quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
OK.....
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh.!!!
Werd die gast ook nog lastig en begon hij te zeggen dat ik een homo was
Sowieso mij beschuldigen van homosexueel zijn. Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
Alsof hij nooit eens over het tussenschot gluurten bovendien was het een compliment.
Klacht; kerel met een dikke lul beschuldigd mij van homosexualiteit.
quote:
Alleen homo's als TS doen dat.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Nelvalhil het volgende:
Zijn er serieus mannen die over de bordjes gluren?
En hoeveel mannen?quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Sowieso mij beschuldigen van homosexueel zijn. Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
TS kijkt naar piemels xD Ghihihiquote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
OK.....
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh.!!!
Alsof hij nooit eens over het tussenschot gluurten bovendien was het een compliment.
Je probeert nog wel te doen of het normaal is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Sta ik vanmiddag lekker bij de coffeeshop te zeiken komt er ineens een rastafari naast me staan bij de urinoirs. Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert. Wat er toen gebeurde had ik serieus nog nooit gezien. Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik. Dus ik zo; wtf heb jij gegeten, niet normaal joh! Boh .!!!
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Nelvalhil het volgende:
Zijn er serieus mannen die over de bordjes gluren?
Oh, jij bent er zo ene met een kleintjequote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.
Ik weet niet of ik zo blij zou zijn als mijn lul eruit zou zien als een pastinaak:quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Die kerel haalde me een kanon uit de broek, net een pastinaak zo groot en dik.
quote:
quote:
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5
Waar moet je je WW anders aan uitgeven?quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.
Aan het zoeken naar werk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waar moet je je WW anders aan uitgeven?
quote:
Ik heb dus een groeiert. Vet irritant in het urinoir, ik vind het een beetje too much om en stijve te kweken puur om te bewijzen dat ik toch echt wel een Fok!ker ben.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef knakworst3d het volgende:
Oh, jij bent er zo ene met een kleintje
Mannen die niet toegeven dat ze hun lul vergelijken zijn meestal mannen met een pinkie in de broek.!!!
Het vervelende is dat ik maar twee handen heb.quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Types als TS zorgen ervoor dat ik met m'n hand boven m'n piemel plas.
Neuh, al minstens 50 keer, maar wel met vaak dezelfde vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus je bent al 14 keer naar de hoeren geweest. Gadverdamme man vieze pauper.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Neuh, al minstens 50 keer, maar wel met vaak dezelfde vrouw.
Vrouwen sekswerkers noemenquote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sekswerkers prostituees noemen.
Vrouwen sekswerkers noemenquote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Weet je hoe ze op de Filippijnen heten?quote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En juist dit geeft aan dat je een kasthomo bent, aangezien dat niets te maken heeft of jij homo bent of niet.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
Hoeren betalen voor sex, zodat je zeker weet dat je met je lul in het ongewassen kwakkie van de vorige mannelijke klant mag roeren...quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Pharkus streakt in homokroegen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
99 van de 100 keer dat ik zo'n compliment krijg is het inderdaad van een gay.
Toiletetiquettequote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef najazeg het volgende:
trouwens, praten tijdens het pissen is Zo not done!
-zucht- mensen die de toilet-etiquette niet kennen
Betaald of betalend? Ik begrijp TS niet helemaal. Probeert hij te zeggen dat hij zelf geld heeft ontvangen voor het neuken van meisjes, of bedoelt hij dat hij geld heeft uitgegeven.quote:
Fockquote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
Heb je plasvrees danquote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef najazeg het volgende:
Heb jij je ook afgevraagd hoe de penis eruit zal zien in erecte toestand? Eerlijk zijn nu.quote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Heb je plasvrees dan
En dan andere mensen beschuldigen van homosexualiteit
Homo gespot. Ouwehoeren onder het zeiken hoor je te doen als echte vent, en dan doel ik op de vocale manier tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef najazeg het volgende:
Tuurlijk. Jij heb je toch ook iets in je kop geprent na het lezen van de OP...quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij je ook afgevraagd hoe de penis eruit zal zien in erecte toestand? Eerlijk zijn nu.
Ik streak overal waar ik mijn ego kan laten strelenquote:
Bij dat 1e kan ik nog inkomen, bij dat 2e neig ik toch meer naar homofielie.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij heb je toch ook iets in je kop geprent na het lezen van de OP...
Bij jou zijn er toch ook vragen gerezen van; hoe groot moet dat ding wel niet zijn geweest en past hij in mijn mond. Dat soort zaken.
Dat is menselijk.
Komen die autisme trekjes toch nog van pas.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik streak overal waar ik mijn ego kan laten strelen
"Net als de meeste mannen". Hier haal ik toch wat schaamte uit. Zo van "wat ik doe is heel gewoon, hoor".quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
Net als de meeste mannen gluur ik snel even boven het bordes uit op het moment dat hij zijn tampeloeres uit de broek tovert
heeft niets met plasvrees te maken en al helemaal niets met homosexualiteit.quote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Heb je plasvrees dan
En dan andere mensen beschuldigen van homosexualiteit
Inderdaad. Ik zou zelfs nog een stapje verder gaan: iedereen die ontkent dat 'ie zich niet afvroeg of deze fallus in zijn kont zou passen liegt keihard. Ongeacht of je homo bent of niet, dat zijn gewoon normale vragen die in je opkomen bij zo'n situatie.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij heb je toch ook iets in je kop geprent na het lezen van de OP...
Bij jou zijn er toch ook vragen gerezen van; hoe groot moet dat ding wel niet zijn geweest en past hij in mijn mond. Dat soort zaken.
Dat is menselijk.
Geen knakworstjes maar winterpenen en pastinaken. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Geen idee, daar gaf hij geen antwoord op......
Helpt dat?quote:Op maandag 16 december 2013 16:18 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Geen knakworstjes maar winterpenen en pastinaken. Dat lijkt me duidelijk.
Posten, kan gewoon zolang het ondersteunend is voor de discussie.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb een foto van een gast met een enorme lul klaar liggen, maar weet niet wat de regels zijn m.b.t. het posten van dit soort plaatjes op een forum als deze?!
Het plaatje dient puur ter ondersteuning van hoe groot ik denk dat de leuter uit de OP was. Zodat jullie me begrijpen. Graag hulp gewenst.
Gewoon posten.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb een foto van een gast met een enorme lul klaar liggen, maar weet niet wat de regels zijn m.b.t. het posten van dit soort plaatjes op een forum als deze?!
Het plaatje dient puur ter ondersteuning van hoe groot ik denk dat de leuter uit de OP was. Zodat jullie me begrijpen. Graag hulp gewenst.
Waarom vertrouw ik je nietquote:Op maandag 16 december 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Posten, kan gewoon zolang het ondersteunend is voor de discussie.
Verzonnen verhalen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef knakworst3d het volgende:
k heb betaald al 14 verschillende meisjes geneukt en onbetaald 5, dus ik weet niet waar hij het over had
Dus omdat jij al sinds je 15e met je meisje gaat moet iedereen maar één kutje hebbenquote:
Leuk bedacht maar nee.quote:Op maandag 16 december 2013 20:19 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Dus omdat jij al sinds je 15e met je meisje gaat moet iedereen maar één kutje hebben
Ga eens leven man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |