SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Oh, dit was een missertje van Jos."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die muts die na een stage niet meer in nl wil wonen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ze gaat al weer
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Moet werken morgenquote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Zeer eens met Willemijn. En wat gebeurt er met Saskia??![]()
![]()
In het roze. Paardenmeisje.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze boer heeft allemaal van die boerse polderkoeien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Johan toont eemoosies."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
wat een charmeur die Johan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Freaky mensquote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Ooi86 het volgende:
Dit is die vrouw van de ik hou can jou brief.......know'm sayin?
word? word.![]()
Eigenlijk vind ik die Johan best een mooie vent."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Eens! Maar hij kan ook nog wel eng wordenquote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Eigenlijk vind ik die Johan best een mooie vent.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt een player die johan, hij doet bij iedere vrouw of zij juist de uitverkorene is![]()
![]()
![]()
Wie had gedacht dat Johan zo'n charmeur zou zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Erg onzeker en nu moet hij wel op deze manier terwijl hij normaal eigenlijk nooit tot een gesprek komt. En nu hebben ze zichzelf 'aangegeven'.quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja hè, complimenteus, niet bang om te praten. Ik snap niet dat 'ie nog niemand heeft."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat een gast die Johan, geniale kerel!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
omg wat een hosselbaas zeg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Hoog percentage generieke huisvrouwtjes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je krijgt wat je ziet. Ontwapenend.quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Eigenlijk vind ik die Johan best een mooie vent.![]()
Wat een gast die Johan
en Yvonquote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Johan neemt ze alle 10 mee naar DenemarkenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Johan wordt de eerste met een BzV mansionThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Johan heeft zoveel op kunnen sparen dat er voorlopig genoeg is voor iedereen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Johan neemt ze alle 10 mee naar Denemarken"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Onvoorziene skills dan. Goed gedaan in ieder geval van 'm.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Erg onzeker en nu moet hij wel op deze manier terwijl hij normaal eigenlijk nooit tot een gesprek komt. En nu hebben ze zichzelf 'aangegeven'.![]()
nee is pot en hoopt dat er een ander kort pittig kapsel meegaatquote:Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Een hele kamer vol, al die kortgeknipte wandelende monturen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Everybody loves Johan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Johan wordt de eerste met een BzV mansion![]()
Deze worden het.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Willemijn heeft wel een pabo randje.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Jos heeft een prima straatje te pakken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: