Idd UC. Ben er zeker tevreden over, hoewel ik af en toe merk dat bepaalde sites op IE explorer beter worden weergegeven. Echter biedt UC veel meer functies zoals bv full screen browsing.quote:
Gmail vorige week definitief weggedaan. Wat is Outlook.com een verademing ten opzichte van Gmailquote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben mezelf aan het afleren om Google-producten te gebruiken. Chrome en Gmail worden echter wel lastig om weg te doen...
Gmailquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Gmail vorige week definitief weggedaan. Wat is Outlook.com een verademing ten opzichte van Gmail
same here, als ik via NU.nl naar Nujij ga dan werkt Back nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik heb het vooral als ik vanuit een andere app (bv. Twitter) in IE terechtkom, dan kan ik niet terug naar Twitter via back. Alleen back ingedrukt houden en via taskswitcher terug naar Twitter werkt dan. Overigens is dit niet altijd, komt zo af en toe voor.
Ik kan mijn bestanden gewoon benaderen via de verkenner, in Windows 7 en in Windows 8.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zegguh, is het mogelijk om audio te transporteren naar de lokale opslag op de Nokia Lumia 710 zonder dat ik Zune software installeer? Via de Skydrive-app heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg ik geen Download optie..
Dus muziek, foto's, films e.d. erop zetten kan gewoon via usb drag and drop in verkenner?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik kan mijn bestanden gewoon benaderen via de verkenner, in Windows 7 en in Windows 8.
Ik ga dat straks eens even voor je uitzoeken want hier op het werk lukt dat niet, maar volgens mij blijven mp3's gewoon mp3's.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dus muziek, foto's, films e.d. erop zetten kan gewoon via usb drag and drop in verkenner?
Misschien toch maar voor de switch naar windows phone gaan, maar dan wil ik niet aan een microsoft variant van itunes vastzitten.
Dat is dus het eerste wat ik probeerde, dat werkt dus niet. Ondanks dat het toestel gewoon in de lijst met geïnstalleerde apparaten staat. Geen apart icoontje in de verkenner van Windows 7. Maar ik vertik het om Zune-software te installeren..quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik kan mijn bestanden gewoon benaderen via de verkenner, in Windows 7 en in Windows 8.
Het icoontje in mijn verkenners (in W7 en in W8) heeft verdacht veel weg van mijn Lumia.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is dus het eerste wat ik probeerde, dat werkt dus niet. Ondanks dat het toestel gewoon in de lijst met geïnstalleerde apparaten staat. Geen apart icoontje in de verkenner van Windows 7. Maar ik vertik het om Zune-software te installeren.., dat ding heb ik tijdelijk..
Overigens is het Windows Phone 7.5 (Mango) en niet 8
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het icoontje in mijn verkenners (in W7 en in W8) heeft verdacht veel weg van mijn Lumia.
Ik kan 'm dus zo benaderen, via de verkenner.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zie ik dus bij de lijst met aanwezige apparaten, niet in verkenner. Enige wat ik daar kan doen is ontkoppelen of de eigenschappen op vragen en niet "verkennen". Het is ook niet zo dat als ik er op dubbelklik dat het als elk ander willekeurig opslag medium opent, zoals het volgens mij zou moeten werken.
WTF, grapje zeker dit..
Waarom update Je niet naar 7.8?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is dus het eerste wat ik probeerde, dat werkt dus niet. Ondanks dat het toestel gewoon in de lijst met geïnstalleerde apparaten staat. Geen apart icoontje in de verkenner van Windows 7. Maar ik vertik het om Zune-software te installeren.., dat ding heb ik tijdelijk..
Overigens is het Windows Phone 7.5 (Mango) en niet 8
Heb je toch Zune-software voor nodig en het is eigenlijk niet mijn telefoon..quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom update Je niet naar 7.8?
Maar hoe zetten jullie dan je muziek van je computer op je telefoon? via zune?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik ga dat straks eens even voor je uitzoeken want hier op het werk lukt dat niet, maar volgens mij blijven mp3's gewoon mp3's.
Bij wp8 kan ik gewoon via de verkenner muziek op mijn telefoon copy-pasten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar hoe zetten jullie dan je muziek van je computer op je telefoon? via zune?Was ik eindelijk over de drempel heen van notificaties en 1 volume, krijg ik dit weer
In windows 8 kun je de Windows Phone gewoon als Diskdrive gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar hoe zetten jullie dan je muziek van je computer op je telefoon? via zune?Was ik eindelijk over de drempel heen van notificaties en 1 volume, krijg ik dit weer
gewoon via explorer copy/paste zoals hier al genoemd. Maar.. Drempel van notificaties? Do share..quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Naja, wat uitgebreider zoals ik nu bij android gewend ben, zien wat voor notificaties, instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog. 'K hoop dat ze de 929 ook internationaal lanceren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
gewoon via explorer copy/paste zoals hier al genoemd. Maar.. Drempel van notificaties? Do share..
Dat klinkt als een hardware probleem al een keer de boel teruggezet naar factory default?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:10 schreef L3viathan het volgende:
Mijn lumia 620 heeft sinds vandaag ook wat kuren.. hij heeft zich al een aantal keer uit zichzelf gereset![]()
Doet me een beetje terugdenken aan mijn Android periode
OK, komtie..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Naja, wat uitgebreider zoals ik nu bij android gewend ben, zien wat voor notificaties, instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog. 'K hoop dat ze de 929 ook internationaal lanceren.
Insider app is daar prima voor. Al die settings pinnen op je startscherm, nu ook rotation lock met gdr3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog.
Ik geef je meer kans in een windows 8.1 topic dan in een windows phone topic tbh.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Voor de mensen die Skydrive gebruiken had ik een vraag:
Ik heb Windows 8.1 en daar heb je ook een Skydrive app.
Wanneer ik met die app video bestanden upload, en ik check later via de webbrowser of die bestanden op mijn Skydrive staan, dan zie ik ze niet...(?)
Terwijl als ik met de App inlog ik ze wel zie staan.
Je hebt ook een optie "Online beschikbaar maken". Wanneer ik die aanklik dan krijg ik een foutmelding dat de bestanden nog niet volledig zijn verwerkt.
Iemand met tips?
Als ik een chat ingedrukt houd krijg ik vier optiesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Hoe kun je een chat op Whatsapp helemaal wissen dus niet clear chat history?
Thanks voor je antwoord. Met notificaties bedoel ik ook bijv. zien als er iets binnenkomt als je in een andere app zit, of als ie uit staat dmv notificatielichtje. Maar ik wacht op het volgende vlaggenschip van nokia denk. Vind de specs van 1520 icm de gdr3 update echt tof, maar wacht wel op een kleiner formaat. Ik denk dat windows phone 8.1 echt een huge update wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
OK, komtie..
Voor de notificaties heb je livetiles. Maar, granted, af en toe een piepjes en toevallig een app niet gepind hebben op een tile, da's niet handig. Verwachting is dat notificatie center komt met de Blue update, welke Q1 2014 uit komt.
Instellingen voor Wifi, die hebben we al. Hij kan aan en uit, je kan een proxy opgeven, heb geen idee wat je verder nog wil kunnen instellen?Yevens; met 3rd party apps kan je snel je wifi aan/uit zetten. (2 keer klikken)
Instellingen helderheid? We hebben de automagische setting (aanpassen automatisch m.b.v sensor) en verder hebben we nog de low, medium en high settings voor helderheid.
Wat mij zelf nog 'leuk' lijkt, naast wat we met GDR3 gehad hebben, meer customisability van het uiterlijk.
* Een colorwheel, de optie om dus zelf een accentkleur te kiezen van o.a. je livetiles;
* De mogelijkheid om alsnog een achtergrond in te stellen achter bijv. je livetiles.
Die laatste zal in veel gevallen allicht meer kwaad doen dan goed, maar het zou leuk zijn als iig de optie er zou zijn.
* Optie om meerdere livetiles op rij te hebben welke netjes schalen. Alleen HD devices krijgen de optie van meer livetiles, in vind het voor kleinere toestellen ook niet echt misstaan. Middels homebrew is dit al mogelijk op o.a. de ATiv S. Blijkt 1 regkey. Geef mensen gewoon de optie om het aan/uit te zetten, kunnen ze zelf kiezen of ze het wat vinden.
[ afbeelding ]
Wat mij een must lijkt aan functionaliteit:
* Quiet times. Tof als je in kan stellen op welke momenten het OS je met rust laat, met een optie dit uitgebreid in te kunnen stellen. (geen Whatsapp geluiden tussen 22:00 en 07:00 uur bijvoorbeeld, maar belgeluiden wel bijvoorbeeld..)
* Betere agenda. Leuk dat je er nu 3rd party apps voor kunt gebruiken, maar de stock agenda kan echt beter..
* Separate volume controle. Als is het alleen maar aparte volume controls voor games. Dang, die kunnen echt keihard uit de speaker brullen, geluid zet je vervolgens zachter, waardoor je naderhand een oproep mist. Niet handig. Hoe echt geen 30000 aparte volume controls, maar voor gaming zou het handig zijn.
Nice to have:
* Een optie om een 360 controller te kunnen gebruiken bij gamen. Ja, de Moga pro controller support is nice, maar dat ding is takke duur en nog niet veel games supporten de controls.
Nou ja, dat ledje zou wel tof zijn..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord. Met notificaties bedoel ik ook bijv. zien als er iets binnenkomt als je in een andere app zit, of als ie uit staat dmv notificatielichtje. Maar ik wacht op het volgende vlaggenschip van nokia denk. Vind de specs van 1520 icm de gdr3 update echt tof, maar wacht wel op een kleiner formaat. Ik denk dat windows phone 8.1 echt een huge update wordt.
Tot over een maand!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef ArnosL het volgende:
WP8 is toch niet wat voor mij gebleken en dus stap ik weer over naar Android.
Iemand belangstelling voor een Lumia 820?
Geen belangstelling voor de Lumia 820. Wel belangstelling voor je motivaties terug naar Androidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef ArnosL het volgende:
Hoeveel en waar?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef ArnosL het volgende:
Ik mis het knooien met launchers en dergelijke toch wel meer dan verwacht. De Lumia had ik vooral gekocht vanwege het erg goede updatebeleid van Microsoft, de ondersteuning van Nokia en vanwege de nieuwsgierigheid naar WP8. Android blijkt me toch wat meer te trekken, dus er komt een Nexus 5.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:45 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Geen belangstelling voor de Lumia 820. Wel belangstelling voor je motivaties terug naar Android
Vraagprijs is ¤250, in een klein plaatsje in Overijssel. Opsturen kan eventueel ook. Zie ook m'n advertentie: V&A / [TK]Nokia Lumia 820 zwartquote:
is dat jou Lumia in het vraag en aanbod forum? Zo ja, ben ik niet geïnteresseerd want ik heb een hekel om aankopen te doen waar beschadigingen op zitten. Ik schaf dingen als smartphone's liever nieuw aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:43 schreef ArnosL het volgende:
Mijn Lumia 820 en een sim only![]()
Het ligt er een beetje aan welke resolutie/schermgrootte je wil. De 820 heeft een 480x800 scherm op 4,3", de 925/1020 een 1276x768 scherm op 4,5" en de 1520 een full hd scherm op geloof ik 6". De 1520 heeft ook betere hardware, maar het is verstandig om eerst de grootte van het scherm dat je wil te bepalen.
In V&A is mijn Lumia ja. Hoezo is de batterij van de 925 zwak? De 820 heeft een batterij van 1650 mAh en ik doe makkelijk anderhalve dag op een batterij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
is dat jou Lumia in het vraag en aanbod forum? Zo ja, ben ik niet geïnteresseerd want ik heb een hekel om aankopen te doen waar beschadigingen op zitten. Ik schaf dingen als smartphone's liever nieuw aan.
Ik heb begrepen dat de 1520 een kruising is tussen een telefoon en een tablet toch? Ik weet niet in hoeverre je dat ding veilig mee in je broekzak kan vervoeren. Mijn zus heeft de Samsung Galaxy Note 2 en die vind ik echt to much. 4/4,5 inch is prima, scherm resolutie vind ik niet zo belangrijk. Wat ik wel belangrijk vind is de behuizing van het toestel. De 925 heeft een metalen behuizing wat mij erg aanspreekt, nadeel is dat de batterij erg zwak is.
Als ik de reviews van de 925 mag geloven is de batterij vrij zwak. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit op waarheid gebaseerd is aangezien een reviewexemplaar niet altijd het volledige eindproduct betreft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
In V&A is mijn Lumia ja. Hoezo is de batterij van de 925 zwak? De 820 heeft een batterij van 1650 mAh en ik doe makkelijk anderhalve dag op een batterij.
Rotation lock aangezet met gdr3?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Als ik foto's maak hou ik mijn telefoon altijd horizontaal. Maar dan zie je de foto's klein als je ze terugkijkt en je houdt je toestel verticaal. Maar nu als ik nu een foto bekijk die ik horizontaal genomen heb en ik hou mijn telefoon verticaal hou zie ik hem klein, maar als ik mijn telefoon dan horizontaal hou blijft hij in dezelfde stand. De foto roteert dan niet naar horizontaal en beeldvullend. Iemand enig idee hoe dat kan? Dat was wel altijd zo. Maar ik kan niet vinden waar ik dat uit gezet zo hebben.
bij instellingen ergens, weet zo niet de Nederlandse term voor rotation lockquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:29 schreef Stansfield het volgende:
Geen idee. Maar het zou heel goed kunnen. Hoe zet ik dat weer uit?
Daar zie ik het ook niet staan. Maar ik weet ook niet of ik die gdr3 update heb gedaan. Als ik op updates zoeken druk zie ik dat er geen nieuwe updates zijn. Waar kan ik controleren of ik die update al gehad heb voor mijn nokia lumia 920?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij instellingen ergens, weet zo niet de Nederlandse term voor rotation lock
nee, nokia heeft hem nog niet afaik. Dan ligt het niet aan rotation lockquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar zie ik het ook niet staan. Maar ik weet ook niet of ik die gdr3 update heb gedaan. Als ik op updates zoeken druk zie ik dat er geen nieuwe updates zijn. Waar kan ik controleren of ik die update al gehad heb voor mijn nokia lumia 920?
Als je nog 6 maanden kan wachten, waarom dan niet wachten? in januari/februari en maart komt er weer een hele nieuwe sloot aan WP toestellen uit (waarschijnlijk met wp8.1), en dan heb je de hardware van de 1520 in een kleinere behuizing, lijkt mij de ideale combi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef JenHermes het volgende:
Zoals de duurste maand van het jaar beaamt, mag ik in December weer een nieuw toestel uitzoeken bij verlening van mijn abonnement. Ik ben op dit moment nog de trotse eigenaar van een Lumia 800 en mijn volgend toestel wordt zeker weten weer een Windows Phone. Alleen '' en nu komt het '' kan ik geen keuze maken over welke de beste keus is. Ik heb er 4 op het oog namelijk:
Lumia 820
Lumia 925
Lumia 1020
Lumia 1520
Ze draaien allemaal op WP 8 dus grote updates in de toekomst, ze zijn allemaal draadloos oplaadbaar, ze hebben allemaal een 4 inch scherm en ze hebben allemaal een robuuste behuizing met een redelijk licht gewicht. In 5-2014 is mijn abonnement officieel verlopen alleen ik mag 6 maanden voor het verlopen al een nieuw toestel nemen en ik kan gvd geen keus maken!
Wat raden jullie me aan?
Nee die heb ik nog niet blijkt. Dus ik heb ook nog geen rotatie in mijn instellingen staan. Iemand een idee waar het dan aan kan liggen?quote:
Eh was die ooit weg geweest dan? Naar mijn weten niet.quote:Op zondag 3 november 2013 10:51 schreef Koepert het volgende:
Hoi
Ben ik de enige met een Lumia 820 waarbij de 'audiohack' voor Whatsapp terug is?
Recent was de "open beta" beschikbaar, maar stiekem toch niet (weer terug getrokken), die had ik ff geinstalleerd, maar toch terug naar de 'gewone versie' en nu viel het me op dat de audiohack terug is.. Wat toch vrij onnodig zou moeten zijn?
Sinds een paar updates geleden had whatsapp op WP8 een background agent waar ze gebruik van maken waardoor de audio hack onnodig was; sindsdien had ik hem iig niet meer gezien.quote:Op zondag 3 november 2013 10:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Eh was die ooit weg geweest dan? Naar mijn weten niet.
Opzich kan ik nog wel ff wachten denk ik. Stoor me soms wel aan het feit dat mijn 800 zo snel leeg is. Ik moet hem meestal al in de middag weer opladen.quote:Op zondag 3 november 2013 06:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als je nog 6 maanden kan wachten, waarom dan niet wachten? in januari/februari en maart komt er weer een hele nieuwe sloot aan WP toestellen uit (waarschijnlijk met wp8.1), en dan heb je de hardware van de 1520 in een kleinere behuizing, lijkt mij de ideale combi.
misschien even wat background tasks uitzetten die minder nodig zijn?quote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Opzich kan ik nog wel ff wachten denk ik. Stoor me soms wel aan het feit dat mijn 800 zo snel leeg is. Ik moet hem meestal al in de middag weer opladen.
Haha ik had me daar niet voor aangegeven omdat die site aangeeft dat het op een 920 niet werkt.quote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef eQuaL het volgende:
NL alert werkte vanmiddag! Ik dacht dat met WP8 dat nog niet kon?
*edit*
op de site van NederlandVeilig staat nog steeds van niet, wtf
Heb niets gehad op mijn Lumia 520 met GDR3, me regio en taal staat wel op Engels/Verenigde Staten misschien ligt het daaraan.quote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef eQuaL het volgende:
NL alert werkte vanmiddag! Ik dacht dat met WP8 dat nog niet kon?
*edit*
op de site van NederlandVeilig staat nog steeds van niet, wtf
Normaal gesproken zou je wat moeten instellen, zie de site van NederlandVeilig. Bij mij heb ik dat dus niet hoeven doen, en kreeg ik het bericht sowieso al.quote:Op maandag 4 november 2013 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
Moet je voor NL alert nog wat instellen of een app downloaden? Bij mij deed die het niet, maar dat vind ik niet erg anders was ik om 12 uur wakker geworden.
De batterij in mijn Lumia was nieuw ook niet geweldig, maar nu haal ik met gemak anderhalf tot twee dagen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ik de reviews van de 925 mag geloven is de batterij vrij zwak. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit op waarheid gebaseerd is aangezien een reviewexemplaar niet altijd het volledige eindproduct betreft.
Het was geen sms. Meer een soort notificatie popupje, waarin stond dat de telefoon instellingen voor NL alert correct zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef andreas612 het volgende:
Wat staat er dan in zo'n nl alert sms?
oh okequote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het was geen sms. Meer een soort notificatie popupje, waarin stond dat de telefoon instellingen voor NL alert correct zijn.
M.a.w; je mist er weinig an. Maar bij een kernramp, overstoring of whatever is het eerste wat uitvalt denk ik de stroom, en zit je gsm mast dus zonder stroom - is dan ook geen NL cell broadcast message. Kunnen ze niet vertellen dat je "duck and cover" moet doen omdat er een meltdown is. Ha.quote:Netherlands alert
NL-Alert <datum> <tijd>
"Controlebericht". Uw telefoon is juist ingesteld voor NL-Alert. U hoeft niets te doen. Meer informatie op www.nl-alert.nl
Ziet er interessant uit. Ben benieuwd hoe die gaat worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef andreas612 het volgende:
De 1820 moet ik hebben
http://www.phonearena.com(...)-2020-tablet_id49261
rrrrRRRRRRRRRRR! Sexy!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef andreas612 het volgende:
De 1820 moet ik hebben
http://www.phonearena.com(...)-2020-tablet_id49261
Dat heb ik ook. Dat ligt er volgens mij aan dat de verjaardagen van bijvoorbeeld je hotmail en vanuit je facebook. Maar hoe zet je ze uit dat is nog steeds de vraag.quote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef warhamstr het volgende:
Hoe komt het dat die notificaties bij mij 2 of drie keer komen, al de verjaardagen staan minimaal dubbel
Waarschijnlijk moet je dan in de web-versie bij instellingen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef Stansfield het volgende:
Maar hoe kun je de agendapunten wel van alle agenda's zichtbaar laten maar zonder notificatie?
Of bij het plannen van de afspraken het reminder veld goed invullen. Wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je dan in de web-versie bij instellingen zijn.
Bij de Windows Live calendar was dit iig zo.
Of dit echter voor alle soorten (GMail, Outlook, etc) opgaat weet ik niet.
Haha hoe? Die tile is inderdaad wel zwaar lelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Seam het volgende:
Ik schrok me te pletter toen ik die gigantische roze smilie tile zagNa even wat zoekwerk vervangen door een my music tile.
Geen liefde voor WP7.8 bij Disneyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gratis Disney-games voor Windows Phone
Hm, balenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen liefde voor WP7.8 bij Disney
lumia 925quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes.
Iemand in mijn buurt wil zo een Windows Phone kopen te meer hij/zij van zijn vrienden gehoord heeft dat het verdomd goede telefoons zijn. Prima,zijn/haar keuze echter de vraag rijst dan welke van de Nokia's de beste is, als in batterij en natuurlijk netwerk tenzij er natuurlijk geen verschil tussen zit.
Kleur is van ondergeschikt belang.
Ligt er een beetje aan wat hij/zij wil. Groot of klein, is de camera belangrijk, wat is het budget?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes.
Iemand in mijn buurt wil zo een Windows Phone kopen te meer hij/zij van zijn vrienden gehoord heeft dat het verdomd goede telefoons zijn. Prima,zijn/haar keuze echter de vraag rijst dan welke van de Nokia's de beste is, als in batterij en natuurlijk netwerk tenzij er natuurlijk geen verschil tussen zit.
Kleur is van ondergeschikt belang.
Whatsapp werkt op mijn WP 7.8 perfect. Notificaties komen gelijk binnen en whatsapp werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik mis WP stiekem toch wel. Zijn er al geruchten over nieuwe Nokias volgend jaar? En doet whatsapp en facebook het al fatsoenlijk? Kan je gif plaatjes opslaan?
Werkt whatsapp nou wel of niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whatsapp werkt op mijn WP 7.8 perfect. Notificaties komen gelijk binnen en whatsapp werkt niet.
De layout van Facebook is het zelfde als op android (en ios?) maar de live titel werkt bij mij niet. (blijft staan op 10 nieuwe meldingen) Maar dit zal denk ik aan WP 7.8 liggen. Hier kan iemand anders beter antwoord op geven.
GIF plaatjes opslaan, in whatsapp?
Of foutje, ja whatsapp werkt perfectquote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Werkt whatsapp nou wel of niet?En gifs opslaan vanuit apps of je browser.
Ik doe wel ontzettend moeilijk eigenlijk. Sorry man. Ik heb ergens nog een 920 liggen die ik even aan de lader kan hangen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of foutje, ja whatsapp werkt perfect
En ik zal t ff proberen met gifjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik doe wel ontzettend moeilijk eigenlijk. Sorry man. Ik heb ergens nog een 920 liggen die ik even aan de lader kan hangen.Sorry voor de moeite.
Ik heb zelf een 920 en whatsapp werkt prima hoor!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik doe wel ontzettend moeilijk eigenlijk. Sorry man. Ik heb ergens nog een 920 liggen die ik even aan de lader kan hangen.Sorry voor de moeite.
Ik las ergens dat die optie wel komt in een upgradequote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 920 en whatsapp werkt prima hoor!
Geen vastlopers, notificaties werken, kortere laadtijden en alles. Enige is dat je geen video's kan doorsturen maar in de app moet opnemen, das nog het enige minpunt imo.
Oh nog steeds niet. Dat vond ik ook altijd zo kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 920 en whatsapp werkt prima hoor!
Geen vastlopers, notificaties werken, kortere laadtijden en alles. Enige is dat je geen video's kan doorsturen maar in de app moet opnemen, das nog het enige minpunt imo.
Maar goed, alle andere frus van mij zijn er uit. Dat is het enige puntje nog.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh nog steeds niet. Dat vond ik ook altijd zo kut.
Van die video's baalde ik wel altijd eigenlijk want ik verstuur best veel filmpjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar goed, alle andere frus van mij zijn er uit. Dat is het enige puntje nog.
Facebook is on par met iOS, al gebruik ik de fb beta app en daar komen leuke features in zo af en toe
Nah, m'n vrienden brengen al die vingerende chicks wel in op groepsapp en dan kun je gewoon doorsturenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Van die video's baalde ik wel altijd eigenlijk want ik verstuur best veel filmpjes.
Lumia 1520 is toch best redelijk in de publiciteit geweest.... Januari/februari komt ie uit...quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Er is al een tijdje geen nieuws geweest rond nieuwe WP-toestellen. Stilte voor de storm?
Ik hoop eigenlijk dat dit met firmware toegevoegd kan worden aan mijn 920quote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef HSG het volgende:
Laten ze maar een Lumia maken met LED notificatie.
Ik dacht dat ze de buttons onscreen willen maken in windows phone 8.1? ala nexus.quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Er is al een tijdje geen nieuws geweest rond nieuwe WP-toestellen. Stilte voor de storm?
Hoop het ook want qua hardware heeft hij het wel. Er is slechts een stukje software nodig om het aan te sturen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat dit met firmware toegevoegd kan worden aan mijn 920
Ik hoop ook dat de led notification op een windows Phone komt, maar ik mis het nu ook niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoop het ook want qua hardware heeft hij het wel. Er is slechts een stukje software nodig om het aan te sturen.
Klopt maar ik heb geen zin om om de haverklap op mijn scherm te gaan zitten turen. En in sommige gevallen is het ook niet gewenst om het geluid aan te hebben staan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de led notification op een windows Phone komt, maar ik mis het nu ook niet.
Kwestie van de lock knop indrukken en je ziet gelijk wat je gemist hebt.
Klopt inderdaad. We wachten af.quote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb geen zin om om de haverklap op mijn scherm te gaan zitten turen. En in sommige gevallen is het ook niet gewenst om het geluid aan te hebben staan.
bedoel je dan dat je flitser knipperd?quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat dit met firmware toegevoegd kan worden aan mijn 920
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |