Zo stoer doen en dan verliezen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Licht het eens toe, want vooralsnog ken ik 100 betere
quote:
Is je pa weer speciaal voor jou naar de kfc gereden?quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker aan de Lamb Weston Twisters zometeen met hot wings![]()
Kapiteintje![]()
![]()
Je kan het ook zelf maken ouwe reus. Verder heb ik mijn mening over de KFC bijgesteld. Al blijf ik erbij dat alle McDonalds in heel Nederland vervangen mogen worden door de KFC.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is je pa weer speciaal voor jou naar de kfc gereden?
Je bent toch geen neger of watquote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf maken ouwe reus. Verder heb ik mijn mening over de KFC bijgesteld. Al blijf ik erbij dat alle McDonalds in heel Nederland vervangen mogen worden door de KFC.
Doe mij maar die whoppers van de Burger Kingquote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf maken ouwe reus. Verder heb ik mijn mening over de KFC bijgesteld. Al blijf ik erbij dat alle McDonalds in heel Nederland vervangen mogen worden door de KFC.
KFC is lekker man. Mac ben ik wel op uit gekeken eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent toch geen neger of wat
Het feit dat je er om gaat vragen maakt het wel weer triest. Ik had het namelijk sowieso wel gegevenquote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Onlogisch, Knut en 422..
Excuses zou wel leuk zijn.
1-4quote:Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat je er om gaat vragen maakt het wel weer triest. Ik had het namelijk sowieso wel gegeven
Mijn laatste tussenstand van 0-4. Is dat het gebleven?
Dat had ik beter kunnen doen ja.quote:
Ik kan me voorstellen dat je hem al begint te knijpen.quote:
Op suikers letten als je toch al fastfood naar binnen gaat werkenquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had ik beter kunnen doen ja.
Wat een domper
En ze waren mijn cola zero vergeten. Die komen ze nu nabezorgen.
Ze bekijken het maar, ik ga in de jacuzzi opwarmen
Was het fijn en spannend van achter je beeldbuis?quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
Zo lekker voetbal gekeken vanmiddag. Er werd weer gedomineerd.
Hoe is het hier?
ik hou niet meer van normale colaquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op suikers letten als je toch al fastfood naar binnen gaat werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |