quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
ErgsteLeukste voor Frankrijk zo te zien
Klopt laat em maar lekker over Nederland komenquote:Op maandag 16 december 2013 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog meer dan een week he..
Kan nog veel veranderen.
De paar bomen rond een vijver die nog staan waaien dan zo weg hierquote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt laat em maar lekker over Nederland komen![]()
12bft tot 50km het binnenland in, daarna per 100km 1bft eraf![]()
Nederland ligt lam
Dit keer krijgt het zuiden de volle laagquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ah, storm dus met de kerst? Bij de voorgaande twee stormen lag heel wat treinverkeer plat, ik vrees 't ergste voor het traject dat ik dan moet afleggen
Oh, gelukkig, die kant hoef ik niet opquote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit keer krijgt het zuiden de volle laag
ja lekker, ontvlucht ik het noorden met kerst om naar het zuiden te gaan, heb ik alsnog een stormquote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit keer krijgt het zuiden de volle laag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 1/3 van de winter is het sowieso al herfstquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef aloa het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen...het is nog herfst
Gebeurt inderdaad vaak, een zachte december gevolgd door een koude januari of februari. Maar ook vaak precies andersom, totaal niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
vandaag even over gehad met mijn vader, dat het wel een zachte kerst zal worden. Maar hij had net als ik: in december 84 hadden we ook een zachte december, net na de jaarwisseling was het dagen -15, daarna dooi en toen weer een stevige vorstperiode met voor het eerst sinds 63 weer een Elfstedentocht.
je weet maar nooit
Een nieuw Kerstrecord, het kan echt zomaar!quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:15 schreef roislecxe het volgende:
Lente kom er maar in!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |