Duurde te lang, we moeten mijn mysterieuze bittergarnituur bespreken, dus terechte topickaap.quote:
Niet janken, je hebt de hele dag om te hunten.quote:
Ik had in ieder geval de LaPo. Daar gaat het om:quote:Op maandag 16 december 2013 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet janken, je hebt de hele dag om te hunten.
Dat gaat goed worden.quote:
Ik heb er 164, wtf.quote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval de LaPo. Daar gaat het om:
GC / De FOK!Lapohunter Top 250
Altijd. Inmiddels heb ik er 290 ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
Maar is dat van alle tijden of van het jaar=
Donderdag sta ik zelf voor het huis als het goed is.quote:
Oh, dan val het nog wel mee.quote:Op maandag 16 december 2013 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd. Inmiddels heb ik er 290 ofzo.
Ik zou eigenlijk ook gaan, maar moet dan gewoon werken.quote:Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Donderdag sta ik zelf voor het huis als het goed is.
Omdat lapohunten geen woord isquote:
90% van de FOK!kers weet niets een wat een LaPo isquote:
Watquote:Op maandag 16 december 2013 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
90% van de FOK!kers weet niets een wat een LaPo is
Nee, dago.quote:
Of een PIquote:Op maandag 16 december 2013 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
90% van de FOK!kers weet niets een wat een LaPo is
Er is toch ook ergens zo'n FOK!woordenboek-topic?quote:
Ohquote:
Yeshquote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch ook ergens zo'n FOK!woordenboek-topic?
Yvonne = appelmoeshoerquote:Op maandag 16 december 2013 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh
TTK / Het Officiële FOK!woordenboek
Dat je hogerop staat betekent niet dat je per se meer macht hebt hè.quote:Op maandag 16 december 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind die organigram wel leuk. Vooral de positie van de developers.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hogerop staat betekent niet dat je per se meer macht hebt hè.In dit geval betekent het alleen dat je direct naar Danny luistert.
Mocht ie willen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hogerop staat betekent niet dat je per se meer macht hebt hè.In dit geval betekent het alleen dat je direct naar Danny luistert.
Nope.quote:Op maandag 16 december 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Officieel is hij je leidinggevende.
Heeft ie er zelf ingebouwd.quote:Op maandag 16 december 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
Trouwens luisteren jullie wel naar hem, want zodra Danny het idee kreeg om abo's via BitCoin te gaan verkopen stond het er in no-time op.
Niet slecht.quote:
Hij heeft een hoop geleerd in de jaren dat ie FOK! admin is hè.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Somethinnng in the waaaay, oehhhoehh
Het enige wat ik in Sherlock zie is posts van het Galgje topic waar mijn score nog in staat, of stats topicsquote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
Sherlock heeft hij ook zelf opnieuw opgebouwd.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het enige wat ik in Sherlock zie is posts van het Galgje topic waar mijn score nog in staat, of stats topics
Doe ik, maar die score die ook ooit heb behaald bij dat galgje topic posten ze steeds opnieuw.quote:Op maandag 16 december 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Moet je ook topics negeren waarin je zelf gepost hebt.
Da's normaal. Da's ook waar het secretariaat normaal gesproken staatquote:Op maandag 16 december 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind die organigram wel leuk. Vooral de positie van de developers.
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe ik, maar die score die ook ooit heb behaald bij dat galgje topic posten ze steeds opnieuw.
Inderdaad, allemaal zelf naar zo'n kamp sturen, kijken hoe zij het vinden.quote:
En Arcee altijd met z'n lijstjes, ik sta er altijd in.quote:
I'm cumming!quote:
Mja, mja. Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 16 december 2013 01:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's normaal. Da's ook waar het secretariaat normaal gesproken staat
quote:Op maandag 16 december 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal zelf naar zo'n kamp sturen, kijken hoe zij het vinden.
Ik de laatste tijd ook.quote:Op maandag 16 december 2013 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Arcee altijd met z'n lijstjes, ik sta er altijd in.
quote:
Koop een auto.quote:
Jullie.quote:
Geen geld daarvoorquote:
Oké.quote:Op maandag 16 december 2013 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Geen zorgen, ik houd ze constant in de gaten.
Ben jij onze babysitter?quote:Op maandag 16 december 2013 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Geen zorgen, ik houd ze constant in de gaten.
Komt door jouquote:
Thanks, dadquote:
quote:
Grapjequote:
Snarky Puppyquote:
Ga ook, 23 euro ofzoquote:
Maybequote:
quote:
Sowieso Imagine Dragonsquote:Op maandag 16 december 2013 11:02 schreef richolio het volgende:
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Stink nichtquote:
quote:
quote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sowieso Imagine Dragons
Heb dit nummer ongeveer een jaar geleden kapot geluisterd, dus luister hem nooit meer
Nee bedoelde stink nicht om het nicht gedeelte te benadrukkenquote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bedoelt u misschien "stinknicht"?
Mja hij stond in een afspeellijst die ik heel lang altijd luisterdequote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdEcht super zonde eigenlijk. Als ik een nummer geweldig vind, luister ik m helemaal kapot. Dan vind ik 'm niet meer leuk
stinknichtquote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee bedoelde stink nicht om het nicht gedeelte te benadrukken
Was een optie geweest, meerdere zelfsquote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
stinknicht
stinknicht
stinknicht
stinknicht
stinknicht voor het optimale resultaat.quote:Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Was een optie geweest, meerdere zelfs
quote:Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
stinknicht voor het optimale resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
De new york pizza ding?quote:Op maandag 16 december 2013 11:30 schreef Rezania het volgende:
Robbie, jij kent de Family in Lisse toch wel?
Wat is er mee?quote:
quote:
Ga dan naar chique en simpel, dus is echt geweldigquote:
Ik zweer het je, die family was per ongeluk.quote:
Jongen, dat is allang volgeboekt.quote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga dan naar chique en simpel, dus is echt geweldig
Ja maar sws daar eten met kerstquote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die family was per ongeluk.Wel erg toevallig/
Fair enough wel, eigenaar is bevriend met m'n ouders.quote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, dat is allang volgeboekt.
En mijn familie zijn een stelletje simpele boeren qua eten, die hoeven geen 'stiektartar' (zo noemen ze hetquote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough wel, eigenaar is bevriend met m'n ouders.
Eet Pim op, genoeg voor 3 families.quote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En mijn familie zijn een stelletje simpele boeren qua eten, die hoeven geen 'stiektartar' (zo noemen ze het).
Haha, dat is jouw familie.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Eet Pim op, genoeg voor 3 families.
Is niet zeker.quote:
quote:Traditioneel gebakken brood met boerenboter, zeezout en kruidenolie
Amuse van het huis
Grand entree: steak tartaar met gefrituurde prei, kleine salade met gerookte eendenborst en eendenleverkrul, clafoutis van bospaddenstoelen
Dubbelgetrokken runderbouillon met stukjes kalfssucade
Huisgemaakte garnalenkroketje, met gebakken coquille op een bedje van sesamspinazie
Herterugfilet geserveerd op knolselderijpuree met rodewijnsaus
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef Roburtt het volgende:
Ahhh kerst, lekker konijn kalkoen eend biefstuk allemaal tegelijk![]()
![]()
![]()
Sowieso dit straalt geen kerst uitquote:
Kerst draait om lekker eten ja, de familie mag een eind gaan fietsen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sowieso dit straalt geen kerst uit
precies, de familie maakt het voor me klaar verder boeit het me niet lololol!!!quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kerst draait om lekker eten ja, de familie mag een eind gaan fietsen.
Hillary'squote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef Roburtt het volgende:
Kerstavond eet ik hert wss, 1e kerstdag heb ik net beschreven, 2e kerstdag gourmetten en 3e kest dag naar Hillary's
I don't think you understand the gravity of this situation = Ik denk niet dat je de ernst van deze situatie begrijpt.quote:Op maandag 16 december 2013 02:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit hier een grap in? Het is te laat om deze te snappen
Ja alleen de spareribs zijn een beetje mehquote:
Wie eet er dan ook spareribs in een restaurant?quote:Op maandag 16 december 2013 12:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja alleen de spareribs zijn een beetje meh
Mixed grill jonge want ik kan niet kiezenquote:Op maandag 16 december 2013 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook spareribs in een restaurant?
quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mixed grill jonge want ik kan niet kiezen
Ik weet hetquote:
Ik neem heel vaak saté.quote:
Varkenshaassaté.quote:
Nee, lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
Goed vlees nemen en dan verneuken met een shitload aan pindasaus.
quote:
Nee bahquote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt hemels.
Ziet er echt niet lekker uit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt hemels.
quote:
Waar heb jij het nu weer over? Dit is CUL SC.quote:
wowquote:
Wtf is dat?quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]MET SUPERVEEL KNOFLOOK
Tsatsikiquote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, maar vlees vlees vlees.
Een hap kanker?quote:Op maandag 16 december 2013 12:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, wtf is dit?
Kotsneigingen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://www.shortlist.com/(...)lack-hotdog-of-tokyo
UI changequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Pharkus het volgende:
Tamashii heeft te weinig tijd voor SEX (althans het modden van het forum). We willen Tamashii bedanken voor haar inspanningen op SEX.
Knoopt die bestuurder nou z'n broek open? Wat istie van planquote:
quote:
Oh, ik zal die van mij ook weer veranderen!quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik zal die van mij ook weer veranderen!
Yep, en snacks.quote:
Hoppakee, SERIOUS ILSEquote:
Gadverdamme.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gadverdamme.Lijkt me toch dat je als eerste de patat eraf eet en dan gewoon dat broodje vlees eet?
Ik ken een jongen die ging ontbijten met een broodje paprikachips
wat een baasquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Jhali het volgende:
Ik ken een jongen die ging ontbijten met een broodje paprikachips
Ik heb net een broodje pindakaas op, COME AT ME.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over wat jij eet.
Ik ook, nu nog zelden omdat 'etiquette'quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
Vroeger at ik nog wel eens kaas met pindakaas, of pindakaas met chocoladepasta.
Zo ver weg? Het is voor mij best dichtbij, maar ik moet werken.quote:
Ja precies.quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog zelden omdat 'etiquette'
Hij bedoelt ver als in afstand gok ik.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik snap deze tegenstrijdigheid niet
Toen het in Leiden wasquote:Op maandag 16 december 2013 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo ver weg? Het is voor mij best dichtbij, maar ik moet werken.
Misschien dat ik er volgende week dinsdag heen ga
ver weg*quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik snap deze tegenstrijdigheid niet
Oh, ik dacht 'zo ver' als in 'tijd voor'quote:Op maandag 16 december 2013 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij bedoelt ver als in afstand gok ik.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Toen het in Leiden was, 5 min met de trein, school skippen om naar SR te gaan en dronken worden, goede tijd
Ik snapte 'm eerst ook niet helemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 'zo ver' als in 'tijd voor'
Het is nog ochtendquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snapte 'm eerst ook niet helemaal.
Oh dat laatste sowieso jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Jhali het volgende:
Beschuit met kaas en jam.
Broodje met filet americain en gebakken ei.
FOK! SR Meetquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Toen het in Leiden was, 5 min met de trein, school skippen om naar SR te gaan en dronken worden, goede tijd
quote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, was ff kleurtjes testen
Werken!
Je bent nu roze.quote:
Oh, dan moet je me iets langer doorbakken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent nu roze.
Wel jammer dat het vlak er boven weer een andere kleur heeft.
Dat kan ik nietquote:Op maandag 16 december 2013 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan moet je me iets langer doorbakken.
Dat kan je ook aanpassen trouwens, met custom css
Ik ga wel weer lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh.
Er is ook een speciaal topic voor in abo.
Voor een paar euro wil ik wel wat regelen.quote:
Yayquote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1901424
ik heb nog 6 euro.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor een paar euro wil ik wel wat regelen.
[..]
Yay
't valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor een paar euro wil ik wel wat regelen.
[..]
Yay
Tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |