Buskwoe.quote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen haar een note en plak deze op haar voorhoofd. Bel het vervolgens aan je baas door net als ze haar aandacht op iets anders heeft gevestigd zodat haar ontslag des te onverwachter aankomt zo vlak voor kerst.
Zelfde cupmaat?quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd vandaag trouwens gemaild door een scarlett
Zie ik niet gebeuren, Ajax en Maccabi staan al jaaaaaaren op zeer goede voet met elkaar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk breken de stoere Ajax boys de boel dan niet af
Dank je, niet echtquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.
Welkom terug overigens. Staan er nog plaatjes op het programma?
Nee man, ze had het over plakken cake die ze er voor gebruikte en dat ze er 4 dagen van kon eten.quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei ze niet gewoon "Biskwie"?
Al die walgelijke rap tast je trommelvlies aan
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, Ajax en Maccabi staan al jaaaaaaren op zeer goede voet met elkaar.
Je humor wordt er niet beter op de laatste dagen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.
Just saying.
Ik vind het ook zo smaken. Beetje zurige traansmaak erdoorheen. En heel erg vet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest als kind wel levertraan eten
Goede treincombi altijd die kant op.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.
Just saying.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1527&bih=861quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, ze had het over plakken cake die ze er voor gebruikte en dat ze er 4 dagen van kon eten.
Hopelijk val je uit de boom der gestalte (deel 2).
NO YOU DIDN'Tquote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven is een beetje recalcitrant vandaag jegens mij. [b][b][b][b]Misschien is hij jaloers dat ik hem niet zoals GGMM, Yvonne en LR een kaart ga sturen.[/b][/b][/b][/b]
Taradoquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weg speelt? dat heb ik niet gezien
Maar Ajax zou sterker moeten zijn
Ah, bedankt man.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1527&bih=861
Dat is dus biskwie.
Ik kan zaterdag wel aanwezig zijn bij Gestalte overigens
Ik ook, heb serieus met de gedachten gespeeld om de kindertelefoon te bellen wegens kindermishandeling.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest als kind wel levertraan eten
Ik heb maar een plaatje gezien en dat was een full frontal. Kale vagijn met in de buurt een massage sproeikop.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, niet echt, nog steeds geen idee waarom die ban, maar goed er zal wel wat doorheen gegleden zijn wat ik op het eerste gezicht ook niet gezien heb
Je moet het dus als een uitnodiging zienquote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
Als je daar 4 dagen van kan eten komt er dus helemaal niemand op je kerstfeest, dat kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |