Dat heb ik ook. Dat ligt er volgens mij aan dat de verjaardagen van bijvoorbeeld je hotmail en vanuit je facebook. Maar hoe zet je ze uit dat is nog steeds de vraag.quote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef warhamstr het volgende:
Hoe komt het dat die notificaties bij mij 2 of drie keer komen, al de verjaardagen staan minimaal dubbel
Waarschijnlijk moet je dan in de web-versie bij instellingen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef Stansfield het volgende:
Maar hoe kun je de agendapunten wel van alle agenda's zichtbaar laten maar zonder notificatie?
Of bij het plannen van de afspraken het reminder veld goed invullen. Wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je dan in de web-versie bij instellingen zijn.
Bij de Windows Live calendar was dit iig zo.
Of dit echter voor alle soorten (GMail, Outlook, etc) opgaat weet ik niet.
Haha hoe? Die tile is inderdaad wel zwaar lelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Seam het volgende:
Ik schrok me te pletter toen ik die gigantische roze smilie tile zagNa even wat zoekwerk vervangen door een my music tile.
Geen liefde voor WP7.8 bij Disneyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gratis Disney-games voor Windows Phone
Hm, balenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen liefde voor WP7.8 bij Disney
lumia 925quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes.
Iemand in mijn buurt wil zo een Windows Phone kopen te meer hij/zij van zijn vrienden gehoord heeft dat het verdomd goede telefoons zijn. Prima,zijn/haar keuze echter de vraag rijst dan welke van de Nokia's de beste is, als in batterij en natuurlijk netwerk tenzij er natuurlijk geen verschil tussen zit.
Kleur is van ondergeschikt belang.
Ligt er een beetje aan wat hij/zij wil. Groot of klein, is de camera belangrijk, wat is het budget?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes.
Iemand in mijn buurt wil zo een Windows Phone kopen te meer hij/zij van zijn vrienden gehoord heeft dat het verdomd goede telefoons zijn. Prima,zijn/haar keuze echter de vraag rijst dan welke van de Nokia's de beste is, als in batterij en natuurlijk netwerk tenzij er natuurlijk geen verschil tussen zit.
Kleur is van ondergeschikt belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |