Dat niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
OK MENSEN VRAAGJE
Zijn jullie ooit met een celeb vergeleken?! Zo ja; wie?!
Kassem G ja. Qua karakter met Louis CKquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
OK MENSEN VRAAGJE
Zijn jullie ooit met een celeb vergeleken?! Zo ja; wie?!
Hoe moet ik dit opvatten?quote:
Whut?quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat niet.
Er is me wel ooit gevraagd of ik uit Hawaii afkomstig was.
Ik heb geen idee waar je het over hebt, of over wie.quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kassem G ja. Qua karakter met Louis CK
[..]
Hoe moet ik dit opvatten?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, of over wie.
Positief.
P.s,quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Lieve Dago,
Wil jij het topic niet meer volbaggeren zonder reden?
Bijvoorbaat dank,
Gr.
Donnie & Danny
Maar het is geen bagger.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Lieve Dago,
Wil jij het topic niet meer volbaggeren zonder reden?
Bijvoorbaat dank,
Gr.
Donnie & Danny
Ik heb een eigen afdeling? Kewl!quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh. Dat is meer de afdeling van Lt.Surge.
Huh? Hoequote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik werd een keer vergeleken met de jonge Micheal Jackson
WAT?!quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik werd een keer vergeleken met de jonge Micheal Jackson
Wieso?quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know.
Ik voelde me bijna vereerd![]()
.
Geen ideequote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
"Je lijkt op Micheal Jackson, toen 'ie nog jong was."
Ik ben een meisje.
quote:
Ik maak dat altijd zelf.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Is toch niet normaal.
Krijg je een poetsdoekje en zo'n spray om je brilglazen mee schoon te maken, maak je d'r één grote wazigheid van.Waardeloze troep.
Spray om je glazen mee schoon te makenquote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Is toch niet normaal.
Krijg je een poetsdoekje en zo'n spray om je brilglazen mee schoon te maken, maak je d'r één grote wazigheid van.Waardeloze troep.
Ah, ja dat is ook belangrijk. Maar naast het feit dat het een hipster x 12 is, valt het best mee.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
't Is oké, ik ben een goed persoon.
Ik ben geen hipster, thans, ik probeer me er niet naar te gedragen. Gewoon... oubollig.quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ja dat is ook belangrijk. Maar naast het feit dat het een hipster x 12 is, valt het best mee.
Meh, ik zou er zelf niet zo blij mee zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet erg om voor aangezien te worden toch?
quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster, thans, ik probeer me er niet naar te gedragen. Gewoon... oubollig.
In me ouwe jas! En die 2 motte, die zater er pasquote:
Basquote:Op zondag 15 december 2013 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In me ouwe jas! En die 2 motte, die zater er pas
Ja maar dat kreeg ik mee van de opticien, en toen hij het deed werd 't wel perfect schoon.quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spray om je glazen mee schoon te makenJe moet gewoon koud water gebruiken en een schone theedoek!
Daar heeft m'n pa een plaat van.quote:
Jij bent nog te jong, jij snapt dat niet.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa een plaat van.
Baasquote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa een plaat van.
Eensch.quote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong, jij snapt dat niet.
Maar ik ken het wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat? Jij bent maar 1 jaar ouder dan ik.
Hoe oud is dat o.óquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat? Jij bent maar 1 jaar ouder dan ik.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Heel veel vaak zie ik leuke kleding e.d bij mensen uit leuke bands, en dan doe ik het zelf aan en dan is het
Ik heb geen swag denk ik.
Ik wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso zijn kleren die artiesten dragen vaak niet echt kleren die je dagelijks zou dragen.
Neen ik ook niet, maar het is vaak wel tof, en dan staat het mij niet ;_;quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, ik richt mijn 'kleedstijl' niet in aan de hand van artiesten
Dat is 't meestal juist niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wel.
Want het is meestal vrij, casual. ofzo.
Green Day bijv. heeft best gangbare kleding toch?quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is 't meestal juist niet.Ik weet niet over wat voor bands jij het hebt, maarrehhhhhh.
Nou, ik weet niet wat jij in gedachten hebt? o.óquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is 't meestal juist niet.Ik weet niet over wat voor bands jij het hebt, maarrehhhhhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zoiets iig.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Mwah, best wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Green Day bijv. heeft best gangbare kleding toch?
Nee joh.quote:Op zondag 15 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Green Day bijv. heeft best gangbare kleding toch?
quote:Op zondag 15 december 2013 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij in gedachten hebt? o.óJa, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zoiets iig.
Ja, maar da's simpelweg een blouse. Ik bedoel meer kleding waarin ze optreden.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar da's simpelweg een blouse. Ik bedoel meer kleding waarin ze optreden.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Of zo'n leren pakje als Pat Smear hier:
(bij 8.30)
NOH!quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Tenminste, hier niet. Ik weet niet hoe dat buiten het boerenleven is.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Als ik dat aan heb, dan lijk ik een josti.
Zo'n typische nerd die altijd klappen krijgt.
MUV m'n kop, want die is mooi. En stoer.
Toen waren er dan ook nog geen mobieltjes met camera's.quote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Helemaal geen mobieltjes in dat publiek
Dat vind ik dus ook totaal geen casual kleding, maar goed.quote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Als ik dat aan heb, dan lijk ik een josti.
Zo'n typische nerd die altijd klappen krijgt.
MUV m'n kop, want die is mooi. En stoer.
Nee, daaromquote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen waren er dan ook nog geen mobieltjes met camera's.
Niet? o.ó wat wel dan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook totaal geen casual kleding, maar goed.
Is dat in de kut van Tante Sjaan?quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar waar de smurfenhuisjes staan.
Net zoals ik mijn foto's zoek.quote:Op zondag 15 december 2013 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ja hoe moet ik nou weer foto's van casual kleding gaan vinden.
Wat?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ja hoe moet ik nou weer foto's van casual kleding gaan vinden.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mensen die dit niet dragen
[ afbeelding ]
Wat is dit.quote:
quote:
Ohquote:
Die foto heeft niets met die filmpjes te maken hoorquote:
Zijn toch allemaal die huppel blonde typjes toch?quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hoezo lijken al meiden van mijn studie op elkaar? Ik kan alleen de negers van de niet-negers onderscheiden.![]()
Klopt, en altijd van 'Omg, dit is moeilijk, ik snap het niet!quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal die huppel blonde typjes toch?
mja mja vrouwenquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, en altijd van 'Omg, dit is moeilijk, ik snap het niet!'.
Gelukkig zijn die snel weg begin februari.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
LB, post eens casual kleding ajb.
BBQ werkt weer eens niet mee.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die foto heeft niets met die filmpjes te maken hoor
We hebben ook wel slimme vrouwen, maar de meeste zijn hier alleen maar om de slet uit te kunnen hangen bij de verschillende studentenverenigingen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja mja vrouwenmaar tegelijkertijd ook: vrouwen
Dat is niet casual.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Srsly? Ik zou zeggen gay hipster.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb trouwens gehoord dat vrouwen wel eens moeten strippen ofzo met ontgroeningen. Is dat waar?quote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben ook wel slimme vrouwen, maar de meeste zijn hier alleen maar om de slet uit te kunnen hangen bij de verschillende studentenverenigingen.
Ik zocht op Tumblr "Men Casual"quote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet casual.
[ afbeelding ]
Dit is casual.
try-hardsquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hipster is leukquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Srsly? Ik zou zeggen gay hipster.
Maar, jij bent een dame, dus je zult gelijk hebben.
Meer hipster dan casual tbhquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hoezo lijken al meiden van mijn studie op elkaar? Ik kan alleen de negers van de niet-negers onderscheiden.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
try-hards
Ik kom gewoon in m'n badpak aanlopen.
Tumblr heeft ook geen idee wat casual is.quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zocht op Tumblr "Men Casual"![]()
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb trouwens gehoord dat vrouwen wel eens moeten strippen ofzo met ontgroeningen. Is dat waar?![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
mensen Marokkanen en Turken die in trainingspak naar school komen
Niet in een onesie gaanquote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
mensen die in trainingspak naar school komen
Strak in pak, ja toch?quote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
mensen die in trainingspak naar school komen
a zemmel a bezem alla ackbarquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
bij Nederlanders is 't ook erg a mattie
tering ranzigquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb serieus een gozer in de klas die de hele week dezelfde trainingsbroek draagt, meurt ook godverdomme. Vrijwel zeker ervan dat hij erin slaapt.
quote:
Fuckquote:
Heb ik altijd met Limburgers.quote:Op zondag 15 december 2013 21:55 schreef richolio het volgende:
Dat is wel serieus vaak het enige wat buitenlanders horen als ze naar ons Nederlands luisteren
'ggggggg g g g'
Beckhamquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet casual.
[ afbeelding ]
Dit is casual.
Precies wat ik dachtquote:
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 21:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net zoals ik mijn foto's zoek.
Je weet toch wat je in je hoofd hebt.
Ik kom niet uit Limburgquote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb ik altijd met Limburgers.
No offence Donnie.
THANK GOD.quote:
Ik kom uit z-hquote:Op zondag 15 december 2013 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
THANK GOD.
Anders was je een paar plaatsjes gezakt op de ranking.
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar casual is voor iedereen anders.
Wat een hommo.quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is wel zo.![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik casual noemen zonder die muts, sjaal, en misschien dat vest.
Waar?quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, ik woon dan niet eens heel ver van jou vandaan
Gewoon naakt over straat gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb daar toch helemaal geen verstand van.
Wat draag je dan meestal?quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb daar toch helemaal geen verstand van.
Wat een hommo.quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat 't je niet opvalt dat ik gewoon een foto uit dit topic hergebruik
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, kan ookquote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een shirt met een vest, of alleen een shirt. Ik heb geeneens bloezen.
quote:
Wel enorm simpel.quote:
Jawelquote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel enorm simpel.Misschien dat ik ook maar eens bloezen moet kopen. Weet alleen niet of mij dat wel gaat staan.
Waarschijnlijk niet, bloezen zijn namelijk voor vrouwen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel enorm simpel.Misschien dat ik ook maar eens bloezen moet kopen. Weet alleen niet of mij dat wel gaat staan.
Blouzen dan, of blouses, blouzes, bloesen, bloeuzen, bleuousen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, bloezen zijn namelijk voor vrouwen.
OVERHEMDEN!quote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blouzen dan, of blouses, blouzes, bloesen, bloeuzen, bleuousen.
Overhemden.quote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blouzen dan, of blouses, blouzes, bloesen, bloeuzen, bleuousen.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat nummer zo kerstig he.
Omdat mannen geen voorgevel of zandloperfiguur hebben.quote:
Ja, maar dan mag het toch wel gewoon blouse heten?quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat mannen geen voorgevel of zandloperfiguur hebben.
BBQ wel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat mannen geen voorgevel of zandloperfiguur hebben.
De vrouwelijke variant van het overhemd is een blouse. Het verschil: de knopen van een blouse zitten links en de knopen van een overhemd zitten rechts.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag het toch wel gewoon blouse heten?
Ja, als jij het draagt wel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag het toch wel gewoon blouse heten?
Het is maar een stomme foto hoor, ik kijk ook lekker vrolijk en zo.quote:
Je mag hem hebben. Geef mij Chris Pine maar.quote:
Met de faphandquote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van het overhemd is een blouse. Het verschil: de knopen van een blouse zitten links en de knopen van een overhemd zitten rechts.
Dit verschil is ontstaan in de 13e/14e eeuw toen de knopen (rijen met knopen) "mode" werden in Europa. De dames in die tijd werden namelijk vaak gekleed door een dienstmaagd terwijl de mannen zelf hun kleding dichtknoopte. Het bleek toen dat mannen die liever met hun rechterhand deden.
Nou, ik ben toevallig linkshandig, dus dan draag ik gewoon een blouse.quote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van het overhemd is een blouse. Het verschil: de knopen van een blouse zitten links en de knopen van een overhemd zitten rechts.
Dit verschil is ontstaan in de 13e/14e eeuw toen de knopen (rijen met knopen) "mode" werden in Europa. De dames in die tijd werden namelijk vaak gekleed door een dienstmaagd terwijl de mannen zelf hun kleding dichtknoopte. Het bleek toen dat mannen die liever met hun rechterhand deden.
Dan heb je ruimte voor je voorgevel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik ben toevallig linkshandig, dus dan draag ik gewoon een blouse.
Heb ik ook wel nodig ja.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je ruimte voor je voorgevel.
Ja, maar ik heb 't zelf, dus ik heb er al tig keer op gegoogled, maar ik kom telkens alleen die extreme vorm tegen.quote:
Ja, daar kreeg ik ook al een mail van van Khan.quote:
Hebben ze wel netjes voor elkaar gekregen, al die bekende gezichten.quote:Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar kreeg ik ook al een mail van van Khan.In een uur je eigen kerstkaart programmeren.
Oh dat hadden ze hier gisteren ook al, maar dan een paar flinke knallen, en toen was 't stil.quote:Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Dat was het eerste vuurwerk in de straat alweer..
Ja, als ze hier gaan schieten krijgen we meestal nieuwe buren..quote:Op zondag 15 december 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh dat hadden ze hier gisteren ook al, maar dan een paar flinke knallen, en toen was 't stil.
Konden natuurlijk ook kogelschoten geweest zijn, daarna is het meestal ook stil.
Oké, als jou dat een goed gevoel geeft.quote:
Stomme emoquote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe juist mijn best om er niet bij te horen.
Ik krijg het over twee jaar, ik wacht wel even. Eerst nog beter worden met Excel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moet ook eens leren programmeren.
Rezania! Iemand roept je.quote:
Oh, ik woon in een bejaardenwijk dus ik krijg elk half jaar wel nieuwe buren.quote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, als ze hier gaan schieten krijgen we meestal nieuwe buren..
Ik ook!quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik woon in een bejaardenwijk dus ik krijg elk half jaar wel nieuwe buren.
Wie heeft gezegd dat ik je niet waardeer?quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Misschien dat BBQ mij dan gaat waarderen!
Hier blijft de wijk door steeds die nieuwe buren lekker jong.quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik woon in een bejaardenwijk dus ik krijg elk half jaar wel nieuwe buren.
Ik sta niet op je friendlistquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik je niet waardeer?
Je staat ook niet in die van mij.quote:
Totdat er een aantal veteranen komen wonen met kogelwerend glas, en gepantserde auto's.quote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier blijft de wijk door steeds die nieuwe buren lekker jong.
En terecht!quote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
O wacht, ik heb helemaal geen friendslist.
#YEULEUquote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Totdat er een aantal veteranen komen wonen met kogelwerend glas, en gepantserde auto's.
Jij wel in die van mij.quote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je staat ook niet in die van mij.
quote:
Echt wel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
O wacht, ik heb helemaal geen friendslist.
WTF Hoezo heb ik FOK!basic?quote:
quote:
Help? Wat? huh?quote:
quote:
dan gepakt worden en de cel in moeten.quote:
quote:
Dat idee inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dan gepakt worden en de cel in moeten.
True.
quote:
Haha, amateur zonder aboquote:
Mjah ik vind het altijd lastig. Persoonlijk zou ik het niet posten. Als ik zoiets zou hebben, had ik gewoon gedaan van, jongens ben er klaar mee, tabee.quote:Op zondag 15 december 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Maar dat je zoiets op een forum zet, terwijl je er niet lang rondhangt of bekend bent met de mensen, lijkt me gewoon onlogisch. Bovendien ben ik bekend met de user.
En trots.quote:
quote:
Zou het alleen doorgeven als je iemand kent van meer dan het forum, facesnoek etc.quote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjah ik vind het altijd lastig. Persoonlijk zou ik het niet posten. Als ik zoiets zou hebben, had ik gewoon gedaan van, jongens ben er klaar mee, tabee.
Maar aan de andere kant, steun, ook al ken je de mensen niet, kan wel fijn zijn.
Je hebt een aboquote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En trots.
Anders krijg ik er weer een extra sectie om te posten.
Dat is slecht voor mij.
Of is dat pas vanaf abo X?
Je hebt ook aboquote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En trots.
Dat is slecht voor mij.
Gheheh, BBQquote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En trots.
Dat is slecht voor mij.
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |