Ik ben blij dat jezelf ook de conclusie trok dat het allemaal op racisme gebaseerd was. Niet dat ik heel graag in Rotterdam zou wonen lelijk als het is, maar wat wordt hier overdrevenquote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk Rotterdam is ook baas. Beter dan Amsterdam met al die teringyuppen en huizenprijzen waar een paard de hik van krijgt.
Je moet alleen wel in een topwijk wonen en niet ergens op Spangen achteraf dan heb je volgens mij echt geen leven meer.
Zuidplein ook man, als je daar loopt op vrijdagavond kom je meer nationaliteiten tegen dan dat er deelnemen aan de OS.
Echt hequote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Elan het niet zo op allochtonen. Maar ik kan het mis hebben.
Amsterdam, je weet wel, met die teringyuppenquote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk prachtdorp of stad woon jij dan wel niet?
Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Elan het niet zo op allochtonen. Maar ik kan het mis hebben.
Tjaquote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het enige wat ik mis in Rotterdam is een goede Japanner![]()
Maar dan zou ik naar Amsterdam moeten verhuizen. Dat vind ik te duur.
Je woont er toch niet dus waar praat je over onwetende?quote:Op maandag 16 december 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jezelf ook de conclusie trok dat het allemaal op racisme gebaseerd was. Niet dat ik heel graag in Rotterdam zou wonen lelijk als het is, maar wat wordt hier overdreven
[..]
Echt he
Zelfs geen overhemd met een hoge stijve kraag ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Een dresscode voor een kerstborrel van het werk... Gladjakker dresscode, en ik heb geen gladjakker kleding.
Zo heet ik ook.quote:Op maandag 16 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Laurens dan niet logischer zijn?
Alleen verhuizen omdat er een goede Japanner is lijkt me ook wat overdreven eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het enige wat ik mis in Rotterdam is een goede Japanner![]()
Maar dan zou ik naar Amsterdam moeten verhuizen. Dat vind ik te duur.
Nee man, en ook geen lakschoenen etc.quote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs geen overhemd met een hoge stijve kraag ofzo?
hurenquote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Een dresscode voor een kerstborrel van het werk... Gladjakker dresscode, en ik heb geen gladjakker kleding.
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woont er toch niet dus waar praat je over onwetende?
Vraag maar aan Sjaak die weer precies wat voor overlast je in Rotterdam kan hebben van allochtonen.
Nep supporterquote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoorquote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen verhuizen omdat er een goede Japanner is lijkt me ook wat overdreven eigenlijk.
Je hebt ook geen vrienden?quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee man, en ook geen lakschoenen etc.
Brazilie is natuurlijk gigantisch groot en heeft een flinke rol gespeeld in de slavernij dus je zal er behoorlijk wat Creoolse invloeden hebben. Vlak Bulgarije echter niet uit want het is al eeuwen een slagveld en broedplaats tussen het west-europa, zuid-europa, oost-europa en klein-azie terwijl ze zelf oorspronkelijk ten noord(oosten) van de kaukasus zaten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ras en mixen, gaat van diepzwart tot spierwit
Dan zijn jullie best raar.quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoor
Tja dan moet je de hoge kosten maar voor lief nemenquote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoor
Dat is alleen op de westelijke balkan zoquote:Op maandag 16 december 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dat soort problemen weten ze in de Balkan wel raad ja
Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidpleinquote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk Rotterdam is ook baas. Beter dan Amsterdam met al die teringyuppen en huizenprijzen waar een paard de hik van krijgt.
Je moet alleen wel in een topwijk wonen en niet ergens op Spangen achteraf dan heb je volgens mij echt geen leven meer.
Zuidplein ook man, als je daar loopt op vrijdagavond kom je meer nationaliteiten tegen dan dat er deelnemen aan de OS.
Dan ga je toch gewoon lekker gamen ofzo terwijl je collega's zich bezatten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ga geen kleding kopen/huren/lenen alleen voor een kerstborrel
Je vloog over voor Marco Borsatto in het Ahoy?quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidplein
Tja dan nog ligt het er maar net aan welke wijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.
Jij woont er overigens ook niet, dus uh, oké
Nee maar ik kom oorspronkelijk uit Oud-Beijerland en werd op zuidplein opgepikt door kennissenquote:Op maandag 16 december 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vloog over voor Marco Borsatto in het Ahoy?
Niet alleen Creools, zijn zoveel immigranten uit West en Zuid Europa + Midden Oosten en ook nog eens Japan gekomen die je er daar gemixt en ook nog origineel aantreft, melting pot kan je het wel noemen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is natuurlijk gigantisch groot en heeft een flinke rol gespeeld in de slavernij dus je zal er behoorlijk wat Creoolse invloeden hebben. Vlak Bulgarije echter niet uit want het is al eeuwen een slagveld en broedplaats tussen het west-europa, zuid-europa, oost-europa en klein-azie terwijl ze zelf oorspronkelijk ten noord(oosten) van de kaukasus zaten.
Nu valt het mee sinds er dat samenscholingsverbod is, voorheen kon je soms bijna niet door die deuren heen omdat half Curacao voor de deur stond te chillenquote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidplein
quote:Op maandag 16 december 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker gamen ofzo terwijl je collega's zich bezatten.
Ook op die trappen. Kanjerirritant als je snel je bus wil halenquote:Op maandag 16 december 2013 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu valt het mee sinds er dat samenscholingsverbod is, voorheen kon je soms bijna niet door die deuren heen omdat half Curacao voor de deur stond te chillen
Ik zou ook elke dag zuipen als ik jouw plaatselijke FC zou supportenquote:Op maandag 16 december 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan ga ik wel met maten zuipen inderdaad.
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ik kom oorspronkelijk uit Oud-Beijerland en werd op zuidplein opgepikt door kennissen
Japan speelt thuiswedstrijdenquote:Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen Creools, zijn zoveel immigranten uit West en Zuid Europa + Midden Oosten en ook nog eens Japan gekomen die je er daar gemixt en ook nog origineel aantreft, melting pot kan je het wel noemen.
Spuioeverquote:
SHO, OSV of de Zinkwegse Boysquote:
Kwam er voornamelijk vaak 's ochtends vroeg voor de bus richting Middelharnisquote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben 1 keer in Zuidplein geweest toen ik sos moest halen.
Rare sfeer wel ja.
Jij weet.quote:
De grote volksverhuizing hequote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie Palawan![]()
Wat raar trouwens. Lijkt wel alsof ze gewoon verhuisd zijn.
Jij begrijpt.quote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je maandag overleeeefd.
Wat zou jou dat opleveren dan?quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De grote volksverhuizing he
Wou dat Bulgarije nog zo groot en machtig was dat het aan drie zeeen grensde
Voor mij had dat niet gehoeven.quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De grote volksverhuizing he
Wou dat Bulgarije nog zo groot en machtig was dat het aan drie zeeen grensde
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenquote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit echt van de grond gekomen.
Net als elk ander land dat veel grond wilde veroveren
de Bulgaren waren fout in de oorlogquote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenMaar dankzij de Bulgaren konden zij niet opstomen naar West-Europa. Dus dankzij Bulgarije geloof jij nu niet in Mohammed.
Piet Heijnstraat is meer Centrum. M'n tante woonde daar nog. Spuioeverwijk ligt (hoe kan het ook anders..) naast het Spuiquote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij weet.
Ken ik wel ja had maten wonen in Zoomwijck. Piet Heijnstraat is toch ook Spuioever?
Mijn broertje is daar laatst wezen kijken voor een huis.
Nou niet bepaald. Ze gebruikte Duitsland wel om de door hun verloren gebieden terug te krijgen. Toen dat niet lukte hebben ze de Duitsers er ook uitgeschopt.quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
de Bulgaren waren fout in de oorlog
Vakantie in eigen land aan de Adriatische, Egeïsche en Zwarte zee.quote:
Nou, nou. Bulgaren hadden enkel een rol in die strijd.quote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenMaar dankzij de Bulgaren konden zij niet opstomen naar West-Europa. Dus dankzij Bulgarije geloof jij nu niet in Mohammed.
Die logica is mij helemaal in het amateurvoetbal ook altijd ontgaanquote:Op maandag 16 december 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
Als het voetbal begint zal het wel weer -10 worden met sneeuw
Het wordt tijd dat jij gaat verhuizen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Vakantie in eigen land aan de Adriatische, Egeïsche en Zwarte zee.
Dat was Joegoslavië, die hadden zelfs een Britsgezinde prins aan de macht. Bulgarije heeft samen met andere landen (hongarije etc) die Joego's aan gevallen ten faveure van de moffen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Ze gebruikte Duitsland wel om de door hun verloren gebieden terug te krijgen. Toen dat niet lukte hebben ze de Duitsers er ook uitgeschopt.
Volgens mij ook één van de weinige landen die niet meewerkte met het uitleveren van Joden. Het is me daarom ook duidelijk waarom ik me hier als Ajacied zo thuis voel.
Je bent zelf een amateur.quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou. Bulgaren hadden enkel een rol in die strijd.
[..]
Die logica is mij helemaal in het amateurvoetbal ook altijd ontgaan
Of we heffen dat land op.quote:Op maandag 16 december 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij gaat verhuizen.
Echt niet gezond als je zo geobsedeerd bent door een land.
Dan is hij toch op vakantie in een ander landquote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is een goede 2e optie ja.
Dat is ook het bestequote:Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben al behoorlijk ver met het opruimen van mijn burea.
Vooral omdat ik alles gewoon wegdonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |