Is ze niet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Waar staat dat Sharon haar dochter is?
Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Snowballed het volgende:
Het word hoog tijd voor een nieuwe serie probleemwijken...
Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.
Maar hier gaat het over één gezin, net als Familietrots.quote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..
Dat kun je via de commerciëlen (de abo-zenders uitgezonderd) sowieso schudden.quote:Alles beter dan die talentenjachten die nu op tv zijn, maar ik heb het liefst gewoon een film zonder reclame eigenlijk...![]()
Foto komt overeen met een andere foto. Meiden die de honden uitlaten.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Waar staat dat Sharon haar dochter is?
Lijkt me wel, met zes kinderen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef Gia het volgende:
Foto komt overeen met een andere foto. Meiden die de honden uitlaten.
Maar goed, kan ook een nichtje zijn, natuurlijk.
Zou mams een fokker zijn?
+1 scherp.quote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt me wel, met zes kinderen.
Er zijn nogal wat bonsjes in haar vriendenlijst, Sharon is er één van, en een Shannon, en dochter Valeska.quote:Op maandag 16 december 2013 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Beter kijken op mam haar Facebook en je spot de dochter snel.
Scherp, zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat bonsjes in haar vriendenlijst, Sharon is er één van, en een Shannon, en dochter Valeska.
Lijkt me dat het minimaal familie is.
Maar het ene Bonsje is het andere Bonsje niet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat bonsjes in haar vriendenlijst, Sharon is er één van, en een Shannon, en dochter Valeska.
Lijkt me dat het minimaal familie is.
jJawel, ze zijn allemaal al verdoemd.quote:Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Maar het ene Bonsje is het andere Bonsje niet.
Dat welquote:Op maandag 16 december 2013 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
jJawel, ze zijn allemaal al verdoemd.
Ze zitten nu toch bij familie?quote:Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook weer een bewijs wat voor façade facebook is.
87 vriendjes en niemand die je helpt.
Welke markt is dat?quote:Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon op straat pleuren. De markt lost dit vanzelf op.
Dè markt. Als er iemand zich geroepen voelt om deze mensen te helpen, mogen ze gerust helpen. Maar, wel uit eigen zak natuurlijk. Je zult zien dat het probleem zich vanzelf oplost zonder enige bemoeienis van de overheid.quote:
Dan schiet de overheid in ieder geval tegenover de kinderen ernstig tekort.quote:Op maandag 16 december 2013 16:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dè markt. Als er iemand zich geroepen voelt om deze mensen te helpen, mogen ze gerust helpen. Maar, wel uit eigen zak natuurlijk. Je zult zien dat het probleem zich vanzelf oplost zonder enige bemoeienis van de overheid.
Juist niet. Zij maakt een enorme kostenbesparing door dergelijke gevallen niet langer een hangmat aan te bieden.quote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan schiet de overheid in ieder geval tegenover de kinderen ernstig tekort.
Geen idee wie de media heeft ingeschakeld.quote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het moet eerst via media aandacht.
Voelt als verplicht nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |