Ik vind vooral deze combinatie van onderwerpen intrigerendquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor jou, vooral...
[..]
interessant
Een app voor een hotel, bedoel je daarmee een app die de receptionisten kunnen gebruiken of eentje die bedoeld is voor de hotelgasten?quote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel, je hebt een app voor een hotel. Wat zal er dan zoal in de instellingen staan?
IK LOOP VAST na taal, valuta en tekstgrootte
Ja, maar voor deze mensen waarschijnlijk volledig logischquote:Op maandag 16 december 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind vooral deze combinatie van onderwerpen intrigerend
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar voor deze mensen waarschijnlijk volledig logisch
blauw oog en drie tanden uit je bakkesquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?
Ik denk dat je dan de titel dierenbeul mag dragenquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er gebeurt als je niet lief bent voor een eend?
Terecht dat die eenden achter hem aangingenquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Jhali het volgende:
^ Quote doet even kut, maar ik kan me nog herinneren dat een klasgenoot van mij op werkweek in dronken toestand heel stoer ''WAT HAD JE DAN'' tegen eenden ging schreeuwen en ze achterna ging rennen, totdat hij zich weer omdraaide en die eenden als een gek achter hem aankwamenNog nooit iemand zo hard zien lopen
En ja, ik lust wel een ijsje, hoezo?
Oh dat heeft er niks mee te maken, ik vond het gewoon een grappig plaatjequote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Terecht dat die eenden achter hem aangingen![]()
Dan snap ik je ui beter
die laatste dusquote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een app voor een hotel, bedoel je daarmee een app die de receptionisten kunnen gebruiken of eentje die bedoeld is voor de hotelgasten?
had ik alquote:Ik gok dat het het laatste is dus ik zou dan denken aan bijvoorbeeld welke faciliteiten het hotel heeft (sauna, zwembad, restaurants etc) en de openingstijden daarvan, misschien dat je via die app kan reserveren bij het hotel of bij bijvoorbeeld dat restaurant?
Google maps had ik al. Maar het is een zakelijk hotel dus dat is niet nodig. Wel met routebeschrijving vanaf waar je je dan bevindt.quote:Of een soort Google Maps met daarop het hotel en allemaal leuke excursies en bezienswaardigheden, bioscopen, winkelcentra etc. in de nabije omgeving aangegeven. Geen idee wat je opdracht is dus geen idee of ik je hiermee help of niet
Receptioniste die die afspraken regelt.quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Welke lul verzint het om er voor te zorgen dat ik ipv donderdag 15.40, morgen om 9.00 in 't ziekenhuis moet wezen
INGEPLANTquote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Receptioniste die die afspraken regelt.
Hey, ik word doorverwezen en word op 17 januari om 9:00 ingeplant. Heb ik ook geen invloed op
9:00 is echt een kuttijdquote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Receptioniste die die afspraken regelt.
Hey, ik word doorverwezen en word op 17 januari om 9:00 ingeplant. Heb ik ook geen invloed op
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijdquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijd
Ik weet niet wie er om 09:00 staat te wachten op kutquote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je bij je vriendin bent, dan is het kuttijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |