Baasquote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
instellingen -> schermrotatie.
ik heb deze optie gekregen met de update black.
ook kun je apps nu afsluiten als ze op de achtergrond draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baaaaasquote:
Johquote:
Ik heb ook Vodafone NL maar ik heb geen update, fucking Huawei.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:19 schreef static het volgende:
Krijg nu een grote update binnen. Vodafone NL.
Precies wat ik ook heb. Misschien handmatig controleren of er een update beschikbaar is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef spenky het volgende:
Nog niets op me Lumia 920.. Vodafone NL.
het is geen high end. Gewoon een fork van Android zonder de google services. Ik gok dat het de opvolger gaat worden van de asha telefoons.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef Inverted_World het volgende:
Ik betwijfel hoeveel het Microsoft gaat goed doen dat Nokia met een Android telefoon gaat komen trouwens. Zonde eigenlijk.
Maar alsnog, de 520 was het best verkochte WP toestel als ik me niet vergis. Dan is ook totaal geen high-end.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is geen high end. Gewoon een fork van Android zonder de google services. Ik gok dat het de opvolger gaat worden van de asha telefoons.
Mwoah, de Asha lijn en windows phone toestellen hebben elkaar nooit in de weg gezeten, gewoon Nokia die nokia dingen doetquote:Op maandag 3 februari 2014 17:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maar alsnog, de 520 was het best verkochte WP toestel als ik me niet vergis. Dan is ook totaal geen high-end.
Ik heb het gevoel dat juist door een toestel als de 520 mensen in de toekomst een high-end WP toestel overwegen.
Kan je toch voor de lumia 925 gaan.. ? of anders wachten op de toekomstige modellen.. zou max iets van 2 maanden duren denk.. volgens mij gaan ze nog een 4.5 inch versie van de 1520 uitbrengen.. dus wellicht dat dat iets voor je is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Soor het volgende:
Heey,
Ik heb een vraagje; ik ben een klein beetje verliefd geworden op de Lumia 1520 maar hij is zo giganstisch groot en de combinatie met mijn kleine handen is dan niet echt handig. Is de 1020 echt minder ten opzichte van de 1520? Ik vind het uiterlijk wel wat minder dan de 1520 ivm de camera, heb je daar echt last van of is dat slechts gewenning?
Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af benquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:53 schreef Inverted_World het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-windows-phone.html
Wellicht dat alle android apps ook op WP uitkomen schijnbaar. Opzich een goede zaak, af en toe mis ik wat, maar over het algemeen vind ik veel apps op WP van hogere kwaliteit, Android mag wel veel meer apps hebben, maar dat brengt wel weer een hoop bagger met zich mee.
Het enige voordeel zou wellicht zijn dat sommige apps later pas ook voor WP beschikbaar komen nu.
Voor android apps heb je voor zover ik weet een Google account nodig, en Google kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af ben
Ik ben van dezelfde mening, heleboel apps op WP houden ook rekening met het Metro Modern deisgn, zou erg jammer zijn als daar minder de nadruk op komt te liggen want ik vind het leiden tot mooie ontwerpenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier nu vrolijk van moet worden. Ik ben juist blij dat ik van al die android bagger af ben
Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellenquote:
Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellenquote:
True, wat ik zeg: het kán heel mooi zijn, zolang alle moeders maar niet de low res foto's van hun kinderen erachter zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef Inverted_World het volgende:
Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit gaat zoooo fucking lelijk worden met mensen die allemaal retelelijke foto's instellen
maar opzich mooie verbetering
Jep, ik ook. Ik hou het lekker bij mn eclectische roze tiles.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Retelelijk als je een chaotische foto instelt, maar als je iets doet wat uit enkele tinten bestaat is het juist super mooi, ik denk dat het voor sommige mensen weer WP aantrekkelijker maakt door het extra personaliseren, en ik vind het zelf juist tof.
Ik vind WP juist mooi door zijn eenvoud. Ik vind het persoonlijk helemaal niks zo achtergrond over tiles. Veel te druk.
Ik vind WP juist mooi door zijn eenvoud. Ik vind het persoonlijk helemaal niks zo achtergrond over tiles. Veel te druk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ben een beetje de Heintje Davids van dit topic volgens mijquote:
Alleen al het feit dat je jezelf vergelijkt met Heintje Davids maakt je een unieke verschijningquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben een beetje de Heintje Davids van dit topic volgens mij
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je jezelf vergelijkt met Heintje Davids maakt je een unieke verschijning
quote:Na haar officiële afscheid in 1954 maakte Heintje Davids al snel haar comeback. Tot ver in de jaren zestig bleef ze optreden, waarbij ze regelmatig aankondigde dat dit echt de laatste keer was. Op den duur werd het verschijnsel van telkens afscheid nemen en weer terugkomen het heintjedavidseffect genoemd
Nee, het zijn er maar 2 maar die smartcam app neemt iets van 10 foto's in 5 seconden of zo dus 2 rennende honden zien er al gauw uit als 15 honden.quote:
Ja, maar die is dan eerst toch een stuk duurder. En die heeft ook een 5'' scherm. Dat lijkt mij te groot maar ik weet niet of het toestel daar zelf groter van wordt,quote:
het lijkt me wel dat die lichter en dunner word dan de 920. Dat is best een bakbeestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:05 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan eerst toch een stuk duurder. En die heeft ook een 5'' scherm. Dat lijkt mij te groot maar ik weet niet of het toestel daar zelf groter van wordt,
Maar ik ben ook van plan om de 925 te kopen, die is al dunner en lichter dan de 920.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:22 schreef spenky het volgende:
[..]
het lijkt me wel dat die lichter en dunner word dan de 920. Dat is best een bakbeest
okayyyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Maar ik ben ook van plan om de 925 te kopen, die is al dunner en lichter dan de 920.
Dat misschien wel. Maar ik heb een dealtje gesloten met een 925. Voor een zeer mooi bedrag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef spenky het volgende:
[..]
okayyy
zou je niet nog heel even wachten tot de introductie van Windows Phone 8.1 op 8 april? miss worden er wel vette toestellen aangekondigt..
Dan zou ik dat inderdaad gewoon doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:13 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar ik heb een dealtje gesloten met een 925. Voor een zeer mooi bedrag.
Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
Dan zou ik dat inderdaad gewoon doen!
Dan zeker de 925.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.
zeker idd de 925, die heeft meer geheugen. Dan werken namelijk alle apps, op die andere niet..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag. Of ik een 925 of een 625 zou doen. Ze schelen niet veel in prijs.
Nokia Play to, of Xbox music.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
Data Sensequote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Wat is een goede app om je data verbruik bij te houden. Gratis uiteraard...
XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Data Sense
http://www.windowsphone.c(...)-to-track-data-usage
Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...
Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.
Ik kreeg hem pas toen ik mijn telefoon terug zette naar fabrieksinstellingen. (HTC 8s)quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.
instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:50 schreef Bakkwast het volgende:
Hallo,
Ik heb de sim contacten geïmporteerd. Maar nu staan daar ook ineens de hotmail contacten tussen, en dat wil ik niet. Aangezien er verschil zit tussen bellen en mailen.
Weet iemand hoe ik dit anders kan krijgen??
Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.
Phew, geen idee, ik gebruik het niet. Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinken
Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.
oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...
Ben bang dat het niet anders kan
Klopt idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.
WA is het enige aan mijn WP 8 toestel wat ik duidelijk minder vind vergeleken met android.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
Heb ook 8.0quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
Ik moet zeggen WA, is sterk verbeterd ten opzichte van eerder, maar er is al maanden geen update uitgekomen, in combinatie met alle andere argumenten om telegram te gebruiken daarnaar toe geswitcht, helaas werken die ook niet per-fect, maar wel vrijwel wekelijks updates en verbeteringen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb ook 8.0
Berichten komen niet binnen, zwarte schermen als je het probeert te openen en soms laadt ie een minuut.
Verder werkt het toestel perfect
Heb ze nu allemaal gekoppeld en een paar verwijderd. Stuk overzichtelijker.quote:
Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)hone-8-1-update.html
Ik kijk eerlijk gezegd het meest uit naar verbeterde notificaties met één klik voor Wi-Fi, Bluetooth etc, en de rest! Cortana zal ik waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.
maar het zal wel een paar jaar duren voordat de Nederlandse taal werkt
http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |