SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Gok je dat voor mij of voor jezelfquote:Op maandag 16 december 2013 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gok ik ook. Ik heb hier een schema liggen.
Voor jou, want Lotusss is mijn SS.quote:
Ik weet dat dat niet kanquote:
Hoezo nietquote:
Jonguh, ik weet shizzlequote:
Dan is het toch geen gokjequote:
Geen idee, ik gok maar watquote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ik jou heb of dat ik Etcie heb?
Ja lampjes genoeg hier! Hele kerstboom vol. Maar daar heb ik niet veel aanquote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nu moet er een lampje branden, Sherlock!
quote:
Voorkennis? Postcode ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]leuk
Ik moet overigens zeggen dat ik enige voorkennis hadanders had ik het nooit geraden
quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik enige voorkennis had
quote:
Hoho(hoquote:
Dat lijstje van wie ze de ontvanger/gever nog niet had geraden?quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Hoho(ho) pas sinds dit weekend, niet eerder. Dankzij wyccie's uitzoektalent
Ja echtquote:
Het kwam wel daardoor, ik stuurde toen door wie ik een cadeau had gestuurd zodat er wat weggestreept kon worden en na wat heen en weer pm'en stuurde wyccie me een lijstje met mensen die mogelijk mijn SS konden zijnquote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lijstje van wie ze de ontvanger/gever nog niet had geraden?
House always wins in the long runquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Bart het volgende:
Mooi man, dat gokken. Iemand gokt vanzelf goed!
It's lupus!quote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
House always wins in the long run
Het komt blijkbaar heel vaak voor. Meestal geen probleem.quote:Meconiumhoudend vruchtwater is een reden om naar het ziekenhuis te gaan. Het maakt daarbij niet uit of je al weeën hebt of niet. In het ziekenhuis wordt gedurende de rest van je bevalling de conditie van je baby gecontroleerd met CTG . Om de kans op complicaties te voorkomen, wordt je bevalling meestal verder ingeleid met weeënopwekkende middelen .
Als bij een thuisbevalling blijkt dat het vruchtwater meconium bevat, word je verwezen naar het ziekenhuis. Als je bevalling al zo ver op gang is dat er geen tijd meer is om naar het ziekenhuis te gaan, dan beval je thuis. De verloskundige voert dan extra controles uit om de conditie van je baby te controleren.
Als je baby in het vruchtwater heeft gepoept, wordt als zijn hoofdje geboren is zijn mond en keelholte uitgezogen. Je moet je persweeën dan even wegzuchten. Zodra de luchtwegen uitgezogen zijn, mag je weer persen. De reden is de aanname dat het belangrijk is om de luchtwegen zo snel uit te zuigen, omdat er anders bij de eerste ademhaling meconium mee ingeademd wordt. Volgens recente richtlijnen die gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek is dit niet nodig. Zij adviseren de mond- en keelholte van de baby uit te zuigen als de baby helemaal geboren is.
Als je baby een slechte start heeft, is het nodig om ook de luchtpijp uit de zuigen. Je baby krijgt dan een buisje in zijn luchtpijp (intubatie).
Viezerikje.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Soempie het volgende:
Boh, 3 cm ontsluiting (half 12 was dat nog 2) en ze heeft in het vruchtwater gepoept.
Wat zei ik? Stront aan de knikker...quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Soempie het volgende:
Boh, 3 cm ontsluiting (half 12 was dat nog 2) en ze heeft in het vruchtwater gepoept.
Ik wilde je ook al quoten, maar kon hem zo snel niet vinden.quote:Op maandag 16 december 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zei ik? Stront aan de knikker...
Was vorig topic, we vliegen er weer doorheen...quote:Op maandag 16 december 2013 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde je ook al quoten, maar kon hem zo snel niet vinden.
en bij vlagen strontvervelend zeker?quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef iamredleader het volgende:
Beide jongens hier hebben in het vrichtwater gepoept. Beiden zijn met een stuitbevalling ter wereld gekomen. Beiden zijn superjochies. Met andere woorden: poep in het vruchtwater![]()
komt door dat poep in het vruchtwater natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en bij vlagen strontvervelend zeker?
Ja, dat krijg je mee met je geboortequote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door dat poep in het vruchtwater natuurlijk
gewoon blijven doen! Wij lezen graag mee en leven ook meequote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Toch aan de opwekkers zo.![]()
Sorry, Wiebel is er nog niet en dan vind ik het wel fijn hier te lezen en te spuien.
Ja hoor. Wiebel is er toch ook nog niet.quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Kan ik, zonder iets te missen, even snel naar de wc?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Hallo, ik kom hier even Soempie volgen.
Ok. Thx.quote:Op maandag 16 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja hoor. Wiebel is er toch ook nog niet.
Hoop dat hij voorzichtig rijdt.
Ananas, die snap ik niet?quote:
Camera had ik al mee.quote:Op maandag 16 december 2013 14:52 schreef Kyara het volgende:
Hoop dat Wiebel er snel is (wel veilig uiteraard). En dat hij niks is vergeten (camera of zo)
Hoi en welkomquote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Hallo, ik kom hier even Soempie volgen.
Dan heb je toch juist wel een idee?quote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog geen idee wie mijn SS is maar ik denk Etcie of Tim
Dat is waarquote:Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist wel een idee?
quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Reporting live vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda.
Kom maar op met die live stream!quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Reporting live vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda.
Ik heb overal aan gedacht, zelfs deo voor Soemp en een nieuw voorleesboekje voor de kleine pruts voor als ze straks geboren isquote:Op maandag 16 december 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]daddy's there. Heb je ook anti-bijt-middelen meegenomen
Je hebt ook aan mij gedachtquote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb overal aan gedacht, zelfs deo voor Soemp en een nieuw voorleesboekje voor de kleine pruts voor als ze straks geboren is. Gelukkig is hier Wifi, want de vorige inleiding duurde toch best lang
. En verder nog red bull, centjes voor het cafetaria, schone kleren, M. zit bij opa en oma, etc.
Soempie kon daar nog om lachen dus die kleine laat nog wel even op zich wachten ben ik bang.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt ook aan mij gedachtwat lief
quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Soempie kon daar nog om lachen dus die kleine laat nog wel even op zich wachten ben ik bang.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze ooievaar niet bij mijn Secret Santa op de loonlijst staat dan.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb overal aan gedacht, zelfs deo voor Soemp en een nieuw voorleesboekje voor de kleine pruts voor als ze straks geboren is. Gelukkig is hier Wifi, want de vorige inleiding duurde toch best lang
. En verder nog red bull, centjes voor het cafetaria, schone kleren, M. zit bij opa en oma, etc.
Ja hoe denk je dat Soempie's broek er straks uit ziet?! Beetje solidariteit mag wel.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat Soempie's broek er straks uit ziet?! Beetje solidariteit mag wel.
Nee, denk er even aan dat niet alle details hier gepost hoeven worden.quote:
In deze sluit ik me toch maar bij MadMaster aanquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef Kyara het volgende:
Whaat? geen bloederige details over uitscheuren, inknippen, bloed, smeer en placentafoto's?
Nee!quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef Kyara het volgende:
Whaat? geen bloederige details over uitscheuren, inknippen, bloed, smeer en placentafoto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eensquote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef B.ertha het volgende:
Centimeters wil ik best weten. Dat is best neutraal en geeft snel aan op hoeveel % ze zit.
Bloeden, scheuren en poepen hoef ik toch ook niet te weten.
OK.quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Updaaaate. Ik wil een updaaaate
Whehehe.quote:
Geen idee nog, boodschappen komen net pas binnen...quote:Op maandag 16 december 2013 18:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eet smakelijk - wat schaft de pot?
hoaxquote:
Ik stuur Albert Verlinde, De Telegraaf en Hart van Nederland zo vast die kant op.quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
En ik doe dit serieus nooit meer.
Heb ook al persdrangHeel vervelend als je daar niet aan toe mag geven.
Oh ba, hoop dat het nu met ruggenprik beter te doen is. Volhouden Soempie: niet lang meer en je meisje ligt in je armen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
nog even en je weet weer waar je het voor gedaan hebtquote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
Gefeliciteerd Papa en Mama en Wiebelsoempiequote:
Wauwquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja, vanaf de ruggeprik ging de medicatie omhoog natuurlijk, en vanaf haar post dat ze op 5cm zat heeft het nog 12 minuten geduurd.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja, vanaf de ruggeprik ging de medicatie omhoog natuurlijk, en vanaf haar post dat ze op 5cm zat heeft het nog 12 minuten geduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weegt 4185 en kan een beste keel opzetten.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef Wiebelkont het volgende:
En ze heet:Daar eet ik een snickerdoodle opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weegt 4185 en kan een beste keel opzetten.
mooie naam
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zooooo dit kan hier ook wel staanquote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt nu lekker bij Wiebel.
In iets meer dan 10 minuten ging ik van 5 cm naar baby. Ik heb het uitgeschreeuwd.Maar weet nu al niet meer hoe het voelde. Ze is zo mooi (en goed, ook kreukelig en kijkt wat bozig), lijkt op haar grote broer.
![]()
Bedankt allemaal!
Whoaa, 12 minuten!quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gegild jongens.![]()
We moeten 24 uur blijven vanwege de bloedsuikers (ze moet 5 keer geprikt worden) en ook vanwege het poepen.
Ik ben verliefd.En ze snurkt net als ik.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ben verliefd.En ze snurkt net als ik.
Zonder bruine stukjes hoop ik?quote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en om in het thema te blijven: een Single barrel![]()
Waarom maak je je druk?quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
En net op tijd voor mijn vakantie
Nu kan ik met een gerust gevoel weg![]()
Alhoewel, ik maak me stiekem een beetje druk
Waarover?quote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
En net op tijd voor mijn vakantie
Nu kan ik met een gerust gevoel weg![]()
Alhoewel, ik maak me stiekem een beetje druk
Dat mag hoorquote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarover?
J. ligt bij me te slapen ondertussen.En ik ben zo hyper dat ik hier toch weer afleiding zoek.
Hoi mama!!quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarover?
J. ligt bij me te slapen ondertussen.En ik ben zo hyper dat ik hier toch weer afleiding zoek.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef Soempie het volgende:
Nee, absoluut niet.Maar de pijn is alweer vergeten, dat wel.
Maar ik voel me alweer vrolijk en meer mezelf. Niet meer zoveel pijn in m'n bekken en ik kan ook alles weer.
Hemels.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef Kyara het volgende:
Ik lurk nog mee. Ik hou van dat prille babygeluk
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Denk je inmiddels alweer anders over een mogelijke nummer drie?
Nou, ik heb M. na de geboorte gehoord via de telefoon. Dat scheelt wel.quote:
Of ze doet een Kyaraatje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Denk je inmiddels alweer anders over een mogelijke nummer drie?
Wauwquote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef Soempie het volgende:
Nee, absoluut niet.Maar de pijn is alweer vergeten, dat wel.
Maar ik voel me alweer vrolijk en meer mezelf. Niet meer zoveel pijn in m'n bekken en ik kan ook alles weer.
Hemels.
Aard van het beestjequote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarover?
Ook zo'n bos haar?quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ik heb M. na de geboorte gehoord via de telefoon. Dat scheelt wel.Daarna is hij lekker gaan slapen, zoals normaal. Morgen zal ik hem wel missen.
En er ligt hier gewoon echt een M. kloon bij me.
Ja.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de eerste plaatjes!
Oh, dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ook zo'n bos haar?
Laat je hem niet naar het ziekenhuis komen dan?
Wat is dat dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of ze doet een Kyaraatje.(aangezien die nu toch even meeleest)
Binnen no time weer zwanger zijn van de tweede (of in dit geval de derde) en dat het dan een duopack blijkt te zijn.quote:
quote:
Oh okey,quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dat wel natuurlijk.Maar hij moet uit Zeeland komen en vervolgens mag er van 13.00 tot een uur of half 4 geen bezoek komen.
Truste.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar slapen.
Soemp, Wiebel en M, geniet maar lekker van jullie ongetwijfeld prachtige meid
Trusten B., en alles komt goedquote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar slapen.
Soemp, Wiebel en M, geniet maar lekker van jullie ongetwijfeld prachtige meid
Toch wel J's grote broer??quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dat wel natuurlijk.Maar hij moet uit Zeeland komen en vervolgens mag er van 13.00 tot een uur of half 4 geen bezoek komen.
Goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:33 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn lief.
Derde glucosetest was weer goed.Nu morgenochtend weer. Ze geeft geen krimp bij de prikjes.
Wyc, zo voel ik me nu ook wel, maar volgens de kraam zag ik net zo wit als de lakens. En ik moet steeds kijken, want(en checken of ze het nog doet
).
Bezoektijden had ik verkeerd begrepen. Dat was eerder wel zo, maar ze zijn nu gestart (sinds dit jaar) met flexibele bezoektijden. Tot nu toe hebben we nog een eigen kamer. Ook fijn!
Jij ook straks.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:33 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn lief.
Derde glucosetest was weer goed.Nu morgenochtend weer. Ze geeft geen krimp bij de prikjes.
Wyc, zo voel ik me nu ook wel, maar volgens de kraam zag ik net zo wit als de lakens. En ik moet steeds kijken, want(en checken of ze het nog doet
).
Bezoektijden had ik verkeerd begrepen. Dat was eerder wel zo, maar ze zijn nu gestart (sinds dit jaar) met flexibele bezoektijden. Tot nu toe hebben we nog een eigen kamer. Ook fijn!
Heb je je SS lijst al compleet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:50 schreef wyccie het volgende:
Ik blijf hier nog heel even, moet toch nog wat werk afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Doe ze de groetjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 06:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar weer eens in Amstelveen kijken
Hier sluit ik me bij aan! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:21 schreef Puala het volgende:
Soemp en Wiebel, Gefeliciteerd met jullie dochter
Dus omdat ze veel kwaaltjes heeft mag ze niet op FB zetten dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft Secret Santa: hoe zat het ook alweer met bevestigen/ontkennen enzo?
Soempie wat klink je gelukkigik ben benieuwd naar foto's
Kennissen van ons hebben gisteren op FB bekend gemaakt dat zij zwanger is. Lijkt me in hun geval niet heel handig, maar goed(zij heeft nogal wat kwaaltjes, dingetjes, lastjes, pijntjes volgens mij)
Het zwanger zijn zelf lijkt me niet heel handig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus omdat ze veel kwaaltjes heeft mag ze niet op FB zetten dat ze zwanger is
Ah op die manier, ik dacht dat je het op Facebook zetten bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zwanger zijn zelf lijkt me niet heel handig.
Wat mensen op FB zetten moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik dacht dat je het op Facebook zetten bedoelde
gelukkigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat mensen op FB zetten moeten ze zelf weten
Tenzij het over SkyRadio gaat hequote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tenzij het over SkyRadio gaat he
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
en het was nog wel van die opbouwende kritiek
* MaJo checkt snel TM's Facebookquote:
Haha nee, die link is me totaal ontgaan. Maar heeft het je nog wat opgeleverd? behalve het hebben van een ultiem leuke facebookvriend?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo checkt snel TM's Facebook
Vond je het trouwens niet verdacht dat ik je vlak voor SS toevoegde?
Wel een beetje, je kunt toch een beter beeld vormen van iemand met foto's enzo erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Haha nee, die link is me totaal ontgaan. Maar heeft het je nog wat opgeleverd? behalve het hebben van een ultiem leuke facebookvriend?
Je bent E.'s verloren tweelingbroer van wie niemand het bestaan afwist, zelfs zijn moeder nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat het beeld is dat mensen van me hebben
Komt wel overeen met het beeld dat ik had. Maar ik vraag me steeds af of we elkaar nou ooit in het echt hebben gezien want je komt me wel bekend voorquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat het beeld is dat mensen van me hebben
Pinkpop 2007? jij met je gestreepte franz ferdinand shirt? en ik twijfelde en durfde niet de vraag te stellen of je MaJo was?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het beeld dat ik had. Maar ik vraag me steeds af of we elkaar nou ooit in het echt hebben gezien want je komt me wel bekend voorWas je nou bij die meet in Amstelveen bij PS haar oppasadres?
Haha ja, dat is wel een mooi verhaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent E.'s verloren tweelingbroer van wie niemand het bestaan afwist, zelfs zijn moeder niet
Haha Pinkpop inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pinkpop 2007? jij met je gestreepte franz ferdinand shirt? en ik twijfelde en durfde niet de vraag te stellen of je MaJo was?
En de meet bij PS ja
Tuurlijk zeggen we er niks overquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Soempie het volgende:
Als niemand iets op facebook zegt of post erover heb ik wel een foto.
TM, ik heb vooral een beeld van je op basis van wat je post.En dan verder natuurlijk wel uitstraling, zoals vriendelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net of we M. twee jaar geleden een jurkje aan hebben gedaan.Vanmiddag foto's op facebook.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dat laatste kan ik me dan niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha Pinkpop inderdaadAh dan had ik het dus toch goed, Nem wist het niet meer. Ik kan me herinneren dat we het toen over je werk hebben gehad namelijk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef Soempie het volgende:
Halverwege de nacht in slaap gevallen. Heb de topics echt zo vaak doorgelezen en alles opnieuw beleefd.En eind van de nacht en vrijwel de hele ochtend alleen maar gekeken naar J., terwijl ze tegen me aan lag.
Als ik zeg dat ik dit geen lieve baby vind, dan is dat een compliment heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net of we M. twee jaar geleden een jurkje aan hebben gedaan.Vanmiddag foto's op facebook.
En de gelijkenis met M. zie ik ook wel ja, grappig
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Dank je, ik geloof dat ik vaak een norse uitstraling heb, maar ja, zo zit m'n gezicht het lekkerst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Soempie het volgende:
Als niemand iets op facebook zegt of post erover heb ik wel een foto.
TM, ik heb vooral een beeld van je op basis van wat je post.En dan verder natuurlijk wel uitstraling, zoals vriendelijkheid.
Zo boeiend is het ook weer niet, maar daardoor weet ik wat je doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me dan niet meer herinneren
Ja maar jij had mij nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het trouwens ook over een surprise gehad. Tinu was niet de enige.
iets met verwarmingquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, maar daardoor weet ik wat je doetTenminste, soort van
![]()
Je bent het ontluchtingsmannetjequote:
Dat inderdaadquote:
zoietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent het ontluchtingsmannetje
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Thank god ik heb vakantie na deze week.
Jij verkletste je al voordat je het pakketje verzonden had...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo checkt snel TM's Facebook
Vond je het trouwens niet verdacht dat ik je vlak voor SS toevoegde?
Ik ben alleen de vrijdag na Kerst vrij en 2 januari ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef MaJo het volgende:
Jaloers op jullieIk ben alleen met kerst vrij en 1 januari natuurlijk
Dit jaar dus nog 7 dagen werken
Ook balen dat zowel kerst als 1 januari dit jaar op mijn vrije dag vallen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij verkletste je al voordat je het pakketje verzonden had...
Niet per se hoor, ik had ook iemand anders kunnen quoten. Ging er meer om dat je niet afhankelijk moet zijn terwijl je niet weet of de ander het al verstuurd heeftquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij verkletste je al voordat je het pakketje verzonden had...
Kun je mij niet wat snipperdagen doorgeven? Met onze reis volgend jaar zijn al mijn vakantiedagen in 1 klap op namelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben alleen de vrijdag na Kerst vrij en 2 januari ook.
Verder nog niets besloten, heb straks nog wel bijna 3 volle weken snipperdagen van dit jaar over...
ik heb nu 435 verlofuren staan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij niet wat snipperdagen doorgeven? Met onze reis volgend jaar zijn al mijn vakantiedagen in 1 klap op namelijk
Ik had gisteren mijn laatste vrije dag van het jaar, ik kan je helaas niet helpenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij niet wat snipperdagen doorgeven? Met onze reis volgend jaar zijn al mijn vakantiedagen in 1 klap op namelijk
Whatever, ik verdacht je meteen van TM als je slachtoffer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet per se hoor, ik had ook iemand anders kunnen quoten. Ging er meer om dat je niet afhankelijk moet zijn terwijl je niet weet of de ander het al verstuurd heeftEn ik voelde me daar wel ietwat schuldig over
Je kan ook iets korter op reis gaan, ik red het ook makkelijk met mijn vakantiedagen + ATV-dagen. Ik zou zelfs over...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was wel tricky door mijn antwoord op TM maar daardoor had je ook juist kunnen denken dat ik niet zijn SS wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, ik verdacht je meteen van TM als je slachtoffer.
Ook door de kleine enveloppe/het kleine pakketje (weet niet meer precies wat je zei) wat je had en jesmiley op een reactie van TM...
[..]
Je kan ook iets korter op reis gaan, ik red het ook makkelijk met mijn vakantiedagen + ATV-dagen. Ik zou zelfs over...
Iedereen krijgt toch 5 weken in principe? Op basis van het aantal dagen heb je natuurlijk een ander aantal vakantiedagen maar als je het in weken opneemt maakt dat niks uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wie zegt dat jullie hetzelfde aantal vakantiedagen krijgen
Ik niet, vandaar dequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wie zegt dat jullie hetzelfde aantal vakantiedagen krijgen
iedereen heeft toch wettelijk 5 weken vakantie tenzij je een uitzonderlijk beroep hebt zoals docent? Zo nee, dan ga ik eens om meer vakantiedagen zeurenquote:
Ik heb 13 ATV-dagen bovenop mn vakantiedagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
iedereen heeft toch wettelijk 5 weken vakantie tenzij je een uitzonderlijk beroep hebt zoals docent? Zo nee, dan ga ik eens om meer vakantiedagen zeuren
Of als je prettige arbeidsvoorwaarden hebt kunnen sjeffen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
iedereen heeft toch wettelijk 5 weken vakantie tenzij je een uitzonderlijk beroep hebt zoals docent? Zo nee, dan ga ik eens om meer vakantiedagen zeuren
Wowquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb 13 ATV-dagen bovenop mn vakantiedagen
Sjeffen betekent in mijn omgeving iets heel anders en dat staat nogal raar in dit verbandquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of als je prettige arbeidsvoorwaarden hebt kunnen sjeffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sjeffen betekent in mijn omgeving iets heel anders en dat staat nogal raar in dit verbandDát ga ik onthouden, want hier op kantoor roepen ze nog regelmatig 'dat heb ik gesjefd' of 'dat moet nog gesjefd worden'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dát ga ik onthouden, want hier op kantoor roepen ze nog regelmatig 'dat heb ik gesjefd' of 'dat moet nog gesjefd worden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al hebben vrienden het inmiddels ook overgenomen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ik werk 40 uur per week maar krijg er 38 betaaldquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]Nu is dat alleen iets tussen mij en G hoor, niet algemeen bekend ofzo
Die vrienden noemen dat van hem ook zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al hebben vrienden het inmiddels ook overgenomen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |