonrekening? Dat kan bij T Mobile iig. Daarnaast komen er dit jaar, als het goed is, prepaidkaarten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135233850
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef neo2000 het volgende:
Heul niet, het is een keuze van Nokia, en ik betwist dus deze keuze i.v.m. compatibiliteit. ;)

Wel grappig overigens dat je stelt dat "het gewoon zo werkt" en je in feite zegt je jezelf als consument maar moet informeren hier over.. En vervolgens een vraag stelt die je als consument zelf ook makkelijk op kan zoeken. Maar goed, aangezien ik niet te beroerd ben om te googlen ( :D ) :

http://windows.microsoft.(...)method-windows-store
Je moet je inderdaad informeren over de zaken die je koopt. Slechte verkoper die elke zwakte van zijn product op de doos zet ;)

Die site was ik al tegengekomen, het ging me met name om betalen zonder CC, en of mensen er ervaring mee hebben. Via t-mobile kan het, via Ben kan het niet heb ik het idee. Er bestaan wel van die gift-cards, zoals i-tunes bijv., maar dan weer niet in NL volgens mij. Ik wou civilization wel eens volledig aanschaffen, de test-versie al 10 keer uitgespeeld :)
pi_135234716
Jammer dat de 525 hier niet uitkomt, die had me wel interessant geleken.
pi_135235346
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ervaring met SNES, GBA en GB emu hier. :P

Alleen is besturing vanaf een schermpje compleet ruk is mijn ervaring. iets als een Mocha controller zou dan uitkomst bieden. helemaal uber zou natuurlijk zijn als Microsoft drivcers toe zou voegen die het mogelijk maakt een xbox 360 of one controller te gebruiken, maar dat inzicht hebben ze bij MS schijnbaar niet. Waarom zou je immers je producten enigzins compatible met elkaar maken, om zo klanten aan je te binden? :')
Besturing is prima te doen voor zover ik tot nu toe heb getest. Vind het ( nog ) niet waard de app te kopen, (trail versie is exclusief de optie om te saven etc. )

Maar bijvoorbeeld Tekken 3 draait vlekkeloos en perfect geluid. Wel grappig om mee te rommelen, maar uiteindelijk ga je de R1/R2 etc knoppen missen, of althans die zijn er wel, maar moeilijk qua plaatsing :P
It's you my love, you who are the stranger
pi_135259643
pfffffff mag weer eens verlengen, maar heb te strenge eisen ;( heb nu een htc titan maar kan op dit moment geen WP toestel vinden die net zo stevig is :'( iemand nog tips.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 9 januari 2014 @ 00:21:35 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135260004
Wat bedoel je met 'stevig'?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135260315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat bedoel je met 'stevig'?
De Titan heeft geen plastic behuizing, en heeft gorilla glass dus dat wil ik ook op mijn nieuwe telefoon gezien die met regelmaat kan vallen tijdens mijn werk.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_135262450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:35 schreef badboynova het volgende:

[..]

De Titan heeft geen plastic behuizing, en heeft gorilla glass dus dat wil ik ook op mijn nieuwe telefoon gezien die met regelmaat kan vallen tijdens mijn werk.
8X heeft dat.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135262607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:07 schreef badboynova het volgende:
pfffffff mag weer eens verlengen, maar heb te strenge eisen ;( heb nu een htc titan maar kan op dit moment geen WP toestel vinden die net zo stevig is :'( iemand nog tips.
Gewon in je handen houden een optie?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:01:54 #66
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135262811
925 is naar mijn ervaring ook erg stevig :7
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135267445
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Gewon in je handen houden een optie?
Een shortlist van te voren hebben zal de keus een heel stuk makkelijker maken ;)

quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

8X heeft dat.
ziet er leuk uit, alleen jammer dat het scherm een stuk kleiner is. Maar ik ga er toch even naar kijken in de shops (thanks voor de tip ;) )
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_135268032
Ik betwijfel of die HTC 'steviger' is dan de Lumia 920/925 etc.

Ik zou gewoon voor Nokia gaan, al is het maar voor de extra apps en ondersteuning. :)
It's you my love, you who are the stranger
pi_135268104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ik betwijfel of die HTC 'steviger' is dan de Lumia 920/925 etc.

Ik zou gewoon voor Nokia gaan, al is het maar voor de extra apps en ondersteuning. :)
Ik vind de bouwkwaliteit van mijn Lumia 820 echt aanzienlijk beter dan de HTC's die ik heb gehad.
De lumia ziet er na een klein jaar nog als nieuw uit terwijl met HTC's na dezelfde periode er al afgeleefd uitzagen.
pi_135268248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik vind de bouwkwaliteit van mijn Lumia 820 echt aanzienlijk beter dan de HTC's die ik heb gehad.
De lumia ziet er na een klein jaar nog als nieuw uit terwijl met HTC's na dezelfde periode er al afgeleefd uitzagen.
welke HTC had jij?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_135268263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:08 schreef badboynova het volgende:

[..]

welke HTC had jij?
De laatste was een HTC7 Pro :P
pi_135269138
De stevigheid van HTC heeft vooral naamgekregen in de tijd dat ze zo ongeveer de grootste Iphone concurrent waren. Dat was dan ook makkelijk winnen op stevigheid. Ik hoor de laatste jaren mensen vooral klagen over de robuustheid van die apparaten (Sensation viel al bij aankoop al bijna uitmekaar). En de One ziet er stevig uit maar wordt veelvuldig teruggestuurd naar de fabriek.

De Nokia N8 en N9 waren echter al behoorlijk robuuste apparaten en dat idee krijg ik ook bij de wat duurdere nokia's.

En plastic v.s. andere material is nooit zo'n zinnige discussie; ze maken auto's van plastic. Scherm en aanhechtingen zijn belangrijker :)
pi_135269292
Buiten dat is de support van HTC gewoon kut. De mensen die ze bij Dynafix hebben staan of iig de instructie die ze hebben gegeven, zijn totaal niet te vertrouwen met je toestel. Hoe kut het ook gesteld is met Dynafix bij andere merken, bij HTC's is de foutmarge naar mijn ervaring (persoonlijke toestellen en toestellen van klanten) hoger.

En die bouwkwaliteit in termen van robuustheid is leuk, maar als de afwerking minder is kun je je ook afvragen of je dat wil. HTC vind ik persoonlijk al jaren niet interessant meer.
Windows Phone heeft Nokia/Microsoft prima opties voor te leveren. Waarom zou je voor een ander merk gaan? Het enige andere toestel dat ik zou overwegen is de ATIV S, omdat die voor de specs die het levert, zo goedkoop is.
pi_135269359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:36 schreef Fatality het volgende:
De stevigheid van HTC heeft vooral naamgekregen in de tijd dat ze zo ongeveer de grootste Iphone concurrent waren.
Mijn HTC Desire doet het nog steeds prima, en ik gebruik hem nog steeds dagelijks.
pi_135270518
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mijn HTC Desire doet het nog steeds prima, en ik gebruik hem nog steeds dagelijks.
Ok, dan zijn alle HTCs fantastisch.
pi_135270878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Fatality het volgende:

[..]

Ok, dan zijn alle HTCs fantastisch.
Mijn ervaring ondersteunt jouw stelling dat de bouwkwaliteit van HTC prima was toen ze de concurrentie met de iPhone nog aankonden.

Niet meteen in de verdediging schieten.
pi_135270900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik vind de bouwkwaliteit van mijn Lumia 820 echt aanzienlijk beter dan de HTC's die ik heb gehad.
De lumia ziet er na een klein jaar nog als nieuw uit terwijl met HTC's na dezelfde periode er al afgeleefd uitzagen.
Dat vind ik ook. Ik heb hiervoor een Desire HD gehad, die zag er na een jaar echt compleet verwoest uit terwijl ik er netjes mee om ging, volume knopje kreeg steeds meer speling ( na 1,5 jaar viel die eraf. ) En hij kraakte vrijwel altijd bij stevig vastpakken.

Qua smartphones is de Lumia 920 by far het beste wat ik in mijn handen heb gehad, op dat gebied, ik heb hem nu een jaar in mijn bezit en geen krasje of mankement te ontdekken, met dagelijks intensief gebruik ziet hij er nog uit als nieuw.
It's you my love, you who are the stranger
pi_135271165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:27 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Qua smartphones is de Lumia 920 by far het beste wat ik in mijn handen heb gehad, op dat gebied, ik heb hem nu een jaar in mijn bezit en geen krasje of mankement te ontdekken, met dagelijks intensief gebruik ziet hij er nog uit als nieuw.

Ik vind het jammer dat hij zo groot is, anders had ik hem graag gehad.
pi_135275001
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135277749
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]


Ik vind het jammer dat hij zo groot is, anders had ik hem graag gehad.
De sleutels vind ik het indrukwekkendst, die 'hamer' mwah. Mijn ervaring is dat vooral puntlasten problematisch voor schermen zijn. Mijn vorige foon gesloopt door er op te zitten terwijl er een steentje tussen het scherm en de ondergrond lag.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:45:30 #81
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135286735
Mijn 925 krijgt zojuist een flinke update, ik gok Black *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:07:04 #82
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135287867
beetje extra info, idd de black update, vooralsnog alleen 1020 en 925 en afgezien van het verbeterde glance screen is er een mogelijkheid om mappen te maken *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135287887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef Klonk het volgende:
beetje extra info, idd de black update, vooralsnog alleen 1020 en 925 en afgezien van het verbeterde glance screen is er een mogelijkheid om mappen te maken *O*
Ik ben al druk bezig met het zoeken naar updates :P ik heb een 1020
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:08:58 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135287956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ben al druk bezig met het zoeken naar updates :P ik heb een 1020
handmatig zoeken, install duurde bij mij een stijf kwartiertje:P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:12:29 #85
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135288120
Niet bang zijn de je telefoon hangt tijdens het downloaden en voorbereiden, bleef bij mij een minuut of 10 op 100% klaar bij de voorbereiding staan :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135288695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef Klonk het volgende:
Niet bang zijn de je telefoon hangt tijdens het downloaden en voorbereiden, bleef bij mij een minuut of 10 op 100% klaar bij de voorbereiding staan :')
Oke :)

Ik ben nu bezig met de installatie
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:31:01 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135289128
Raar, mogelijkheid om maps te maken wordt overal genoemd maar ik kan het zo gauw niet vinden :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:05:40 #88
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135290694
Owww, het zijn vergelijkbare apps en instellingen die je in een map kunt duwen :D

Niet dat werkt bij mij, want twee podcastapps willen absoluut niet samen in een mapje...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135291045
Schermrotatie kun je nu ook aan/uit zetten O+
  zondag 12 januari 2014 @ 08:37:31 #90
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_135387209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:35 schreef badboynova het volgende:

[..]

De Titan heeft geen plastic behuizing, en heeft gorilla glass dus dat wil ik ook op mijn nieuwe telefoon gezien die met regelmaat kan vallen tijdens mijn werk.
In dat geval zou ik een prachtig mooie nieuwe Lumia uitzoeken en die buiten werktijd gebruiken en voor het werk een buitenkansjetweedehansje aanschaffen.
pi_135388568
nvt

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 11:02:08 ]
pi_135391462
Windows 9 komt in april 2015 uit _O_
Nu wordt het wachten op Windows Phone 9 _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 12 januari 2014 @ 16:24:29 #93
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_135398945
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Windows 9 komt in april 2015 uit _O_
Nu wordt het wachten op Windows Phone 9 _O_
Zullen we eerst maar eens de WP 8.1 update afwachten?
pi_135399578
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Windows 9 komt in april 2015 uit _O_
Nu wordt het wachten op Windows Phone 9 _O_
Wel interessant. Windows wisselt een goede versie altijd af met een slechte. 7 was super, 8 kut, dus ben benieuwd naar 9. /offtopic
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135399727
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Wel interessant. Windows wisselt een goede versie altijd af met een slechte. 7 was super, 8 kut, dus ben benieuwd naar 9. /offtopic
8(.1) is niet kut /offtopic
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 12 januari 2014 @ 18:25:57 #96
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_135403738
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Wel interessant. Windows wisselt een goede versie altijd af met een slechte. 7 was super, 8 kut, dus ben benieuwd naar 9. /offtopic
8.1 is super en echt aanzienlijk beter dan 7
pi_135404187
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

8.1 is super en echt aanzienlijk beter dan 7
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135417403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schermrotatie kun je nu ook aan/uit zetten O+
waar?
pi_135418178
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef LogiteX het volgende:

[..]

waar?
(engelse versie) settings, screen rotation, met insider app ook als shortcut te pinnen op je startscherm
pi_135418421
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef LogiteX het volgende:

[..]

waar?
instellingen -> schermrotatie.

ik heb deze optie gekregen met de update black.

ook kun je apps nu afsluiten als ze op de achtergrond draaien




[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 22:40:11 ]
pi_135442382
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

instellingen -> schermrotatie.

ik heb deze optie gekregen met de update black.

ook kun je apps nu afsluiten als ze op de achtergrond draaien
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Baas _O_
Welk apparaat?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135443103
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Baas _O_
Welk apparaat?
Op mijn HTC 8x al een tijdje
pi_135448108
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Baas _O_
Welk apparaat?
Lumia 1020 :D
pi_135449819
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Lumia 1020 :D
Baaaaas _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135449870
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Baaaaas _O_
:D _O_

Ben dr wel super blij mee :Y
pi_135450244
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:D _O_

Ben dr wel super blij mee :Y
Joh :')

Als je het niet zou zijn zou ik hem graag overnemen _O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:19:29 #107
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_135480687
Krijg nu een grote update binnen. Vodafone NL.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_135481469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:19 schreef static het volgende:
Krijg nu een grote update binnen. Vodafone NL.
Ik heb ook Vodafone NL maar ik heb geen update, fucking Huawei.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:47:51 #109
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_135481623
Nog niets op me Lumia 920.. Vodafone NL. Kan je zien of je een country variant heb of een branded?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:55 #110
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_135482120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef spenky het volgende:
Nog niets op me Lumia 920.. Vodafone NL.
Precies wat ik ook heb. Misschien handmatig controleren of er een update beschikbaar is.

Zie overigens bar weinig veranderingen. Wat me nog het meeste stoort is dat het helaas nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk in te stellen. :{
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 20 januari 2014 @ 17:32:28 #111
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135725626
Ja, dat zit er dan ook niet in in GDR3. Na april/mei/juni zou dit wel mogelijk moeten zijn met 8.1. Of hoe die update dan ook mag gaan heten voor jullie Nokia gebruikers. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:23:46 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136189164
Losse volumesettings lijken in 8.1 te komen


Nog niets bevestigd, kan nep zijn, maar het zou tijd worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_136247383
Wordt inderdaad tijd ja.
Verder een prima service van Nokia repair, na 6 werkdagen alweer mijn totaal defecte Lumia teruggekregen en hoefde uiteindelijk maar 50 euro bij te betalen :P.

Verder zijn die Bing apps best goed eigenlijk, zeker die van sport en weer werken uitstekend en zijn erg fijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 3 februari 2014 @ 16:37:38 #114
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_136289562
Ik betwijfel hoeveel het Microsoft gaat goed doen dat Nokia met een Android telefoon gaat komen trouwens. Zonde eigenlijk.
It's you my love, you who are the stranger
  maandag 3 februari 2014 @ 16:44:02 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136289812
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef Inverted_World het volgende:
Ik betwijfel hoeveel het Microsoft gaat goed doen dat Nokia met een Android telefoon gaat komen trouwens. Zonde eigenlijk.
het is geen high end. Gewoon een fork van Android zonder de google services. Ik gok dat het de opvolger gaat worden van de asha telefoons.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 februari 2014 @ 17:37:26 #116
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_136292008
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

het is geen high end. Gewoon een fork van Android zonder de google services. Ik gok dat het de opvolger gaat worden van de asha telefoons.
Maar alsnog, de 520 was het best verkochte WP toestel als ik me niet vergis. Dan is ook totaal geen high-end.

Ik heb het gevoel dat juist door een toestel als de 520 mensen in de toekomst een high-end WP toestel overwegen. :)
It's you my love, you who are the stranger
  maandag 3 februari 2014 @ 18:07:44 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136293127
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:37 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Maar alsnog, de 520 was het best verkochte WP toestel als ik me niet vergis. Dan is ook totaal geen high-end.

Ik heb het gevoel dat juist door een toestel als de 520 mensen in de toekomst een high-end WP toestel overwegen. :)
Mwoah, de Asha lijn en windows phone toestellen hebben elkaar nooit in de weg gezeten, gewoon Nokia die nokia dingen doet :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_136450001


Ik weet niet wat ik met de nieuwe instelling kan maar goed :P Ik heb Vodafone (geen hollands nieuwe)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 20:24:17 ]
pi_136504111
April 2 wordt het waarschijnlijk aangekondigd dus. Zal dus pas rond juni zijn dat hij er echt is :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136584363
Heey,

Ik heb een vraagje; ik ben een klein beetje verliefd geworden op de Lumia 1520 maar hij is zo giganstisch groot en de combinatie met mijn kleine handen is dan niet echt handig. Is de 1020 echt minder ten opzichte van de 1520? Ik vind het uiterlijk wel wat minder dan de 1520 ivm de camera, heb je daar echt last van of is dat slechts gewenning?
don't be the same.. be better!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:32:59 #122
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_136584658
De 1020 heeft wel een bups aan de achterkant ja, maar dat is verder niet heel hinderlijk. Grootste verschil is dat de 1020 een (nog) betere camera heeft. Qua snelheid levert de 1020 iets in tov de 1520, maar Windows Phone is sowieso heel snel, dus een echt nadeel zou ik dat niet noemen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:52:18 #123
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_136628502
WP8.1 gaat zo te zien wel een enorme upgrade worden :9~
Zowat alle irritaties die ik nu heb worden aangepakt
Betere volume controls, notificatie overzicht, weekoverzicht in agenda
O+
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_136628720
Nu nog die verschrikkelijk bug voor je muziek aanpassen :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136631024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Soor het volgende:
Heey,

Ik heb een vraagje; ik ben een klein beetje verliefd geworden op de Lumia 1520 maar hij is zo giganstisch groot en de combinatie met mijn kleine handen is dan niet echt handig. Is de 1020 echt minder ten opzichte van de 1520? Ik vind het uiterlijk wel wat minder dan de 1520 ivm de camera, heb je daar echt last van of is dat slechts gewenning?
Kan je toch voor de lumia 925 gaan.. ? of anders wachten op de toekomstige modellen.. zou max iets van 2 maanden duren denk.. volgens mij gaan ze nog een 4.5 inch versie van de 1520 uitbrengen.. dus wellicht dat dat iets voor je is.
pi_136638389
http://tweakers.net/nieuw(...)n-windows-phone.html

Wellicht dat alle android apps ook op WP uitkomen schijnbaar. Opzich een goede zaak, af en toe mis ik wat, maar over het algemeen vind ik veel apps op WP van hogere kwaliteit, Android mag wel veel meer apps hebben, maar dat brengt wel weer een hoop bagger met zich mee.

Het enige voordeel zou wellicht zijn dat sommige apps later pas ook voor WP beschikbaar komen nu.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:13:38 #127
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_136639395
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:53 schreef Inverted_World het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-windows-phone.html

Wellicht dat alle android apps ook op WP uitkomen schijnbaar. Opzich een goede zaak, af en toe mis ik wat, maar over het algemeen vind ik veel apps op WP van hogere kwaliteit, Android mag wel veel meer apps hebben, maar dat brengt wel weer een hoop bagger met zich mee.

Het enige voordeel zou wellicht zijn dat sommige apps later pas ook voor WP beschikbaar komen nu.
Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af ben
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:35:13 #128
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_136640498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af ben
Voor android apps heb je voor zover ik weet een Google account nodig, en Google kan me gestolen worden.
Ik hou het lekker bij de apps van MS en Nokia.
pi_136640531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af ben
Ik ben van dezelfde mening, heleboel apps op WP houden ook rekening met het Metro Modern deisgn, zou erg jammer zijn als daar minder de nadruk op komt te liggen want ik vind het leiden tot mooie ontwerpen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:15:01 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136648721
De eerste gedachte was: mooi, meer is beter. Maar als Android-apps beschikbaar komen gaat helemaal niemand meer WP-apps maken. Dat schiet niet op.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:30:20 #132
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137376945
quote:
Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellen :')
maar opzich mooie verbetering
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:34:58 #133
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_137377100
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellen :')
maar opzich mooie verbetering
[/quote]

Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:36:29 #134
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137377144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef Inverted_World het volgende:
Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
True, wat ik zeg: het kán heel mooi zijn, zolang alle moeders maar niet de low res foto's van hun kinderen erachter zetten ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door SpankmasterC op 04-03-2014 13:19:35 ]
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:05:55 #135
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_137377939
Op tweakers stonden al wat minder lelijke voorbeelden:
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:10:17 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137380081
ik vind die screenshots wel heel erg lijken op ehmmm, tileme heet dat apje volgens mij
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:33:51 #137
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_137380759
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellen :')
maar opzich mooie verbetering
Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
[/quote]

Ik vind WP juist mooi door zijn eenvoud. Ik vind het persoonlijk helemaal niks zo achtergrond over tiles. Veel te druk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:38:36 #138
206322 Seam
Pillz-E
pi_137380908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.


Ik vind WP juist mooi door zijn eenvoud. Ik vind het persoonlijk helemaal niks zo achtergrond over tiles. Veel te druk.
Jep, ik ook. Ik hou het lekker bij mn eclectische roze tiles.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:09:30 #139
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_137381893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
Ik vind WP juist mooi door zijn eenvoud. Ik vind het persoonlijk helemaal niks zo achtergrond over tiles. Veel te druk.
[/quote]

Die eenvoud kun je nog steeds behouden met foto's of graphics die alleen enkele tinten gebruiken, het is in ieder geval een functie die optioneel is, het hoeft niet.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:41:26 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_137386627
"Even" een Lumia 520 gekocht (voor naast mn iPhone 5S) uit interesse (en als een soort iPod Touch voor erbij, heb er geen simkaart in) en ik ben zwaar onder de indruk, voelt snel aan, WP is best heel fijn en bijna alle apps die ik gebruik kan ik wel vinden. 14.gif
For great justice!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:39:14 #141
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137396118
We liegen hier in dit optic niet heur. :P Wp heeft m.i. een premium feel qua snelheid (te vergelijken met IOS naar mijn idee - op sommige vlakken soms nog sneller in vergelijking met IOS 7 is mijn idee) voor het bedrag van een instapmodel Android telefoon. ;)

Ik denk dat, zeker met de WP 8.1 features welke er aan komen, als Microsoft het ietwat handig aanpakt, ze marktaandeel af kan pakken van huidige generatie Iphone users (die allicht eens iets anders willen/iets vergelijkbaars willen qua snelheid maar niet WEER een dure nieuwe Iphone aan willen schaffen) en ook Android users die eens, nou ja, een apparaat willen welke een UI heeft die eens reageert op input en niet continue lagged. Mits ze de marketing goed aanpakken uiteraard, niet MS's sterkste kant. Tenminste, niet in Europa. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:22:39 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137481420
Zo, ben het nu echt beu, G2 gaat weg en de 925 in mijn broekzak, dan maar wat minder mogelijkheden en wat meer moeite voor bepaalde dingen (podcast app, maar dat schijnt in 8.1 opgelost te worden) en wie weet komt er ooit nog eens iets voor mijn Pebble.

Al die kuttige mallware die op Android wordt losgelaten de laatste tijd, ik ben er klaar mee...

Eens kijken wat het verdere voorjaar en zomer aan toestellen brengt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:35:18 #143
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_137508720
Ik ontdek dit topic nu pas :o
Windows Phone _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:00:03 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137509116
Welkom terug Klonk :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:03:22 #145
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137509181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom terug Klonk :7
Ben een beetje de Heintje Davids van dit topic volgens mij :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:42:19 #146
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137509730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ben een beetje de Heintje Davids van dit topic volgens mij :')
Alleen al het feit dat je jezelf vergelijkt met Heintje Davids maakt je een unieke verschijning
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:43:45 #147
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_137509756
Ik heb dat schermrotatieslot nog niet
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:54:26 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137509904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je jezelf vergelijkt met Heintje Davids maakt je een unieke verschijning
quote:
Na haar officiële afscheid in 1954 maakte Heintje Davids al snel haar comeback. Tot ver in de jaren zestig bleef ze optreden, waarbij ze regelmatig aankondigde dat dit echt de laatste keer was. Op den duur werd het verschijnsel van telkens afscheid nemen en weer terugkomen het heintjedavidseffect genoemd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 9 maart 2014 @ 23:52:18 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137568759
Bespreken we hier ook apps? Zo ja, graag tips/tutorials aangaande het gebruik van de camera voor Lumia 925.

Eerste wisselende testresultaten:
Foto's genomen met de Nokia smartcam app (eerste keer proberen fatsoenlijke foto's te maken). Buiten de actiefoto bewerkingen alleen maar gecropt.

Gaan wandelen met al onze honden:




Hier begint het wat beter te worden:


Soms ook rare resultaten :'):


LOL doggy (beste shot gekozen uit de reeks en gecropt):


Ik weet dat die camera veel meer kan maar ik weet niet zo goed waar te beginnen.
Resistance is futile.
  maandag 10 maart 2014 @ 00:50:44 #150
206322 Seam
Pillz-E
pi_137570285
wtf heb je zoveel honden :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:06:31 #151
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_137611037
Gisteren ook eindelijk de black update binnen gekregen..
Eindelijk mijn achievement unlocked geluidje weer als notificatiegeluid O+
Glance incl notificaties O+
Apps afsluiten in multitask menu O+

Nu maar wachten op 8.1
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_138052093
Hallo,

Ik ben al tijden opzoek naar een nieuw lumia, Maar kan de keus niet maken tussen de lumia 925 en de 625.
De lumia 625 heeft een groter scherm maar minder werkgeheugen, 512 mb tegen 1gb. En de lumia 925 maakt weer beter foto's dan de 625.
Ik wil wel een lumia die een paar jaar mee gaat. Welke zal ik kiezen: de 625 of de 925
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:05:47 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138052485
925
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138052911
Jep, de 925 heeft veel betere hardware dan de 625.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:54:03 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_138054354
925 *O*

Zegt een tevreden eigenaar van een 925 :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_138070519
Ik ben ook nog altijd heel erg tevreden met mijn 925.
  zondag 23 maart 2014 @ 17:15:22 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138079072
Ik weet niks over de 625 maar ik ben wel heel blij met mijn 925!
Resistance is futile.
  zondag 23 maart 2014 @ 17:21:54 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138079291
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef Seam het volgende:
wtf heb je zoveel honden :') ?
Nee, het zijn er maar 2 maar die smartcam app neemt iets van 10 foto's in 5 seconden of zo dus 2 rennende honden zien er al gauw uit als 15 honden.
Resistance is futile.
pi_138101857
Oke, dat wordt dus de 925 :)
  maandag 24 maart 2014 @ 12:42:44 #160
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138110491
binnenkort komt wws de 930...
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_138145787
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef spenky het volgende:
binnenkort komt wws de 930...
Ja, maar die is dan eerst toch een stuk duurder. En die heeft ook een 5'' scherm. Dat lijkt mij te groot maar ik weet niet of het toestel daar zelf groter van wordt,
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:22:44 #162
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138146892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:05 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Ja, maar die is dan eerst toch een stuk duurder. En die heeft ook een 5'' scherm. Dat lijkt mij te groot maar ik weet niet of het toestel daar zelf groter van wordt,
het lijkt me wel dat die lichter en dunner word dan de 920. Dat is best een bakbeest
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_138151185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:22 schreef spenky het volgende:

[..]

het lijkt me wel dat die lichter en dunner word dan de 920. Dat is best een bakbeest
Maar ik ben ook van plan om de 925 te kopen, die is al dunner en lichter dan de 920. :Y
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:01 #164
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138151271
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Maar ik ben ook van plan om de 925 te kopen, die is al dunner en lichter dan de 920. :Y
okayyy

zou je niet nog heel even wachten tot de introductie van Windows Phone 8.1 op 8 april? miss worden er wel vette toestellen aangekondigt..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_138151356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef spenky het volgende:

[..]

okayyy

zou je niet nog heel even wachten tot de introductie van Windows Phone 8.1 op 8 april? miss worden er wel vette toestellen aangekondigt..
Dat misschien wel. Maar ik heb een dealtje gesloten met een 925. Voor een zeer mooi bedrag.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:18:56 #166
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138151529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:13 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Dat misschien wel. Maar ik heb een dealtje gesloten met een 925. Voor een zeer mooi bedrag.
Dan zou ik dat inderdaad gewoon doen!
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_138152420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef spenky het volgende:

[..]

Dan zou ik dat inderdaad gewoon doen!
Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:48:12 #168
141482 Q.
JurassiQ
pi_138154124
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.
Dan zeker de 925.
For great justice!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:58:43 #169
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138154444
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.
zeker idd de 925, die heeft meer geheugen. Dan werken namelijk alle apps, op die andere niet..
ook een veel betere camera etc..

http://www.nokia.com/nl-n(...)532-2726966#hardware
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:59:16 #170
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138154467
oops

[ Bericht 98% gewijzigd door spenky op 25-03-2014 14:01:08 (foutje) ]
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:01:15 #171
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138154547
oops 2

[ Bericht 98% gewijzigd door spenky op 25-03-2014 14:01:48 (beetje spastisch :')) ]
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:56:39 #172
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_138252515
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:50:24 #173
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_138259873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
Nokia Play to, of Xbox music.
pi_138322653
Vrijdag de lumia 925 opgehaald. Wat een mooi ding zeg. Wel een beetje groot. Maar dat moet dat wend ook wel weer. :9

Nu wil ik er nog een flipcase bij hebben. Die naar onder klapt.
Maar even op bol punt com gekeken. Een zeer groot aanbod. Maar welke beschermt nu het best, met name de zijkanten. Wat houd precies Fluweel zachte voering in, is dat net zoiets als fleece?
pi_138326898
Wat is een goede app om je data verbruik bij te houden. Gratis uiteraard...
  zondag 30 maart 2014 @ 15:27:42 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138328000
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Wat is een goede app om je data verbruik bij te houden. Gratis uiteraard...
Data Sense
http://www.windowsphone.c(...)-to-track-data-usage
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138328115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138330512
quote:
Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...
pi_138330578
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...
Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.
pi_138330624
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.
Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.
pi_138331166
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.
Ik kreeg hem pas toen ik mijn telefoon terug zette naar fabrieksinstellingen. (HTC 8s)
pi_138405682
Hallo,

Ik heb de sim contacten geïmporteerd. Maar nu staan daar ook ineens de hotmail contacten tussen, en dat wil ik niet. Aangezien er verschil zit tussen bellen en mailen.

Weet iemand hoe ik dit anders kan krijgen??
pi_138407406
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:50 schreef Bakkwast het volgende:
Hallo,

Ik heb de sim contacten geïmporteerd. Maar nu staan daar ook ineens de hotmail contacten tussen, en dat wil ik niet. Aangezien er verschil zit tussen bellen en mailen.

Weet iemand hoe ik dit anders kan krijgen??
instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinken
pi_138414687
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.
Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?
pi_138415228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?
Phew, geen idee, ik gebruik het niet. Denk het wel.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138415756
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinken
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.
pi_138416227
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.
Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...
Ben bang dat het niet anders kan

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 22:36:29 ]
pi_138417694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...
Ben bang dat het niet anders kan
oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.
pi_138417763
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.
Klopt idd. :Y
Succes.
pi_138418342
Waarom is WA nog altijd ruk?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_138418845
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom is WA nog altijd ruk?
op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
pi_138419203
Traag, zuipt accu en push werkt niet altijd goed.
pi_138419723
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
WA is het enige aan mijn WP 8 toestel wat ik duidelijk minder vind vergeleken met android.
Gebeurt heel vaak dat berichtjes pas uren later binnen komen en dan in een grote stroom. Blijk je al uren antwoord te hebben op een vraag ofzo.
pi_138419883
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
Heb ook 8.0
Berichten komen niet binnen, zwarte schermen als je het probeert te openen en soms laadt ie een minuut.

Verder werkt het toestel perfect
O+
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:02:50 #195
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_138432477
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Heb ook 8.0
Berichten komen niet binnen, zwarte schermen als je het probeert te openen en soms laadt ie een minuut.

Verder werkt het toestel perfect
O+
Ik moet zeggen WA, is sterk verbeterd ten opzichte van eerder, maar er is al maanden geen update uitgekomen, in combinatie met alle andere argumenten om telegram te gebruiken daarnaar toe geswitcht, helaas werken die ook niet per-fect, maar wel vrijwel wekelijks updates en verbeteringen.

Overigens heb ik geen last van minuten laden bij WA. Als ik dan een keer een zwart scherm krijg waarin de chats niet geladen worden, kill ik de app en start ik hem opnieuw op, dat proces kost hooguit 3 seconden.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 2 april 2014 @ 13:05:04 #196
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_138432539
Trouwens mijn Lumia 920 laten vallen, helaas een scherm vol barsten, nu eventjes tijdelijk een 820. Door luiheid geen apps op geinstalleerd, alleen internet en bellen gebruik ik erop. Ik heb hem nu 8 dagen, en heb hem 2 keer opgeladen, de eerste en de vierde dag, nu nog 20%. Opvallend wel.

Maar aan de andere kant niet vergelijkbaar, mijn Lumia 920 staat vol met Apps die constant in verbinding staan natuurlijk.
It's you my love, you who are the stranger
pi_138443092
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt idd. :Y
Succes.
Heb ze nu allemaal gekoppeld en een paar verwijderd. Stuk overzichtelijker.

Is er ook nog een optie dat ik alleen bij wifi de mail update, via handmatig ofzo? Want aangezien ik nog geen mobiel internet heb wil ik alleen whatsapp via mobiel internet doen. Dat kost toch geen mb's.
pi_138443520
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138443692
quote:
Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.

maar het zal wel een paar jaar duren voordat de Nederlandse taal werkt :+

http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 18:56:41 ]
pi_138444011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.

maar het zal wel een paar jaar duren voordat de Nederlandse taal werkt :+

http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp
Ik kijk eerlijk gezegd het meest uit naar verbeterde notificaties met één klik voor Wi-Fi, Bluetooth etc, en de rest! Cortana zal ik waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138447134
Lumia 930 aangekondigd. Mooi dingetje met die stalen rand er om heen :)

http://tweakers.net/nieuw(...)-full-hd-scherm.html
pi_138449077
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef ArnosL het volgende:
Lumia 930 aangekondigd. Mooi dingetje met die stalen rand er om heen :)

http://tweakers.net/nieuw(...)-full-hd-scherm.html
Mooi, die lime O+
pi_138452293
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef ArnosL het volgende:
Lumia 930 aangekondigd. Mooi dingetje met die stalen rand er om heen :)

http://tweakers.net/nieuw(...)-full-hd-scherm.html
ik vind persoonlijk de 925 mooier. Maar deze heeft wel een gaaf scherm. En kan betere foto's schoeten😃
  woensdag 2 april 2014 @ 23:59:08 #204
206322 Seam
Pillz-E
pi_138458479
Die felle achterkant blijf ik zo tof vinden he.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 3 april 2014 @ 07:49:53 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_138461543
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:59 schreef Seam het volgende:
Die felle achterkant blijf ik zo tof vinden he.
Die oranje is tof. Heel vaderlandslievend. 8-)
For great justice!
pi_138463684
WP8.1: ik ben blij met de toggles, maar de toegevoegde waarde van het notification center zie ik echt niet. Meldingen staan al op glimp, het vergrendelingsscherm én live tiles...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 10:15:23 ]
pi_138464354
Tweakers review van WP8.1.

Als het goed is 2e helft van april de developer versie *O*
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:25:45 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_138519461
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Mooi, die lime O+
Dit dus.

Hij moet al schreeuwend duur worden (en blijven) wil dit niet mn nieuwe toestel worden.
Dwz; icm een abo erg veel blijven bijbetalen.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_138523296
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Die oranje is tof. Heel vaderlandslievend. 8-)
Die witte. Wat een bruut ding. Volgende telefoon wordt weer een WP8 telefoon denk ik :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:23:29 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138533277
Dit is wel een nadeel vind ik
http://tweakers.mobi/nieuws/95214
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:27:31 #211
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_138533325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel een nadeel vind ik
http://tweakers.mobi/nieuws/95214
Waarom dan? (interesse, geen aanval)

Ik gebruik Glimp namelijk zelf ook, maar dan op de 'voorproefje' stand. Ik zie mezelf ook wel wennen aan doubletap om even snel te kijken naar meldingen. Dus zie ik dit nog niet als nadeel, wel als jammer.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:44:13 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138533586
Okay, misschien is nadeel een te sterk woord, maar het is erg jammer. Ik vind het gemakkelijk om in één oogopslag te zien hoe laat het is en of er berichten zijn. Double tap is ook vrij snel, maar toch weer een extra handeling.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:21:36 #213
206322 Seam
Pillz-E
pi_138537840
Wat is het verschil met klikken op de powerknop ipv double tap?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_138538417
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:21 schreef Seam het volgende:
Wat is het verschil met klikken op de powerknop ipv double tap?
Da's fijner en sneller. Ook werden er notificaties weergegeven op het scherm terwijl het praktisch uit stond.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:35:02 #215
206322 Seam
Pillz-E
pi_138540507
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Da's fijner en sneller. Ook werden er notificaties weergegeven op het scherm terwijl het praktisch uit stond.
Hoezo sneller? twee keer tikken ipv op de knop drukken scheelt misschien 0.1 sec? En die notificaties heb je ook bij je lockscreen. Daarnaast kost glimp meer batterijduur.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_138540710
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Hoezo sneller? twee keer tikken ipv op de knop drukken scheelt misschien 0.1 sec? En die notificaties heb je ook bij je lockscreen. Daarnaast kost glimp meer batterijduur.
Maar het is fijner om het meteen te zien als hem pakt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138542701
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Hoezo sneller? twee keer tikken ipv op de knop drukken scheelt misschien 0.1 sec? En die notificaties heb je ook bij je lockscreen. Daarnaast kost glimp meer batterijduur.
dat werkt inderdaad fijner. Alleen duurt het te lang voor hij reageert. Maar ik gebruik de power knop bijna nooit.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:51:08 #218
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138552107
Wat is Office Lens een geweldige app zeg. Ben er super blij mee :D
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_138554523
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is Office Lens een geweldige app zeg. Ben er super blij mee :D
Same here!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 6 april 2014 @ 00:58:14 #220
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138558871
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:48 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Same here!
Zo fantastisch met studeren he. Al die rare dingen die je na moet tekenen in aantekeningen of voor samenvattingen. Gewoon tik tak flats en klaar.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_138561966
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 00:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zo fantastisch met studeren he. Al die rare dingen die je na moet tekenen in aantekeningen of voor samenvattingen. Gewoon tik tak flats en klaar.
Precies Dat dus, en meteen de rest uitsnijden en kunnen croppen en doorsturen naar OneNote, heerlijk!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 6 april 2014 @ 11:55:14 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138563924
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is Office Lens een geweldige app zeg. Ben er super blij mee :D
Cool, die ga ik zeker proberen!
Resistance is futile.
  zondag 6 april 2014 @ 12:07:17 #223
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138564256
Fijnste is wel dat als je iets een beetje schuin fotografeert dat het allemaal rechtgetrokken wordt zodat je toch een nette rechthoek/vierkant krijgt :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_138564275
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138571254
Weet iemand ook nog hoe je de batterij kunt sparen. Want heb hem vannacht opgeladen, vandaag om half 10 er afgehaald en om 2 uur ging hij al in de spaarstand dat is 15 of 20 % of zo :(
pi_138571943
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Bakkwast het volgende:
Weet iemand ook nog hoe je de batterij kunt sparen. Want heb hem vannacht opgeladen, vandaag om half 10 er afgehaald en om 2 uur ging hij al in de spaarstand dat is 15 of 20 % of zo :(
Een nieuwe nemen, je huidige is duidelijk naar de kloten :Y .
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138572574
quote:
Wel cool :D

Ik ga beginnen met sparen :9 :')
pi_138573244
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Bakkwast het volgende:
Weet iemand ook nog hoe je de batterij kunt sparen. Want heb hem vannacht opgeladen, vandaag om half 10 er afgehaald en om 2 uur ging hij al in de spaarstand dat is 15 of 20 % of zo :(
1. zet bluetooth uit als je het niet gebruikt.
2. heb je altijd wifi aanstaan ook al loop je buiten ? (uitzetten dus zodra je de deur uitgaat)
3. staat tegelijk met je wifi ook je 3g aan als je binnen op je eigen netwerk alles doet ? (uitzetten als je binnen bent)
4. Kijk eens wat er aan achtergrondtaken loopt. Waarschijnlijk kan de helft gewoon uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 15:56:23 ]
  zondag 6 april 2014 @ 18:00:11 #229
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138577865
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is Office Lens een geweldige app zeg. Ben er super blij mee :D
Mjah. Alleen als je geen onenote gebruikt, is camscanner toch iets van 1000x beter.

Btw, Glimp? Oh, Glance.. Ik moest even googlen. Is wel handig dat Nokia voor elke feature vertalingen doet in een andere taal, dat vergemakkelijkt een discussie zo. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 april 2014 @ 18:12:33 #230
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138578221
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah. Alleen als je geen onenote gebruikt, is camscanner toch iets van 1000x beter.

Btw, Glimp? Oh, Glance.. Ik moest even googlen. Is wel handig dat Nokia voor elke feature vertalingen doet in een andere taal, dat vergemakkelijkt een discussie zo. :')
Ja, maar dan krijg je wel een overdreven gecontrasteerd fototje. Hier krijg je gewoon goed leesbaar en rechtgetrokken, niet overdreven bewerkt en het schiet inderdaad gelijk in onenote, dat is toch wel het mooiste O+
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 6 april 2014 @ 21:36:09 #231
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138588979
Mwah, bij camscanner kan je ook nabewerkingen instellen hoor.. Contrastfiltertje e.d.. Zie trouwens dat wpcentral er ook een artikeltje aan gewijd heeft, voor de geintresseerden:

http://www.wpcentral.com/camscanner-vs-office-lens-windows-phone
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 april 2014 @ 21:38:34 #232
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138589168
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, bij camscanner kan je ook nabewerkingen instellen hoor.. Contrastfiltertje e.d.. Zie trouwens dat wpcentral er ook een artikeltje aan gewijd heeft, voor de geintresseerden:

http://www.wpcentral.com/camscanner-vs-office-lens-windows-phone
Ja goed, daar komt ook camscanner beter uit de bus. Je kan het wel instellen maar standaard verflikkert camscanner de boel, vandaar mijn PERSOONLIJKE voorkeur voor office lens :)

Daarnaast is onenote connectie gewoon pure porno, zo handig oi oi oi :D
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 6 april 2014 @ 23:25:43 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138595288
Ik gebruik OneNote eigenlijk best vaak. Stom eigenlijk want op mijn andere telefoons gebruikte ik zulke dingen dus nooit.

Trouwens, wie nog draadloos laden? :9~
Dat vind ik echt helemaal de bom, om eerlijk te zijn.

En ik heb nu een nokia Luna, uitstekend bluetooth apparaatje.

Vraagje: ik probeer in nokia smart cam vaak de beste shots op te slaan maar om een of andere reden wordt er vaak niks opgeslagen (heel irritant, moet ik opnieuw beginnen).

Het enige nadeel van mijn lumia tot nu toe vind ik dat er geen notificatie voor whatsapp op mijn scherm komt, is daar iets aan te doen?
Resistance is futile.
  zondag 6 april 2014 @ 23:28:46 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138595423
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef Seven. het volgende:

Het enige nadeel van mijn lumia tot nu toe vind ik dat er geen notificatie voor whatsapp op mijn scherm komt, is daar iets aan te doen?
Als je een WA-notificatie op Glimp wil is het een kwestie van instellen, net als op je lockscreen. Je kunt bij de instelling voor die schermen dat aan of uitzetten. Net als voor sms of e-mail.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 6 april 2014 @ 23:33:48 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138595648
quote:
19s.gif Op zondag 6 april 2014 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je een WA-notificatie op Glimp wil is het een kwestie van instellen, net als op je lockscreen. Je kunt bij de instelling voor die schermen dat aan of uitzetten. Net als voor sms of e-mail.
Ik zie het wel op mijn tile maar daar ik whatsapp niet zo heel vaak gebruik, kan het dus een dag duren voor ik het zie omdat die tile nu eenmaal lager in de hierarchie staat.
Resistance is futile.
  zondag 6 april 2014 @ 23:38:22 #236
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138595834
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef Seven. het volgende:
Ik gebruik OneNote eigenlijk best vaak. Stom eigenlijk want op mijn andere telefoons gebruikte ik zulke dingen dus nooit.

Trouwens, wie nog draadloos laden? :9~
Dat vind ik echt helemaal de bom, om eerlijk te zijn.

En ik heb nu een nokia Luna, uitstekend bluetooth apparaatje.

Vraagje: ik probeer in nokia smart cam vaak de beste shots op te slaan maar om een of andere reden wordt er vaak niks opgeslagen (heel irritant, moet ik opnieuw beginnen).

Het enige nadeel van mijn lumia tot nu toe vind ik dat er geen notificatie voor whatsapp op mijn scherm komt, is daar iets aan te doen?
Ik gebruik het mobiel niet zo vaak, maar in colleges op m'n surface voor aantekeningen. Is geweldig want thuis op desktop staat dan ook alles :)

Draadloosladen is de shit. Geen gedoe met kabeltjes als je in bed nog een berichtje krijgt :D
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie het wel op mijn tile maar daar ik whatsapp niet zo heel vaak gebruik, kan het dus een dag duren voor ik het zie omdat die tile nu eenmaal lager in de hierarchie staat.
Komt goed, met windows phone 8.1 komt er een notificatiecenter (action center). Deze komt deze zomer uit.

Je kan het echter over een week al krijgen als je je als developer aanmeldt en 'preview for developers' download; dan kun je hem al eerder krijgen ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 6 april 2014 @ 23:49:39 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138596319
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik gebruik het mobiel niet zo vaak, maar in colleges op m'n surface voor aantekeningen. Is geweldig want thuis op desktop staat dan ook alles :)

Draadloosladen is de shit. Geen gedoe met kabeltjes als je in bed nog een berichtje krijgt :D

[..]

Komt goed, met windows phone 8.1 komt er een notificatiecenter (action center). Deze komt deze zomer uit.

Je kan het echter over een week al krijgen als je je als developer aanmeldt en 'preview for developers' download; dan kun je hem al eerder krijgen ;)
For the time being heb ik whatsapp maar bovenaan in mijn tiles gezet.

Over tiles gesproken: beste tile apps? Die foto tiles zijn alleen maar voor WP8.1 zeker dus in dat geval: hoe meld je je aan als developer?
Resistance is futile.
  zondag 6 april 2014 @ 23:51:11 #238
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138596396
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

For the time being heb ik whatsapp maar bovenaan in mijn tiles gezet.

Over tiles gesproken: beste tile apps? Die foto tiles zijn alleen maar voor WP8.1 zeker dus in dat geval: hoe meld je je aan als developer?
Foto tiles?

Eh, je kan gewoon aanmelden op appstudio.windowsphone.com.. dat is gratis en dan ben je developer. Dan download je de app 'preview for developers' en dan krijg je de updates 2 maand eerder dan de rest
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 6 april 2014 @ 23:56:31 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138596616
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 23:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Foto tiles?

Eh, je kan gewoon aanmelden op appstudio.windowsphone.com.. dat is gratis en dan ben je developer. Dan download je de app 'preview for developers' en dan krijg je de updates 2 maand eerder dan de rest
Done. En ik bouw gelijk ff een app.
Resistance is futile.
  maandag 7 april 2014 @ 00:00:50 #240
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138596803
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Done. En ik bouw gelijk ff een app.
Ja, dat heb ik dus ook gedaan omdat het leuk is; maar als je wil publiceren moet je een developersaccount hebben en dat kost 19$ per jaar :P

Ik heb nu zelfgebouwde app op m'n eigen tellie, maar niet gepubliceerd dus :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 7 april 2014 @ 00:15:20 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138597429
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 00:00 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook gedaan omdat het leuk is; maar als je wil publiceren moet je een developersaccount hebben en dat kost 19$ per jaar :P

Ik heb nu zelfgebouwde app op m'n eigen tellie, maar niet gepubliceerd dus :)
Ik blijf lekker bouwen, als het echt een goeie app wordt, dan publiceer ik 'm wel maar dit zal waarschijnlijk geen hoogvlieger worden :')
Resistance is futile.
  maandag 7 april 2014 @ 00:16:03 #242
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138597463
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik blijf lekker bouwen, als het echt een goeie app wordt, dan publiceer ik 'm wel maar dit zal waarschijnlijk geen hoogvlieger worden :')
Wat bouw je? :)
Ik heb een app over nijmegen gebouwd, was best grappig te doen. Soort van 'gidsje' met hotspots, geschiedenis, foto's en handige links
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 7 april 2014 @ 00:19:00 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138597603
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wat bouw je? :)
Ik heb een app over nijmegen gebouwd, was best grappig te doen. Soort van 'gidsje' met hotspots, geschiedenis, foto's en handige links
Een kalender om je ongesteldheid te registeren inclusief moodswings :'). Zoiets bestaat vast al maar wil gewoon een beetje aanrommelen.

Edit: gezien de tijd van de maand was dit het eerste dat in me opkwam.
Resistance is futile.
  maandag 7 april 2014 @ 00:32:53 #244
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138598136
Ik zit er ook naar te kijken om een app te bouwen, kan helaas niet met app studio omdat ik een barcodescanner in moet bouwen, maar leuk om mee bezig te zijn iig! Veel toffe mogelijkheden toch
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 7 april 2014 @ 00:42:18 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138598436
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 00:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een kalender om je ongesteldheid te registeren inclusief moodswings :'). Zoiets bestaat vast al maar wil gewoon een beetje aanrommelen.

Edit: gezien de tijd van de maand was dit het eerste dat in me opkwam.
Nouja, moodswings is persoongebonden maar zo'n kalender is super makkelijk (ook voor mannen :') tenzij je zo'n smeerlap bent die 'echte schipper vaart ook over de rode zee' :')___!!!)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 7 april 2014 @ 01:00:12 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138598789
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nouja, moodswings is persoongebonden maar zo'n kalender is super makkelijk (ook voor mannen :') tenzij je zo'n smeerlap bent die 'echte schipper vaart ook over de rode zee' :')___!!!)
Hehehe, seks kalender :'), het ergste is dat de stud calendar voor android wel degelijk bestaat. Zo heb ik op mijn android maandenlang mijn stoelgang bijgehouden. _O-
Resistance is futile.
  maandag 7 april 2014 @ 01:01:56 #247
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138598818
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehehe, seks kalender :'), het ergste is dat de stud calendar voor android wel degelijk bestaat. Zo heb ik op mijn android maandenlang mijn stoelgang bijgehouden. _O-
Nouja het is wel degelijk van belang _O_

Ik heb geluk, die van mij doet er langer over dan anderen hehehehe

Maar leuk, hoop dat het jelukt met je app! :D
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 7 april 2014 @ 11:28:01 #248
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138604425
Zijn hier nog WP7.8/Lumia 900 gebruikers?

Ik loop de laatste weken tegen het volgende aan: bij uitzetten van het scherm wordt de wifi verbinding verbroken. Whatsapp kan daardoor z'n push berichten niet meer kwijt en ook het syncen van mail loopt regelmatig vast. Als ik dan de telefoon weer unlock, duurt het heel lang voor er weer WiFi verbinding is, als deze al vanzelf tot stand komt. Meestal gaat het sneller om handmatig te verbinden.
Vervolgens foutmelding WA dat pushberichten niet aankomen en de telefoon opnieuw gestart moet worden.

Gebeurde eerder vrijwel nooit, nu gaat het vrijwel nooit meer goed ;(
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138604810
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:28 schreef MrTorture het volgende:
Zijn hier nog WP7.8/Lumia 900 gebruikers?

Ik loop de laatste weken tegen het volgende aan: bij uitzetten van het scherm wordt de wifi verbinding verbroken. Whatsapp kan daardoor z'n push berichten niet meer kwijt en ook het syncen van mail loopt regelmatig vast. Als ik dan de telefoon weer unlock, duurt het heel lang voor er weer WiFi verbinding is, als deze al vanzelf tot stand komt. Meestal gaat het sneller om handmatig te verbinden.
Vervolgens foutmelding WA dat pushberichten niet aankomen en de telefoon opnieuw gestart moet worden.

Gebeurde eerder vrijwel nooit, nu gaat het vrijwel nooit meer goed ;(
wifi aan laten staan misschien tijdens screenlock ?

heb je je wifi router al eens opnieuw gestart ?
  maandag 7 april 2014 @ 11:52:05 #250
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138604930
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wifi aan laten staan misschien tijdens screenlock ?

heb je je wifi router al eens opnieuw gestart ?
Die optie kan ik niet vinden :@

Het is ineens thuis, bij m'n ouders en op het werk. Dus ik zoek het eerder in de telefoon.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138605008
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Die optie kan ik niet vinden :@

heb geen w7.5 meer, maar volgens mij zat het bij wifi en dan knopje geavanceerd ofzo
  maandag 7 april 2014 @ 21:26:37 #252
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138628926
Net even bij mijn vriendin naar haar Lumia 800 gekeken, maar geen optie.. Volgens mij is de wifi uit als scherm uit gaat optie ook pas bij windows phone 8 geintroduceerd.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 7 april 2014 @ 21:28:53 #253
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_138629037
Yes eindelijk de marktplaats app voor wp. Je kan alleen nog niet filteren en sorteren :(
  maandag 7 april 2014 @ 21:34:46 #254
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138629426
Beetje nutteloze app. Ze hebben de website aangepast zodat deze nu ook werkt voor Windows phone. En vervolgens een wrapper om de aangepaste site heengemaakt. Waarbij je dus effectief net zo goed naar de mobiele site van marktplaats kan gaan aangezien functionaliteit 100% hetzelfde is op dit moment.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_138633548
Idd. Maar goed, het begin is er.
pi_138633774
wat een verschil is het toch tussen 7.8 en 8 _O_ nu een nokia 1020, moet alleen erg wennen aan het scherm ivm aanraking. het voelt anders aan dan ik gewend was.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:55:03 #257
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138646447
quote:
8s.gif Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef neo2000 het volgende:
Net even bij mijn vriendin naar haar Lumia 800 gekeken, maar geen optie.. Volgens mij is de wifi uit als scherm uit gaat optie ook pas bij windows phone 8 geintroduceerd.
Ja, volgens mij ook :{

Dan toch maar een nieuwe telefoon aan het einde van m'n contract :p
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138650607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ja, volgens mij ook :{

Dan toch maar een nieuwe telefoon aan het einde van m'n contract :p
inderdaad pas vanaf wp 8
pi_138669894
Kan je de fm radio ook aan het start scherm vast maken?
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:13:22 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138670957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Bakkwast het volgende:
Kan je de fm radio ook aan het start scherm vast maken?
Nu nog niet, vanaf 8.1 wel. Tot die tijd kun je wel muziektile op je startscherm zetten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138671368
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nu nog niet, vanaf 8.1 wel. Tot die tijd kun je wel muziektile op je startscherm zetten.
oke, vind het nu nog wat onhandig om even snel de radio aan te zetten.
Ik heb ook al een radio app geprobeerd maar daar zit reclame door heen.

toch nog maar ff wachten tot 8.1 uit is.
pi_138682963
Komt 8.1 naar de Huawei W1, of alleen naar Nokia's?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 april 2014 @ 11:33:24 #263
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_138684399
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
Komt 8.1 naar de Huawei W1, of alleen naar Nokia's?
Alle windows phones 8
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  woensdag 9 april 2014 @ 13:21:42 #264
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138687369
iemand hier ook een update van 'vodafone' gehad voor l920? Duurde vet lang met installeren.. geen idee wat het precies inhield?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  woensdag 9 april 2014 @ 13:29:47 #265
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_138687650
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
:9~
Nu maar afwachten *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_138689402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
:9~
Nu maar afwachten *O*
Ik heb nog niet eens GDR2 :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 april 2014 @ 14:44:18 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_138689887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
:9~
Nu maar afwachten *O*
Done. *O* Gebruik mn L520 toch niet voor belangrijke dingen dus kan wel. :P
For great justice!
  woensdag 9 april 2014 @ 14:47:54 #268
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_138690019
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens GDR2 :')
dat is vrij treurig inderdaad
is dan de developer preview ook niet een betere optie?
niet dat gdr2 en gdr3 nou zo boeiend zijn, maar wp8.1 lijkt me toch wel erg prettig
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_138690089
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

dat is vrij treurig inderdaad
is dan de developer preview ook niet een betere optie?
niet dat gdr2 en gdr3 nou zo boeiend zijn, maar wp8.1 lijkt me toch wel erg prettig
Ja, ik heb een Huawei W1, en Huawei doet geen fuck aan updates, en voor de Dev Preview van 8.1 heb je GDR3 nodig :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 april 2014 @ 14:54:47 #270
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_138690273
Ik heb een HTC Windows phone 8X. Denk dat tegen de tijd dat ik mag updaten, ik alweer een nieuw toestel mag uitkiezen. :P

Nokia Lumia 930 misschien...??
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_138693976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
:9~
Nu maar afwachten *O*
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Done. *O* Gebruik mn L520 toch niet voor belangrijke dingen dus kan wel. :P
Kan je dan nog wel apps installeren vanuit de store?
  woensdag 9 april 2014 @ 16:39:54 #272
141482 Q.
JurassiQ
pi_138694038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

[..]

Kan je dan nog wel apps installeren vanuit de store?
Volgens mij wel hoor, is helemaal legaal.
For great justice!
pi_138696583
ook geregistreerd en de update gedownload
  woensdag 9 april 2014 @ 18:40:15 #274
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138697754
Ik ga de update downloaden. Spannend hoor :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_138699307
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ja, ik heb een Huawei W1, en Huawei doet geen fuck aan updates, en voor de Dev Preview van 8.1 heb je GDR3 nodig :')
Hier ook een W1 en wel GDR2. Ergens doe je dus iets verkeerd.
pi_138699816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Hier ook een W1 en wel GDR2. Ergens doe je dus iets verkeerd.
quote:
Version: Windows Phone 8.0
Your phone is up to date
:'(
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 april 2014 @ 20:09:24 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138701279
Hier ook Windows Phone op een Huawei W1. Waar is m'n update? ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:27:05 #278
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138702072
Oh wacht. 8.1 is nog niet uit. Geintje.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_138702762
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Faux. het volgende:
Oh wacht. 8.1 is nog niet uit. Geintje.
Ik snapte je vorige berichten al niet, dacht dat ik een dag fout zat :')
  woensdag 9 april 2014 @ 21:15:58 #280
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138704774
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik snapte je vorige berichten al niet, dacht dat ik een dag fout zat :')
_O-

ik wil zo graag van die mooie achtergronden ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_138705594
quote:
8s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef Faux. het volgende:
Hier ook Windows Phone op een Huawei W1. Waar is m'n update? ;(
Waar is GDR2 :(
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 april 2014 @ 22:37:07 #282
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138709966
preview for developers komt maandag waarschijnlijk, geduld jongens.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_138710122
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
preview for developers komt maandag waarschijnlijk, geduld jongens.
:9
  donderdag 10 april 2014 @ 10:23:59 #284
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138718951
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie het wel op mijn tile maar daar ik whatsapp niet zo heel vaak gebruik, kan het dus een dag duren voor ik het zie omdat die tile nu eenmaal lager in de hierarchie staat.
"Nee hoor mensen, een notificatiecentrum is echt overbodig want wij hebben live tiles." Ik hoor het Boterbartje nog zeggen ;(.
2000 light years from home
pi_138720188
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

"Nee hoor mensen, een notificatiecentrum is echt overbodig want wij hebben live tiles." Ik hoor het Boterbartje nog zeggen ;(.
Glance / glimp, lockscreen én een live tile. Ik heb dat notificatiecentrum echt niet nodig.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:21:03 #286
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138720413
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

"Nee hoor mensen, een notificatiecentrum is echt overbodig want wij hebben live tiles." Ik hoor het Boterbartje nog zeggen ;(.
Is ook niet nodig, ik heb nog nooit een notificatie gemist.. ik heb altijd al m'n belangrijke apps netjes ophomescreen, echt geweldige indeling. Zie in 1 oog opslag alles.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:39:10 #287
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_138721002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

"Nee hoor mensen, een notificatiecentrum is echt overbodig want wij hebben live tiles." Ik hoor het Boterbartje nog zeggen ;(.
Notificaties staan op je lockscreen. Ik heb nog nooit een notificatie gemist sinds deze functionaliteit in WP8 zit
pi_138721384
GODVER!

Ik zie nu dat er een update beschikbaar is, en telkens stopt hij na het Preparing to install met de melding dat ik 84MB moet vrijmaken. Dus ik verwijder zo ongeveer al m'n apps, krijg ik die melding weer :( En ook precies met 84MB, wat natuurlijk nergens op slaat.

HALP!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 10 april 2014 @ 12:01:52 #289
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_138721655
Ik ben allang blij als er straks een hoop kleine irritaties verdwenen zijn met WP8.1, zoals volume & vibrate settings, week view in de kalender, quick toggles.. enz...

En hopelijk hebben ze met het omgooien van het keyboard ook die irritante bug opgelost dat sommige 2-letter woorden altijd veranderen naar hoofdletters
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 10 april 2014 @ 12:16:28 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138722075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben allang blij als er straks een hoop kleine irritaties verdwenen zijn met WP8.1, zoals volume & vibrate settings, week view in de kalender, quick toggles.. enz...

En hopelijk hebben ze met het omgooien van het keyboard ook die irritante bug opgelost dat sommige 2-letter woorden altijd veranderen naar hoofdletters
En het woord Online, of Super ... Rete irritant!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138733510
Het had een notificatiecentrum moeten worden zonder notificatie's ;) En dan alleen met sneltoeten voor wifi en bluetooth enz. Die notificaties hoef je echt niet te missen met een Windows Phone. :Y

Weet iemand toevallig ook nog een goed sim only abonnement. Met 500 of 1gb. Zelf heb ik al gekeken naar Simyo dat is wel goedkoop en maandelijks aanpasbaar. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of kan ik beter voor Hi, Telfort, Tele 2 of Vodafone gaan?
  donderdag 10 april 2014 @ 17:47:07 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138733699
Ik zou kijken naar een provider met 4G dekking in je woonplaats.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138734080
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou kijken naar een provider met 4G dekking in je woonplaats.
is dat zoveel beter dan?
Simyo heeft ook 4g via kpn. Dat is wel 5euro per mnd duurder.
ik denk dat Vodafone hier ook wel 4g heeft
pi_138734282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:40 schreef Bakkwast het volgende:
Het had een notificatiecentrum moeten worden zonder notificatie's ;) En dan alleen met sneltoeten voor wifi en bluetooth enz. Die notificaties hoef je echt niet te missen met een Windows Phone. :Y

Weet iemand toevallig ook nog een goed sim only abonnement. Met 500 of 1gb. Zelf heb ik al gekeken naar Simyo dat is wel goedkoop en maandelijks aanpasbaar. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of kan ik beter voor Hi, Telfort, Tele 2 of Vodafone gaan?
Sowieso geen Hi, dat is eigenlijk altijd reteduur. Als je een Ziggo aansluiting hebt is Ziggo Mobiel best relaxed, 15 euro voor 300 minuten 1 GB
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_138735032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Sowieso geen Hi, dat is eigenlijk altijd reteduur. Als je een Ziggo aansluiting hebt is Ziggo Mobiel best relaxed, 15 euro voor 300 minuten 1 GB
wat is dan precies zo,n Ziggo aansluiting? Want ik denk niet dat wij dat nu hebben.

tele 2 is ook niet echt duur zover ik kan zien. Maar simyo blijft het goedkoopst.
pi_138736065
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:34 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

wat is dan precies zo,n Ziggo aansluiting? Want ik denk niet dat wij dat nu hebben.

tele 2 is ook niet echt duur zover ik kan zien. Maar simyo blijft het goedkoopst.
Heb je TV/Internet via Ziggo? Zo ja dan betaal je ¤ 15 pm voor ziggo mobiel. 300 belminuten en 1 gb data

Ik heb nu ook Ziggo Mobiel voor 15 euro per maand.

Lekker goedkoop :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 19:06:59 ]
pi_138736757
Simyo is prima!
  donderdag 10 april 2014 @ 19:51:27 #298
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_138737815
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
GODVER!

Ik zie nu dat er een update beschikbaar is, en telkens stopt hij na het Preparing to install met de melding dat ik 84MB moet vrijmaken. Dus ik verwijder zo ongeveer al m'n apps, krijg ik die melding weer :( En ook precies met 84MB, wat natuurlijk nergens op slaat.

HALP!
Aangemeld voor preview for developers? Dit is alleen een update om je telefoonversie omhoog te krikken, vooral carier gerelateerde dingen.

Er is vanmiddag tweet van joe belfnogwat de lucht in gegaan, VP bij MSFT dat wp8.1 dev preview begin volgende week komt.. 14 april lijkt dus te kloppen zover.. :D
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:36:53 #299
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138739683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Notificaties staan op je lockscreen. Ik heb nog nooit een notificatie gemist sinds deze functionaliteit in WP8 zit
Oh, ik zeker wel hoor. Als een app opeens besluit een toast message te sturen, en je je telefoon op tafel hebt liggen. Toast message na x seconden weg en als je dan de livetile niet gepinned heb, dan zie je het dus niet. Nergens terug te vinden wat het nu was.

Leuk dat mensen vervolgens roepen dat als je een livetile niet gepinned heb, het niet belangrijk kan zijn. Tsjah. Dat kan. Mijn mening wijkt daarvan af. Waarom? Nou:

Ik heb een Ativ S, met toch nog best een groot scherm (naar Windows Phone maatstaven dan), aangepast zodat er meer livetiles op het scherm passen. (3 medium tiles naast elkaar i.p.v. 2) En nog passen niet alle livetiles op mijn schermpje, zonder te moeten scrollen. ;)
Dus; ik kan mij zo voorstellen dat dit argument voor oudere telefoons, met evt. kleinere schermpjes, en evt. een lagere resolutie, die nog eens NIET aan te passen zijn qua hoeveelheid livetiles, misschien nog wel meer op gaat. Ook al is het niet belangrijk, als het ding ergens over piept, wat al niet vaak gebeurt bij WP (i.t.t. Android die elke seconden een piepje geeft, of IOS, waarbij je als je pech hebt ook lekker kapot gespammed wordt met reclames uit apps..), wil ik wel weten wat het is. Juist daarom is een notification center handig. Om te kunnen zien welke app nu een toast verstuurd heeft. Ook al was het misschien niet belangrijk. Hoe meer apps beschikbaar worden (met het polulairder worden van het OS is dit onvermijdelijk), hoe meer die zullen gaan toasten. Ook onbelangrijke apps. Dan is het handig dat je dit uit kan gaan zetten indien nodig. Moet je wel weten welke apps je zit te spammen met onbelangrijke toasts, om het uit te kunnen zetten. Ergo, notification center.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 10 april 2014 @ 20:41:19 #300
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  donderdag 10 april 2014 @ 21:03:22 #301
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_138740988
quote:
Lol, check die goal voor WIndows Phone 8.. Leuk ook allemaal maar no way in hell dat ik zoiets zou backen.
Android en IOS stikken de rotmoord van de middelmatige mediaplayers met hier en daar een pareltje zoals Poweramp. Windows Phone ontbeert het aan een fatsoenlijke speler. Waarom? Well, het OS ondersteunt geen kont aan audio formaten (alleen mp3 en wma) en de api's zijn veelste beperkt volgens een hoop devs om iets fatsoenlijks mee te bouwen aan bijv. equaliser functionaliteit. Ik snap dat de Windows goal zo hoog staat, men wil gewoon zoveel mogelijk backers hebben om zo snel mogelijk een player te kunnen bouwen voor de 2 mobiele os'en die lekker open zijn op audio development vlak. De andere goals zullen waarsch., niet gehaald worden, en zodoende hoeven ze op dat vlak ook niet te gaan falen. :P

Ik hoop dat WP8.1 wat fatsoenlijke api's toe gaat voegen waardoor er meer mogelijk is, maar volgens mij geeft MS daar zelf geen kont om. De enige die in sommige modellen een equaliser heeft weten te hacken is Nokia, en dat is ook alleen maar omdat zij dieper toegang gehad hebben tot het OS dan de concurrentie.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')