SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Gok je dat voor mij of voor jezelfquote:Op maandag 16 december 2013 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gok ik ook. Ik heb hier een schema liggen.
Voor jou, want Lotusss is mijn SS.quote:
Ik weet dat dat niet kanquote:
Hoezo nietquote:
Jonguh, ik weet shizzlequote:
Dan is het toch geen gokjequote:
Geen idee, ik gok maar watquote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ik jou heb of dat ik Etcie heb?
Ja lampjes genoeg hier! Hele kerstboom vol. Maar daar heb ik niet veel aanquote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nu moet er een lampje branden, Sherlock!
quote:
Voorkennis? Postcode ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]leuk
Ik moet overigens zeggen dat ik enige voorkennis hadanders had ik het nooit geraden
quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik enige voorkennis had
quote:
Hoho(hoquote:
Dat lijstje van wie ze de ontvanger/gever nog niet had geraden?quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Hoho(ho) pas sinds dit weekend, niet eerder. Dankzij wyccie's uitzoektalent
Ja echtquote:
Het kwam wel daardoor, ik stuurde toen door wie ik een cadeau had gestuurd zodat er wat weggestreept kon worden en na wat heen en weer pm'en stuurde wyccie me een lijstje met mensen die mogelijk mijn SS konden zijnquote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lijstje van wie ze de ontvanger/gever nog niet had geraden?
House always wins in the long runquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Bart het volgende:
Mooi man, dat gokken. Iemand gokt vanzelf goed!
It's lupus!quote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
House always wins in the long run
Het komt blijkbaar heel vaak voor. Meestal geen probleem.quote:Meconiumhoudend vruchtwater is een reden om naar het ziekenhuis te gaan. Het maakt daarbij niet uit of je al weeën hebt of niet. In het ziekenhuis wordt gedurende de rest van je bevalling de conditie van je baby gecontroleerd met CTG . Om de kans op complicaties te voorkomen, wordt je bevalling meestal verder ingeleid met weeënopwekkende middelen .
Als bij een thuisbevalling blijkt dat het vruchtwater meconium bevat, word je verwezen naar het ziekenhuis. Als je bevalling al zo ver op gang is dat er geen tijd meer is om naar het ziekenhuis te gaan, dan beval je thuis. De verloskundige voert dan extra controles uit om de conditie van je baby te controleren.
Als je baby in het vruchtwater heeft gepoept, wordt als zijn hoofdje geboren is zijn mond en keelholte uitgezogen. Je moet je persweeën dan even wegzuchten. Zodra de luchtwegen uitgezogen zijn, mag je weer persen. De reden is de aanname dat het belangrijk is om de luchtwegen zo snel uit te zuigen, omdat er anders bij de eerste ademhaling meconium mee ingeademd wordt. Volgens recente richtlijnen die gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek is dit niet nodig. Zij adviseren de mond- en keelholte van de baby uit te zuigen als de baby helemaal geboren is.
Als je baby een slechte start heeft, is het nodig om ook de luchtpijp uit de zuigen. Je baby krijgt dan een buisje in zijn luchtpijp (intubatie).
Viezerikje.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Soempie het volgende:
Boh, 3 cm ontsluiting (half 12 was dat nog 2) en ze heeft in het vruchtwater gepoept.
Wat zei ik? Stront aan de knikker...quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Soempie het volgende:
Boh, 3 cm ontsluiting (half 12 was dat nog 2) en ze heeft in het vruchtwater gepoept.
Ik wilde je ook al quoten, maar kon hem zo snel niet vinden.quote:Op maandag 16 december 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zei ik? Stront aan de knikker...
Was vorig topic, we vliegen er weer doorheen...quote:Op maandag 16 december 2013 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde je ook al quoten, maar kon hem zo snel niet vinden.
en bij vlagen strontvervelend zeker?quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef iamredleader het volgende:
Beide jongens hier hebben in het vrichtwater gepoept. Beiden zijn met een stuitbevalling ter wereld gekomen. Beiden zijn superjochies. Met andere woorden: poep in het vruchtwater![]()
komt door dat poep in het vruchtwater natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en bij vlagen strontvervelend zeker?
Ja, dat krijg je mee met je geboortequote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door dat poep in het vruchtwater natuurlijk
gewoon blijven doen! Wij lezen graag mee en leven ook meequote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Toch aan de opwekkers zo.![]()
Sorry, Wiebel is er nog niet en dan vind ik het wel fijn hier te lezen en te spuien.
Ja hoor. Wiebel is er toch ook nog niet.quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Kan ik, zonder iets te missen, even snel naar de wc?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Hallo, ik kom hier even Soempie volgen.
Ok. Thx.quote:Op maandag 16 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja hoor. Wiebel is er toch ook nog niet.
Hoop dat hij voorzichtig rijdt.
Ananas, die snap ik niet?quote:
Camera had ik al mee.quote:Op maandag 16 december 2013 14:52 schreef Kyara het volgende:
Hoop dat Wiebel er snel is (wel veilig uiteraard). En dat hij niks is vergeten (camera of zo)
Hoi en welkomquote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Hallo, ik kom hier even Soempie volgen.
Dan heb je toch juist wel een idee?quote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog geen idee wie mijn SS is maar ik denk Etcie of Tim
Dat is waarquote:Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist wel een idee?
quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Reporting live vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda.
Kom maar op met die live stream!quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Reporting live vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda.
Ik heb overal aan gedacht, zelfs deo voor Soemp en een nieuw voorleesboekje voor de kleine pruts voor als ze straks geboren isquote:Op maandag 16 december 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]daddy's there. Heb je ook anti-bijt-middelen meegenomen
Je hebt ook aan mij gedachtquote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb overal aan gedacht, zelfs deo voor Soemp en een nieuw voorleesboekje voor de kleine pruts voor als ze straks geboren is. Gelukkig is hier Wifi, want de vorige inleiding duurde toch best lang
. En verder nog red bull, centjes voor het cafetaria, schone kleren, M. zit bij opa en oma, etc.
Soempie kon daar nog om lachen dus die kleine laat nog wel even op zich wachten ben ik bang.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt ook aan mij gedachtwat lief
quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Soempie kon daar nog om lachen dus die kleine laat nog wel even op zich wachten ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |