Blastoise leert Rapid Spin, dat is best goed en na zijn mega evolutie heeft ie 'ok' special attack en een ability waar ie shit als aura sphere, dark pulse etc mee boost dus dat is wel bruikbaar. Maar écht goed wordt ie niet, tenzij je persé een spinner wil met veel defense/hp en water type.quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus gewoon die Greninja moeten houden.
Het was ook nog een fucking goed gebreede, ruilt die haas hem weg voor een Pikachu die je in het eerste bos gewoon kunt vindenquote:
Met protean?quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het was ook nog een fucking goed gebreede, ruilt die haas hem weg voor een Pikachu die je in het eerste bos gewoon kunt vinden
Maar het was geen Greninja.quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het was ook nog een fucking goed gebreede, ruilt die haas hem weg voor een Pikachu die je in het eerste bos gewoon kunt vinden
Jep, 100% klaar voor online, ik had er nog eentje rondslingeren en ik dacht kom ik help die man even op weg, en dan ruilt ie hem wegquote:
Geen idee wat een spinner is, maar het klinkt wel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Blastoise leert Rapid Spin, dat is best goed en na zijn mega evolutie heeft ie 'ok' special attack en een ability waar ie shit als aura sphere, dark pulse etc mee boost dus dat is wel bruikbaar. Maar écht goed wordt ie niet, tenzij je persé een spinner wil met veel defense/hp en water type.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb Froakie geruild voor een Pikachu.
Ik had nog geen Fly en had geen zin om terug te gaan naar dat eerste bos. Wist ik veel dat die Froakie zo goed was.quote:
sinds wanneer erken jij smogon?quote:
Hahahaha. Deze gaat mn FoBo in. Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had nog geen Fly en had geen zin om terug te gaan naar dat eerste bos. Wist ik veel dat die Froakie zo goed was.
Hij luisterde niet eens.
Een gebruiker van de move Rapid Spin, da's een normal attack met 20 power die alle entry hazards aan jouw kant weghaalt. Dus zeg maar shit die je mons pijn doet als ze inswitchen zoals Stealth Rock, Spikes, Sticky Web etc.quote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen idee wat een spinner is, maar het klinkt wel goed.
Ik vind het een prima pagina, niet dat dat me ervan weerhoudt een Blaziken en Mega Gengar in mijn wifi team te hebben maar je kunt er gewoon niet omheenquote:
Ik snap wel waarom hij niet luisterde, maar dat zou dan nog zo lang duren. En ik wilde een Raichu.quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hahahaha. Deze gaat mn FoBo in. Haha
Oeh, dat klinkt wel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een gebruiker van de move Rapid Spin, da's een normal attack met 20 power die alle entry hazards aan jouw kant weghaalt. Dus zeg maar shit die je mons pijn doet als ze inswitchen zoals Stealth Rock, Spikes, Sticky Web etc.
Charizard verliest 50% van zijn hp als ie inswitcht en er liggen stealth rocks op het veld vanwege zijn 4x weakness dus als je die gast online wil gebruiken is een spinner wel een goed idee.
kut ik blijf de enigequote:Op zondag 22 december 2013 22:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het een prima pagina, niet dat dat me ervan weerhoudt een Blaziken en Mega Gengar in mijn wifi team te hebben maar je kunt er gewoon niet omheen
raichuquote:Op zondag 22 december 2013 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij niet luisterde, maar dat zou dan nog zo lang duren. En ik wilde een Raichu.
Normaal zie je Starmie of Excadrill als spinners, soms Donphan maar Blastoise is ook prima, alleen voegt ie buiten spinnen niet zoveel toe én kost ie je een mega evolution die je misschien liever gebruikt voor Charizardquote:
Oh, kun je maar één mega evolution gebruiken per battle? Ook in SP?quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Normaal zie je Starmie of Excadrill als spinners, soms Donphan maar Blastoise is ook prima, alleen voegt ie buiten spinnen niet zoveel toe én kost ie je een mega evolution die je misschien liever gebruikt voor Charizard
Jep, dus die ben je kwijtquote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kun je maar één mega evolution gebruiken per battle? Ook in SP?
die defquote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik tel 475 statpoints zo snel, ik dacht dat die man wel iets 'groter' was
sure, wat is straks?quote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan iemand me straks even helpen met het traden van Machoke? Moet even een Machamp worden.
Niet in single fights voorlopig, misschien komt er ooit nog een seizoen dat de special regels 6v6 zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 23:50 schreef Nikmans het volgende:
Is er een manier om online 6v6 battles te houden (het liefst met duplicate items) zonder dat je passersby uit moet dagen? Op Battle Spot krijg ik alleen 3v3 volgens mij
quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Niet in single fights voorlopig, misschien komt er ooit nog een seizoen dat de special regels 6v6 zijn.
Je kunt altijd nog triple battles doen als je ze allemaal wil gebruiken
Aan de andere kant, je bent niet eeuwig bezig om stall teams te slopen.quote:
Scratch de andere items, het was een mega blastoise... maakt het allemaal nog vreemder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:07 schreef Lhyanna het volgende:
Ok, hoe outspeed een blastoise(+0) een timid max EV greninja?
Choice scarf is uitgesloten, tenzij je wel fake out kan doen met choice scarf en daarna iets anders.
Andere items die ik over het hoofd zie?
Zou net moeten kunnen als Blastoise max IV en de Greninja min IV heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:07 schreef Lhyanna het volgende:
Ok, hoe outspeed een blastoise(+0) een timid max EV greninja?
Choice scarf is uitgesloten, tenzij je wel fake out kan doen met choice scarf en daarna iets anders.
Andere items die ik over het hoofd zie?
Max speed IV, max speed EV en beneficial nature voor mijn Greninja :Squote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou net moeten kunnen als Blastoise max IV en de Greninja min IV heeft?
Filmpje opgeslagen? Ik wil het wel zienquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Max speed IV, max speed EV en beneficial nature voor mijn Greninja :S
Net gevraagd op smogon, komt door tailwind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Filmpje opgeslagen? Ik wil het wel zien
Telkens als ik hem wil gebruiken, word ik 3-0 ingemaakt... Hij staat, behalve dan dat hij best cool is, ver buiten mijn rijtje favoriete pokemon :pquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef Faux. het volgende:
Ik vind Greninja echt een baas trouwens. Komt in rijtje van favoriete Pokemon.
Kom hem bijna nooit tegen, waarschijnlijk omdat scarfed Garchomp overal is en hem 1-shot.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Je zou toch zeggen dat ie in 3v3 één van de beste pokemon is, dankzij zijn enorme coverage (en U-turn)
Mijn all-time favoriet is Dragonite, zodra ik zin heb om baton pass blaziken te breeden ga ik hem misschien weer gebruiken, vooral omdat ook hij zwaar geowned wordt door Garchomp (die echt niet normaal lelijk is!)quote:Wat is jullie favoriet eigenlijk?
DIT!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:04 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind de eerste vorm van veel mons zoveel cooler dan wat ze uiteindelijk worden, jammer dat buiten little league om er maar zo weinig mee te doen is
Al sla je me dood, al vind ik dat deuntje in de pokécenters wel altijd enorm catchyquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
En jullie favoriete track? Uit de Pokemonserie?
Meeste tracks zijn wel catchy, sommige gymfights hebben wel een stoere track. Maar als ik niet in bed lig te spelen staat toch mn eigen muziek aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
Sinds gen 1 is dat Squirtle/Blastoise. Sindsdien wel een aantal extra favorieten erbij gekregen: Articuno, Alakazam, Umbreon, Scizor, Crobat de Brobat en in Gen 6 vind ik Aegislash toch wel echt tof. Die speelt vooral heel lekker.quote:
Speel altijd met muziek uit. In bed ligt mn vriendin te slapen en buiten mn bed heb ik altijd eigen muziek etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
Ja Chespin is erg tof.. Ik heb dit gevoel ook heel erg bij Chimchar, Aipom en Oshawott..quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Sluit me wel aan dat veel eerste evoluties toch cooler zijn. En het blijft ruk dat je daar weinig mee klaar speelt. Zo'n Fennekin, Cyndaquil en Chespin vind ik er tof.
Tijd om een kijkje te nemen dan!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Sjiznit het volgende:
PokeBank is gelanceerd in Japan, veel meer oude Pokemon op de GTS nu en ook meer kans op de wonder trade op oudere pokemon.
nicequote:Op woensdag 25 december 2013 14:35 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Tijd om een kijkje te nemen dan!
Edit: Bedankt voor het zeggen, mudkip is binnen
Gen 4 en 5 starters heb ik alleen Chimchar nog maar van kunnen krijgenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice![]()
Ik hou me overigens aanbevolen voor een Piplup
ik heb inmiddels alleen een Cyndaquil kunnen binnen halen..quote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gen 4 en 5 starters heb ik alleen Chimchar nog maar van kunnen krijgen. Alle overige starters heb ik al wel :p
Morgen komt de Pokebank in de rest van de wereld uit, zal het helemaal wel simpel worden. Als je zelf oudere games hebt met die Pokemon kan je die ook zelf gaan overzetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb inmiddels alleen een Cyndaquil kunnen binnen halen..
Lekker, altijd leuk zoiets onverwachts :p.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Morgen komt de Pokebank in de rest van de wereld uit, zal het helemaal wel simpel worden. Als je zelf oudere games hebt met die Pokemon kan je die ook zelf gaan overzetten.
Zal eens in mn eigen White gaan kijken wat ik daar voor Pokemon heb die de moeite waard zijn om over te zetten. Had volgens mij een shiny Dratini en Sableye. Maar geen idee of die legit zijn.
Edit: Ha! Kijk ik mn boxen door heb ik een shiny Woobat! Zelf gevangen ooit eens. Nooit door gehad
Zeker, alleen een shiny woobat is dan niet direct degene die je graag hebtquote:Op donderdag 26 december 2013 12:03 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Lekker, altijd leuk zoiets onverwachts :p.
Kan mij niet voorstellen dat dat langer dan een paar dagen duurtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef roy9 het volgende:
Door alle eshop drukte is de release date van Pokémon Bank gezet op TBD (To Be Decided), en verwijdert van de eshop. Waarschijnlijk morgen geen Pokébank jongens...
http://www.serebii.net/index2.shtml
Op serebii.net stond een screenshot van zijn Celebi, maar of iedereen dezelfde krijgt weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Nikmans het volgende:
Is al iets bekend van de Celebi die je bij de bank krijgt? IV's, nature etc?
en nu ook Piplupquote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb inmiddels alleen een Cyndaquil kunnen binnen halen..
Items konden toch niet in de Bank?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:39 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Op serebii.net stond een screenshot van zijn Celebi, maar of iedereen dezelfde krijgt weet ik niet.
Beter komt de bank snel online, ik wil eigenlijk nog een keer restarten en dan met Celebi alles doorlopen, zonder Blazikenite kwijt te raken >.>
Nice, mocht je een Turtwig en/of Piplup en/of Oshawott over hebben, dan wil ik wel ruilen. Ik heb alle gen 2 en 3 startersquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
evenals Chimchar, Turtwig en Oshawott
nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:47 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Nice, mocht je een Turtwig en/of Piplup en/of Oshawott over hebben, dan wil ik wel ruilen. Ik heb alle gen 2 en 3 starters
Edit: Alle starters zijn binnen
lucky youquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:51 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Porygon gekregen via Wonder Trade!
Chandelure, Zangoose, Togekiss, Lucario, Hydreigon.quote:
Ik vind de muziekjes van Celadon en Slateport City geweldig. Ik zet altijd het geluid wat harder als ik in die steden ben.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
als morgenavond later is, kan ik je wel helpen..quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Zou iemand mij later even willen helpen met Kadabra en Haunter evolueren dmv trade?
Top, stuur wel even DM morgen. Misschien ben ik nl. wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als morgenavond later is, kan ik je wel helpen..
is goed, dan merk ik het wel..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Top, stuur wel even DM morgen. Misschien ben ik nl. weg
geomancy is ook echt overpowered als fuckquote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef SGYENZO het volgende:
Heb Pokemon Y met de kerst gekregen. Heb het nu al uit. De moeilijkheidsgraad van de kampioen stelt me toch wel een beetje teleur. Heb Yveltal voor Xerneas geruild, en heb de kampioen met alleen Xerneas verslagen.
Hahaha heb die aanval maar ingeruild voor Misty Terrainquote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
geomancy is ook echt overpowered als fuck
Het is al gelukt met een random. Een random persoon tradede mij zijn Haunter, ik dacht echt huh?quote:
Ik vind de moeilijkheidsgraad van het hele spel wat laag liggen, jammer genoeg.quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef SGYENZO het volgende:
Heb Pokemon Y met de kerst gekregen. Heb het nu al uit. De moeilijkheidsgraad van de kampioen stelt me toch wel een beetje teleur. Heb Yveltal voor Xerneas geruild, en heb de kampioen met alleen Xerneas verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |