quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
OK.....
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh.!!!
Werd die gast ook nog lastig en begon hij te zeggen dat ik een homo was
Sowieso mij beschuldigen van homosexueel zijn. Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
Alsof hij nooit eens over het tussenschot gluurten bovendien was het een compliment.
Klacht; kerel met een dikke lul beschuldigd mij van homosexualiteit.
quote:
Alleen homo's als TS doen dat.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Nelvalhil het volgende:
Zijn er serieus mannen die over de bordjes gluren?
En hoeveel mannen?quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Sowieso mij beschuldigen van homosexueel zijn. Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
TS kijkt naar piemels xD Ghihihiquote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
OK.....
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh.!!!
Alsof hij nooit eens over het tussenschot gluurten bovendien was het een compliment.
Klacht; kerel met een dikke lul beschuldigd mij van homosexualiteit.
Je probeert nog wel te doen of het normaal is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh .!!!
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Nelvalhil het volgende:
Zijn er serieus mannen die over de bordjes gluren?
Oh, jij bent er zo ene met een kleintjequote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.
Ik weet niet of ik zo blij zou zijn als mijn lul eruit zou zien als een pastinaak:quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik.
quote:
quote:
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5
Waar moet je je WW anders aan uitgeven?quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.
Aan het zoeken naar werk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waar moet je je WW anders aan uitgeven?
quote:
Ik heb dus een groeiert. Vet irritant in het urinoir, ik vind het een beetje too much om en stijve te kweken puur om te bewijzen dat ik toch echt wel een Fok!ker ben.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef knakworst3d het volgende:
Oh, jij bent er zo ene met een kleintje
Mannen die niet toegeven dat ze hun lul vergelijken zijn meestal mannen met een pinkie in de broek.!!!
Het vervelende is dat ik maar twee handen heb.quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.
Neuh, al minstens 50 keer, maar wel met vaak dezelfde vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Neuh, al minstens 50 keer, maar wel met vaak dezelfde vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |