Dat is Amerikaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoals wachtrijen, voedselbonnen en gaarkeukens.
Dat kun je zien op de site van het KNMI. Normaal voor een jaar is tegenwoordig een gemiddelde temperatuur van 10,1 graden.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef Elan het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat deze weersomstandigheden eind december nog bijdragen aan het feit dat 2013 de boeken in gaat als relatief koel.
Normaal is het gemiddeld toch zo'n 5 graden koeler?
En daar is weer zo'n partypooper.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef TommyGun het volgende:
Wat een saai weer zeg, waar blijft de sneeuw en vrieskou?
Ouwe kwakkelfapperquote:Op woensdag 18 december 2013 21:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En daar is weer zo'n partypooper.
Geniet van dit weer!
En saai weer, je hebt er tenminste ook geen last van. Zoals Gerrit Hiemstra gisteren zei.
En trouwens, gisteren wad saai ja, maar vandaag was mooi.
Kwakkel? Het is onvervalst zacht, niks kwakkel aan. En de regen valt 's nachts, geweldig!quote:
Weer geen verwarming?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kwakkel? Het is onvervalst zacht, niks kwakkel aan. En de regen valt 's nachts, geweldig!
Oh ja, binnen 15 graden, zonder verwarmingDat is voor hier heel behoorlijk.
Jawel, maar niet als het uit zichzelf (of dankzij mijn maatregelen) 15 graden wordt. Zeker met zon is dat prima.quote:
Schitterend. Jij hebt net zo`n schijthekel aan die kou als ikquote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Lemans24 het volgende:
Europees:
[ afbeelding ]
Amerikaans:
[ afbeelding ]
Tot 2 januari in ieder geval herfst, daarna nog maar 58 dagen, dan is het lente!
(ik weet dat de grafiekjes automatisch geupdate worden, omdat ze niet bewaard zijn, is dat een probleem?)
Hier nog zo een hoor. Ik wil alleen niet continu als een zeikerd overkomen, want winterliefhebber of niet (quote:Op donderdag 19 december 2013 02:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Schitterend. Jij hebt net zo`n schijthekel aan die kou als ik![]()
Ik probeer als het wat kouder is ook de NUON een beetje te pesten door pas vanaf 14,5/15 te stoken (zo koud is dat eigenlijk niet), al stook ik nu ook af en toe wel bij van 16 naar 17. En als ik eten kook komt er toch weer een graad bij![]()
Ik heb wel teveel tocht in huis (ondanks nieuwbouw) waardoor het vooral 's nachts als het kouder is ineens 2,5 graden afkoelt als ik eenmaal op bed lig. Wordt je 's ochtends wakker met de verwarming aan omdat de temperatuur onder de 14,5 is gekomen.
Gister lag heel Nederland nog in het windveld, ik hou hoop.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:12 schreef aloa het volgende:
De zogenaamde kerststorm lijkt geen storm voor Nederland opteleveren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |