Xeorquote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Xeor het volgende:
Hoe komen jullie aan al die coole kerst UI's?
Hoi essquote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Xeor
Is een topic voor en FEE, zit mobiel dus linken is lastig
lekker hoor. ik had ook een redelijk ontspannen weekend. nu al zin in kerstvakantiequote:Op maandag 16 december 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was leuk hoorlekker chill op werk een beetje koffie geschonken ej kroketten en bitterbakken gefrituurd. Wad erg rustig dus lekker rustig aan en mooi kletsen met de gasten terwijl ze op de bitterballen wachtten.. En daarna gezellog bij mn schoonmoeder gaan eten en bijkletsen, en daarna het nieuwe huisje van mn schoonzus gaan bekijken
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor. ik had ook een redelijk ontspannen weekend. nu al zin in kerstvakantie
quote:
vrijdagavond kroeg. zaterdag kerstboom opgezet (niet zelf gedaan) en cadeau's gekocht. zondag handbaldagquote:
Chillquote:Op maandag 16 december 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdagavond kroeg. zaterdag kerstboom opgezet (niet zelf gedaan) en cadeau's gekocht. zondag handbaldag
waarinquote:
ik heb nog niks gegeten vandaag, straks eenmaal thuis maar eens uitgebreid gaan lunchenquote:
Even kijken:quote:Op maandag 16 december 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nog niks gegeten vandaag, straks eenmaal thuis maar eens uitgebreid gaan lunchen
Wat heb jij gegeten?
verschil moet er wezenquote:
in de trein, ergens tussen heemstede aerdenhout en leiden inquote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even kijken:
2 boterhammen, met 4 plakken kaas, 8 plakjes kipfilet, 1 ei, bordje salade (verschillende soorten sla, tomaat, dressing, noten en wat gebakken uitjes), beker melk en toetje vanille vla.
Waar ben je nu dan?
Ah, stilte coupe?quote:Op maandag 16 december 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
in de trein, ergens tussen heemstede aerdenhout en leiden in
Ja, bedrijfsrestaurant is top hierquote:
Vorige trein wel, nu niet, maar het is nu stiller dan in.de vorige treinquote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, stilte coupe?
[..]
Ja, bedrijfsrestaurant is top hier
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?quote:Op maandag 16 december 2013 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige trein wel, nu niet, maar het is nu stiller dan in.de vorige trein
Ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?
Overwegend ja, het enige gesprek dat ik kan horen gaat tussen 2 ouderen en die hebben het afwisselend over doe oud-pvda'er die net uitstapte, sziget en het ziekenhuisquote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig, alleen maar studenten in je coupe zeker?
rot voor jou, vooral...quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken
interessantquote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overwegend ja, het enige gesprek dat ik kan horen gaat tussen 2 ouderen en die hebben het afwisselend over doe oud-pvda'er die net uitstapte, sziget en het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |