quote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kasthomo gespot.Ja, baal er ook van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat was het! Jammer dat je niet kan wel.Volgende keer hopelijk wel weer.
![]()
Dit geldt overigens voor meer dingen die hier besproken wordenquote:Op zondag 15 december 2013 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doe dat via DM of zo, nu voel ik me buitengesloten.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT IS DAT MET DIE LAPO'S?!
KOMT DAT DOOR DIE STER?
Leuk voor je.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik kan toch in meer fora dan al jullie rare forumcrewfiguren.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik kan toch in meer fora dan al jullie rare forumcrewfiguren.
Geen probleem. Alle gevoelige info is veilig bij mij.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, dat 't even duidelijk is.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 december 2013 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doe dat via DM of zo, nu voel ik me buitengesloten.
DIE STER DIE AL VROEG ZICHTBAAR IS TERWIJL DE ANDERE STERREN DAT NOG NIET ZIJN EN TEVENS HEEL HELDER IS?quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT IS DAT MET DIE LAPO'S?!
KOMT DAT DOOR DIE STER?
quote:
Zal ik doen, zal ik doen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen probleem. Alle gevoelige info is veilig bij mij.
Dus, stuur al je eigen en/of staatsgeheimen gerust per DM/PM.
Doeiquote:
JA DIE JA!quote:Op zondag 15 december 2013 23:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
DIE STER DIE AL VROEG ZICHTBAAR IS TERWIJL DE ANDERE STERREN DAT NOG NIET ZIJN EN TEVENS HEEL HELDER IS?
Zoals?quote:Op zondag 15 december 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Linkjes waar ik niets aan heb.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Linkjes waar ik niets aan heb.
quote:
BBQSausagequote:
Nu wel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat linkje dat je zojuist plaatste. Ik kan er niet bij.
Kon*quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jawel joh.quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij is al van mij.quote:
VOLGENS EEN TOPIC HIER OP FOK! IS DAT VENUS OF DIE KOMEET, MAAR WAARSCHIJNLIJK VENUS, DE KOMEET IS NL. GEPLOFT.quote:
Nou, hij heeft anders lekker ook een vinkje bij mij.quote:
Ohhhhhh. Heb jij dat gedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh.
http://forum.fok.nl/topic/1680701
Ik zei nog zo:quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:
Totaal anders.quote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar LB is dus totaal anders in het dagelijks leven?
Dat miljoen heb ik helaas nog niet btw.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Eenliefde voor BBQ, dat je grammatica altijd correct moge zijn.
Ik in POL.quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een topique geopend in ABO
Faux.quote:
Het kan elk moment vallen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat miljoen heb ik helaas nog niet btw.
Werkt dus niet altijd helaas.
Kirbyquote:
Moet ik al genoeg doen voor de camera, dus ik ben hier echt mezelf.quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denk ik hier mensen te leren kennen, zijn het posers!
quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een topique geopend in ABO
Oeh nice, mocht dat zo zijn, schenk ik je ook een deel.quote:
Heel mijn online identiteit is nep. In de loop der jaren zorgvuldig opgebouwd, bijna 30k last.fm scrobbles van muziek dat ik nooit luister. 430 facebookvrienden die ik niet ken.quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denk ik hier mensen te leren kennen, zijn het posers!
Voor jou is het gewoon een?quote:
Oh nice! Niet te gul hoor, tickets voor een 5tal festivals komende zomer zou perfect zijn!quote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh nice, mocht dat zo zijn, schenk ik je ook een deel.
Ohquote:
Ik sta wel bekend onder 4 verschillende namen ofzo terwijl mijn foto's en contactgegevens bekend zijn bij de bastaarden ghehequote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel mijn online identiteit is nep. In de loop der jaren zorgvuldig opgebouwd, bijna 30k last.fm scrobbles van muziek dat ik nooit luister. 430 facebookvrienden die ik niet ken.
Dat gaat geen probleem worden. Het 1e biertje is ook nog op mijn kosten.quote:Op zondag 15 december 2013 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh nice! Niet te gul hoor, tickets voor een 5tal festivals komende zomer zou perfect zijn!
Ssssst. Laat Brownie nou denken dat ik een slim topic geopend hebquote:
Jij opent immer kwaliteit.quote:Op zondag 15 december 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ssssst. Laat Brownie nou denken dat ik een slim topic geopend heb
Ik keek gelijk in je PoHiquote:Op zondag 15 december 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ssssst. Laat Brownie nou denken dat ik een slim topic geopend heb
Vertel?quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wou eerst een grap maken maar ik wist zeker dat 'ie te slecht zou zijn.
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, mensen, het treurige nieuws is, dat ik ga slapen.
Dromen over de over 4 vriend vinkjes die ik nog over heb, aan wie ik die ga gunnen.
ALL HEIL BBQ!
Settingsquote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog steeds reclame op FOK! trouwens.
Trustequote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Dromen over de over 4 vriend vinkjes die ik nog over heb, aan wie ik die ga gunnen.
ALL HEIL BBQ!
Laten we een Pokémonbattle erom houden.quote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
ALL HEIL BBQ!
Heb je nog een leuke header?quote:
Huh? Je hebt er maar 1 gegevenquote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
ALL HEIL BBQ!
quote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
ALL HEIL BBQ!
quote:
Je mag het ook DM'enquote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDat schaadt mijn imago, en dat is al niet zo groot.
Ok, GBC/GBA/DS/Wii of TCG?quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we een Pokémonbattle erom houden.
Ik schrokquote:
Kom op man, ik zit hier ook nog.quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wou eerst een grap maken maar ik wist zeker dat 'ie te slecht zou zijn.
Noem je jezelf nu een slechte grap?quote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kom op man, ik zit hier ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |