1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
Nvidia videokaart, heeft geen zin.quote:Op maandag 16 december 2013 00:24 schreef Apekoek het volgende:
Zou ik hier mee litecoins kunnen minen? Of nu al weer te langzaam: http://link.marktplaats.nl/1002577243
Ok, kun je mij een andere aanbeveling doen voor een pc in deze prijs klasse die er wel voor geschikt is?quote:
Alleen minen of ook als desktop pc gebruiken?quote:Op maandag 16 december 2013 00:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, kun je mij een andere aanbeveling doen voor een pc in deze prijs klasse die er wel voor geschikt is?
Die dingen bij elkaar minen samen nog lang niet zoveel als 1 ASIC Miner, laat staan dat het iets uitmaakt op het totaal aantal hashpowerquote:
Alleen minen, in principe.quote:Op maandag 16 december 2013 00:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Alleen minen of ook als desktop pc gebruiken?
Dit. Gewoon een linux install op een USB stick en je hebt ook geen harde schijf meer nodig. Moet als je een beetje op marktplaats zoekt nog best een knappe miner voor te bouwen zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 01:03 schreef r8v2 het volgende:
Dan alleen ff mobo, voeding en een tweedehands ATI-kaart scoren en de boel op een plankje leggen ofzo.
Uhm geen samenstelling die je mij kunt aanbevelen voor rond de 250 euro? Ben niet heel erg bekend met specs voor minen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:03 schreef r8v2 het volgende:
Dan alleen ff mobo, voeding en een tweedehands ATI-kaart scoren en de boel op een plankje leggen ofzo.
Kijk voor 2e hands 6850's bijvoorbeeld. Daarmee haal je zo'n 250k/hash per kaart en die zou je moeten kunnen kopen voor 50euro per stuk. Maar als je van die 250 ook nog een mobo en voeding etc moet heeft het echt bijna geen zin.quote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Uhm geen samenstelling die je mij kunt aanbevelen voor rond de 250 euro? Ben niet heel erg bekend met specs voor minen.
quote:Well what a night. Got hacked, stolen all the coins, all send back and now... we sleep! say hi -> here and pls donate, its 0% fee. Thank you !
If you have any coins left on this pool, please trigger a payout ASAP!!!
En ze hebben de 54 miljoen aan Dogecoins terug gekregen.quote:Op maandag 16 december 2013 02:18 schreef kthxbye het volgende:
The Doge Poolerino is gehacked!!!
[..]
Mijn saldo stond ook op nul maar toen ik mijn Dogeclient opstartte kreeg ik braaf mijn resterende saldo van 4000+ gestortquote:Op maandag 16 december 2013 02:18 schreef kthxbye het volgende:
Mijn DOGE zijn iig goner. Ik stap weer over naar Lottocoin.
Volgens mij is het stukken gunstiger om altcoins te minen en die naar BTC om te wisselen. Deze site is daar ideaal voor, het wisselt wel veel dus je zult dan wel vaak moeten wisselen tussen de verschillende coins:quote:Op maandag 16 december 2013 08:45 schreef Wijnbo het volgende:
He mensen, even een vraagje :
Ik wil mijn eigen miner gaan bouwen (Scrypt natuurlijk).
- Welk moederbord is een goede keuze?
- Is het mogelijk eerst 1 kaart te kopen en later andere Gfx kaarten bij te prikken van andere merken? (Wel zelfde type chip) Dit in verband met de levertijd van de kaarten
- Is het aan te raden LTC te minen of gelijk in allerlei vage altcoins te gaan? Als ik het bereken is het veeeeeeeeeel gunstiger vage altcoins te minen en te sellen voor LTC en die weer voor BTC.
Als jij genoeg khash hebt wel ja.quote:Op maandag 16 december 2013 09:46 schreef lipjes het volgende:
Ik blijf wel gewoon op LTC hangen, vind t prima zo
Hij bedoelt de diff gok ikquote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
80? 47! (0.00000047) of bedoelde je niet de exchange rate?
quote:
Lees je eens in zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Uhm geen samenstelling die je mij kunt aanbevelen voor rond de 250 euro? Ben niet heel erg bekend met specs voor minen.
Beetje verdiepen in alles kan ook wel wat schelen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef dimmak het volgende:
Als er weer zoiets komt als de Dogecoin, waarschuw me dan ff. Ik heb een flinke trein gemist.
wheretomine.com en coinwarz.comquote:Op maandag 16 december 2013 10:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Wat is nu de beste altcoin om te minen?
Jihadcoin is net 3 minuten geleden gelanceerd.quote:Op maandag 16 december 2013 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje verdiepen in alles kan ook wel wat schelen.
Ik kon het hele weekend niet bij mijn mine PC.quote:Op maandag 16 december 2013 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje verdiepen in alles kan ook wel wat schelen.
Die staat ook echt op een blacklist wist je dat?quote:Op maandag 16 december 2013 11:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jihadcoin is net 3 minuten geleden gelanceerd.
De eerste 20 blocken zijn superblocken....meld je snel ziek, rees naar huis en mine die Jihadcoin!
Jihadcoin nodig? kopen kan met bitchpay.
P.s Acis vriendelijk!
[ afbeelding ]
Lees de OP.quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan iemand mij in jip en janneke-taal uitleggen wat dit minen nou isEr zijn toch niet geheime stukjes bitcoin 'verstopt' op het internet? Is het een gemaakt spel ofzo?
Uiteraard gedaan, en ook wikipedia, maar het is me nog steeds onduidelijk. Er worden dus bitcoins 'vrijgegeven aan miners' (door wie, waarom?) Die worden dan gezocht door mensen die een programma hebben draaien (miners) door de 'rekenkracht van een computer'. Oke?quote:
Toen ik net m'n nieuwe Radeons had afgelopen vrijdag meurde mijn hele woonkamer naar "nieuwe videokaart"quote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Er hangt nu een vreemd geurtje hier. Vast de fan die doorslaat.
Het is geen nieuwe Radeon, maar hij wordt bijna nooit goed gebruikt. Heb het raam maar open gegooid voor het geval datquote:Op maandag 16 december 2013 11:42 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Toen ik net m'n nieuwe Radeons had afgelopen vrijdag meurde mijn hele woonkamer naar "nieuwe videokaart"zeg maar die geur die je ook tegenmoet komt als je op een paar cm afstand aan een nieuw stuk hardware ruikt. Het is nu wel weg.
Zie het als een goudmijn en je PC als goudzoeker die de mijn doorzoekt. Aan het begin vindt je veel goud en na verloop van tijd steeds minder.quote:Op maandag 16 december 2013 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uiteraard gedaan, en ook wikipedia, maar het is me nog steeds onduidelijk. Er worden dus bitcoins 'vrijgegeven aan miners' (door wie, waarom?) Die worden dan gezocht door mensen die een programma hebben draaien (miners) door de 'rekenkracht van een computer'. Oke?
Wie geeft bitcoins (en andere) vrij en waarom? Ik neem aan om de hoeveelheid bitcoins te vergroten en daarmee de inflatie tegen te gaan?quote:Op maandag 16 december 2013 11:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zie het als een goudmijn en je PC als goudzoeker die de mijn doorzoekt. Aan het begin vindt je veel goud en na verloop van tijd steeds minder.
Je maakt ze. Je lost rekensommen op voor het netwerk en daar komen ze vandaan.quote:Op maandag 16 december 2013 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie geeft bitcoins (en andere) vrij en waarom? Ik neem aan om de hoeveelheid bitcoins te vergroten en daarmee de inflatie tegen te gaan?
Waar liggen deze coins? Op 'het internet'? Liggen ze op stukjes www sites![]()
Dus je voegt iets toe aan de bitcoincommunity door mee te werken aan het grote rekensysteem van de bitcoin? En als beloning krijg je bitcoins.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt ze. Je lost rekensommen op voor het netwerk en daar komen ze vandaan.
Over het algemeen, ja.quote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus je voegt iets toe aan de bitcoincommunity door mee te werken aan het grote rekensysteem van de bitcoin? En als beloning krijg je bitcoins.
Echt nietquote:Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die staat ook echt op een blacklist wist je dat?
Dat was een kloon van allahcoin geloof ik. Kan het even niet zo snel terugvinden.quote:Op maandag 16 december 2013 12:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt nietBlacklist van scamcoins waarschijnlijk dan.
Allahcoin lolquote:Op maandag 16 december 2013 12:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat was een kloon van allahcoin geloof ik. Kan het even niet zo snel terugvinden.
Dan snap ik het. Maar hoe extreem moeilijk is dat rekensysteem dan wel, dat duizenden computers samenwerken om het in orde te houden. Of werken al die computers samen om bitcoin zo complex te houden dat het niet te hacken is?quote:
Het is complex omdat er veel aan de beveiligingen moet worden gerekend en daarbij is het ook onmogelijk om genoeg rekenkracht te krijgen om het netwerk te hacken, wat het ook veilig maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Maar hoe extreem moeilijk is dat rekensysteem dan wel, dat duizenden computers samenwerken om het in orde te houden. Of werken al die computers samen om bitcoin zo complex te houden dat het niet te hacken is?
Ik las net ernges dat er maar 21 mrd dollar aan bitcoin bestaat. 21 mrd / ~650 = 32.307.629 BTC in omloop. Dat is ook niet echt veel. Is het daarom zo een idioot dure munt?
Volgens mij reken je nu met de euro prijs.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Maar hoe extreem moeilijk is dat rekensysteem dan wel, dat duizenden computers samenwerken om het in orde te houden. Of werken al die computers samen om bitcoin zo complex te houden dat het niet te hacken is?
Ik las net ernges dat er maar 21 mrd dollar aan bitcoin bestaat. 21 mrd / ~650 = 32.307.629 BTC in omloop. Dat is ook niet echt veel. Is het daarom zo een idioot dure munt?
Dus als ik het goed begrijp worden er meer bitcoins gemaakt, iedereen die zijn computer(rekenkracht) beschikbaar stelt om zo het systeem veilig en sterk te houden maakt kans op deze nieuwe bitcoins.quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgens mij reken je nu met de euro prijs.
Want van Bitcoin komen er maar 21 miljoen in omloop en zijn er nu 12,125,650
In totaal komen er 21 miljoen coins uit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp worden er meer bitcoins gemaakt, iedereen die zijn computer(rekenkracht) beschikbaar stelt om zo het systeem veilig en sterk te houden maakt kans op deze nieuwe bitcoins.
Klopt, difficulty gaat nu zo snel omhoog dat het lastiger wordt om te minen waardoor de prijs omhoog gaat, nu is er nog een degelijke winst te behalen!quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Toch is doge nog steeds de meest rendabele munt om te minen en direct te verkopen.
Dat is goed nieuws. Iedereen straks weer op LTC en zakt doge weer.quote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef lipjes het volgende:
Blijf maar allemaal lekker op dodge, zakt de LTC diff lekker door.
Nu al bijna -3%
Echt waar? LTC difficulty die omlaag gaat? Dat is leuk nieuws!quote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef lipjes het volgende:
Blijf maar allemaal lekker op dodge, zakt de LTC diff lekker door.
Nu al bijna -3%
Dat is zeker goed nieuws.quote:Op maandag 16 december 2013 14:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt waar? LTC difficulty die omlaag gaat? Dat is leuk nieuws!
Ja bij mij is ie ook nog steeds aan het loeien op die hondencoinquote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws.
Vannacht toch nog maar doge gemined. Het was nog steeds waardevol om te minen, heb er 70k gemined in 15 uur ong.
Ik kan het niet vinden. Of is de volle naam DigitalCoin?quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Jezus dat kan je toch zelf wel even opzoeken
Website doet niks bij mijquote:
Waar staat die nu op exact?quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Vrijdag stond het nog op 0,0000001. Vind het hardstikke mooi
Seriously o_Oquote:
Uhm, dit is weer een stuk lager.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Iedereen straks weer op LTC en zakt doge weer.
http://bitcoinwisdom.com/litecoin/difficultyquote:Op maandag 16 december 2013 14:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt waar? LTC difficulty die omlaag gaat? Dat is leuk nieuws!
6quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Uhm, dit is weer een stuk lager.
Is het nu 0000038 of 00000059? (5 of 6 nullen)
Dat dacht ik alquote:
Lang over gedaan?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Helaas
Hij is dus gezakt van 0,(6-0)7 naar 0,(6-0)38
Dus bijna de helft
Dus dan heb ik zo'n 0,285BTC Dus 256 USD
Beetje jammer
Volgens mij was afgelopen nacht de 3e volle nacht.quote:
Zolang het bedrag dat ik heb gemined niet boven de 5 dollar staat hou ik ze nogquote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef bambino het volgende:
http://www.dogetools.com/calc/
Deze werkt wel goed
website is wel up hier. Ben nu niet aan het minenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |