SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt als een illegale homobar in Zuidoost-Azië.quote:
Begrijpelijk. Donderdag nog gespeeld.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e helft van PSV wel erg matig.
Alsof dat een prestatie is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wij staan boven de boeren
Ja zo kun je je nederlaag ook weg juichen!!!
Schattig, ja. Net een boos kindje.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu probeerde emotie te tonenHet zag er echt heel aandoenlijk uit.
Echt hequote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Frankie heeft dat gewoon uitgevondenquote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cocu wil de Boer nadoen met zijn kijk mij nog scherp zijn bij 1-4.
Dan moet je je juist extra hard schamen dat je verliest.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
frank krijgt volgend jaar al zijn standbeeldquote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frankie heeft dat gewoon uitgevonden![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar Frank is wel een eindbaas.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frankie heeft dat gewoon uitgevonden![]()
![]()
Wat dan? Dat dramatische spel van vanmiddag?quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
Ze proberen bij PSV ook echt alles van Ajax te kopiëren
wel begrijpelijk
Inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan moet je je juist extra hard schamen dat je verliest.
Ja, hou nou je muil maar weer.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik neuk die van boekkel zn moeder!
Ik neuk jou de moeder.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha hij komt niet langs Arias, wat een loser.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix Gillette speler v/d week. Book it.
Piazon jongequote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Piazon speelde ook als een eindbaas.quote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Jij neukt die van boekels allemaal de moeder.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ook? Die speelde 2 keer zo goed als hendrix natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Piazon speelde ook als een eindbaas.
Een centrale verdediger met een aanvaller vergelijken.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook? Die speelde 2 keer zo goed als hendrix natuurlijk.
Piazon is twee keer zo goed als iedereen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook? Die speelde 2 keer zo goed als hendrix natuurlijk.
Dat deed jij, brianiac.quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een centrale verdediger met een aanvaller vergelijken.
Dat denk ik ook wel ja. Erg goede speler.quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Piazon is twee keer zo goed als iedereen.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een centrale verdediger met een aanvaller vergelijken.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Piazon speelde ook als een eindbaas.
Okquote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij neukt die van boekels allemaal de moeder.
Je zegt het verkeerd.
Oke davy.quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vergelijk niksZeg alleen dat Piazon erg goed speelde deze week.
Dan twijfel ik er ook niet aan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Evert denkt dat het lek boven is.
Dit. Lek bij de verdediging is nog lang niet boven.quote:Op zondag 15 december 2013 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Utrecht loopt nog makkelijk door de verdediging eigenlijk.
Joh, denk je?quote:Op zondag 15 december 2013 18:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit. Lek bij de verdediging is nog lang niet boven.
Die kunnen er helemaal niks van.quote:Op zondag 15 december 2013 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week ADO thuis. Pfiew, zwaar genoeg.
Ado - uit?quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Sterkte van PSV is wel dat ze wedstrijden hebben waar ze er zo 4 in knallen. Ajax doet dat vrijwel nooit, of ik moet een selectief geheugen hebben.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Sterkte van PSV is wel dat ze wedstrijden hebben waar ze er zo 4 in knallen. Ajax doet dat vrijwel nooit, of ik moet een selectief geheugen hebben.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Liever elke pot met 1-0 winnen dan om de week winnen met 4-0 en de rest verliezen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Valt wel mee dit seizoen. Vorig seizoen had je wel vaak minimaal 5 of 6 goals.quote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Sterkte van PSV is wel dat ze wedstrijden hebben waar ze er zo 4 in knallen.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
PSV eindigt 5e dit jaar, hiljemark mij words.
auwquote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eerste overwinning sinds 6 oktober PSV - RKC
Eerste uitoverwinning sinds 3 augustus ADO - PSV
Beugelsdijk niet te stoppenquote:Op zondag 15 december 2013 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week ADO thuis. Pfiew, zwaar genoeg.
Heb je een markeerstift voor me ?quote:Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
PSV eindigt 5e dit jaar, mark mij words.
Toestand stabielquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ff serieuze vraag, hoe is t eigenlijk met die ajaxied die in de gracht was gevallen?
Een beetje selectief geheugen dus maarja op heracles na zijn dit wel allemaal degradatiekandidaten.quote:
Haha, prima joh.quote:Op zondag 15 december 2013 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een beetje selectief geheugen dus maarja op heracles na zijn dit wel allemaal degradatiekandidaten.
Die zit volgende thuiswedstrijd achter het doel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ff serieuze vraag, hoe is t eigenlijk met die ajaxied die in de gracht was gevallen?
Yep, dat is zo. Maar hij was wel hard en redelijk in de hoekquote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is over de grond inschieten altijd beter dan zo op armhoogte.
1quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat was je voorspelling voor deze wedstrijd?
Gaan ze nog een wedstrijd spelen?twitter:thijsslegers twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:20:15Game on! #floodlights #utrpsv http://t.co/RnmNzsn80Q reageer retweet
gelukkig geen opportunisme hierquote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef leolinedance het volgende:
Maher wat een topperHij is nu echt los!!
quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan ze nog een wedstrijd spelen?twitter:thijsslegers twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:20:15Game on! #floodlights #utrpsv http://t.co/RnmNzsn80Q reageer retweet
twitter:
Ik heb hem er even van langs gegeven op twitter.quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
Nee. Afsluiting van Glow Eindhoven volgens mij.quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
Van wie is deze kloon nou weer?quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Kut, P$V heeft gewonnen, m'n buurman hoor ik al weer kampioenen schreeuwen en hij zingt ook helemaal niks in Amsterdam of zoiets. Zometeen springt in z'n oude Opel Corsa met die 4 koters van 'm hangen de vlagen uit het raam en gaan tututututututerend de straat op en neer tot 12 uur vanavond.
Maak me gek.
1-5.quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Kut, P$V heeft gewonnen, m'n buurman hoor ik al weer kampioenen schreeuwen en hij zingt ook helemaal niks in Amsterdam of zoiets. Zometeen springt in z'n oude Opel Corsa met die 4 koters van 'm hangen de vlagen uit het raam en gaan tututututututerend de straat op en neer tot 12 uur vanavond.
Maak me gek.
P$Vquote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Maak me gek.
Sow, jij durftquote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem er even van langs gegeven op twitter.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Afsluiting van Glow Eindhoven volgens mij.
Utrecht liep er gewoon doorheen. Hij heeft gelijk.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem er even van langs gegeven op twitter.
soooowwwwwtwitter:ggmm_ggmm twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:22:20@thijsslegers Gaan we nog een wedstrijd spelen? reageer retweet
Ajax speelde subliem, achteruit leunen en toeslaanquote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
P$VAjakkes ook gezien vanmiddag?
ajax was wel effectief hequote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
daar hebben we het hier niet over.quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee over dat ze zich meteen naar de kleedkamer moesten begeven.quote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Utrecht liep er gewoon doorheen. Hij heeft gelijk.
En als AC Milan het doet is het antivoetbal en afbraakvoetbal.quote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ajax speelde subliem, achteruit leunen en toeslaan
Internetheroïsme. *quote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, aan internetheroisme is geen gebrek hier.
Jij moet een lange e-lul hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, aan internetheroisme is geen gebrek hier.
Bedankt.quote:
Minstens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij moet een lange e-lul hebben.
34 cm slap?
Nee hoor, hun goed rechtquote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En als AC Milan het doet is het antivoetbal en afbraakvoetbal.
Heerlijk, die hypocrisie.
Ongeschoren pauper zeg.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewaagde kleding hoor!
Hoe lang is dit wijf...quote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewaagde kleding hoor!
Ze heet Helene Hendriks.quote:
Ze wil kijkcijfersquote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewaagde kleding hoor!
lelijkquote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.psvfanstore.nl/psv-pre-match-shirt.html
Vragen voor kerst.
Dat PSV achterop maakt het niet echt mooi ja. Had dat liever kaal.quote:
a.k.a. het uitshirt van Vitesse en 100 andere clubs maar dan in andere kleurenquote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Vragen voor kerst.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Vragen voor kerst.
http://www.knvb.nl/nieuws(...)start-begin-augustusquote:In het nieuwe seizoen vinden er twee kleine veranderingen van de speeltijden plaats. Op de zaterdagen wordt er in plaats van op 18.45 uur om 18.30 uur afgetrapt en op de zondagen in plaats van 16.30 uur om 16.45 uur. Dit op verzoek van zendgemachtigde FOX Sports en in overleg met de clubs, om op deze wijze wedstrijden op hetzelfde kanaal beter op elkaar te kunnen laten aansluiten.
Pff, dan moet ik me steeds haasten om op tijd te zijn voor het bordje op schoot.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.knvb.nl/nieuws(...)start-begin-augustus
Harde struggles manquote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, dan moet ik me steeds haasten om op tijd te zijn voor het bordje op schoot.
Zeker.quote:
En dan hebben ze Sjakie ook nog naar Japan laten vertrekken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijstje blessures/geschorsten bij FC Utrecht tegen KowetNiet normaal
Dave Bulthuis, Steve De Ridder (beiden geschorst), Willem Janssen (knie), Edouard Duplan (voet), Marcus Nilsson (rug), Jacob Mulenga (bovenbeen), Johan Mårtensson (knie) en Cedric van der Gun (knie).
Wouter in de basis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan hebben ze Sjakie ook nog naar Japan laten vertrekken.
Inderdaad, vond het wel een goede speler met de kansen die hij kreeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Najah trouwens rentree in de basis, mooi voor die jongen.
quote:
Ehh?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van die mensen die zeiden: ''Castaignos is terug in vorm. Goede spits en hij scoort er dit seizoen minimaal 20''
Hij kan er best 20 maken, maar daar heeft hij dan ook 6x zoveel kansen voor gekregen dan ieder ander die er ook 20 maakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van die mensen die zeiden: ''Castaignos is terug in vorm. Goede spits en hij scoort er dit seizoen minimaal 20''
Nou... zo efficiënt is Finnbogason ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij kan er best 20 maken, maar daar heeft hij dan ook 6x zoveel kansen voor gekregen dan ieder ander die er ook 20 maakt.
xdquote:
Nee, ik had al minuten lang in m'n hoofd om dit topic te zoeken maar ik weet steeds afgeleid door m'n telefoon en andere topics.quote:
Jij en je gegeil op je foonquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik had al minuten lang in m'n hoofd om dit topic te zoeken maar ik weet steeds afgeleid door m'n telefoon en andere topics.
Ik ben er echt blij mee man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij en je gegeil op je foon
Dat maakt natuurlijk niet uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onbenullig gedaan, maar absoluut geen opzet.
Als en dan tellen niet in het voetbal. Typische kakkerlakkenpraat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, krijgen we dat gelul weer dat RKC zo goed voetbalt tegen topploegen, terwijl Twente al lang en breed met 0-3 voor had moeten staan.
Ik heb nooit het woord als of dan gebruikt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als en dan tellen niet in het voetbal. Typische kakkerlakkenpraat.
Vooral niet doen dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nooit het woord als of dan gebruikt.
Ze spelen goed?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef Mansjester het volgende:
RKC speelt wel altijd goed tegen topploegen
Mja, het is traag, saai en voorspelbaar wat Twente doet. Alleen Mokkie heeft nog wel eens een smoothe actie, maar dat was het dan ook wel.quote:
Mokkie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is traag, saai en voorspelbaar wat Twente doet. Alleen Mokkie heeft nog wel eens een smoothe actie, maar dat was het dan ook wel.
Oh, had ik niet gelezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was een grap nav de post van Cavaliers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |