Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Makkelijk te kloppenquote:
Veel succes met lassen morgen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
Die scheidsrechters ( en depay ) ...om misselijk van te worden
quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ben jij soms het nog debielere broertje van davyleiden?quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
Sommige andere users gaan ook door met debiel gedrag door te reagerenquote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
Vooral reageren op die kurk droog, gaat ie lekker door met z'n debiele gedrag
Het zit 'm in het tweede deel van zijn username.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij soms het nog debielere broertje van davyleiden?
Je bent een tokkie.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die grap heb je vanmiddag ook al gemaakt. Ik kan hem ook niet plaatsen
Dat bedoel ik inderdaad jaquote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige andere users gaan ook door met debiel gedrag door te reageren
Leiden? Inderdaad een grafdorp.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit 'm in het tweede deel van zijn username.
Feyenoord boycott de wedstrijd door de ongewenste buscombi.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker van te voren Almelo uitwonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat allemaal dicht op elkaar, degradatie wordt leuk dit jaar.quote:
De kroonprinsquote:
Welke potten vanavond?quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno Vermeulen & Jan Mulder zijn voor mij twee redenen om niet te kijken.
Ik ga naar het dartstopic toe.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barbara Barend, Ellen DeGeneres.
4.1/10quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Feyenoord becomplimenteren dat ze de groningse storm hebben weten te doorstaan.
Waar was jij vanmiddag?quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Feyenoord becomplimenteren dat ze de groningse storm hebben weten te doorstaan.
Johannes zat tussen Het Legioenquote:
Dit heb ik vandaag al duidelijk uitgelegd in het livetopic.quote:
Merkwaardige opmerking.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Grifte het volgende:
Groningen kwam zeer goed weg. Een 7-0 had Johannes niet raar doen opkijken als diehard Groningen-fan.
Enige zelfspot is mij niet vreemd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag al duidelijk uitgelegd in het livetopic.
[..]
Merkwaardige opmerking.
Kijk jij geen Heraclesquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dit zegt genoeg.
Nog niet.quote:
Toch een heel normaal fenomeen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zit hier alsof ik vuur zie branden
Zie ze best richting de nacompetitie gaan zo ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:57 schreef -Willempie- het volgende:
Als PEC zo blijft voetballen vliegen ze er nog uit
Mooi toch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie ze best richting de nacompetitie gaan zo ja.
twitter:gerrieickhof twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 22:58:42Als het "de avond van lex immers" was jan de tegenstand nooit veel hebben voorgesteld. reageer retweet
Liever PEC eruit dan Cambuur eruit.quote:
Die moeten echt heel wat doen op de transfermarkt. Die aanval kan echt nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever PEC eruit dan Cambuur eruit.
Ze moeten er beide inblijvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever PEC eruit dan Cambuur eruit.
Klopt, liefste RKC of ADO eruit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze moeten er beide inblijvenMooie clubs
Roda bedoel je.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, liefste RKC of ADO eruit.
NEC, Roda, ADO en RKC mogen er van mij uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, liefste RKC of ADO eruit.
Roda heeft mooie tijden gehad toen ze 2e waren. NEC gun ik het de fans wel om te blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
NEC, Roda, ADO en RKC mogen er van mij uit
Is er een keer iemand enthousiast, is het weer niet goed. Jij hebt liever 'en de goal'?quote:
Heracles is ook gewoon een leuke middenmotor, niets mis meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef hafcfan het volgende:
Niemand wil hafc eruit. Aardige mensen
Dat zinnetje over die strippenkaart was toch best sneu?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Is er een keer iemand enthousiast, is het weer niet goed. Jij hebt liever 'en de goal'?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Martens doet een "van den Berghje'
Mja, wel een beetje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat zinnetje over die strippenkaart was toch best sneu?
Ik dacht aan Dave.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ricky van den Bergh, die altijd op de lat schoot
Wat zou Dickie hiervan vinden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze goal is het toonbeeld van intense treurnis.
Die gaat opstappen denk ik.quote:
Ziyech heb ik helaas niet. Slecht weekend met veel van Vitas en Twentequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ziyech, check
Finnboga, check
Piazon, check.
prima score.
Ja ik heb ook twee keer Twente en 3x Vites. Ik zag het schema en ik dacht dat zijn twee keer 3 punten voor die clubs, maarja, knotsgekke competitie hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziyech heb ik helaas niet. Slecht weekend met veel van Vitas en Twente
Nee, Latsjman is mooier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef Mansjester het volgende:
Christovao, mooiste naam van de eredivisie
Het was voor Serious Request, mensen konden daarop bieden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Dan ben je echt een mongool als je daar in een bubbelbad gaat zitten
Ja weet ik, maar ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen als ik daar zou zittenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het was voor Serious Request, mensen konden daarop bieden.
Dat maakt het voor Paxcon misschien nog wel erger?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het was voor Serious Request, mensen konden daarop bieden.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen als ik daar zou zitten
Ga jij nou ook al meedoen aan dit soort schijtlolligheden?quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of we nog wereldgoals zien bij Groningen.
Bedankt voor de spoilersquote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of we nog wereldgoals zien bij Groningen.
Je bent zelf geen prijs.quote:Op zondag 22 december 2013 19:00 schreef Tranquilize het volgende:
Het winterkampioenschap is geen prijs!
Spoilers.quote:Op zondag 22 december 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
Veltman was overigens weer uitstekend vandaag.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh hoezo dat nou
Oh wacht, schatje
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 22 december 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een wijf af en toe...
ik zou niet weten waarom je dit denkt maargoed, je wil weer even grappig proberen te zijnquote:Op zondag 22 december 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een wijf af en toe...
Absoluut niet.quote:Op zondag 22 december 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom je dit denkt maargoed, je wil weer even grappig proberen te zijn
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelt Hupperts na de winterstop nog bij Roda???
Voor andere clubs hoop ik van wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk het niet, al maakte hij nogal wat fouten vandaag.quote:Op zondag 22 december 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij worden ook gewoon kampioen. Uitstekende teksten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even lachen met Adam #86.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kampioenswedstrijd was vanmiddag zeker?quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even lachen met Adam #86.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |