SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 16-12-2013 22:09:01 ]![]()
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.![]()
Genk, Spurs, Frankfurt of Valenciaquote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Spurs is ook wel een mooi affiche, en hebben we ook wel kans
De vraag is alleen welk team ze opstellen....![]()
tik in googlequote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet iemand waar je de samenvatting terug kan kijken?
eredivisie uitzending gemist
en zoek dan de nos samenvattingen![]()
![]()
Staan alleen nog die van gisteravondquote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
tik in google
eredivisie uitzending gemist
en zoek dan de nos samenvattingen
Oh.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384498quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan alleen nog die van gisteravond
alsjeblieft![]()
Bedankt manquote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384498
alsjeblieft
Oh.![]()
Wat mij betreft Olympique Lyonnais, daar is nog een appeltje mee te schillen. ;-)
Wanneer is die loting eigenlijk?Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
http://nos.nl/video/320313-samenvatting-zagreblyon.htmlquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen om 13.00 uurquote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Spinosaurus het volgende:
Wat mij betreft Olympique Lyonnais, daar is nog een appeltje mee te schillen. ;-)
Wanneer is die loting eigenlijk?![]()
Ajax moet natuurlijk vol voor de Europa League gaan, niks mis meequote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.![]()
![]()
Ja, dat zou ik ook wel mooi vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Tassendief het volgende:
PFC Ludogorets Razgrad mag ook wel van mij.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef wieisboos het volgende:
Wat zegt Sjek nu.. dinsdag gaan ze weer praten met Kishna![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Prima als ze er alsnog uitkomen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben door deze affaire niet meer objectief over Kishna ben ik bangquote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Prima als ze er alsnog uitkomen.![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 15 december 2013 23:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh heer Ja. Ik bedoelde Lyon natuurlijk.![]()
![]()
Iedereen roept maar wat en weten niet hoe het zit. Ik heb de indruk dat Krishna gewoon bij Ajax wil doorbreken en Raiola het onderste uit de kan wil halen, dat is zijn goed recht. Ze zullen er uiteindelijk wel uitkomen denk ik.quote:Op zondag 15 december 2013 23:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben door deze affaire niet meer objectief over Kishna ben ik bangAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopen dat hij blijft natuurlijk... ben benieuwd hoe snel ze hem durven te brengen, hij en El-Ghazi kunnen volgend jaar al van waarde zijn voor Ajax 1.![]()
neequote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef wickedmen het volgende:
Hoi jongens, mag ik fan van jullie worden?![]()
Gingen mee in het niveau.quote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Heeinz het volgende:
Voor de rest heb ik het uitvak niet echt gehoord eigenlijk![]()
Zolang jij een UI hebt met een shirt dat lijkt op een Ajax shirt maar het niet is en het shirt al het kwaad in één heeft ( een onderbroken rode baan, 3 lelijke strepen en de smurf) niet.quote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef wickedmen het volgende:
Hoi jongens, mag ik fan van jullie worden?![]()
+1quote:Op maandag 16 december 2013 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang jij een UI hebt met een shirt dat lijkt op een Ajax shirt maar het niet is en het shirt al het kwaad in één heeft ( een onderbroken rode baan, 3 lelijke strepen en de smurf) niet.Oh.![]()
Bakt deze er wel wat van ? Staat (gister dus al) op ad.nlquote:Tom Ince, een 21-jarige speler van Blackpool, zou mogelijk in de belangstelling staan van Ajax. De speler van Jong Engeland heeft volgens The Mirror al contact gehad over het tekenen van een voorcontract met de landskampioen.
Niet alleen Ajax heeft interesse in de zoon van voormalig international Paul Ince. Verschillende topclubs uit de Premier League zouden zich in de winter willen versterken met het aanvallende talent. Paul Ince is momenteel de coach van zijn zoon bij Blackpool.
Ince is op zoek naar een club die kan helpen bij zijn verdere ontwikkeling. Ajax ziet hij als een mooie volgende stap. Voor de speler hoeft alleen compensatie betaald te woorden van een half miljoen pond waarvan de helft bestemd is voor Liverpool.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wotte op 16-12-2013 01:39:50 ]![]()
Nooit zien spelen. Schijnt dus linkervleugelaanvaller te zijn, wel van een mager postuur en niet al te groot. Youtube laat wel wat mooie momenten zien, redelijke techniek maar met name goed spelinzicht. Goed voor 6 goals en 5 assists in de 2e divisie van Engeland. Lijkt me wel een spelertje met een persoonlijkheid als ik zo wat interviews van hem lees.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Op basis van youtube filmpjes mag hij voor mijn part komen voor dat half miljoenquote:Op maandag 16 december 2013 01:45 schreef Seam het volgende:
Nooit zien spelen. Schijnt dus linkervleugelaanvaller te zijn, wel van een mager postuur en niet al te groot. Youtube laat wel wat mooie momenten zien, redelijke techniek maar met name goed spelinzicht. Goed voor 6 goals en 5 assists in de 2e divisie van Engeland. Lijkt me wel een spelertje met een persoonlijkheid als ik zo wat interviews van hem lees.![]()
![]()
Geloof er weinig van, zou al twee miljoen verdienen meende ik bij Blackpool.quote:Op maandag 16 december 2013 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bakt deze er wel wat van ? Staat (gister dus al) op ad.nl![]()
quote:Ajax slaat slag met contracten voor toptalenten uit jeugopleiding
Ajax is druk bezig voor de toekomst en heeft zich verzekerd van een langer verblijf van drie toptalenten. De zestienjarige spelers Ezra Walian, Gino Dekker en Abdelhak Nouri tekenen binnenkort een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt, zo meldt De Telegraaf. Ook met Donny van Beek nadert Ajax een akkoord over een driejarig contract.
De Amsterdammers hebben dus succes gehad in de onderhandelingen, maar hopen ook Ricardo Kishna nog langer te kunnen binden. De linksbuiten/spits staat bekend als het grootste talent van de jeugdopleiding, maar zaterdag kwam het bericht dat de onderhandelingen over een nieuw contract waren afgebroken. De achttienjarige Kishna zou teveel salaris hebben gevraagd.
Een breuk leek onvermijdelijk, maar Kishna heeft aangegeven dat hij toch graag bij Ajax wil blijven. De hoofdstedelingen zullen deze week weer met de zaakwaarnemer van het toptalent, Mino Raiola, om tafel gaan. "Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij”, zei Frank de Boer na het duel bij SC Cambuur (1-2).quote:'Cambuur klopt opnieuw aan bij Ajax voor snelle vleugelaanvaller'
SC Cambuur kan dit seizoen al beschikken over Jody Lukoki en wil voor de tweede seizoenshelft nog een aanvaller van Ajax huren. De Friezen hebben hun zinnen gezet op de komst van Lesley de Sa, zo claimt het Algemeen Dagblad. Het is niet bekend hoe Ajax hier tegenover staat.
De twintigjarige De Sa speelde tot dusver vijf competitiewedstrijden in het eerste van Ajax, waarvan vier in het lopende seizoen. De aanvaller had een basisplaats tegen Go Ahead Eagles en FC Utrecht en mocht ook starten in de thuiswedstrijd tegen AC Milan, maar vervolgens raakte hij zijn plekje in het elftal weer kwijt. Zondag kwam hij niet in actie tegen Cambuur.
Deze ploeg hoopt De Sa in de tweede competitiehelft te kunnen huren. De aanvaller gaat dan de concurrentiestrijd aan met de 21-jarige Lukoki, net als De Sa een rechtsbuiten. Lukoki had zondag nog een basisplaats tegen Ajax, maar speelde een erg ongelukkige wedstrijd.![]()
Huurlingen die elders een concurrentiestrijd aan gaan. Lijkt me een slecht plan.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Snap ook niet waarom Cambuur hem wil hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 08:32 schreef Catch22- het volgende:
Huurlingen die elders een concurrentiestrijd aan gaan. Lijkt me een slecht plan.![]()
Kishna lijkt Raiola te hebben overruled, da's toch verstandigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gelukkig beseffen de spelers ook dat het nergens op leek.quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een schijt mazzel en slecht spel van Ajax gister, pff.
Maar we hebben de 3 puntjes.
Eerder verloren we dit soort potten, en nu winnen we voor het eerst sinds jaren weer in blessuretijd. Toch lekker.![]()
Ach, mag ook wel een keer, zo is Twente kampioen geworden.quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een schijt mazzel en slecht spel van Ajax gister, pff.
Maar we hebben de 3 puntjes.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ook voor het eerst sinds Martin Jol dat Ajax eens in de blessuretijd de winnende maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, mag ook wel een keer, zo is Twente kampioen geworden.![]()
April 2010 idd. Waar hebben ze het over met hun lucky Ajax?quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook voor het eerst sinds Martin Jol dat Ajax eens in de blessuretijd de winnende maakt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het anti-Ajax volkquote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
April 2010 idd. Waar hebben ze het over met hun lucky Ajax?.
![]()
Ik wist gisteren ook niet of ik moest lachen of helemaal gek worden toen ik het voorbij zag komenquote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
April 2010 idd. Waar hebben ze het over met hun lucky Ajax?.
![]()
![]()
Niksthorssonquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef davyleiden het volgende:
Hopelijk volgende week niet opnieuw Sigthorsson.
![]()
![]()
Inderdaad, mensen die de kwaliteit van Bojan niet zienquote:Op maandag 16 december 2013 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Roda JC gewoon met Hoesen of Bojan in de spits.Die gast kan het beste voetballen maar niemand snapt hem. Paas maar terug hoor Blind.
![]()
Ach, elke club heeft soms een slechte dag. Gisteren was zo'n dag voor Ajax, verder doen ze het top
Ben wel benieuwd wanneer Vitesse eens gaat wegzakken, naar waar ze horen: plekje 4 of 5.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Vitesse heeft gewoon samen met Ajax het beste team.quote:Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ach, elke club heeft soms een slechte dag. Gisteren was zo'n dag voor Ajax, verder doen ze het top
Ben wel benieuwd wanneer Vitesse eens gaat wegzakken, naar waar ze horen: plekje 4 of 5.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Het feit dat je zo'n wedstrijd nu wel gewoon wint zegt ook veel over vertrouwen en de mazzel van een kampioen... erg fijn dat Ajax nu al de flow voor de winterstop te pakken heeft... ik denk dat Vitesse het wel heel lang vol kan houden...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ach, ik vind Vitesse geen verschrikkelijke club zoals dat troosteloze en karakterloze PSVquote:Op maandag 16 december 2013 11:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vitesse heeft gewoon samen met Ajax het beste team..
Maar er hoort er maar één de kampioen te zijn
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
De mazzel van een kampioen... Tja. Lekker dat je zo'n wedstrijd wint hoor, daar niet van, maar ik had stilletjes de hoop dat we iets verder waren. Dat je het als ploeg wel kunt opbrengen om die wedstrijd goed te spelen. Slecht spelen kan een keer, maar dit was ver beneden die befaamde ondergrens.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Zo liggen alle toptalenten uit 1997 vast, goeie zaak.![]()
Mooie beloning ook voor Donny van de Beek, die ontwikkelt zich extreem goed.![]()
"Maar ze zijn zo jong en onervaren"quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De mazzel van een kampioen... Tja. Lekker dat je zo'n wedstrijd wint hoor, daar niet van, maar ik had stilletjes de hoop dat we iets verder waren. Dat je het als ploeg wel kunt opbrengen om die wedstrijd goed te spelen. Slecht spelen kan een keer, maar dit was ver beneden die befaamde ondergrens.![]()
![]()
Zo'n wedstrijd overkomt iedere club wel eens een keer... zeker in het perspectief van een week waarin je op een haar na de volgende ronde van de CL hebt gehaald en er wat wisselingen in de ploeg waren die ongelukkig uitpakten... ik maak me er niet zoveel zorgen om...quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De mazzel van een kampioen... Tja. Lekker dat je zo'n wedstrijd wint hoor, daar niet van, maar ik had stilletjes de hoop dat we iets verder waren. Dat je het als ploeg wel kunt opbrengen om die wedstrijd goed te spelen. Slecht spelen kan een keer, maar dit was ver beneden die befaamde ondergrens.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit was treurig inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De mazzel van een kampioen... Tja. Lekker dat je zo'n wedstrijd wint hoor, daar niet van, maar ik had stilletjes de hoop dat we iets verder waren. Dat je het als ploeg wel kunt opbrengen om die wedstrijd goed te spelen. Slecht spelen kan een keer, maar dit was ver beneden die befaamde ondergrens.![]()
Klaassen wordt wel in rap tempo de Ajacied van het seizoen trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hoezo? Verwacht dat ze gewoon in de top 3 eindigen hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer Vitesse eens gaat wegzakken, naar waar ze horen: plekje 4 of 5.![]()
Heeft Henk Spaan al een column geschreven?quote:Op maandag 16 december 2013 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo liggen alle toptalenten uit 1997 vast, goeie zaak.![]()
Mooie beloning ook voor Donny van de Beek, die ontwikkelt zich extreem goed.![]()
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er iemand een link naar de loting?-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Update 16 december 11.58 uur - Gevallen Ajax-supporter van intensive care af
De man die tijdens Ajax - Barcelona in de gracht van het stadion viel mag van de intensive care-afdeling af. Dat maakt Ajax maandag bekend. De 46-jarige supporter gaat iedere dag vooruit en spraak en zicht komen langzaam weer terug. Voorlopig doet de familie geen mededelingen meer over zijn toestand, laat het aan de club weten.![]()
Coach van Tottenham Villas-Boas ontslagen. Zoals ik eerder zei zie ik ze voor Frank de Boer gaan (hopelijk kan ie nog de verleiding weerstaan).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Coach van Tottenham Villas-Boas ontslagen. Zoals ik eerder zei zie ik ze voor Frank de Boer gaan (hopelijk kan ie nog de verleiding weerstaan).![]()
![]()
Nou ja, iedere club speelt wel eens slecht, maar dit was heel erg. Ik had gehoopt dat die ondergrens inmiddels wat hoger lag.quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd overkomt iedere club wel eens een keer... zeker in het perspectief van een week waarin je op een haar na de volgende ronde van de CL hebt gehaald en er wat wisselingen in de ploeg waren die ongelukkig uitpakten... ik maak me er niet zoveel zorgen om...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik zie het Frank echt niet doen. Voor het geld hoeft hij het niet te doen en volgens mij zit hij met zijn gezin prima in Nederland. Als hij dan al zou vertrekken dan is het m.i. enkel voor een echte internationale topclub als Barcelona en zelfs dat zie ik hem pas op termijn doen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Coach van Tottenham Villas-Boas ontslagen. Zoals ik eerder zei zie ik ze voor Frank de Boer gaan (hopelijk kan ie nog de verleiding weerstaan).Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft ie al miljoenen keren gezegd, dus daar hoeven we niet voor te vrezen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie het Frank echt niet doen. Voor het geld hoeft hij het niet te doen en volgens mij zit hij met zijn gezin prima in Nederland. Als hij dan al zou vertrekken dan is het m.i. enkel voor een echte internationale topclub als Barcelona en zelfs dat zie ik hem pas op termijn doen.![]()
Laten we het hopen. Ik zie zo één, twee, drie geen geschikte opvolger. Denk ook niet dat ie het nu al doet, alleen bij Barca zal de kans groot zijn dat ie hapt maar dat is voorlopig nog niet aan de orde.quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie het Frank echt niet doen. Voor het geld hoeft hij het niet te doen en volgens mij zit hij met zijn gezin prima in Nederland. Als hij dan al zou vertrekken dan is het m.i. enkel voor een echte internationale topclub als Barcelona en zelfs dat zie ik hem pas op termijn doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die gaat echt niet naar Tottenham.quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Coach van Tottenham Villas-Boas ontslagen. Zoals ik eerder zei zie ik ze voor Frank de Boer gaan (hopelijk kan ie nog de verleiding weerstaan).![]()
Nou hebben miljoenen voetballers en trainers dat soort dingen al miljoenen keren gezegd, dus daar kun je ook niet direct vanuit gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ie al miljoenen keren gezegd, dus daar hoeven we niet voor te vrezen.
De Boer heeft er echter ook naar gehandeld door bijvoorbeeld een aanbod van City af te wijzen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed nieuwsquote:![]()
Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Kan nog wel leuk worden, samen met Veltman en Blind.quote:Op maandag 16 december 2013 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen wordt wel in rap tempo de Ajacied van het seizoen trouwens![]()
Thanks!!quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.uefa.com/uefae(...)rawcentre/index.html
Deze werkt wel.Leh-kùr![]()
Thx, die van de NOS kapte ermee toen de CL loting klaar wasquote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.uefa.com/uefae(...)rawcentre/index.html
Deze werkt wel.
Op TV kan je het iig op Eurosport zien...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Nog beter, thanksquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Thx, die van de NOS kapte ermee toen de CL loting klaar was
Op TV kan je het iig op Eurosport zien...
Leh-kùr![]()
Italianen die Engels proberen te praten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
De Ajax-supporter die eind vorige maand van de tribune viel in de Amsterdam ArenA heeft de intensive care verlaten. Hij ligt nog wel in het ziekenhuis, meldde Ajax maandag na een bericht van de familie.
De 46-jarige man viel tijdens de wedstrijd Ajax - FC Barcelona ongeveer 4 meter naar beneden en liep ernstig hoofdletsel op. Vorige week maakte de familie al bekend dat hij buiten levensgevaar is.
In een voorlopig laatste update laat ze weten dat de Ajax-fan goed herstelt en dat zijn toestand elke dag verbetert. 'Zijn verwondingen genezen goed, spraak en zicht komen langzaam terug. Er volgt nu een lange periode van herstel, waarin hij zoveel mogelijk rust moet houden.' De familie spreekt verder haar dank uit voor de vele steunbetuigingen en de getoonde betrokkenheid.
http://www.volkskrant.nl/(...)intensive-care.dhtml![]()
Benfica lijkt me wel leuk. Zijn niet zo goed als voorgaande jaren en aansprekende tegenstander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deze loting lijkt wel eerlijk te gaan. in tegenstelling tot de wk loting
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hebben jullie dit al gezien?
https://twitter.com/uefacorruption
Dag van te voren de hele CL loting goed.
Kon het alleen niet van de EL vinden dus blijft spannend.![]()
Op 100 verschillende accounts alle mogelijke lotingen voorspellen. Dan de verkeerde accounts/tweets verwijderen en van de goede voorspelling de accountnaam veranderen in ueafacorruption.quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Krediax het volgende:
daar komt dieDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
HUP
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bizar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Krediax het volgende:
Ik heb geen idee of het een goede loting is, want weet echt niks over die ploeg.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Salzburg is redelijk gunstig, gezien wat er nog meer uit had kunnen komenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
AZ ook gunstig tegen Liberec, gunstig voor het Nederlandse voetbalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Alle mogelijke lotingen heb je er wel meer nodig dan 100 denk ik.quote:Op maandag 16 december 2013 13:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Op 100 verschillende accounts alle mogelijke lotingen voorspellen. Dan de verkeerde accounts/tweets verwijderen en van de goede voorspelling de accountnaam veranderen in ueafacorruption.
En dat het corrupt is zal ook wel waar zijn :p
Salzburg is te doen![]()
![]()
Meh, je hoeft maar op 1 account alle dingen te posten. Ben je in een half uurtje wel mee klaar. En dan alle fouten weg gooien. Heb je geen verschillende accounts voor nodig.quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Krediax het volgende:
[..]
Alle mogelijke lotingen heb je er wel meer nodig dan 100 denk ik.
En dat het corrupt is zal ook wel waar zijn :p
Salzburg is te doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, dat kan ook inderdaad. Geloof niet dat die account echt is. Sluit natuurlijk niet uit dat de loting op zichzelf wel corrupt kan zijnquote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meh, je hoeft maar op 1 account alle dingen te posten. Ben je in een half uurtje wel mee klaar. En dan alle fouten weg gooien. Heb je geen verschillende accounts voor nodig.![]()
![]()
Ik moet zeggen; I can live with this ;D
Eindelijk weer een keertje niet dikke vette pech met lotingen.Leh-kùr![]()
Dat zat er aan te komen. En Amsterdam - Londen is makkelijk te doen. Succes Frank!quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Pedroso het volgende:
![]()
Heeft beide voor- en nadelen. Ik heb liever eerst thuisquote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet wel een keer uit beginnen, da's ook lekker![]()
![]()
Neuh, Frank blijft nog minstens een jaarquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Niet voor Ajax, wel voor Frank..
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
De Boer gaat echt niet naar Spurs... daar valt toch niets te winnen, ze kunnen echt niet opboksen tegen die andere topploegen en 4e 5e eindigen is eigenlijk niet goed genoeg voor die eigenaren...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gappieeeeequote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Basel - Salzburg..
Gaat een leuke pot worden.
Leh-kùr![]()
De timing is een beetje lastig in verband met kerst, maar daar zijn mouwen aan te passen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Neuh, Frank blijft nog minstens een jaar![]()
![]()
Ik denk dat hij, na 3 kampioenschappen, wel eens iets anders wil. Een volgende stap, net als zijn spelers. De Premier League is natuurlijk een fantastische uitdaging voor elke trainer, maar niet uit bij welke club.quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef TheVulture het volgende:
De Boer gaat echt niet naar Spurs... daar valt toch niets te winnen, ze kunnen echt niet opboksen tegen die andere topploegen en 4e 5e eindigen is eigenlijk niet goed genoeg voor die eigenaren...![]()
De Boer gaat echt niet weg. Nu verdediging en middenveld goed staan, wil hij volgend seizoen zien wat hij met een fatsoenlijke voorhoede kan presteren in Europa.
Luuk de Jong en Ola John worden gehaald in de zomer.
Bojan/Fischer/Schone op de derde positie.
Laat AC Milan dan nog eens komen....![]()
Frank de boer Frank de boer is een echte Ajacied!
Ajax heeft nog nooit 4 titels op een rij gewonnen. Dat heeft alleen PSV gespresteerd. Zou mooi zijn als we dat record onder Frank pakken
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ja want John en de Jong doen het op dit moment fantastisch inderdaad. Wereldsterren zijn het.quote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef Obiekulu het volgende:
De Boer gaat echt niet weg. Nu verdediging en middenveld goed staan, wil hij volgend seizoen zien wat hij met een fatsoenlijke voorhoede kan presteren in Europa.
Laat AC Milan dan nog eens komen.Oh.![]()
In een poule met Esjberg, Elfsborg en Luik.twitter:NUsport twitterde op maandag 16-12-2013 om 13:51:16Red Bull Salzburg en Tottenham Hotspur zijn de enige twee ploegen die alle wedstrijden in groepsfase van de #EuropaLeague gewonnen hebben. reageer retweet
![]()
Jij snapt het echt niet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Niet voor Ajax, wel voor Frank..![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 13:53 schreef Heeinz het volgende:
In een poule met Esjberg, Elfsborg en Luik.twitter:NUsport twitterde op maandag 16-12-2013 om 13:51:16Red Bull Salzburg en Tottenham Hotspur zijn de enige twee ploegen die alle wedstrijden in groepsfase van de #EuropaLeague gewonnen hebben. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Salzburg is een eitje. In de ronde daarna Basel kan nog wel pittig worden, die hebben een goed ploegje.
Oh.![]()
Frank krijgt ze weer in topvorm.quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want John en de Jong doen het op dit moment fantastisch inderdaad. Wereldsterren zijn het.
Het gaat om potentie.
Kneusje....![]()
Laten we geen enkele ploeg onderschattenquote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg is een eitje. In de ronde daarna Basel kan nog wel pittig worden, die hebben een goed ploegje.
.
![]()
Jawel, maar het is nog altijd erg lastig om te winnen tegen een ploeg die kwalitatief veel minder is. Is ook een kwaliteit als je dat goed kanquote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
waarbij standard bijna alle wedstrijden met een b-team speelde.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 14:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nog altijd erg lastig om te winnen tegen een ploeg die kwalitatief veel minder is. Is ook een kwaliteit als je dat goed kan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Precies, Cambuur Leeuwarden?quote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we geen enkele ploeg onderschatten.
![]()
![]()
Geen LudogoretsDan maar in de kwartfinale
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:quote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, Cambuur Leeuwarden?![]()
Op je pik getrapt?quote:Op maandag 16 december 2013 13:56 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Frank krijgt ze weer in topvorm.
Het gaat om potentie.
Kneusje.Dat wij dat als supporter doen heeft geen invloed op de spelers hoorquote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we geen enkele ploeg onderschatten.
Oh.![]()
EL is heel wat anders dan Eredivisie. 11 tegen 11, bal is rond etc. etc.quote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, Cambuur Leeuwarden?
Kortom, it's Europe...Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
The strength of the team is.... the team.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
EL is heel wat anders dan Eredivisie. 11 tegen 11, bal is rond etc. etc.
Kortom, it's Europe...Oh.![]()
Ja, want een overwinning tegen Barca heeft hij nog niet... De CL wint hij niet met Ajax. Meer dan dit zit er niet in. Het moment is rijp om te vertrekken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef Obiekulu het volgende:
Laat AC Milan dan nog eens komen.![]()
Ik verheug me nu al op de interviews in het Engels...![]()
![]()
Zelf ziet hij het anders dus jouw mening is verder niet echt van belang.quote:Op maandag 16 december 2013 14:06 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, want een overwinning tegen Barca heeft hij nog niet... De CL wint hij niet met Ajax. Meer dan dit zit er niet in. Het moment is rijp om te vertrekken.![]()
Ik verheug me nu al op de interviews in het Engels...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Okee. Misschien is hij zo eergevoelig dat hij daar voor gaat. Maar daarna is er echt niets meer te winnen, Frank. Okee?quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Frank de boer Frank de boer is een echte Ajacied!
Ajax heeft nog nooit 4 titels op een rij gewonnen. Dat heeft alleen PSV gespresteerd. Zou mooi zijn als we dat record onder Frank pakken
![]()
![]()
Leuke troll ben je. Gaat totaal tegen De Boer's filosofie in om nu te vertrekken, terwijl de achtste finales van de CL nog nooit zijn bereikt en het team nog niet is uitgebouwd.quote:Op maandag 16 december 2013 14:06 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, want een overwinning tegen Barca heeft hij nog niet... De CL wint hij niet met Ajax. Meer dan dit zit er niet in. Het moment is rijp om te vertrekken.
Amen.![]()
O, jawel. En nogal behoorlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf ziet hij het anders dus jouw mening is verder niet echt van belang.![]()
![]()
Daarom heeft hij zijn contract net verlengt tot 2017.quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, na 3 kampioenschappen, wel eens iets anders wil. Een volgende stap, net als zijn spelers. De Premier League is natuurlijk een fantastische uitdaging voor elke trainer, maar niet uit bij welke club.
Frank gaat nergens heen, 100% zeker.![]()
okquote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, jawel. En nogal behoorlijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die Huff is sinds hij ontdekt heeft dat Twente nooit een topclub wordt een vervelend mannetje geworden, was best aardige user voor die tijd, nu een zielepootjequote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom heeft hij zijn contract net verlengt tot 2017.
Prachtig gesprokentwitter:siemdejong twitterde op maandag 16-12-2013 om 14:06:56Ajax- Salzburg #AjaSal #europaleague Ken ze niet zo goed, maar we gaan voor de volgende ronde! reageer retweet
![]()
http://www.dailystar.co.u(...)Villas-Boas-at-Spurs
De Kandidaten:
1. Capello
2. Tim Sherwood (wie?)
3. Laudrup, Hoddle, Hiddink
4. Mancini
5. De Boer
6. Klinsmann
7. Klopp![]()
Ik ben er ook bang voor, maar ik ben druk bezig hem over te halen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom heeft hij zijn contract net verlengt tot 2017.
![]()
Ik zet m'n geld op Laudrup. De Boer zou natuurlijk de perfecte coach voor Tottenham zijn maar die blijft gewoon bijquote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef huffderobot het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)Villas-Boas-at-Spurs
De Kandidaten:
1. Capello
2. Tim Sherwood (wie?)
3. Laudrup, Hoddle, Hiddink
4. Mancini
5. De Boer
6. Klinsmann
7. KloppAjax
Lijkt me een goeie keuze maar is ook geen type dat halverwege het seizoen op en instaptquote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Laudrup. De Boer zou natuurlijk de perfecte coach voor Tottenham zijn maar die blijft gewoon bijAjax
![]()
Komende zomer is Frank de nummer 1. Misschien lossen ze het tijdelijk op met Hiddink.quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Laudrup. De Boer zou natuurlijk de perfecte coach voor Tottenham zijn maar die blijft gewoon bijAjax
![]()
Die gaat niet naar een club met een ongeduldige voorzitterquote:Op maandag 16 december 2013 14:17 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Komende zomer is Frank de nummer 1. Misschien lossen ze het tijdelijk op met Hiddink.![]()
Als wij thuis tegen Salburg spelen, moet AZ uit naar Tsjechië. Die daaropvolgende zondag spelen we thuis tegen AZ.
Een week later uit naar De Kuip.![]()
Frank is inderdaad wel een stabiele man die heel doordachte keuzes maakt en niet zomaar in de eerste de beste valkuil stapt omdat het hem wat poen bezorgt. Als hij op dezelfde voet door blijft gaan zoals hij nu doet dan maakt hij met een paar jaartjes lekker de overstap naar Catalonië en gaat hij daar lekker naast Jopie op de berg in het zonnetje zitten terwijl hij aan een kampioenenploeg werktquote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat niet naar een club met een ongeduldige voorzitter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hiddink bedoel je? Die gaat naar elke club / elk land met geld.quote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat niet naar een club met een ongeduldige voorzitterBFF met GGMM![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 14:17 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Komende zomer is Frank de nummer 1. Misschien lossen ze het tijdelijk op met Hiddink.ga gewoon weg man
![]()
De Boer niet, Hiddink wel, die zegt de KNVB wel weer af om wat projecten af te maken in Londenquote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hiddink bedoel je? Die gaat naar elke club / elk land met geld.![]()
Haha heerlijk die kutclub afstraffen, heb er zin in.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lekker danquote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als wij thuis tegen Salburg spelen, moet AZ uit naar Tsjechië. Die daaropvolgende zondag spelen we thuis tegen AZ.
Een week later uit naar De Kuip.. Hoe kan het dat de KNVB (of KNJB zoals het blijkbaar heet?) hier nooit rekening mee houdt?
![]()
Basel en Maccabi hebben overigens in de voorronde van de CL al tegen elkaar gespeeld dit seizoen. Basel door (1-0, 3-3).![]()
Dan heeft AZ toch meer nadeel dan Ajax?quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker dan. Hoe kan het dat de KNVB (of KNJB zoals het blijkbaar heet?) hier nooit rekening mee houdt?
![]()
Ik ook! We gaan lekker met de trein heen en terug, nog geen 80 euro.quote:Op maandag 16 december 2013 14:22 schreef Seam het volgende:
Haha heerlijk die kutclub afstraffen, heb er zin in.
Tingeling, hier komt de Alpen-expresssss!Gourmetten of steengrillen?![]()
Daar lijkt het wel op. Maar wie maakt zich zorgen om AZ? Die hebben al vijf wedstrijden niet gewonnen. En Ajax is beter dan Barca. Dus...quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heeft AZ toch meer nadeel dan Ajax?![]()
![]()
Ik ben m'n opties nog aan het bekijken alhoewel vliegen lastig wordt en de trein ook net iets te ver is.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien wel ja, maar zouden clubs niet moeten worden gestimuleerd om vol gas te gaan in de EL door ze na een mogelijke speeldatum een 'makkelijke' tegenstander te geven in de Eredivisie? PSV wil graag een makkelijke tegenstander tijdens hun jubileum en krijgt dat, en wij zitten al weet ik hoe lang met een lastige tegenstander na een Europese wedstrijd. Natuurlijk moeten we dat gewoon aankunnen, maar dan nog.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heeft AZ toch meer nadeel dan Ajax?![]()
Hoog pieppiep gehaltequote:Op maandag 16 december 2013 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar zouden clubs niet moeten worden gestimuleerd om vol gas te gaan in de EL door ze na een mogelijke speeldatum een 'makkelijke' tegenstander te geven in de Eredivisie? PSV wil graag een makkelijke tegenstander tijdens hun jubileum en krijgt dat, en wij zitten al weet ik hoe lang met een lastige tegenstander na een Europese wedstrijd. Natuurlijk moeten we dat gewoon aankunnen, maar dan nog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een beetje bang zijn we wel...quote:Op maandag 16 december 2013 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar zouden clubs niet moeten worden gestimuleerd om vol gas te gaan in de EL door ze na een mogelijke speeldatum een 'makkelijke' tegenstander te geven in de Eredivisie? PSV wil graag een makkelijke tegenstander tijdens hun jubileum en krijgt dat, en wij zitten al weet ik hoe lang met een lastige tegenstander na een Europese wedstrijd. Natuurlijk moeten we dat gewoon aankunnen, maar dan nog.![]()
Waar heb je die info gevonden? Misschien ook maar eens een Europese uitwedstrijd bezoekenquote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook! We gaan lekker met de trein heen en terug, nog geen 80 euro.
Tingeling, hier komt de Alpen-expresssss!![]()
![]()
Goede loting voor Ajax. Als je eens zag welke ploegen we hadden kunnen treffen, hebben we met Salzburg redelijk wat geluk. Volgende ronde wellicht Basel, een tegenstander die een stuk lastiger is, maar zeker niet onverslaanbaar.
Jammer dat RC Genk ook zo makkelijk heeft geloot, zou leuk zijn als Been met pakkie de EL uitgetrapt zou wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
via ns hispeed? Was toch enkele reis?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook! We gaan lekker met de trein heen en terug, nog geen 80 euro.
Tingeling, hier komt de Alpen-expresssss!kan je mij anders meer info Dm'en?
![]()
Ik heb ¤156 retour voor 2 personen hierquote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
via ns hispeed? Was toch enkele reis?kan je mij anders meer info Dm'en?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me zeker geen walk-over. Sterke ploeg dat Salzburg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 15:41 schreef Pedroso het volgende:
Welke club wel dit seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me zeker geen walk-over. Sterke ploeg dat Salzburg.![]()
Cambuur!quote:Op maandag 16 december 2013 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Welke club wel dit seizoen...![]()
![]()
Ga je ook overnachten of meteen na de wedstrijd om?quote:Op maandag 16 december 2013 14:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ¤156 retour voor 2 personen hierUitvinder van de biersmiley.![]()
Niet al te lastige loting, wat wel lastig is zijn de wedstrijden na zo'n Europese donderdag. AZ thuis, daarna meteen Feyenoord uit, en als je van salzburg wint ook nog vitesse uit hmm.![]()
Dat laatste is minder, zeker als het om nog om de koppositie gaatquote:Op maandag 16 december 2013 16:04 schreef davyleiden het volgende:
Niet al te lastige loting, wat wel lastig is zijn de wedstrijden na zo'n Europese donderdag. AZ thuis, daarna meteen Feyenoord uit, en als je van salzburg wint ook nog vitesse uit hmm.![]()
AZ is geen nadeel aangezien die ook donderdags spelen en nog uit ook, in Tsjechie.quote:Op maandag 16 december 2013 16:04 schreef davyleiden het volgende:
Niet al te lastige loting, wat wel lastig is zijn de wedstrijden na zo'n Europese donderdag. AZ thuis, daarna meteen Feyenoord uit, en als je van salzburg wint ook nog vitesse uit hmm.
Tegen Feyenoord kan wel een probleem worden, zie dat het nog op 14.30 uur staat maar het zal me niets verbazen als dat teruggezet wordt naar 12.30 uur.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zie AZ ook niet echt als nadeel maar wel als lastig. Zie Advocaat er nog wel met de pet naar gooien in de EL. Om vervolgens op volle kracht naar Amsterdam te reizen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
AZ is geen nadeel aangezien die ook donderdags spelen en nog uit ook, in Tsjechie.
Tegen Feyenoord kan wel een probleem worden, zie dat het nog op 14.30 uur staat maar het zal me niets verbazen als dat teruggezet wordt naar 12.30 uur.![]()
Lijkt me sterk, dat zouden ze alleen doen als ze de thuiswedstrijd al kansloos verloren hebben en dat zie ik niet gebeuren. Kans zullen ze nog wel maken in het uitduel dus dat laten ze echt niet lopen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:14 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik zie AZ ook niet echt als nadeel maar wel als lastig. Zie Advocaat er nog wel met de pet naar gooien in de EL. Om vervolgens op volle kracht naar Amsterdam te reizen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat laatst is pas na de kwartfinales. Het gaat om uitwedstrijden bij NAC en RKC, die staan nu nog op zaterdag overigens.quote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste is minder, zeker als het om nog om de koppositie gaat![]()
OK, nog ver weg dusquote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat laatst is pas na de kwartfinales. Het gaat om uitwedstrijden bij NAC en RKC, die staan nu nog op zaterdag overigens.![]()
Link staat er nuquote:Op maandag 16 december 2013 16:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hehe. Even aanwezig zijn, hoe heet dat evenement?![]()
![]()
Interessant probleem voor de KNVB overigens mocht Ajax de halve finales halen. De return wordt namelijk op 1 mei gespeeld, terwijl de complete 34e speelronde op zaterdag 3 mei (18.45 uur) is.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/frenkdeboer/events![]()
quote:
Ajax heeft twee jeugdspelers gecontracteerd. Aanvaller Vince Gino Dekker (Harderwijk, 22 maart 1997) en middenvelder Abdel Hak Nouri (Amsterdam, 2 april 1997) bereikten overeenstemming met de club. De contracten van beide B-junioren kennen een looptijd van drie jaar, tot en met 30 juni 2017.
Het betreft het eerste contract voor deze jeugdinternationals.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)t-jeugdspelers-7.htm![]()
Ik zie nu pas dat we mogelijk hierna tegen Maccabi Tel Aviv kunnen spelenzou wel erg mooi zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
#110%antifrenkdeboerquote:Op maandag 16 december 2013 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/frenkdeboer/events![]()
Liever nietquote:Op maandag 16 december 2013 16:59 schreef Seam het volgende:
Ik zie nu pas dat we mogelijk hierna tegen Maccabi Tel Aviv kunnen spelenzou wel erg mooi zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geldt ook voor AZquote:Op maandag 16 december 2013 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Interessant probleem voor de KNVB overigens mocht Ajax de halve finales halen. De return wordt namelijk op 1 mei gespeeld, terwijl de complete 34e speelronde op zaterdag 3 mei (18.45 uur) is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat hij ruzie met Frank had (daarom heeft hij dat balkje voor zijn ogen gedaan) en hij grappen van anderen steelt.quote:![]()
Stond ook op Ajax Netwerk dat er eerst een hele lijst aan foto's in het artikel zat met CR7-shit en dat is later allemaal weggehaaldquote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben CR7 van het shirt van Nouri afgephotoshopt![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben CR7 van het shirt van Nouri afgephotoshopt![]()
![]()
![]()
Is sws niet zo erg origineelquote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij ruzie met Frank had (daarom heeft hij dat balkje voor zijn ogen gedaan) en hij grappen van anderen steelt.![]()
Supporters pesten.quote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef Reemi het volgende:
Why the fuck moeten we zondag alwéér om 12:30 spelen?Oh.![]()
Denk dat het dan 14:30 op zondag wordtquote:Op maandag 16 december 2013 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Interessant probleem voor de KNVB overigens mocht Ajax de halve finales halen. De return wordt namelijk op 1 mei gespeeld, terwijl de complete 34e speelronde op zaterdag 3 mei (18.45 uur) is.![]()
4 mei is er toch Dodenherdenking?quote:Op maandag 16 december 2013 17:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Denk dat het dan 14:30 op zondag wordtOh.![]()
Oh god de laatste speeldag op zaterdagquote:Op maandag 16 december 2013 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Interessant probleem voor de KNVB overigens mocht Ajax de halve finales halen. De return wordt namelijk op 1 mei gespeeld, terwijl de complete 34e speelronde op zaterdag 3 mei (18.45 uur) is.En dan ook nog eens om 18:45. KNVB
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goed dat je de moeite hebt genomen om ons dit te komen vertellen. Onze dank is enorm groot.quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ajax gaat eruit maar jullie hebben geluk niet geloot te hebben tegen Frankfurt,'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Red Bull heeft een paar zeer technische en behendige spelers, zoals bijvoorbeeld Soriano.quote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat je de moeite hebt genomen om ons dit te komen vertellen. Onze dank is enorm groot.
Ik zeg het maar even.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik, dat je het maar even zegt. Meer verwachten we ook niet van je.quote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Red Bull heeft een paar zeer technische en behendige spelers, zoals bijvoorbeeld Soriano.
Ik zeg het maar even.![]()
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Gelukkig dat jullie niet meer van mij verwachten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je het maar even zegt. Meer verwachten we ook niet van je.Heel mooi dat jij namens iedereen hier kan spreken.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik in deze namens heel Fok! spreek, maar hey, ik houd het netjes.quote:Op maandag 16 december 2013 18:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie niet meer van mij verwachten.Heel mooi dat jij namens iedereen hier kan spreken.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in deze namens heel Fok! spreekJa, daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen.quote:maar hey, ik houd het netjes.![]()
Maar hey.![]()
![]()
toch niet om half 3. Desnoods dan de wedstrijden naar half 1.quote:Op maandag 16 december 2013 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4 mei is er toch Dodenherdenking?![]()
Precies, ik kan niet eens 1 speler van dat hele Frankfurt opnoemen.Omhooggevallen moffen.
Anyway, Salzburg is natuurlijk ook te doen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zou dat niet een heel klein beetje aan jou liggen?quote:Op maandag 16 december 2013 18:23 schreef Silenus het volgende:
Precies, ik kan niet eens 1 speler van dat hele Frankfurt opnoemen.Omhooggevallen moffen.
![]()
![]()
Ik zou er ook geen één op kunnen noemen en ik ben Syntix.quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zou dat niet een heel klein beetje aan jou liggen?![]()
Tja, het zegt genoeg dat Frankfurt als "moffen" wordt betiteld hier. Onbekend maakt onbemind.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen één op kunnen noemen en ik ben Syntix.![]()
Nee, die klote club interesseert niemand ook maar iets.quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zou dat niet een heel klein beetje aan jou liggen?![]()
Aardig ploegje maar zouden kansloos tegen Ajax geweest zijn. Salzburg wordt lastiger.quote:Op maandag 16 december 2013 18:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Tja, het zegt genoeg dat Frankfurt als "moffen" wordt betiteld hier. Onbekend maakt onbemind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat beweegt jou om zo woest en schuimbekkend op mij te reageren?quote:Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, die klote club interesseert niemand ook maar iets.![]()
Jup, daarom was Steaua ook zo kansloos tegen Ajax.quote:Op maandag 16 december 2013 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardig ploegje maar zouden kansloos tegen Ajax geweest zijn.
Oh, wacht.![]()
Haha, gast.Dat malle clubje van jou heeft voor het eerst in 6 jaar weer eens Europees gehaald, geen enkele reden om zo te gaan blaten. Morgen komt hier zeker een Hansa Rostock- of Bochumfanboy even fappen op zijn clubje nummer zoveel.
Gourmetten of steengrillen?![]()
En hier verder:quote:Op maandag 16 december 2013 18:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jup, daarom was Steaua ook zo kansloos tegen Ajax.
Oh, wacht.
VBL / Eintracht Frankfurt 1#: Die Launische Diva
Oh, wacht.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Als je je eens zou verdiepen in ''dat malle clubje'' zou je tot de ontdekking komen dat het helemaal niet zo'n ''geblaat'' was van mijn kant. Maar goed, ik laat je maar in de waan dat Ajax over dit clubje heen zou lopen, wie ben ik om jouw plezier af te pakken.quote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Silenus het volgende:
Haha, gast.Dat malle clubje van jou heeft voor het eerst in 6 jaar weer eens Europees gehaald, geen enkele reden om zo te gaan blaten.
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook geen reet. Dag.![]()
![]()
Mooi, Ajax hoeft zoals het er nu uitziet nog lang niet tegen Frankfurt te spelen, dus is deze discussie gesloten lijkt me. Of gaan we elke club uit Europa ff pakken om te kijken of Ajax daar wellicht wel of niet van kan winnen?quote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als je je eens zou verdiepen in ''dat malle clubje'' zou je tot de ontdekking komen dat het helemaal niet zo'n ''geblaat'' was van mijn kant. Maar goed, ik laat je maar in de waan dat Ajax over dit clubje heen zou lopen, wie ben ik om jouw plezier af te pakken.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Op zich zou een Duits team wel leuk zijn. Vorige keer nog van HSV gewonnen en die keer daarvoor een verschrikkelijk tweeluik tegen Werder Bremen. Schandalig uitwedstrijd toen waar de scheids Werder het ene na het andere cadeautje gaf (3-0), uiteindelijk thuis nog bijna goed gemaakt (3-1).![]()
Line-up Jong #Ajax: Vermeer; Tete, Gravenberch, Denswil, Riedewald; Bazoer, Sana, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg
Helaas niet op Fox.![]()
Ik herinner me een blessuregolf onder de verdedigers, (daardoor) een fantasieopstelling en een vroege rode kaart voor Lindenbergh (:')).quote:Op maandag 16 december 2013 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zich zou een Duits team wel leuk zijn. Vorige keer nog van HSV gewonnen en die keer daarvoor een verschrikkelijk tweeluik tegen Werder Bremen. Schandalig uitwedstrijd toen waar de scheids Werder het ene na het andere cadeautje gaf (3-0), uiteindelijk thuis nog bijna goed gemaakt (3-1).
Later dat jaar speelde ik een toernooi mee in Duitsland waar ik schandalig hard van achteren werd neergehaald door een pauperduitser in een Bremenshirt, achterover boven op hem viel en hem onbedoeld een gigantische bloedneus bezorgde. Wat door zijn medespelers als opzettelijk werd gezien. Het was geen goed jaar voor de onderlinge relaties met die club![]()
![]()
Geef je nou gewoon toe dat je in de jeugd tegen Werder Bremen hebt gebalt en indirect ook voor Ajax?quote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik herinner me een blessuregolf onder de verdedigers, (daardoor) een fantasieopstelling en een vroege rode kaart voor Lindenbergh (:')).
Later dat jaar speelde ik een toernooi mee in Duitsland waar ik schandalig hard van achteren werd neergehaald door een pauperduitser in een Bremenshirt, achterover boven op hem viel en hem onbedoeld een gigantische bloedneus bezorgde. Wat door zijn medespelers als opzettelijk werd gezien. Het was geen goed jaar voor de onderlinge relaties met die clubSo confused when you're lost in the groove![]()
Staat mij ook nog iets bij dat Anita toen vrij onverwacht zijn (Europese) debuut maakte. 16 of 17 pas, maar vooral ook dat gekloot van Diego, was ongeveer vergelijkbaar met Balotelli afgelopen week. Sindsdien een ontzettende hekel aan Werder Bremen & Diego.quote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik herinner me een blessuregolf onder de verdedigers, (daardoor) een fantasieopstelling en een vroege rode kaart voor Lindenbergh (:')).
Later dat jaar speelde ik een toernooi mee in Duitsland waar ik schandalig hard van achteren werd neergehaald door een pauperduitser in een Bremenshirt, achterover boven op hem viel en hem onbedoeld een gigantische bloedneus bezorgde. Wat door zijn medespelers als opzettelijk werd gezien. Het was geen goed jaar voor de onderlinge relaties met die club![]()
Gravenberch, Lobotka, Melegquote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Line-up Jong #Ajax: Vermeer; Tete, Gravenberch, Denswil, Riedewald; Bazoer, Sana, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg
Helaas niet op Fox.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dit zijn echt wedstrijden die ik uit m'n geheugen verbannen heb. Toen je het over Diego's gekloot ging hebben begon er opeens weer wat te dagen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Staat mij ook nog iets bij dat Anita toen vrij onverwacht zijn (Europese) debuut maakte. 16 of 17 pas, maar vooral ook dat gekloot van Diego, was ongeveer vergelijkbaar met Balotelli afgelopen week. Sindsdien een ontzettende hekel aan Werder Bremen & Diego.So confused when you're lost in the groove![]()
Hopelijk laat Meleg het een keer zien. Vind dat nog echt niet een toptalent. Hopelijk heeft hij gewoon alleen een jaartje nodig om te wennen in Nederland.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ik heb al veel momenten gezien waarop zijn talent door scheen. Toppertje.quote:Op maandag 16 december 2013 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk laat Meleg het een keer zien. Vind dat nog echt niet een toptalent. Hopelijk heeft hij gewoon alleen een jaartje nodig om te wennen in Nederland.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Komt er voorlopig nog niet echt uit inderdaad. Behoudens af en toe een leuke actie komt ie weinig in het spel voor.quote:Op maandag 16 december 2013 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk laat Meleg het een keer zien. Vind dat nog echt niet een toptalent. Hopelijk heeft hij gewoon alleen een jaartje nodig om te wennen in Nederland.![]()
Dat zou mooi zijn. Maar neequote:Op maandag 16 december 2013 19:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Geef je nou gewoon toe dat je in de jeugd tegen Werder Bremen hebt gebalt en indirect ook voor Ajax?![]()
![]()
Dan hebben wij waarschijnlijk andere standaarden. Ik vind het op een paar momenten na vrij vlak en onopvallend. Echter is het voor iedere speler moeilijk uitblinken in een team dat geen enkele wedstrijd met de zelfde opstelling speelt met een coach als Groenendijk.quote:Op maandag 16 december 2013 19:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb al veel momenten gezien waarop zijn talent door scheen. Toppertje.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik kan me vooral nog dat sprongetje van Roger herinneren. Ik zat toen in het stadion en iedereen was echt verbijsterdquote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik kan me vooral nog dat sprongetje van Roger herinneren. Ik zat toen in het stadion en iedereen was echt verbijsterd
![]()
![]()
Roger, de man die volgens Cruijff te goed was voor Ajax.
Met zijn bakkes.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
henk ten catequote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Roger, de man die volgens Cruijff te goed was voor Ajax.
Met zijn bakkes.
![]()
Is de inzetbaar voor Salzburg? Geheim wapenquote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Heeinz het volgende:
http://foxsports.nl/video/179034-de-nieuwe-spits-van-ajax.html
Toch leuk voor zo'n kereltje![]()
![]()
nee, die bewaren we voor de finale tegen frankfurtquote:Op maandag 16 december 2013 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is de inzetbaar voor Salzburg? Geheim wapen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: