Ik heb Froakie geruild voor een Pikachu.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef Nikmans het volgende:
Volgens mij heeft die Dratini al wat moves en die Froakie heeft sowieso Hydro Pump
quote:Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb Froakie geruild voor een Pikachu.
Eerst voor een Lv. 60 Pikachu die niet luisterde, geruild voor eentje met een Koreaanse naam en daarna laten evolueren naar een Raichu, dan krijgt 'ie blijkbaar wel weer normale letters.quote:
Maar die heeft geen 5 perfecte IV'squote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eerst voor een Lv. 60 Pikachu die niet luisterde, geruild voor eentje met een Koreaanse naam en daarna laten evolueren naar een Raichu, dan krijgt 'ie blijkbaar wel weer normale letters.
Dratini (nu Dragonair) heb ik nog wel, en die doet het prima.
Froakie wel?quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar die heeft geen 5 perfecte IV's
Sorry.quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jep, hij was helemaal klaar voor online
Oh, lol.quote:
Mwo, voor singleplayer is het prima lijkt me, heb je X of Y?quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, lol.
Heb nu trouwens een Charizard, Dragonair, Raichu, Absol, Machamp en Blastoise. Da's wel een prima team, toch?
Y.quote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mwo, voor singleplayer is het prima lijkt me, heb je X of Y?
True dat.quote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mega Charizard Y is een dikke baas
Greninja, Starmie, Azumarill off the top of my headquote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
True dat.
Wat is eigenlijk een goede waterpokémon? Ik heb Blastoise gekregen voor een Greninja, maar ik vind hem toch niet zo chill. Kan ook aan z'n moveset liggen.
Met Earthquake, Hydro Pump, Ice Beam en Surf lijkt 'ie me wel prima. Nu nog aan die moves zien te komen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef Nikmans het volgende:
Blastoise is ok, zijn Mega evolution is best te pruimen maar er zijn inderdaad betere watermons
Zelfs dan heeft ie behoorlijk lage special attack, en nog lagere normal attack dus Earthquake is sowieso al kansloos vanaf een blastoisequote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Met Earthquake, Hydro Pump, Ice Beam en Surf lijkt 'ie me wel prima. Nu nog aan die moves zien te komen.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft ie behoorlijk lage special attack, en nog lagere normal attack dus Earthquake is sowieso al kansloos vanaf een blastoise
Ik had dus gewoon die Greninja moeten houden.quote:
je snapt mquote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus gewoon die Greninja moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |