Dat komt omdat er in deze forum heel veel pro-Assad propagandisten zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef firefly3 het volgende:
Echt grappig dat zwart wit denken van whiskers. Of assad of jihadi's, terwijl er nog genoeg gematigde partijen rondlopen looool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij post hier altijd posts over Koerden he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef Senor__Chang het volgende:
Syrian Kurds welcome agreement on Geneva II
[..]
Het zal altijd lastig blijven in een regio zo onstabiel als het Midden-Oosten, maar dit is een goede stap om de onderlinge spanningen te verminderen.
Looool.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef firefly3 het volgende:
Echt grappig dat zwart wit denken van whiskers. Of assad of jihadi's, terwijl er nog genoeg gematigde partijen rondlopen looool.
Leer het verschil tussen on- en offtopic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij post hier altijd posts over Koerden he.![]()
En zeggen ze nog dat ik teveel over Koerden praat.
![]()
Maar wat vind je van het stuk Bak? Toenadering tussen Barzani en de PYD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij post hier altijd posts over Koerden he.![]()
En zeggen ze nog dat ik teveel over Koerden praat.
![]()
Heel goed. Ik wil geen nieuwe burgeroorlog al la 1996 tussen Koerden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Maar wat vind je van het stuk Bak? Toenadering tussen Barzani en de PYD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat soppen als je hem op een foto ziet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als dit de enige opties zijn, dan ga ik voor het tweede.
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gaat soppen als je hem op een foto ziet?
1: Alles mag, ik mag daar dan ook iets van vinden niet waar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
En nee, geldt niet voor mij: ik vind.hem slechts het beste alternatief.. Of minst slechte..
Dank voor de aai over de bol meneer...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles mag, ik mag daar dan ook iets van vinden niet waar?
2: Good girl..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de aai over de bol meneer...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gaat soppen als je hem op een foto ziet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
En nee, geldt niet voor mij: ik vind.hem slechts het beste alternatief.. Of minst slechte..
quote:Op
dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Alles mag, ik mag daar dan ook iets van vinden niet waar?
2: Good girl..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de aai over de bol meneer...
quote:
Het minst slechte van ALLE partijen die er aanwezig zijn? Inclusief de gematigde VSL en honderden andere partijen die er nog aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
JA.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het minst slechte van ALLE partijen die er aanwezig zijn? Inclusief de gematigde VSL en honderden andere partijen die er nog aanwezig zijn?
Ik had al eerder door dat je geen benul hebt van schaal en verhoudingen. Zo heb je totaal geen benul van het feit dat de FSA amper burgers wat heeft aangedaan ten opzichte en in verhouding tot assad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA.
En naar mijn mening zijn er bijzonder weinig (if any) gematigden.
Dus alle grote groepen zijn een stel kelensnijder? Goh, ik ben verbaasd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had al eerder door dat je geen benul hebt van schaal en verhoudingen. Zo heb je totaal geen benul van het feit dat de FSA amper burgers wat heeft aangedaan ten opzichte en in verhouding tot assad.
[ afbeelding ]
Ach, ik ben van mening dat jij geen benul hebt.. Dus..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had al eerder door dat je geen benul hebt van schaal en verhoudingen. Zo heb je totaal geen benul van het feit dat de FSA amper burgers wat heeft aangedaan ten opzichte en in verhouding tot assad.
[ afbeelding ]
Ook totaal geen verstand van verhoudingen. Als er drie mensen wat gedaan hebben van de totaal tienduizenden FSA leden, sta je gelijk op springen. Zo slecht ben je in wiskunde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus alle grote groepen zijn een stel kelensnijder? Goh, ik ben verbaasd.
De cijfers duiden heel wat anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik ben van mening dat jij geen benul hebt.. Dus..
Jij bent van mening dat ik geen benul heb, ik ben van mening dat jij geen benul hebt..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De cijfers duiden heel wat anders.
Het lompe is dat je zo zwart-wit denkt dat je alles in twee partijen zietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat ik geen benul heb, ik ben van mening dat jij geen beul hebt..
Laten we er dan gewoon lekker verder geen energie in steken en elkaar lekker negeren..
Ik negeer je vanaf nu.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het lompe is dat je zo zwart-wit denkt dat je alles in twee partijen zietEn even vergeet dat er meer dan 50.000 mensen zijn die geen hoofden eraf hakken en gewoon een familie hebben zitten daar, maar wel genoeg hebben van de bombardementen van assad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |