alles goed?quote:
Je stemt PVV ja?quote:
ik heb het over ruttequote:
iets met paardenslagerquote:Op maandag 16 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
weten jullie een leuk vervolg voor het verhaal onderaan de OP?
Helaas wel ja.quote:Op maandag 16 december 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb het over rutte
maar pvv is ook lekker bezig ja
de volgende lapo mag verderquote:
te zionistisch voor mijn smaakquote:
Hij bad tot de paardengod zodat zijn zonden zouden worden vergeven. Maar dat ging niet zo makkelijk. Hij moest een aantal quests voltooien om zijn trouw aan de paardengod te bewijzenquote:Op maandag 16 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
weten jullie een leuk vervolg voor het verhaal onderaan de OP?
ok blijf nu wakker tot de volgende lapoquote:
nee ik ga nu slapen denk ikquote:Op maandag 16 december 2013 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ok blijf nu wakker tot de volgende lapo
ik zal er eens naar kijkej of het wat is voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 01:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jup jup, net Jimmy Carr: Laughing and Joking gekeken(aanrader
)
met jou?
verstandigquote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga nu slapen denk ik
voel me raar
ohja kut dat wilde ik eigenlijk gaan doenquote:Op maandag 16 december 2013 01:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
verstandig
hopelijk voel je je morgen niet raar en heb je genoeg geleerd voor frans
ttquote:Op maandag 16 december 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
naja ga niet naar eerste uur dus kan dan wel leren
ja hequote:
ik ga denk ook maarquote:
ja daaromquote:
Gezelligheid alomquote:Op maandag 16 december 2013 01:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zal er eens naar kijkej of het wat is voor mij
Met mij ook goed, chille werkdag gehad en daarna gezellig gegeten en.bijgekletst bij mn schoonmoeder en daarna het nieuwe huisje van mn schoonzus bekeken
sws maandag eerste uur is nooit belangrijkquote:
klopt. kunst geschiedenis.quote:Op maandag 16 december 2013 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sws maandag eerste uur is nooit belangrijk
gewoon geschiedenis is wel leukquote:
Nog even NBA-wedstrijdje afwachten en dan slapenquote:Op maandag 16 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga denk ook maar
weinig te beleven
tekenen hierquote:
slaap lekker yolosofquote:Op maandag 16 december 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen
slaap lekker allemaal
welterustenquote:Op maandag 16 december 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen
slaap lekker allemaal
veel plezierquote:Op maandag 16 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog even NBA-wedstrijdje afwachten en dan slapen
Trusten Sofquote:Op maandag 16 december 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen
slaap lekker allemaal
jeweetzellufquote:Op maandag 16 december 2013 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sws maandag eerste uur is nooit belangrijk
Ik blijf hier hoorquote:Op maandag 16 december 2013 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welterusten
ik ga ook
xx
[..]
veel plezier
eigenlijk wel jaquote:
Deze dan?quote:Op maandag 16 december 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
dat is het het verkeerde filmpje
va, vanaf nu kunnen wij niet meer met elkaar opschieten
jay z is kut manquote:
dat is één van de tweequote:
ik weet niet altijd het verschil om eerlijk te zijnquote:
kanye denkt dat hij jezus isquote:Op maandag 16 december 2013 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet altijd het verschil om eerlijk te zijn
en dezequote:
Met Kanye is geen gesprek te houden, die interviewt zichzelf. Jay-Z lijkt een echte goede gozerquote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
kanye denkt dat hij jezus is
[..]
en deze
moet zeggen dat hij wel leuk was in de laatste south park afleveringquote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
kanye denkt dat hij jezus is
[..]
en deze
kanye zou bij scientology moetenquote:Op maandag 16 december 2013 01:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met Kanye is geen gesprek te houden, die interviewt zichzelf. Jay-Z lijkt een echte goede gozer
jij volgt die serie (als in elke week nieuwe aflevering downloaden enzo)?quote:Op maandag 16 december 2013 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij wel leuk was in de laatste south park aflevering
Dat ie zichzelf veeeeeeeel te serieus neemtquote:Op maandag 16 december 2013 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij wel leuk was in de laatste south park aflevering
kijk het sporadisch, vrienden zeiden dat die leuk wasquote:Op maandag 16 december 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
kanye zou bij scientology moeten
[..]
jij volgt die serie (als in elke week nieuwe aflevering downloaden enzo)?
telkens wanneer hij kim beltquote:Op maandag 16 december 2013 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie zichzelf veeeeeeeel te serieus neemt
makkelijk te verhelpenquote:
geen nachtwinkel in de buurt?quote:Op maandag 16 december 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinig eten hier
laatste broodje net op
weet niet hoe je moet muktiquoten op mobiel maar eenquote:Op maandag 16 december 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
ik wist niet dat je daar een overdosis van kon nemen
dat je mij telkens zo serieus neemtquote:
ik voel me aangesprokenquote:
ik dacht al dat je een grapje maakt, maar ik dacht: even checken, want lullig als het niet zo wasquote:Op maandag 16 december 2013 02:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat je mij telkens zo serieus neemt
oh daar heb ik zelf ook wel eens last van jaquote:Op maandag 16 december 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik dacht al dat je een grapje maakt, maar ik dacht: even checken, want lullig als het niet zo was
geen school morgen?quote:Op maandag 16 december 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
misschien moet ik bier drinken
dan heb ik een excuus hiervoor
HET IS GOED BEDOELD DUSquote:Op maandag 16 december 2013 02:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh daar heb ik zelf ook wel eens last van jaals iets nauwekihjs serieus kan zijn maar als het dan toch zo is
En van wiet kan je geen overdosis krijgen nee
uitslapen morgenquote:
weet ikquote:Op maandag 16 december 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
HET IS GOED BEDOELD DUS
[..]
uitslapen morgen
jij?
dat volg ik nietquote:Op maandag 16 december 2013 02:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik
Oeh tof. Nope, geen school, ruil mijn vermoeidheid in waar ik constant in slaapvoor vvermoeidheid waarin ik niet kan slapen
nou je weet van mijn vermoeidheid hehquote:
ben niet aangeschoten hoor, als je dat bedoeltquote:
o zo, wat een gedoe steeds...quote:Op maandag 16 december 2013 02:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou je weet van mijn vermoeidheid heh
Waarin ik gewoon moe was
Daar heb ik niet zo veel last meer van
Maar nu kan ik niet slapen, daarom ben ik nog op
Ik haat mobiel typen
Je weet dat een vrouw die bier drinkt... Een stinkende kut heeft?quote:Op maandag 16 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben niet aangeschoten hoor, als je dat bedoelt
[..]
o zo, wat een gedoe steeds...elke nacht?
jaquote:Op maandag 16 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben niet aangeschoten hoor, als je dat bedoelt
[..]
o zo, wat een gedoe steeds...elke nacht?
drink normaal geen bier omdat ik het vies vindquote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet dat een vrouw die bier drinkt... Een stinkende kut heeft?oke wtf ik moet slapen
heh bahquote:Op maandag 16 december 2013 02:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaen nog veel last van duizeligheid
yeeeeeyquote:Op maandag 16 december 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
drink normaal geen bier omdat ik het vies vindmaar die van gisteravond was wel te doen en ik had gewoon zin in drank
[..]
heh bahje krijgt een virtuele fruitmand van mij!
wat ben je goed voor mequote:
heb ik etsu s plek ingenomen?quote:
vrienden zijn vervangbaarquote:Op maandag 16 december 2013 03:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb ik etsu s plek ingenomen?
En ik ben enkele bidenk ik
Die quote ik even grquote:Op maandag 16 december 2013 03:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
vrienden zijn vervangbaar
bier is voor altijd
quote:Op maandag 16 december 2013 03:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
vrienden zijn vervangbaar
bier is voor altijd
quote:Op maandag 16 december 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
morgen zet ik een tattoo van een olifant op mijn bips
zou je goed staanquote:
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ben geloof ik wel erg negatief geweest over Sara gisteren. Sorry Sara
Stuquote:
Goed dat je het inziet en sorry zegtquote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef Stuart het volgende:
hahaquote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef Stuart het volgende:
Tjackaquote:Op maandag 16 december 2013 09:50 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft trouwens het huwelijksaanzoek aan sof gedaan?
heb hardop zitten lachenquote:Op maandag 16 december 2013 08:49 schreef Stuart het volgende:
Volgens mij is sof al bezetquote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heb je ja gezegd?
of wordt dit een all you need is love kerstspecial?
Ik heb nee gezegd.quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heb je ja gezegd?
of wordt dit een all you need is love kerstspecial?
Hij heeft het zwaar hoor ikquote:
neenquote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen. Hebben jullie het NOS-Journaal van vanmorgen gezien?
Nee, wat is er dan?quote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Muto het volgende:
Ik las 'jeugd journaal'quote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Muto het volgende:
Laatste tijd praktisch het zelfde thoughquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:05 schreef gianni61 het volgende:
pff, te veel topics gisteren. te veel moeite om terug te zoekn
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
quote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
Wtf. Gelijk die posts ge'tr'edquote:
nee niet gaanquote:Op maandag 16 december 2013 10:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
trein halen
Of zal ik niet gaan?
Nah, vorige week deze les ook al gemist omdat ik ziek was
doei
Waaromquote:
Die van Stuart.quote:
waarom? hij was gewoon dronkenquote:
TR's ingetrokken. Dan mag het.quote:
kinderen ookquote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dronken mensen zijn altijd eerlijk
quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, kinderen kunnen echt geniepig zijn
quote:Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Godver, het is 10:16 en ik ben al dronken.
quote:
dronken zijn gebruiken als excuus om de waarheid te vertellenquote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dronken mensen zijn altijd eerlijk
jij zegt dat die dronken wasquote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
dronken zijn gebruiken als excuus om de waarheid te vertellen
Anders durf ik het niet te zeggen. Ik ben niet zo complimenteus in nuchtere staat.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
dronken zijn gebruiken als excuus om de waarheid te vertellen
muto nietquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Anders durf ik het niet te zeggen. Ik ben niet zo complimenteus in nuchtere staat.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Je zal er op een blind date mee opgezadeld zitten
quote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Pffff, ik kreeg spontaan een astma aanval en ging weg
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook iets met wilde pianomuziek
Op die laatste quote moet je even klikken want daarin staat een quote van haar.quote:
Kan er ook niks aan doen.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Op die laatste quote moet je even klikken want daarin staat een quote van haar.
Alsjeblieft gianni
whaha, lekker bezig sofquote:Op maandag 16 december 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alsjeblieft gianni
quote:
ik heb mijzelf aangeleerd geen enkele reactie op of over haar te gevenquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen.
[..]![]()
. Wel terecht.
Het zit er dik in dat Gianni nu ook een grap maakt. Ik zal Gianni dan ook door dik en dun steunen bij het verzinnen van een grap.
Zullen we er niet verder op ingaan? Iets met het voor je zien?quote:
Ik vermaak me anders Korstelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf aangeleerd geen enkele reactie op of over haar te geven
Ik vind dat soort beelden niet erg ofzo. Ik kan wel ergens tegen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Zullen we er niet verder op ingaan? Iets met het voor je zien?
Heb je de pics al?quote:Op maandag 16 december 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf aangeleerd geen enkele reactie op of over haar te geven
wilt ie nietquote:
ja doequote:
Ik vind het maar goor.quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat soort beelden niet erg ofzo. Ik kan wel ergens tegen.
van saraquote:
Oeh, interessant.quote:
Nooit gezien.quote:
nu ben ik benieuwd of we het over dezelfde hebbenquote:
1 van haar voorgevel en 1 van d'r grot?quote:Op maandag 16 december 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd of we het over dezelfde hebben
quote:Op maandag 16 december 2013 10:54 schreef Muto het volgende:
Ah thanks voor het sturen.
Ik dacht dat het een grap was.
juist, dan hoef ik niet te klikkenquote:Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
1 van haar voorgevel en 1 van d'r grot?
arme jij...quote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef supersof het volgende:
Net als de statistieken het niet doen van grtd sta ik bovenaan
Stiekem heb je geklikt, ouwe snoepert.quote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist, dan hoef ik niet te klikken
nee, zeker niet op mn werkquote:Op maandag 16 december 2013 11:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Stiekem heb je geklikt, ouwe snoepert.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist, dan hoef ik niet te klikken
Nee, dan zou ik niet klikken.quote:
Dat grotje.quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik niet klikken.
Alhoewel, die foto's ken je moeilijk pron noemen.Goadverdamme zeg.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reagerenquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat het echo't als je aan het beffen bent
Doe maar nietquote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren
nee hoeft ook nietquote:Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe maar niet
Ik weet trouwens niet of ik morgen de hele xbox meeneem. Volgens mij past ie niet helemaal in mijn tas
al een tijdje tochquote:
Johquote:
Volgens mij tegelijk met jimbo, dus dat is oud nieuws. Alleen hoe lang weet ik niet want Jimbo had vrij lang om andere redenenquote:
Ik werd geroepen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alsjeblieft gianni
quote:
Was leuk hoorquote:
Xeorquote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Xeor het volgende:
Hoe komen jullie aan al die coole kerst UI's?
Hoi essquote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Xeor
Is een topic voor en FEE, zit mobiel dus linken is lastig
lekker hoor. ik had ook een redelijk ontspannen weekend. nu al zin in kerstvakantiequote:Op maandag 16 december 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was leuk hoorlekker chill op werk een beetje koffie geschonken ej kroketten en bitterbakken gefrituurd. Wad erg rustig dus lekker rustig aan en mooi kletsen met de gasten terwijl ze op de bitterballen wachtten.. En daarna gezellog bij mn schoonmoeder gaan eten en bijkletsen, en daarna het nieuwe huisje van mn schoonzus gaan bekijken
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor. ik had ook een redelijk ontspannen weekend. nu al zin in kerstvakantie
quote:
vrijdagavond kroeg. zaterdag kerstboom opgezet (niet zelf gedaan) en cadeau's gekocht. zondag handbaldagquote:
Chillquote:Op maandag 16 december 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdagavond kroeg. zaterdag kerstboom opgezet (niet zelf gedaan) en cadeau's gekocht. zondag handbaldag
waarinquote:
ik heb nog niks gegeten vandaag, straks eenmaal thuis maar eens uitgebreid gaan lunchenquote:
Even kijken:quote:Op maandag 16 december 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nog niks gegeten vandaag, straks eenmaal thuis maar eens uitgebreid gaan lunchen
Wat heb jij gegeten?
verschil moet er wezenquote:
in de trein, ergens tussen heemstede aerdenhout en leiden inquote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even kijken:
2 boterhammen, met 4 plakken kaas, 8 plakjes kipfilet, 1 ei, bordje salade (verschillende soorten sla, tomaat, dressing, noten en wat gebakken uitjes), beker melk en toetje vanille vla.
Waar ben je nu dan?
Ah, stilte coupe?quote:Op maandag 16 december 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
in de trein, ergens tussen heemstede aerdenhout en leiden in
Ja, bedrijfsrestaurant is top hierquote:
Vorige trein wel, nu niet, maar het is nu stiller dan in.de vorige treinquote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, stilte coupe?
[..]
Ja, bedrijfsrestaurant is top hier
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?quote:Op maandag 16 december 2013 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige trein wel, nu niet, maar het is nu stiller dan in.de vorige trein
Ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?
Overwegend ja, het enige gesprek dat ik kan horen gaat tussen 2 ouderen en die hebben het afwisselend over doe oud-pvda'er die net uitstapte, sziget en het ziekenhuisquote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?
rot voor jou, vooral...quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken
interessantquote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overwegend ja, het enige gesprek dat ik kan horen gaat tussen 2 ouderen en die hebben het afwisselend over doe oud-pvda'er die net uitstapte, sziget en het ziekenhuis
Ik vind vooral deze combinatie van onderwerpen intrigerendquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor jou, vooral...
[..]
interessant
Een app voor een hotel, bedoel je daarmee een app die de receptionisten kunnen gebruiken of eentje die bedoeld is voor de hotelgasten?quote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel, je hebt een app voor een hotel. Wat zal er dan zoal in de instellingen staan?
IK LOOP VAST na taal, valuta en tekstgrootte
Ja, maar voor deze mensen waarschijnlijk volledig logischquote:Op maandag 16 december 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind vooral deze combinatie van onderwerpen intrigerend
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar voor deze mensen waarschijnlijk volledig logisch
blauw oog en drie tanden uit je bakkesquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?
Ik denk dat je dan de titel dierenbeul mag dragenquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?
Terecht dat die eenden achter hem aangingenquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Jhali het volgende:
^ Quote doet even kut, maar ik kan me nog herinneren dat een klasgenoot van mij op werkweek in dronken toestand heel stoer ''WAT HAD JE DAN'' tegen eenden ging schreeuwen en ze achterna ging rennen, totdat hij zich weer omdraaide en die eenden als een gek achter hem aankwamenNog nooit iemand zo hard zien lopen
En ja, ik lust wel een ijsje, hoezo?
Oh dat heeft er niks mee te maken, ik vond het gewoon een grappig plaatjequote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Terecht dat die eenden achter hem aangingen![]()
Dan snap ik je ui beter
die laatste dusquote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een app voor een hotel, bedoel je daarmee een app die de receptionisten kunnen gebruiken of eentje die bedoeld is voor de hotelgasten?
had ik alquote:Ik gok dat het het laatste is dus ik zou dan denken aan bijvoorbeeld welke faciliteiten het hotel heeft (sauna, zwembad, restaurants etc) en de openingstijden daarvan, misschien dat je via die app kan reserveren bij het hotel of bij bijvoorbeeld dat restaurant?
Google maps had ik al. Maar het is een zakelijk hotel dus dat is niet nodig. Wel met routebeschrijving vanaf waar je je dan bevindt.quote:Of een soort Google Maps met daarop het hotel en allemaal leuke excursies en bezienswaardigheden, bioscopen, winkelcentra etc. in de nabije omgeving aangegeven. Geen idee wat je opdracht is dus geen idee of ik je hiermee help of niet
Receptioniste die die afspraken regelt.quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Welke lul verzint het om er voor te zorgen dat ik ipv donderdag 15.40, morgen om 9.00 in 't ziekenhuis moet wezen
INGEPLANTquote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Receptioniste die die afspraken regelt.
Hey, ik word doorverwezen en word op 17 januari om 9:00 ingeplant. Heb ik ook geen invloed op
9:00 is echt een kuttijdquote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Receptioniste die die afspraken regelt.
Hey, ik word doorverwezen en word op 17 januari om 9:00 ingeplant. Heb ik ook geen invloed op
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijdquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijd
Ik weet niet wie er om 09:00 staat te wachten op kutquote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |