abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134319720
quote:
Een moeder met zes kinderen in Leeuwarden dreigde dit weekend op straat te belanden na een tweede huisuitzetting in korte tijd. Spoedberaad met hulpverleners en de gemeente heeft dit persoonlijk drama voorkomen. De toekomst is onzeker. Burgemeester Ferd Crone: 'We zijn al 2 jaar met dit gezin bezig, dat is niet in een weekend opgelost.' Huisvester en probleemgezin staan lijnrecht tegenover elkaar.

De deur gaat op een kiertje. Een buurvrouw in de Bonairestraat in Leeuwarden wil eigenlijk geen woord meer vuil maken aan de familie Bons die sinds begin oktober haar buurt terroriseerde. 'Ik ben opgelucht dat ze weg zijn', zegt ze kortaf. Ze heeft meer dan eens melding gemaakt van overlast. Avondenlang stond de muziek hard aan, vaak in combinatie met het luide geblaf van de honden. 'Zes kinderen, twee honden en een paar katten; en dat alles in een driekamerwoning. Die was natuurlijk veel te klein.'

De rijtjeshuizen in de Bonairestraat worden binnen 2 jaar gesloopt, maar de dichtgetimmerde bouwval van haar buren is er nu al rijp voor, stelt de buurvrouw. 'Er ligt altijd afval rond het huis. Ze gooiden zelfs etensresten in de achtertuin.'

Water uit plafond sijpelde naar de stopcontacten
Moeder Maria Bons zou donderdagavond zelf 112 hebben gebeld toen er water uit het plafond naar de stopcontacten sijpelde. Twee van haar kinderen zouden een elektrische schok hebben gehad. De politie haalde het gezin - dat ongedeerd bleef - acuut uit huis. Omdat de crisisopvang vol zat, werd het gezin ondergebracht in de recreatiezaal van een plaatselijke daklozenopvang. Hier moesten ze gisteren vertrekken. 'We staan op straat. We hebben niks meer, alleen de kleding die we aanhebben', beklaagde moeder Maria zich in lokale media. Hulpverleners zouden haar gezin aan het lot overlaten.

'Gezin koos er zelf voor te vertrekken'
Volgens Ferd Crone, burgemeester van Leeuwarden, staat het gezin al 2 jaar onder toezicht van hulpverleners, onder andere jeugdzorg. 'We hebben het gezin geen moment uit het oog verloren. Het beeld dat we deze mensen over straat zouden laten zwerven, is beslist niet juist. Zij mochten in de opvang blijven, in tegenstelling tot de daklozen die we overdag geen dagopvang aanbieden, maar het gezin koos ervoor te vertrekken.'

Ineke Lewerissa, de zus van Maria Bons, voert het woord namens haar familie. Ze heeft geen goed woord over voor Crone, noch voor de hulpverleners. Zij hadden haar zus al veel eerder moeten helpen, meent ze. Het gezin werd in dit najaar uit zijn huurhuis aan de Auke Stellingwerfstraat gezet, waarna het werd ondergebracht in de Bonairestraat. 'De eerste huisuitzetting was volledig onterecht. Die was gebaseerd op anonieme klachten uit de buurt, maar deze zijn nooit onderzocht. Daarna zijn mijn zus en haar kinderen in die bouwval aan de Bonairestraat gestopt. Dat is te knots voor woorden', valt Lewerissa uit.

Gezin en huisvester lijnrecht tegenover elkaar
Volgens de zus was de rijtjeswoning, die wordt verhuurd door huisvester Carex, al bij intrek van het gezin, begin oktober, zo lek als een mandje. Ook de beschermingsbewindvoerder van de familie Bons, Adri Sjoerdsma, laat zich in de Leeuwarder Courant ontvallen dat het tweede huis 'een kippenhok' was. De omgeving beschrijft zij als een 'een grote modderboel'.

Carex-directeur Johan de Jong, weerspreekt dit ten stelligste. 'Toen het gezin in de woning trok, was dit een keurig huis. De bende hebben deze mensen zélf veroorzaakt. De stopcontacten zijn er moedwillig afgetrapt en de ontluchtingsventielen op de radiatoren stonden wagenwijd open. Vind je het gek dat er lekkage ontstaat?'

'Dit gezin help je niet met een nieuw huis'
De Jong had naar eigen zeggen een contract gesloten met hulpverleners om het gezin tegen een lage huurprijs - 100 euro per maand - onderdak te bieden. 'We wilden het een zoveelste kans geven, maar dit gezin help je niet door een nieuw huis te geven. Deze mensen hebben meer begeleiding nodig', meent De Jong.

Moeder Maria, begin 30, heeft zes kinderen van 7 tot 17 jaar. Een van de jongens, circa 10 jaar oud, is geestelijk gehandicapt. Vader zit in de gevangenis, omdat hij volgens familie iemand heeft neergestoken bij een ruzie in de buurt.

Spoedberaad
Gistermiddag werd een spoedberaad belegd met de familie Bons, hulpverleners en de gemeente Leeuwarden in het Plaza Post Hotel. Hulpverleners stelden aan moeder Maria voor haar kinderen tijdelijk in pleeggezinnen onder te brengen. 'Ik kreeg tot half 3 de tijd een onderkomen te regelen, anders zouden de kinderen worden meegenomen. Alsof ík er iets aan kan doen dat ik met mijn kinderen in een onbewoonbaar huis ben ondergebracht', zegt Maria zelf over de ontstane crisis.

Burgemeester Crone die bij het spoedberaad aanschoof, bevestigt dat de kinderen voorlopig niet worden gescheiden van hun moeder. 'De Kinderbescherming zal besluiten of de kinderen elders moeten worden ondergebracht.' Het gezin heeft gisteravond een tijdelijk onderdak gevonden bij familie. 'De hulpverlening gaat onverminderd door. We zijn al twee jaar met dit gezin bezig, dat is niet in een weekend opgelost.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-nu-dan-heen.dhtml

Soms is het maar beter dat dit soort zwakbegaafden mensen zich niet voortplanten. Serieus hoe kan je op je 30ste 6 kinderen krijgen met behulp van god ofzo ?

Fijne familie wel papa in de bak ter compensatie hebben ze wel huisdieren die blijkbaar gebrek aan opvoeding moeten opvangen want honden zijn sterke leiders.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 16-12-2013 15:33:10 ]
pi_134319893
Laat ze lekker in de stront zakken en verdrinken. Dit gezin doet het zichzelf aan, door zo als verschrikkelijke Tokkie te leven.

Ik had ze lekker op straat laten staan.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_134319898
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 10:04 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Soms is het maar beter dat dit soort zwakbegaafden mensen zich niet voortplanten. Serieus hoe kan je op je 30ste 6 kinderen krijgen met behulp van god ofzo ?
De oudste is 17.
Mevrouw is "begin 30", laten we voor het gemak aannemen dat ze 32 is.
Dat betekent dat ze op haar 15 haar eerste kind kreeg, hopeloos geval :')
  maandag 16 december 2013 @ 10:11:51 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134319923
quote:
9s.gif Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef karton2 het volgende:

[..]

De oudste is 17.
Mevrouw is "begin 30", laten we voor het gemak aannemen dat ze 32 is.
Dat betekent dat ze op haar 15 haar eerste kind kreeg, hopeloos geval :')
In grote delen van de wereld is dat de normaalste zaak van de wereld dus wie is er nou gek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134319979
Je wil niet weten hoeveel geld een dergelijk gezin de gemeenschap kost. Dat kan zomaar meer dan een ton per jaar zijn. Een heel team hulpverleners is er mee bezig plus gevangeniskosten plus overlast (dus schadekosten meestal).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_134320008
quote:
wilden het een zoveelste kans geven
Typerend weer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_134320114
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

In grote delen van de wereld is dat de normaalste zaak van de wereld dus wie is er nou gek.
Maar die kunnen zich prima redden deze wilde dieren niet. Zal me niks verbazen dat alcohol in het spel zit.
pi_134320122
Kan MOD TT aanpassen in Papa tokkie in gevangenis?
  maandag 16 december 2013 @ 10:20:22 #9
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_134320151
'Zes kinderen, twee honden en een paar katten; en dat alles in een driekamerwoning. Die was natuurlijk veel te klein. _O- _O-

Maar wel slechts 100euro huur betalen, wat is dit voor onzin.
De moeder lijkt me duidelijk ongeschikt en uithuisplaatsing van de kinderen had hier al lang moeten gebeuren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 16 december 2013 @ 10:20:49 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134320162
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Maar die kunnen zich prima redden deze wilde dieren niet. Zal me niks verbazen dat alcohol in het spel zit.
Daarom heb je ook dagelijks reclames op TV van zielige negertjes die niet naar school kunnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134320262
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom heb je ook dagelijks reclames op TV van zielige negertjes die niet naar school kunnen.
Die zielige negertjes zijn leger milities
  maandag 16 december 2013 @ 10:25:37 #12
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_134320272
Reactie van mama in de eennalaatste alinea zegt het al: "Het is allemaal NIET mijn schuld, ik kan er NIETS aan doen"
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_134320306
Wat een vage TT.
pi_134320317
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Reactie van mama in de eennalaatste alinea zegt het al: "Het is allemaal NIET mijn schuld, ik kan er NIETS aan doen"
niet 6x zwanger worden zou al een goede stap zijn geweest
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 16 december 2013 @ 10:27:43 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134320327
dat je als zus die familie nog zo beschermt zeg... :{
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 16 december 2013 @ 10:28:07 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134320336
Moeder Bons ziet er slecht uit.
http://www.omropfryslan.nl/data/files/imagenodes/mem_0.jpg

[ Bericht 28% gewijzigd door paddy op 17-12-2013 08:26:34 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_134320341
quote:
Alsof ík er iets aan kan doen dat ik met mijn kinderen in een onbewoonbaar huis ben ondergebracht', zegt Maria zelf over de ontstane crisis.
Ja, dat kun je dus wél doos, door te gaan werken en een normaal huis te huren/kopen. Wat een misselijkmakend zelfmedelijden. :r.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_134320376
Ik snap dit nooit, kinderen zijn ontzettend duur in onderhoud, waarom dan zoveel?
Het lijkt net of mensen daar nooit over nadenken,gewoon we fokken er nog maar weer 1 bij, dan nog twee honden, dat zullen vast geen kleintjes zijn, vast van die compensatie honden waar ze geen baas over kan worden.
pi_134320381
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Net na het 'diepte-interview' genomen zeker "Hoe vond u het dat u zomaar met uw 6 kinderen, 2 honden, 4 katten, 23 parkietjes en 1 langoorkonijn in de kou werd gezet door die nare mensen van de gemeente? U moest vast huilen!"
pi_134320395
quote:
[ afbeelding ]
:o
pi_134320415
quote:
[ afbeelding ]
Die is 30?
pi_134320416
quote:
[ afbeelding ]
Ze is even oud als ik :o
Tap tap tap
  maandag 16 december 2013 @ 10:31:04 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134320422
quote:
9s.gif Op maandag 16 december 2013 10:27 schreef Re het volgende:
dat je als zus die familie nog zo beschermt zeg... :{
Ik ga er vanuit dat dat ook meer om de kinderen dan om haar zus gaat.
Daarbij zal ze er ook ook niet om zitten te springen dat hele spul zelf in huis te krijgen, dus dan snap ik de inspanning wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134320457
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze is even oud als ik :o
Ik ben 31 en denk dat 6 kinderen werpen in 10 jaar tijd niet gezond is als ik dit zo zie
pi_134320463
Maar jemig, waar laat je zes kinderen?
Tap tap tap
  maandag 16 december 2013 @ 10:32:39 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134320466
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Die is 30?
Begin 30. Heb je je eigen OP wel gelezen?
  maandag 16 december 2013 @ 10:33:01 #27
206640 Beelzebufo
pi_134320482
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]

niet 6x zwanger worden zou al een goede stap zijn geweest
Ja maar, daar kon ze OOK niets aan doen! Ze begreep er niets van! Hebben al die kinderen dezelfde vader, eigenlijk?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_134320484
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik ben 31 en denk dat 6 kinderen werpen in 10 jaar tijd niet gezond is als ik dit zo zie
Ik dacht dat zij ook 31 was :@
Maar ik denk dat die man van d'r ook voor grijze haren heeft gezorgd.
Tap tap tap
  maandag 16 december 2013 @ 10:33:31 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134320496
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef LittleLady het volgende:
Ik snap dit nooit, kinderen zijn ontzettend duur in onderhoud, waarom dan zoveel?
Het lijkt net of mensen daar nooit over nadenken,gewoon we fokken er nog maar weer 1 bij, dan nog twee honden, dat zullen vast geen kleintjes zijn, vast van die compensatie honden waar ze geen baas over kan worden.
Ik ken een stel dat tenminste 2 kinderen heeft gekregen omdat er geen geld was voor anticonceptie...
En de kinderen die ze toen al hadden hadden ze beter ook niet kunnen krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 december 2013 @ 10:34:44 #30
206640 Beelzebufo
pi_134320523
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef LittleLady het volgende:
Als je Zielig bent dan zijn er wonderbaarlijk veel regelingen die geld opleveren voor kinderen. Een van de koters heeft schijnbaar een geestelijke beperking -> ka-ching! kassa!
  maandag 16 december 2013 @ 10:35:53 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134320554
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Mwah, dit is vooral het paupergehalte wat je ziet, de gemiddelde streng-gereformeerde van 6 ziet er een stuk gezonder uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134320555
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Begin 30. Heb je je eigen OP wel gelezen?
ja vast een foutje van de media als die 30 dit lijkt meer op een uitgeleefde crack hoer van 50
pi_134320558
Het zal me niks verbazen als dit gezin al in totaal een miljoen euro heeft gekost.

Waarom die kinderen niet uit huis zijn geplaatst is mij echt een volstrekt raadsel... Wat moet er nu nog meer gebeuren?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_134320572
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ken een stel dat tenminste 2 kinderen heeft gekregen omdat er geen geld was voor anticonceptie...
En de kinderen die ze toen al hadden hadden ze beter ook niet kunnen krijgen.
Ik weet gewoon dat ik niet nog een kind kan betalen, zou ook best een 3e kangal erbij willen kopen, kan het best betalen, alleen stel dat ze iets krijgen, nu kunnen we gewoon leven, je gaat jezelf toch niet moedwillig in de stront werken, en kom op de prikpil 20 euro in de 12 week dat is geen hoofdprijs lijkt me
  maandag 16 december 2013 @ 10:36:52 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134320582
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als dit gezin al in totaal een miljoen euro heeft gekost.

Waarom die kinderen niet uit huis zijn geplaatst is mij echt een volstrekt raadsel... Wat moet er nu nog meer gebeuren?
Dat laatste snap ik ook niet goed.
pi_134320593
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik ook niet goed.
Ik denk een hoog zieligheidsgehalte en bang voor media omdat die tokkies vaak in de media komen bij huilie huilie sbs
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_134320601
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef sjorsie1982 het volgende:

Dit
pi_134320614
Die vader zit trouwens in de gevangenis ivm een mishandeling met mes.

quote:
Moeder Maria, begin 30, heeft zes kinderen van 7 tot 17 jaar. Een van de jongens, circa 10 jaar oud, is geestelijk gehandicapt. Vader zit in de gevangenis, omdat hij volgens familie iemand heeft neergestoken bij een ruzie in de buurt.
pi_134320623
Vraag me af hoe gek je het moet maken voordat je kinderen uit huis geplaatst worden als dat zelfs in dit geval nog niet gedaan word.

Papa in de bak, moeders is begin 30 maar lijkt begin 50 (verslaving?!), gezin veroorzaakt overlast.
pi_134320635
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Als je Zielig bent dan zijn er wonderbaarlijk veel regelingen die geld opleveren voor kinderen. Een van de koters heeft schijnbaar een geestelijke beperking -> ka-ching! kassa!
Zes kinderen in je eentje waarvan eentje verstandelijk gehandicapt is? Ik ga liever werken :P
Tap tap tap
pi_134320642
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:38 schreef Isee het volgende:
Vraag me af hoe gek je het moet maken voordat je kinderen uit huis geplaatst worden als dat zelfs in dit geval nog niet gedaan word.

Papa in de bak, moeders is begin 30 maar lijkt begin 50 (verslaving?!), gezin veroorzaakt overlast.
In 1vandaag was een aflevering dat een aanname van mishandeling al genoeg is.
  maandag 16 december 2013 @ 10:39:28 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134320645
Gevalletje 'hoe maak ik een puinhoop van mijn leven'.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134320652
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Moeder Maria ;(
Tap tap tap
pi_134320659
Ik wil ook wel ¤100 huur betalen ipv mijn huidige bedrag, maar dat gaat 'm niet worden :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_134320719
En dit dan brengen alsof het gezin zielig is :')
Moeder uit de ouderlijke macht zetten en de kinderen naar de opvang. Al is het merendeel daarvan waarschijnlijk ook niet meer te redden.

Dit soort gevallen doet je toch twijfelen over mogelijkheden als preventief steriliseren van mensen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_134320720
Dan ben je al een schooier eerste klas, en dan krijg je ook nog eens zes kinderen :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 16 december 2013 @ 10:43:18 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134320733
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

quote:
Spoedberaad
Gistermiddag werd een spoedberaad belegd met de familie Bons, hulpverleners en de gemeente Leeuwarden in het Plaza Post Hotel. Hulpverleners stelden aan moeder Maria voor haar kinderen tijdelijk in pleeggezinnen onder te brengen. 'Ik kreeg tot half 3 de tijd een onderkomen te regelen, anders zouden de kinderen worden meegenomen. Alsof ík er iets aan kan doen dat ik met mijn kinderen in een onbewoonbaar huis ben ondergebracht', zegt Maria zelf over de ontstane crisis.

Burgemeester Crone die bij het spoedberaad aanschoof, bevestigt dat de kinderen voorlopig niet worden gescheiden van hun moeder. 'De Kinderbescherming zal besluiten of de kinderen elders moeten worden ondergebracht.' Het gezin heeft gisteravond een tijdelijk onderdak gevonden bij familie. 'De hulpverlening gaat onverminderd door. We zijn al twee jaar met dit gezin bezig, dat is niet in een weekend opgelost.'
pi_134320736
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef DjinN het volgende:
Dan ben je al een schooier eerste klas, en dan krijg je ook nog eens zes kinderen :')
Het eerste leidt vaak tot het laatste.
pi_134320767
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef H.FR het volgende:
En dit dan brengen alsof het gezin zielig is :')

Het is het AD hoor. Die krant is in het leven geroepen voor huilie huilie verhalen van mensen die echt niks misdaan hebben.
pi_134320870
Ik knap van dit soort verhalen altijd zo lekker op. Dan denk ik, wat doe ik het toch goed allemaal! O+.

Bedankt, familie Bons!
pi_134320898
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 10:48 schreef Luigi het volgende:
Ik knap van dit soort verhalen altijd zo lekker op. Dan denk ik, wat doe ik het toch goed allemaal! O+.

Bedankt, familie Bons!
Zwervers denken dat zelfs nog.
pi_134321161
waardeloos, wat zijn er toch een paupers die zo ongeveer half NL de schuld geven van de shit waar ze zichzelf in gewerkt hebben.
En dan vervolgens ook nog richting media gaan en zielig doen en het nog steeds niet genoeg vinden dat ze feitelijk al hun halve leven en die 6 koters op kosten van de staat leven.
Ontevreden trut is het, nooit genoeg dat ze geen zak hoeft te doen voor haar eigen onderhoud en ondertussen doorfokt als een cavia.
Echt nul medelijden hiermee.
Zou leuk zijn als John Williams zich hier op stort maar een dergelijk programma waagt zich hier natuurlijk ook niet aan, dat zou weer net te veel uitdaging zijn.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134321291
Geen medelijden met haar, en hopelijk komen die kinderen in gezinnen waar ze wel nog een beetje worden opgevoed.
pi_134321489
6 kinderen, vader in de gevangenis :')
ADHD-C
pi_134321841
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef WRH het volgende:
waardeloos, wat zijn er toch een paupers die zo ongeveer half NL de schuld geven van de shit waar ze zichzelf in gewerkt hebben.
En dan vervolgens ook nog richting media gaan en zielig doen en het nog steeds niet genoeg vinden dat ze feitelijk al hun halve leven en die 6 koters op kosten van de staat leven.
Ontevreden trut is het, nooit genoeg dat ze geen zak hoeft te doen voor haar eigen onderhoud en ondertussen doorfokt als een cavia.
Echt nul medelijden hiermee.
Zou leuk zijn als John Williams zich hier op stort maar een dergelijk programma waagt zich hier natuurlijk ook niet aan, dat zou weer net te veel uitdaging zijn.
Dubbeltje op zijn kant kiest mensen uit die nog te redden zijn.
pi_134321858
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geen medelijden met haar, en hopelijk komen die kinderen in gezinnen waar ze wel nog een beetje worden opgevoed.
Maar kinderen worden voor het grotendeel gevormd gedurende de eerste 2 jaar.

Ik ben wel benieuwd hoeveel kinderen de oudste van 17 al gemaakt heeft.
pi_134322342
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Maar kinderen worden voor het grotendeel gevormd gedurende de eerste 2 jaar.

Nooit van gehoord.
pi_134322706
Kans dat deze 6 kinderen opgroeien tot (of al zijn) vergelijkbaar white trash is m.i. 100%.
Redelijk kansloos dat dit gezin zich straks zelfstandig staande gaat houden, kinderen hebben met de paplepel meegekregen dat ze gewoon bij de overheid kunnen klagen als ze er zelf een bende van maken, die hebben echt niet geleerd om gewoon school of studie af te maken, te gaan werken en verantwoordelijk zijn voor het betalen van huur / hypotheek en schoonhouden van de eigen woonomgeving dus dat gaan ze niet doen.
Hoeveel geld gaat dat dan nog kosten in de toekomst?
6 kinderen, straks partners, ook eigen kinderen... gaat lekker.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 11:57:19 #59
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_134322853
Linkse socialisten to the rescue... eindeloos.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_134322987
Eigenlijk zouden we van het taboe op verplichte sterilisatie af. Dat je dit niet preventief doet, soit. Maar als iemand al meerdere kinderen heeft en er duidelijk niet voor kan zorgen, wat zou dan tegen een verplichte prikpil pleiten?

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:57 schreef 3-voud het volgende:
Linkse socialisten to the rescue... eindeloos.
Wat is jouw alternatief?
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 12:08:26 #61
341203 3-voud
pi_134323186
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Ludd het volgende:

Wat is jouw alternatief?
Offer een eiland op. Bv Texel :')
Schop daar al die teringtokkies op en laat ze het uitzoeken.
pi_134323200
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Offer een eiland op. Bv Texel :')
Schop daar al die teringtokkies op en laat ze het uitzoeken.
Inclusief kinderen?
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 12:11:09 #63
341203 3-voud
pi_134323272
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inclusief kinderen?
Yup.
Of vind dat het vastenland er te weinig heeft?
pi_134323300
Ik ben er nog steeds voor om ergens in Flevoland een groot ommuurd tuigdorp te bouwen waar dit soort mensen kunnen wonen.
pi_134323335
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup.
Of vind dat het vastenland er te weinig heeft?
Que?
pi_134323344
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om ergens in Flevoland een groot ommuurd tuigdorp te bouwen waar dit soort mensen kunnen wonen.
Herstel van Veenhuizen?
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 12:14:49 #67
341203 3-voud
pi_134323394
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:12 schreef Ludd het volgende:

[..]

Que?
Gewoon lezen wat er staat en die overdreven humane pet afzetten. Kun je de vraag simpel beantwoorden.
pi_134323447
De wereld is verdoemd.
pi_134323452
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gewoon lezen wat er staat en die overdreven humane pet afzetten. Kun je de vraag simpel beantwoorden.
Ik denk dat er een of meerdere woorden missen waardoor ik niet begrijp wat je bedoelt te zeggen.
  roze maandag 16 december 2013 @ 12:16:05 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134323459
quote:
[ afbeelding ]
Huis op de achtergrond ziet er ook tokkie uit met dat zielige gordijntje voor de deur, kapotte fietsen in de tuin etc.
Your beauty never ever scared me.
pi_134323566
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Huis op de achtergrond ziet er ook tokkie uit met dat zielige gordijntje voor de deur, kapotte fietsen in de tuin etc.
Ja, belachelijk dat die kinderen geen goede fietsen hebben. Zij kunnen ook iets aan deze situatie doen. Is hier geen bijzondere bijstand voor?
  roze maandag 16 december 2013 @ 12:19:51 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134323586
Oh en moeder ziet eruit alsof ze een biertje teveel heeft gedronken :@
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 12:20:14 #73
341203 3-voud
pi_134323603
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Maar jemig, waar laat je zes kinderen?
Bij de belastingbetaler.
pi_134323631
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, belachelijk dat die kinderen geen goede fietsen hebben. Zij kunnen ook iets aan deze situatie doen. Is hier geen bijzondere bijstand voor?
Haal die kinderen maar gewoon weg bij die moeder, gaan we daarna wel naar de fietsen kijken.
  maandag 16 december 2013 @ 12:29:01 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_134323887
Helemaal geen medelijden mee hebben. De parasieten van de samenleving , de rest uitzuigen maar zelf niks brengen. Jammer dat hier 6 kinderen in meegetrokken worden.
  maandag 16 december 2013 @ 12:29:22 #76
3542 Gia
User under construction
pi_134323898
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Ludd het volgende:

Wat is jouw alternatief?
Laptop verkopen?

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 17-12-2013 08:37:33 (geen facebook) ]
pi_134323959
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Gia het volgende:
Laptop verkopen?

Ik zou eerder die veel te grote hont naar het asiel brengen of desnoods proberen te verkopen.

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 17-12-2013 08:37:50 ]
pi_134324041
Ha leuk ja, laten we ook nog foto's van die kinderen plaatsen, daarmee lossen we het probleem wel op!
  maandag 16 december 2013 @ 12:38:50 #79
3542 Gia
User under construction
pi_134324206
Dochter Sharon is lid van de groep mama's en oma's.
Zal toch niet zo zijn dat Maria al oma is!
  maandag 16 december 2013 @ 12:39:56 #80
3542 Gia
User under construction
pi_134324241
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha leuk ja, laten we ook nog foto's van die kinderen plaatsen, daarmee lossen we het probleem wel op!
Dat hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant heeft ze die zelf op een openbare facebook pagina gezet.
  roze maandag 16 december 2013 @ 12:46:34 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134324445
Als haar oudste 17 is en moeders 30 of 31 dan was ze er ook wel vroeg bij
pi_134324490
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Gia het volgende:
Dat hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant heeft ze die zelf op een openbare facebook pagina gezet.
Sommige mensen mogen door de rest van de maatschappij best wel een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden, wat mij betreft.
  maandag 16 december 2013 @ 12:52:59 #83
3542 Gia
User under construction
pi_134324637
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Als haar oudste 17 is en moeders 30 of 31 dan was ze er ook wel vroeg bij
Daarom vraag ik me ook af of al die kinderen wel van haar zijn.
Goed mogelijk dat de jongsten van een of meer dochters zijn.

Ik ken iemand die een levertransplantatie heeft gehad vanwege alcoholgebruik. Die had dezelfde kop. Verlopen.
Het is maar een vermoeden, maar ik zou er niet van schrikken als moeders alcoholiste is. En nee, dan blijf je niet in de opvang, want daar krijg je geen alcohol. (Denk ik)
  roze maandag 16 december 2013 @ 12:54:08 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134324671
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een levertransplantatie heeft gehad vanwege alcoholgebruik. Die had dezelfde kop. Verlopen.
Het is maar een vermoeden, maar ik zou er niet van schrikken als moeders alcoholiste is. En nee, dan blijf je niet in de opvang, want daar krijg je geen alcohol. (Denk ik)
1 van haar dochters is ook lid van de groep mama's en oma's en de groep babykleertjes te ruil. Dus het zou best kunnen :)
  maandag 16 december 2013 @ 12:54:40 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_134324698
quote:

[..]

Op die eerste foto doet ze me aan Smeagol denken :@
pi_134324727
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Zij inderdaad, niet die kinderen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 16 december 2013 @ 12:56:45 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134324752
quote:

[..]

De kinderen zijn toch tussen de 7 en 17?
Hoe wou je een van de jongsten (7 jaar of ouder) dan van de dochter (17 of jonger) laten zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134324899
Die is op haar 14/15de als eerste moeder geworden.
  maandag 16 december 2013 @ 13:11:24 #89
3542 Gia
User under construction
pi_134325263
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kinderen zijn toch tussen de 7 en 17?
Hoe wou je een van de jongsten (7 jaar of ouder) dan van de dochter (17 of jonger) laten zijn?
Ja, zit wat in. Zover had ik nog niet gekeken.
Maar, misschien is er wel één zwanger...
pi_134325387
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef Gia het volgende:
Dochter Sharon is lid van de groep mama's en oma's.
Zal toch niet zo zijn dat Maria al oma is!
Waar staat dat Sharon haar dochter is?
  maandag 16 december 2013 @ 13:20:29 #91
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134325598
Het word hoog tijd voor een nieuwe serie probleemwijken... ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134325600
In de media de zielepoot uithangen terwijl het verhaal heel anders in elkaar steekt.

Wat triest :')
  maandag 16 december 2013 @ 13:28:05 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134325948
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Is ze niet.
pi_134325993
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Snowballed het volgende:
Het word hoog tijd voor een nieuwe serie probleemwijken... ^O^
Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.
pi_134326128
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is ze niet.
Dat bedoel ik, (V) niet elke jong meisje met die achternaam is haar dochter.
  maandag 16 december 2013 @ 14:11:35 #96
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134327747
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.
Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..

Alles beter dan die talentenjachten die nu op tv zijn, maar ik heb het liefst gewoon een film zonder reclame eigenlijk... :X
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134327862
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..
Maar hier gaat het over één gezin, net als Familietrots. :P
quote:
Alles beter dan die talentenjachten die nu op tv zijn, maar ik heb het liefst gewoon een film zonder reclame eigenlijk... :X
Dat kun je via de commerciëlen (de abo-zenders uitgezonderd) sowieso schudden. ;(
  maandag 16 december 2013 @ 15:06:35 #98
3542 Gia
User under construction
pi_134329617
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Foto komt overeen met een andere foto. Meiden die de honden uitlaten.
Maar goed, kan ook een nichtje zijn, natuurlijk.

Zou mams een fokker zijn?
  maandag 16 december 2013 @ 15:26:58 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134330249
Beter kijken op mam haar Facebook en je spot de dochter snel.
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 15:31:36 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134330363
foto's van facebook op facebook laten staan pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 december 2013 @ 15:34:56 #101
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_134330461
Wat een domme kut. Verpest het leven van haar kinderen en houdt de rest van de wereld daar voor verantwoordelijk.
pi_134330966
quote:
Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef Gia het volgende:
Foto komt overeen met een andere foto. Meiden die de honden uitlaten.
Maar goed, kan ook een nichtje zijn, natuurlijk.

Zou mams een fokker zijn?
Lijkt me wel, met zes kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 16:21:36 ]
  maandag 16 december 2013 @ 16:18:27 #103
3542 Gia
User under construction
pi_134332130
quote:
6s.gif Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Lijkt me wel, met zes kinderen.
+1 scherp.
  maandag 16 december 2013 @ 16:21:51 #104
3542 Gia
User under construction
pi_134332268
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Beter kijken op mam haar Facebook en je spot de dochter snel.
Er zijn nogal wat bonsjes in haar vriendenlijst, Sharon is er één van, en een Shannon, en dochter Valeska.
Lijkt me dat het minimaal familie is.
  maandag 16 december 2013 @ 16:26:57 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134332454
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat bonsjes in haar vriendenlijst, Sharon is er één van, en een Shannon, en dochter Valeska.
Scherp, zeg.
pi_134332563
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar het ene Bonsje is het andere Bonsje niet. :+
  maandag 16 december 2013 @ 16:31:54 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134332643
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Maar het ene Bonsje is het andere Bonsje niet. :+
jJawel, ze zijn allemaal al verdoemd.
pi_134332982
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

jJawel, ze zijn allemaal al verdoemd.
Dat wel B-) , maar ook weer een bewijs wat voor façade facebook is.
87 vriendjes en niemand die je helpt.
  maandag 16 december 2013 @ 16:41:58 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333007
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Dat wel B-) , maar ook weer een bewijs wat voor façade facebook is.
87 vriendjes en niemand die je helpt.
Ze zitten nu toch bij familie?
pi_134333021
Gewoon op straat pleuren. De markt lost dit vanzelf op.
  maandag 16 december 2013 @ 16:42:51 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333042
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon op straat pleuren. De markt lost dit vanzelf op.
Welke markt is dat?
pi_134333096
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze zitten nu toch bij familie?
Tijdelijk toch?
  maandag 16 december 2013 @ 16:45:36 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333137
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:44 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Tijdelijk toch?
Is dat geen helpen?
pi_134333154
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:44 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Tijdelijk toch?
Kan jij een moeder met 6 kinderen permanent opvangen?
  maandag 16 december 2013 @ 16:48:57 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_134333266
Het is toch beter als de kinderen uit huis worden geplaatst in dit geval?
pi_134333270
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welke markt is dat?
Dè markt. Als er iemand zich geroepen voelt om deze mensen te helpen, mogen ze gerust helpen. Maar, wel uit eigen zak natuurlijk. Je zult zien dat het probleem zich vanzelf oplost zonder enige bemoeienis van de overheid.
  maandag 16 december 2013 @ 16:51:08 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333345
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dè markt. Als er iemand zich geroepen voelt om deze mensen te helpen, mogen ze gerust helpen. Maar, wel uit eigen zak natuurlijk. Je zult zien dat het probleem zich vanzelf oplost zonder enige bemoeienis van de overheid.
Dan schiet de overheid in ieder geval tegenover de kinderen ernstig tekort.

En 'de markt' vind ik een rare term. Je bedoelt 'de samenleving'.
pi_134333362
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is dat geen helpen?
Tuurlijk, maar het moet eerst via media aandacht.

Voelt als verplicht nummer.
pi_134333396
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan schiet de overheid in ieder geval tegenover de kinderen ernstig tekort.
Juist niet. Zij maakt een enorme kostenbesparing door dergelijke gevallen niet langer een hangmat aan te bieden.
  maandag 16 december 2013 @ 16:52:40 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333406
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het moet eerst via media aandacht.

Voelt als verplicht nummer.
Geen idee wie de media heeft ingeschakeld.
  maandag 16 december 2013 @ 16:53:16 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333422
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Juist niet. Zij maakt een enorme kostenbesparing door dergelijke gevallen niet langer een hangmat aan te bieden.
Want het gaat alleen om kosten? Oh, right.
  maandag 16 december 2013 @ 16:58:16 #122
38496 Perrin
pi_134333602
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want het gaat alleen om kosten? Oh, right.
Je mist Friek_'s sarcasme-teken..
  maandag 16 december 2013 @ 17:04:01 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134333783
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je mist Friek_'s sarcasme-teken..
Drie spaties na de laatste zin?
  maandag 16 december 2013 @ 17:10:15 #124
38496 Perrin
pi_134334036
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Drie spaties na de laatste zin?
Het feit dat ie in NWS post :P
  maandag 16 december 2013 @ 17:10:40 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134334057
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ok.
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 17:17:05 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134334286
friek_ is een beetje een malle troll

moet je af en toe gewoon lief tegen doen en dan gaat hij weer weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 december 2013 @ 19:35:19 #127
3542 Gia
User under construction
pi_134339222
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij gaat het ook die kant op, gezien de reaktie van moeder op facebook.
  maandag 16 december 2013 @ 19:46:08 #128
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_134339660
quote:
[ afbeelding ]
Hoe lang gebruikt ze al heroïne? En mijn vermoeden dat haar kinderen verschillende vaders heeft zie ik nog wel bevestigd. :{

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 16 december 2013 @ 19:56:04 #129
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_134339997
Uitzetten, werkkamp, spuitje. Oplossingen genoeg Fred.
Say what?
  maandag 16 december 2013 @ 19:59:21 #130
417838 thermometertje
Thermometer zijn cool
pi_134340113
Lijkt me terecht. Hadden ze niet zo lastig moeten doen.
pi_134340268
Kan bijna niet geloven dat dat mens begin 30 is, als ze me zouden vertellen dat ze achter in de 40 of zelfs begin 50 zou zijn zou ik dat aannemelijker vinden, ze ziet er letterlijk uit alsof ze al een leven vol ellende achter zich heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_134341820
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:03 schreef Hathor het volgende:
Kan bijna niet geloven dat dat mens begin 30 is, als ze me zouden vertellen dat ze achter in de 40 of zelfs begin 50 zou zijn zou ik dat aannemelijker vinden, ze ziet er letterlijk uit alsof ze al een leven vol ellende achter zich heeft.
6 kinderen 30 jaar is toch leven vol ellende ?
  maandag 16 december 2013 @ 20:45:38 #133
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_134342270
Zou papa ook Bons heten?
Prrrrr
pi_134342853
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Zou papa ook Bons heten?
Nee, die heet Bon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 17 december 2013 @ 01:28:32 #135
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134353675
Tsja, wat moet je met zo'n type... lijkt me trouwens òf een junk, òf een IQ van op z'n hoogst 70 - of allebei. Een instelling voor begeleid wonen lijkt me wellicht nog een optie.
En de prikpil, zolang ze nog geen 50 is. Verplicht.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 17 december 2013 @ 07:54:34 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_134354929
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef Momo... het volgende:
Ik vrees dat ze de onstane leegte dan gaat opvullen, met weer een kindje.
Geen reden trouwens om de kinderen niet uit huis te plaatsen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 08:21:50 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134355101
quote:
Onderdak voor moeder Maria en zes kinderen

Gepubliceerd op 16 december 2013, 07:17
Laatst bijgewerkt op 16 december 2013, 13:38

LEEUWARDEN - Burgemeester Ferd Crone meldde dit zondagmiddag. Hij had tevoren een kort gesprek met Adri Sjoerdsma, de bewindvoerder van het gezin.

Sjoerdsma kon bevestigen dat Maria Bons en haar zes kinderen – in de leeftijd van zeven tot zeventien jaar – weer onder dak zijn. Om privacyredenen wilden beiden niet onthullen waar.

Zondagochtend hielden hulpverleners, de moeder en Crone in hotel Post Plaza crisisberaad. Uit dat gesprek kwam naar voren dat de opvang eerst binnen de familie gezocht zou worden.

Of er nu echt een bevredigende oplossing is gevonden, kon de bewindvoerder niet zeggen. Het gezin zou voorlopig vooral behoefte hebben aan rust.
http://www.lc.nl/frieslan(...)ria-en-zes-kinderen-
pi_134355273
quote:
Drugshoofd :r Maar dat verbaast me niks.

En die kinderen zijn nu al verloren, daar komt niks meer van terecht. Dankzij pa en ma.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_134355291
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/38496
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_134355302
quote:
Ah, kunnen ze weer een andere buurt verzieken. Wat uiteraard niet aan henzelf ligt, maar altijd aan een ander :r
Waar blijven die containerwoningen in aso-buurten?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_134355670
Sjakie Sjoerdsma op stap met de Familie Flodder. :')

Kan die ma Bons niet gewoon even ODen? Dan kunnen die kinderen nog gered worden met een normale opvoeding.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:19:54 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134355736
Ja, ze ziet er slecht uit, maar vrij treurig om haar als drugsgebruiker weg te zetten die maar een overdosis moet nemen.
pi_134355786
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze ziet er slecht uit, maar vrij treurig om haar als drugsgebruiker weg te zetten die maar een overdosis moet nemen.
Het zou echter voor alle partijen het beste zijn.

Een wankel keukentrapje mag voor mij ook.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 17 december 2013 @ 09:34:50 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134355980
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zou echter voor alle partijen het beste zijn.

Een wankel keukentrapje mag voor mij ook.
Echt schandalig, dit soort uitspraken. Dat je je niet schaamt, ook.
pi_134356056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, waarom? Dat wijf heeft verdomme 6 jonge levens kapotgemaakt.

Zou je je boosheid niet op háár richten? :')

pi_134362408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

hier is het internet hoor. Doe toch niet zo moeilijk....
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:32:21 #147
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_134367389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

hier is het internet hoor. Doe toch niet zo moeilijk....
Het internet, waar je zonder nadenken de meeste domme shit kan posten. :') Het is tegenwoordig al teveel gevraagd om normaal na te denken en reageren, want dit is het internet, hier gelden geen normen en waarden...

:')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_134367720
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Het internet, waar je zonder nadenken de meeste domme shit kan posten. :') Het is tegenwoordig al teveel gevraagd om normaal na te denken en reageren, want dit is het internet, hier gelden geen normen en waarden...

Mevrouw zelf heeft ook geen normen en waarden als ik het verhaal zo lees.
pi_134368215
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus jezelf verlagen naar dat niveau is dan acceptabel?
pi_134368301
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dus jezelf verlagen naar dat niveau is dan acceptabel?
Verlagen wil ik het niet noemen. Je oogst wat je zaait. Dusja, acceptabel ja.
pi_134368413
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind meer dat ze er uitziet alsof ze al haar hele leven niks dan ellende kent...
Tails tell tales
pi_134368807
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bingo. Iets met verhoudingen. Kindermishandelaarster :r

dinsdag 17 december 2013 @ 16:51:36 #153
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_134370608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind meer dat ze er uitziet alsof ze al haar hele leven niks dan ellende kent...
Dan heb je de mensen nog niet gezien die met haar moeten leven.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_134394368
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef MPC60 het volgende:

[..]

helaas is dit wel de waarheid. 8)7 -O-
pi_134395084
Wat een gescheld in dit topic. Natuurlijk is deze familie van een bedenkelijk niveau, maar geeft dat nu reden om net zo asociaal te keer te gaan?
  woensdag 18 december 2013 @ 12:36:47 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400064
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een gescheld in dit topic. Natuurlijk is deze familie van een bedenkelijk niveau, maar geeft dat nu reden om net zo asociaal te keer te gaan?
Dan weet je gelijk welke users van hetzelfde niveau zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134400562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

helaas is dit wel de waarheid. 8)7 -O-
Het internet, waar puistige pubers vanuit hun zolderkamer andere mensen doodwensen omdat zij een puinhoop van hun leven hebben gemaakt....
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:29:21 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_134484918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan weet je gelijk welke users van hetzelfde niveau zijn ;)
blij-makend nieuws voor ze, De familie staat alweer op straat

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_op_straat___.html
There is only one religion
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:46:52 #159
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_134489808
20 desimber, 2013 - 14:21 -
Moeder Maria Bons en haar zes kinderen staan opnieuw op straat. Bons logeerde bij familie in het zuiden van het land, maar toen ze zichzelf en de kinderen inschreef bij de gemeente, oordeelde die dat er te veel mensen op hetzelfde adres woonden. De brandveiligheid kwam daardoor in gevaar.

Daarom heeft Bons zich weer uitgeschreven, wat betekent dat ze nu officieel geen woonplaats meer heeft. Ze heeft de twee jongste kinderen ondergebracht bij familie en probeert om ook de andere kinderen bij familie onder te brengen.

Vorige week werd Maria Bons met haar zes kinderen uit haar huis in Leeuwarden gezet. Het pand was onbewoonbaar verklaard. Ze heeft toen een nacht met haar kinderen in crisisopvang De Terp geslapen.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/maria-weer-met-gezin-op-straat
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:57:53 #160
3542 Gia
User under construction
pi_134491807
Heet je Maria en sta je met Kerst op straat.
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:58:59 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134491841
Misschien heeft er nog iemand een stal over?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:08:15 #162
3542 Gia
User under construction
pi_134492093
Die van ons is vol. Rotzooi wat naar de milieustraat moet.
Hoewel, misschien willen zij het wel.
pi_134492169
Waar is de kerstgedachte? Daar is de kerstgedachte!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_134524183
Ja hoor ze kruipt weer in de slachtoffer rol
quote:
'Niemand wil ons helpen. Hoe moeilijk is het om ons een huis te geven?
quote:
De familie Bons is berucht in Leeuwarden. In de afgelopen 4 jaar verhuisde het gezin drie keer binnen de stad en vertrok alle keren met bonje. De eerste keer na een ruzie met buren, de laatste twee keren na huisuitzettingen omdat de buurt zich over hen beklaagde. 'Geluidsoverlast, afval rond het huis, vuurwapens op zak. Ruit kapot? Dat zal die van Bons wel hebben gedaan,' hoont Maria.

Volgens de moeder lag de schuld alle keren buiten henzelf. 'Ho ho ho, de buurt wilde ons weghebben, niet andersom,' bijt ze van zich af. Een buurman zou de buurt tegen hen opgestookt hebben.
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')