rijke papa en mamaquote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een mongool![]()
Die gast in Utrecht ook trouwens, 7k aan boetes en hij is net 19 waar de fuck heeft hij die van betaald.
OPwaardigquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Luister een keer naar heino en je voelt je beter![]()
http://www.youtube.com/pl(...)UVuKzzwS5v6zn1gGB8QEquote:
Die man van die oldtimer stelt zich enorm aan trouwens.quote:
Dan sturen we Rens even bij haar langs, die woont in de buurt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/pl(...)UVuKzzwS5v6zn1gGB8QE
Hopelijk zal deze afspeellijst haar leven een nieuw doel brengen. Zo niet?
Euthanasie is een optie.
Jouw youtube comments blijven ook wel mooiquote:Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan sturen we Rens even bij haar langs, die woont in de buurt.
quote:Hoi Danos. Wat een topoptreden van Pieter Jan is dit. Ik vind hem ook een genie en denk dat hij binnenkort een recordaantal optredens in carré zal hebben. Byebye Youp. Vaak hoor ik van mensen dat ze hem helemaal niet leuk vinden, maar dat komt alleen maar omdat ze zijn briljante geest gewoon niet begrijpen, iets anders kan ik me niet voorstellen. Zie je ook die mooie stiltes vallen in het publiek, je ziet de mensen gewoon hun hersenen pijnigen in een poging om de genialiteit van Pieter Jan te doorgronden.
quote:Ondanks dat dit niet een van zijn beste stukjes is, geef ik als cijfer toch nog een dikke 8. Ik ben dan ook blij dat je weer een filmpje van dit MEGA-talent hebt geüpload.
Ook al is het maar een kort fragmentje, ik heb toch weer dubbel gelegen. Dan hebben we ook gelijk het enige minpunt gehad, wat jammer dat de fragmentjes zo kort zijn!! Ik hoop dan ook dat je er nog maar heel veel mag plaatsen, zodat vele mensen de dagen
quote:Wederom een fantastisch optreden van Pieter-Jan (ik hoop dat ik Pieter-Jan mag zeggen). Vooral geniaal hoe hij in een paar zinnen op buitengewoon humorvolle wijze zijn kritiek op het WK-voetbal wist te plaatsen in enige rake zinnen, zonder ook maar een moment respectloos te worden en daarbij er toch nog voor weten te zorgen dat mensen dubbel liggen van het lachen. Ook Madiba kijkt ongetwijfeld met een grote lach op zijn gezicht naar dit optreden vanaf wolk in de hemel.
Uh, nee.quote:Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man van die oldtimer stelt zich enorm aan trouwens.
Je gaat toch eerst kijken of die wijven in orde zijn voor je gaat janken over materiële schade.
Dat die man niks heeft is ook een wonderquote:Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man van die oldtimer stelt zich enorm aan trouwens.
Je gaat toch eerst kijken of die wijven in orde zijn voor je gaat janken over materiële schade.
quote:On November 6, it was reported that the title of 34th single would be "Suzukake no Ki no Michi de 'Kimi no Hohoemi o Yume ni Miru' to Itte Shimattara Bokutachi no Kankei wa Dō Kawatte Shimau no ka, Bokunari ni Nan-nichi ka Kangaeta Ue de no Yaya Kihazukashii Ketsuron no Yō na Mono" (鈴懸の木の道で「君の微笑みを夢に見る」と言ってしまったら僕たちの関係はどう変わってしまうのか、僕なりに何日か考えた上でのやや気恥ずかしい結論のようなもの A sort of slightly embarrassing conclusion I came to after several days of deliberating about how our relationship would change were I to tell you "I see your smile in my dreams" on the road lined with Platanus trees
Zeggen dat het in scene is gezet bij dat filmpje. Schade is ook wel marginaal aan die Volvoquote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat die man niks heeft is ook een wonder
quote:Op maandag 16 december 2013 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeggen dat het in scene is gezet bij dat filmpje. Schade is ook wel marginaal aan die Volvo
Als er geen andere bieders zijn, beginnen met 210?quote:Op maandag 16 december 2013 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als een huis 3 ton kost... En je wil het huis graag, wat is dan je openingsbod?
Hoeveel je er voor kwijt wil?quote:Op maandag 16 december 2013 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als een huis 3 ton kost... En je wil het huis graag, wat is dan je openingsbod?
Jodenbodquote:Op maandag 16 december 2013 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er geen andere bieders zijn, beginnen met 210?
Ja hm we willen het huis heel graag. Willen wel evt boven uitbouwen etc, maar heeft geen haast.quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel je er voor kwijt wil?
Wij hebben al 260 voor een huis van 349 geboden.
Kregen serieuze reactie terug.
Waarom neem je niet gewoon fatsoenlijk een financieel adviseur in de armen als je over dit soort bedragen praat ga je toch niet op FOK! lopen leuren voor advies?quote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JodenbodMakelaar zegt dat er ook andere geïnteresseerden zijn, maar dat zegt zo'n persoon toch altijd?
[..]
Ja hm we willen het huis heel graag. Willen wel evt boven uitbouwen etc, maar heeft geen haast.
Maar echt joh? Ook een jodenbod gedaan dus
Tuurlijk wel. In de VBL SC zitten kwaliteitsusers.quote:Op maandag 16 december 2013 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon fatsoenlijk een financieel adviseur in de armen als je over dit soort bedragen praat ga je toch niet op FOK! lopen leuren voor advies?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:16 schreef Doublepain het volgende:
een bedrag tussen de 40 en 45 is ook niet mis...
Natuurlijk. Alles is mogelijk nu. Als een tegenpartij niet serieus ingaat op ons "jodenbod" zijn we er gelijk klaar mee ook.quote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JodenbodMakelaar zegt dat er ook andere geïnteresseerden zijn, maar dat zegt zo'n persoon toch altijd?
[..]
Ja hm we willen het huis heel graag. Willen wel evt boven uitbouwen etc, maar heeft geen haast.
Maar echt joh? Ook een jodenbod gedaan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |